pe6kata написа:да за пасатски мост имах предвид, щото пасва като захващане към купето
но идеята като цяло, че се ползва оригиналния мост на корадо вр6 и само се мести тампона на скоростите за 02м куията
т.е. все части при които се запазва оригинално колата без да се изменят окачвания, мостове, захващания...
При теб е по добре така, но пък филма е по-голям. Общо взето ще пуснеш ено купе на корадо върху платформа на г5.
Мотора предполагам че с оригиналната електроника ще го оставиш, че така и и наче ще трябва оригиналната за управление на халдекса предполагам
Пасатовия заден мост е по-тесен от на голфовия 5 преден такъв и няма да изглежда добре, решението е фланци (поне 30-40мм), на които не съм привърженик.
това е по-малкия проблем, незнам пасатовите полуоски на какви нютони и коне ще издържат, но още повече ме притеснява доколко предавателното число на пасатовия диф е съпоставимо с предавателното число на голфовата раздатка? нали се сещате, че в крайна сметка халдекса ще го отнесе. верно хората са го правили, но досега не съм срещал някъде, някой да е споменал доколко е успешен този вариант и колко хиляди е минал?
тук отварям една (доколкото съм чел за 4моушъна из разните слф стъди програм и в нета се споменаваше, че при по-новото поколение, въртящият момент се предава чрез по-високи обороти, което от своя страна допринася за намаляването на размера и теглото на кардана).
Закрепването на двигателя е направено както трябва (както е дадено в ЕТКА-та, а между другото как се вадят картинки от нея?) с два странични тампона, които стъпват на планки заварени на роговете и отдолу е спънат надлъжно със щанга за магарето. Майсторът дори иска да сложим и планка с тампон за предната греда.
А иначе предният майстор , при който бях първоначално ми предлагаше да правим нови лапи и да си ползваме старото магаре и носачи. Дори ми даваше идея да взема кутия и полуоски от пасат БР6 синхро.
А тогава какъв хибрид щеше да се получи, бедна ми е фантазията?
Двигател Р32, скорости и полуоски от ПАСАТ ВР6, шенкели, дискове и апарати от Р32 с амортисьори и пружини от Корадо ????????? Малко е объркващо нали?
Добре при положение, че съм намерил и купил всичко, както е на снимките, стоково, изчислено и оразмерен за дедени нютони и коне, ( а намеренията ми за бъдеще е те да се увеличат поне х2),кажете ми какъв е смисъла да купувам други кутии, полуоски, задни мостове и т.н.т. и да ги сложа, а като продам частите от Р32-та съм щял да си избия парите????
Значи намеренията са ми, не да печеля или да избивам пари, а да си направя колата както трябва.
незнам да ли успях даобясня всичко, но така мисля аз.
Електроника нямам никаква, нито за двигателя, нито ЕСП ,нито табло. Тя "електрониката" ми е нещо като професия и мисля да си направя някоя друга джаджа с изключение на АБС и ЕСП, защото там няма масто за експерименти, шега не бива.
Общо взето наистина мисля да пусна едно "торнадо червено" Корадо върху Голф 5.