мк1- PATRIK ( )
- benzino
- Мнения: 1037
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 15:42
- Автомобил: VW Polo 86c
- Двигател: mix
- Местоположение: Смолян
Re: мк1- PATRIK ( )
Фиат вече няма. А и Емо нали си е голфаджия, та и евридейката такава, ама поне е нормална кола
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 24 фев 2011 1:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: мк1- PATRIK ( )
браво колега единичката става бомба , как е тръгването от място,доста върти гуми нали,ние тука имахме една атмосверка олекотена като твоята- хич не и се тръгваше на старта върти гуми и не тръгва ---но като тръгне един път доста нахъсани коли падат
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: мк1- PATRIK ( )
Тия снимки да са ти познати?
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 24 фев 2011 1:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: мк1- PATRIK ( )
здрасти колега имам едно питане и ми трябва помощ...смятам да започна проект голф 1 абф.Приготвил съм донор голф 3 абф интересува ме като сложа мотора с кутията мога ли да прехвърля и полуоските със шенкелите ...дали полуоските ще дойдат дълги другото което има разлика в шарнирите и самите шенкели захващането на накрайниците...приготвил съм кутия от двойка с лостовете и съединител благодаря...и другите колеги да помагат ако знаят нещо БЛАГОДАРЯ ВИ
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: мк1- PATRIK ( )
maxpower16v написа:здрасти колега имам едно питане и ми трябва помощ...смятам да започна проект голф 1 абф.Приготвил съм донор голф 3 абф интересува ме като сложа мотора с кутията мога ли да прехвърля и полуоските със шенкелите ...дали полуоските ще дойдат дълги другото което има разлика в шарнирите и самите шенкели захващането на накрайниците...приготвил съм кутия от двойка с лостовете и съединител благодаря...и другите колеги да помагат ако знаят нещо БЛАГОДАРЯ ВИ
Защо са ти 3-ковите шенкели? Зависи каква е 1-цата ако е ГТИ /само за тях знам/ Може да сложиш оригиналните полуоски и карета към 3-ковата кутия. Мисля че само чашките на ДИФ-а трябва да смениш. Инак взимаш от КР кутията с каретата и полуоските е си 6. Оставаш си с лостовете и жилото и спестяваш хиляди главоболия.
- w3sky
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 03 яну 2011 11:59
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT
- Местоположение: Пещера
Re: мк1- PATRIK ( )
мале в 4рката сложен дохц 16в в багажника ;дд красота
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 24 фев 2011 1:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: мк1- PATRIK ( )
ами единичката ми е 1.5 дизелче 1978г с най малките дискове и най малките накладки които са на фолксваген -нищо общо с тези на двойка ...мисля да си я направя 5х100 и да сложа абс-спирачките ,ел инсталацията от тройката
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: мк1- PATRIK ( )
maxpower16v написа:ами единичката ми е 1.5 дизелче 1978г с най малките дискове и най малките накладки които са на фолксваген -нищо общо с тези на двойка ...мисля да си я направя 5х100 и да сложа абс-спирачките ,ел инсталацията от тройката
Отвори си тема да не цапаме на колегата темата. Нека модовете ме извинят и да разчистят.
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 24 фев 2011 1:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: мк1- PATRIK ( )
leonardo_vd написа:maxpower16v написа:ами единичката ми е 1.5 дизелче 1978г с най малките дискове и най малките накладки които са на фолксваген -нищо общо с тези на двойка ...мисля да си я направя 5х100 и да сложа абс-спирачките ,ел инсталацията от тройката
Отвори си тема да не цапаме на колегата темата. Нека модовете ме извинят и да разчистят.
....извинявайте колеги
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: мк1- PATRIK ( )
Много се извинявам за спама, но дайте едно клипче с хубав звук бре Тоя проект ме респектира, а не съм видял инфо никъде. Много ми е интересен вървежа, направо не знам какво да си представя
Re: мк1- PATRIK ( )
мързелът е страшно нещо , време е да си размърдам задника и да ви покажа някои новости .
[img]http://storage4.album.bg/914/Изображение002_d213f_29262129.jpg[/img]
понеже на голям десен завои и колата омира с стандартната горивна с-ма .
[img]http://storage4.album.bg/914/Изображение002_d213f_29262129.jpg[/img]
понеже на голям десен завои и колата омира с стандартната горивна с-ма .
Re: мк1- PATRIK ( )
Bobby_ написа:за тази система ти трябва и подкачваща помпа.....
естественно . ще използвам помпа вуншна от лада нива която за подкачваща помпа е предостатъчна . хубавото при нея е , че е разглобяема и има в задната част врадена цедка която при старите резервоари (мръсни) е доста практична .
ако пак ми се окаже малка имам от кж-троник 2 помпи резервни .
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: мк1- PATRIK ( )
mk1 написа:Bobby_ написа:за тази система ти трябва и подкачваща помпа.....
естественно . ще използвам помпа вуншна от лада нива която за подкачваща помпа е предостатъчна . хубавото при нея е , че е разглобяема и има в задната част врадена цедка която при старите резервоари (мръсни) е доста практична .
ако пак ми се окаже малка имам от кж-троник 2 помпи резервни .
A какво и е помпата да си е отдолу?
Re: мк1- PATRIK ( )
leonardo_vd написа:mk1 написа:Bobby_ написа:за тази система ти трябва и подкачваща помпа.....
естественно . ще използвам помпа вуншна от лада нива която за подкачваща помпа е предостатъчна . хубавото при нея е , че е разглобяема и има в задната част врадена цедка която при старите резервоари (мръсни) е доста практична .
ако пак ми се окаже малка имам от кж-троник 2 помпи резервни .
A какво и е помпата да си е отдолу?
при голям завои на дясно "по пътя нагоре към хижа здравец има 1 такъв" колата губи мощност .
или при ускорение , когато превклуча от 4-та на пета (като я мапвахме на магистралата се случи)
т.е. остава без гориво за определн момен в следствие на ценрубежните сили .
все пак не мога да я карам винаги с пален догоре резервоар
та това е решението ... междо другото тоя кечтанк беше на едно фият "ТЪПО" 400 магарета и там си варшеше перфектно функцията с една бош 910
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта