АБФ инсталация на 9А проблем
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
ако е така.... каже ми тогава каква работа върши този датчик в делкото тогава?.....
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
1. Запалителна система:
Запалителната система и оборотите на самият двигател се следят по датчик колянов вал, а датчикът на хол в делкото е само синхронизиращ
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=1&t=383347&hilit=%D0%90%D0%91%D0%A4
Аз я карах около месец с делко от 9А и си вървеше както сега .Така че за временно става да караш с АЦЕ делкото
Запалителната система и оборотите на самият двигател се следят по датчик колянов вал, а датчикът на хол в делкото е само синхронизиращ
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=1&t=383347&hilit=%D0%90%D0%91%D0%A4
Аз я карах около месец с делко от 9А и си вървеше както сега .Така че за временно става да караш с АЦЕ делкото
- viruscheto
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
- Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
- Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
- Местоположение: Хасково
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Ако не си сменял бушонното табло,проблемите идват от там при АБФ има едно реле енджин контрол дето 9А го няма,докато го открия това нещо голямо лутане беше,по спомен беше реле с номер 25 като го сложих него двигателя запя.
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Само 1 реле съм добавил и то е за ландасондата беше на инсталацията от АБФ която сложих .Така изглежда моето табло .
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
http://translate.google.com/translate?depth=1&hl=bg&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.bg&sl=auto&tl=bg&u=http://www.perfectpower.com/index.php%3Foption%3Dcom_content%26view%3Darticle%26id%3D231
http://translate.google.com/translate?depth=1&hl=bg&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.bg&sl=auto&tl=bg&u=http://forums.vwvortex.com/showthread.php%3F5793825-External-crank-trigger-amp-sensor-who-s-done-this-who-s-open-to-trying
http://translate.google.com/translate?depth=1&hl=bg&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.bg&sl=auto&tl=bg&u=http://forums.vwvortex.com/showthread.php%3F5793825-External-crank-trigger-amp-sensor-who-s-done-this-who-s-open-to-trying
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Ти на кой зъб си я сложил шайбата?
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
На 14 след празните но при мен проблема не е от там колата си пали и работи хубаво .Мъката идва при високите обороти гърми и ускорява на тласъци при постоянно натисната газ .Затова си мисля че е ЕКУ-то .Намерил съм реле 30 ще видя дали е от него защото на старата инсталация нямах такова а тя е от КР .За уточнение Корадото е било с КР мотор сменен от мен с 9А и вече с инжекцион от АБФ.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Понеже срязах цялата инсталация на Голфа за да мога да я направя на Аудито...не знам какво те притесняват релетата. В тях няма нищо странно, или необичайно. Има едно "мейн реле" с един диод, който аз даже си го монтирах на инсталацията .
Колата ти има нужда само от диагностика. Този проблем ми прилича на недостик на гориво, или ТПС(разцентрован)
Колата ти има нужда само от диагностика. Този проблем ми прилича на недостик на гориво, или ТПС(разцентрован)
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
А може ли да ми поясниш за какво служи диода? Може ли без него?
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
На КР това реле го няма а то е за ЕКУ-то та не знам какво изпълнява неговата роля а диагностиката ще е като сложа резервоара с АБФ-ската помпа за сега го карам само на газ а на бензин е с помпите от КР-а и прекъсва и мирише на бензин .Скоро ще се ходи на диагностика макар че аз съм малко "тома неверни" към майсторите
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Диода е за пускане на напрежение на 9-ти пин на екю-то при подаден контакт. Трябва да го има след като е сложен. Бонус е че излиза по схеми, и може човек лесно да си направи нормално реле да работи като "мейн релето" необходимо на компа. Какво би станало без него не знам, но може да се пробва.
ПП - За прекъсването...Може да е от много неща. Но според мен, не е от релето. От релето по-скоро няма да запалиш. А прекъсването може да е от изгорял датчик, липса на датчик, налягане на гориво, смучене на въздух, ламбда сонда(подгрев). Като казвам диагностика нямам предвид само компютърна, а Сън2 осцилоскоп, газанализатор, и др. подобни
Съжалявам че разводнявам темата, но ако може малко помощ за пин:
39 за климатика...Какво се подава към компа, или към климатика?
22 и 51 те пък за какво са? При "мини чека" на Ауди(ония четири лампи на сп.течност, охл.течност, нал.масло, и резерва за гориво) мисля че точно те го управляват, обаче какво мина и в каква посока идея нямам...Ако може малко помощ На сегашния комп. на АЦЕ-то ги има, а ги има и на АБФ-ския ама може ли да се вържат директно, не знам???
ПП - За прекъсването...Може да е от много неща. Но според мен, не е от релето. От релето по-скоро няма да запалиш. А прекъсването може да е от изгорял датчик, липса на датчик, налягане на гориво, смучене на въздух, ламбда сонда(подгрев). Като казвам диагностика нямам предвид само компютърна, а Сън2 осцилоскоп, газанализатор, и др. подобни
Съжалявам че разводнявам темата, но ако може малко помощ за пин:
39 за климатика...Какво се подава към компа, или към климатика?
22 и 51 те пък за какво са? При "мини чека" на Ауди(ония четири лампи на сп.течност, охл.течност, нал.масло, и резерва за гориво) мисля че точно те го управляват, обаче какво мина и в каква посока идея нямам...Ако може малко помощ На сегашния комп. на АЦЕ-то ги има, а ги има и на АБФ-ския ама може ли да се вържат директно, не знам???
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Токовете са ми голям проблем но мисля че тука може да намериш полезни неща http://translate.google.com/translate?depth=1&hl=bg&rurl=translate.google.bg&sl=en&tl=bg&u=http://www.clubgti.com/showthread.php%3F219775-Fusebox-FAQ
при мен климатика не е пълнен и не работи а инсталацията му не е пипана .А мисля че уредите не минават през моторната инсталация а са на отделна .
F
1 - червено - аларма щифт контролен блок 5, ECU пин 7, парк / неутрално положение ключа, стартера щифт 50
3 - Blu - алтернатор пинов D +
4 - BRN - скорост на превозното средство пинов сензор 3
5 - червено - ECU пин 7 (16v)
\ - Червено / GRN - ECU пин 32 (8V)
6 - BLK / червено - обратната светлина пинов превключвател 2
\ - BLK - Park / Neutal положение релето щифт 5
7 - BLK синьо - обратната светлина пинов превключвател 1
U1
1 - WHT - Dash щепсел 17 (масло датчик температура)
2 - WHT - Dash щепсел 19 (извън температурен сензор)
3 - WHT - Dash щепсела ПИН 8 (налягане на маслото блок за управление - фураж от 1,8 бара)
5 - WHT - Dash щифтовете 9 (налягане на маслото блок за управление - фураж от 0,3 бара)
6 - WHT - Dash щепсела пин 10 (оборотомер)
7 - WHT - Dash щепсел 1 (извън температурен сензор)
10 - WHT - Dash щепсела пин 3 (земята)
11 - WHT - Dash щифтовете 27 (Speedo сигнал)
12 - WHT - Dash щифтовете 21 (гориво габарит)
14 - WHT - Dash щепсел 12 (тире и цифрови крушки часовник)
U2
1 - WHT - Dash щифтовете 13 (запалване на живо фуражи)
2 - WHT - Dash щепсел 7 (VSS изход)
4 - WHT - Dash щепсел 15 (стрък памет пинов превключвател 2)
5 - WHT - Dash щепсела пин 2 (ниско ниво на охлаждащата течност подателя)
7 - WHT - Dash щифтовете 25 (основния лъч светлина предупреждение)
8 - WHT - Dash щепсел 6 (стрък памет пинов превключвател 3)
9 - WHT - Dash щепсел 23 (охладител температура габарит)
10 - WHT - Dash щифтовете 18 (ръчната спирачка предупредителна светлина)
11 - WHT - Dash щифтовете 11 (постоянно живеят на фуражите от предпазител # 21)
12 - WHT - Dash щепсела щифт 16 (алтернатор предупредителна светлина)
13 - WHT - Dash щепсела ПИН 5 (земята до главата на цилиндъра)
14 - WHT - Dash щепсела пин 4 (стрък памет пинов превключвател 4)
8 - BRN / BLK - ламбда сонда пин 2
9 - GRN / BLK - автоматичен контрол единица (оборотомер фуражи)
G1
2 - BRN / WHT - външен въздух сензор температура
3 - жълти / Blu - ECU пин 6 (6cyl, 16v), ECU пин 31 (8V)
4 - BLK - ECU пин 38 (преди 96 6cyl), скоростта на превозното средство сензор пин 1, бобина пин 3 (4 цилиндъра, преди 96 6cyl), бобина пин 5 (след 96 6cyl)
5 - BRN / WHT - нивото на охлаждащата течност изпращач пин 1, земята, за да двигателя
7 - BLK / BRN - ECU пин 9 (преди 96 6cyl)
\ - BLK / WHT - ECU пин 9 (4 цилиндъра)
8 - червен / WHT - ламбда сонда пин 2 (след 96)
\ - Червено / жълти - ламбда нагревател управляващо реле пин 2 (преди 96 6cyl)
\ - Червено / Blu - ламбда нагревател управляващо реле пин 2 и 4 (преди 96 4 цилиндъра)
9 - жълти / BLK - ECU пин 5
10 - червен / Blu - ECU пин 23, камера позиция сензор пин 3, въглеродния филтър клапан щифт 2, щифт 3 MAF сензор, ламбда нагревател управляващо реле пин 6, EGR клапан, горивни инжектори (Pre-96 6cyl)
\ -blk/yel - ECU пин 23 (4 цилиндъра), въздушната маса m пин 3 (8V)
11 - WHT / Blu - скорост на превозното средство пинов сензор 2
12 - GRN / BLK - ECU пин 22 (6cyl), ECU пин 19 (8V)
\ - GRN / WHT - ECU пин 22 (16V)
G2
1 - GRN / BLK - масло температурен сензор
2 - WHT / червено - външен въздух сензор температура
3 - Blu / WHT - охладител температура подателя (6cyl)
\ - Жълти / червени - охладител температурен сензор (4 цилиндъра)
4 - BLK / PUR - ECU пин 38 (4 цилиндъра), ECU пин 23 (след 96 6cyl), въглеродния филтър клапан щифт 2, ISV (4 цилиндъра), обезвъздушаване нагревател
8 - червен / Blu - клапан въглеродния филтър щифт 2, въздушната маса m пин 3 (след 96 6cyl)
9 - червено / жълти - ECU пин 54 (след 96 6cyl)
10 - жълти - високо превключвател за налягане на маслото
11 - Blu / BLK - ниско налягане масло предупреждение
http://translate.google.com/translate?depth=1&hl=bg&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.bg&sl=auto&tl=bg&u=http://forums.vwvortex.com/showthread.php%3F3078876-The-unofficial-Cluster-Swap-thread
тука има у=инфо за 51 пин на ЕКУ
при мен климатика не е пълнен и не работи а инсталацията му не е пипана .А мисля че уредите не минават през моторната инсталация а са на отделна .
F
1 - червено - аларма щифт контролен блок 5, ECU пин 7, парк / неутрално положение ключа, стартера щифт 50
3 - Blu - алтернатор пинов D +
4 - BRN - скорост на превозното средство пинов сензор 3
5 - червено - ECU пин 7 (16v)
\ - Червено / GRN - ECU пин 32 (8V)
6 - BLK / червено - обратната светлина пинов превключвател 2
\ - BLK - Park / Neutal положение релето щифт 5
7 - BLK синьо - обратната светлина пинов превключвател 1
U1
1 - WHT - Dash щепсел 17 (масло датчик температура)
2 - WHT - Dash щепсел 19 (извън температурен сензор)
3 - WHT - Dash щепсела ПИН 8 (налягане на маслото блок за управление - фураж от 1,8 бара)
5 - WHT - Dash щифтовете 9 (налягане на маслото блок за управление - фураж от 0,3 бара)
6 - WHT - Dash щепсела пин 10 (оборотомер)
7 - WHT - Dash щепсел 1 (извън температурен сензор)
10 - WHT - Dash щепсела пин 3 (земята)
11 - WHT - Dash щифтовете 27 (Speedo сигнал)
12 - WHT - Dash щифтовете 21 (гориво габарит)
14 - WHT - Dash щепсел 12 (тире и цифрови крушки часовник)
U2
1 - WHT - Dash щифтовете 13 (запалване на живо фуражи)
2 - WHT - Dash щепсел 7 (VSS изход)
4 - WHT - Dash щепсел 15 (стрък памет пинов превключвател 2)
5 - WHT - Dash щепсела пин 2 (ниско ниво на охлаждащата течност подателя)
7 - WHT - Dash щифтовете 25 (основния лъч светлина предупреждение)
8 - WHT - Dash щепсел 6 (стрък памет пинов превключвател 3)
9 - WHT - Dash щепсел 23 (охладител температура габарит)
10 - WHT - Dash щифтовете 18 (ръчната спирачка предупредителна светлина)
11 - WHT - Dash щифтовете 11 (постоянно живеят на фуражите от предпазител # 21)
12 - WHT - Dash щепсела щифт 16 (алтернатор предупредителна светлина)
13 - WHT - Dash щепсела ПИН 5 (земята до главата на цилиндъра)
14 - WHT - Dash щепсела пин 4 (стрък памет пинов превключвател 4)
8 - BRN / BLK - ламбда сонда пин 2
9 - GRN / BLK - автоматичен контрол единица (оборотомер фуражи)
G1
2 - BRN / WHT - външен въздух сензор температура
3 - жълти / Blu - ECU пин 6 (6cyl, 16v), ECU пин 31 (8V)
4 - BLK - ECU пин 38 (преди 96 6cyl), скоростта на превозното средство сензор пин 1, бобина пин 3 (4 цилиндъра, преди 96 6cyl), бобина пин 5 (след 96 6cyl)
5 - BRN / WHT - нивото на охлаждащата течност изпращач пин 1, земята, за да двигателя
7 - BLK / BRN - ECU пин 9 (преди 96 6cyl)
\ - BLK / WHT - ECU пин 9 (4 цилиндъра)
8 - червен / WHT - ламбда сонда пин 2 (след 96)
\ - Червено / жълти - ламбда нагревател управляващо реле пин 2 (преди 96 6cyl)
\ - Червено / Blu - ламбда нагревател управляващо реле пин 2 и 4 (преди 96 4 цилиндъра)
9 - жълти / BLK - ECU пин 5
10 - червен / Blu - ECU пин 23, камера позиция сензор пин 3, въглеродния филтър клапан щифт 2, щифт 3 MAF сензор, ламбда нагревател управляващо реле пин 6, EGR клапан, горивни инжектори (Pre-96 6cyl)
\ -blk/yel - ECU пин 23 (4 цилиндъра), въздушната маса m пин 3 (8V)
11 - WHT / Blu - скорост на превозното средство пинов сензор 2
12 - GRN / BLK - ECU пин 22 (6cyl), ECU пин 19 (8V)
\ - GRN / WHT - ECU пин 22 (16V)
G2
1 - GRN / BLK - масло температурен сензор
2 - WHT / червено - външен въздух сензор температура
3 - Blu / WHT - охладител температура подателя (6cyl)
\ - Жълти / червени - охладител температурен сензор (4 цилиндъра)
4 - BLK / PUR - ECU пин 38 (4 цилиндъра), ECU пин 23 (след 96 6cyl), въглеродния филтър клапан щифт 2, ISV (4 цилиндъра), обезвъздушаване нагревател
8 - червен / Blu - клапан въглеродния филтър щифт 2, въздушната маса m пин 3 (след 96 6cyl)
9 - червено / жълти - ECU пин 54 (след 96 6cyl)
10 - жълти - високо превключвател за налягане на маслото
11 - Blu / BLK - ниско налягане масло предупреждение
http://translate.google.com/translate?depth=1&hl=bg&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.bg&sl=auto&tl=bg&u=http://forums.vwvortex.com/showthread.php%3F3078876-The-unofficial-Cluster-Swap-thread
тука има у=инфо за 51 пин на ЕКУ
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
mladen1 написа:На 14 след празните но при мен проблема не е от там колата си пали и работи хубаво .Мъката идва при високите обороти гърми и ускорява на тласъци при постоянно натисната газ ....
Сложи една широколентова сонда и виж какво се случва със смесите в проблемните обороти
Re: АБФ инсталация на 9А проблем
Големи благодарности на колегите viruscheto и Bobby_ .Оказа се реле номер 30 Main reley което го няма на КР бушониерата а на АБФ-а е за ЕКУ-то
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта