Въпрос за KR с карбуратори
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Колега сподели кое как и какви са впечатленията ти от всичко което си направил.
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за KR с карбуратори
мда, нема да е зле да споделиш че след 2-3 седмици и аз се хвърлям в тия филми - това помпа от зазка ли е или ?!? дай малко повече инфо - кутията преди карбовете от какво е ?
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Солекси ли виждам ,или ги бъркам с Вебери?А захранването може да стане и със нормална подскачаща помпа.Слага се фланец на отдушника(разделя се на две),сменя се паразитният вал и се доработва(на КР няма гърбица за подкачаща помпа)и задалжително се поставя тройник фв карбуратор.
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за KR с карбуратори
petroffbg написа:Солекси ли виждам ,или ги бъркам с Вебери?А захранването може да стане и със нормална подскачаща помпа.Слага се фланец на отдушника(разделя се на две),сменя се паразитният вал и се доработва(на КР няма гърбица за подкачаща помпа)и задалжително се поставя тройник фв карбуратор.
e тва е много сложно, мисля - иначе е идея.
по лесно е да се използва някаква външна помпа и бензинов регулатор или потопяема от VW и пак бензинов регулатор
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Е,това е най лесният вариант.Вземаш пулсираща помпа(например от печката на ЗАЗ)или китайска ,струва около 50до70лв.Обаче имат кофтият навик да се скапват в най-неподходящият момент.Хубавото е че не ползваш тройник за излишно гориво и всичко става много елементарно.Ако се ползва,задължително се слагат две помпи свързани успоредно,иначе ще береш ядове.ЗА целта скъсявам леглото на шайбата на паразитният вал,и поставям нормална подкачаща помпа,нова струва от20 до 30лв.
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за KR с карбуратори
ами на мен ми обещаха някаква външна опелска за без пари - така че мисля с нея да пробвам, тя ще прави 5-6 бара поне сигурно, но имам вече регулатор за налягането така че мисля че ще се получат нещата, най-много да се наложи да сменя пружината на регулатора ако се окаже не толкова чувствителен че да мога да го докарам до 0,25 бара.
иначе и аз си търсих зазкова но никаде няма - то е само на късмет да се намери - пък и били страшно шумни. за тия FACET помпи не били много готини както казваш и ти - често се бъгвали.
От друга страна не съм сигурен при варианта който предлагаш как ще се отрази на подаването на гориво ако го изпържиш двигателя по дълготрайно - дали ще може помпата да се справи - все пак с тия 4 гърла ще гълта повечко бензинец а със стандартна помпа и регулатор за карб. от 1,8/90hp незнам ще смогне ли ?!?
иначе и аз си търсих зазкова но никаде няма - то е само на късмет да се намери - пък и били страшно шумни. за тия FACET помпи не били много готини както казваш и ти - често се бъгвали.
От друга страна не съм сигурен при варианта който предлагаш как ще се отрази на подаването на гориво ако го изпържиш двигателя по дълготрайно - дали ще може помпата да се справи - все пак с тия 4 гърла ще гълта повечко бензинец а със стандартна помпа и регулатор за карб. от 1,8/90hp незнам ще смогне ли ?!?
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Въпрос за KR с карбуратори
От три години бъгито ми е с нормална покдачаща помпа и комплект ДЕЛОРТО 40мм(виж автокрос сайтовете карам77).Проблем с захранването няма,напротив има свръх захранване.Понеже паразитният вал се върти доста по бързо от стандартно фв,помпата прави идиотско налягане.Сложих тройник и пак се наложи да намалявам нивото в карбовете до 20мм(стандартно е 14-14,5мм)Цяла седмица си бих главата докато открия проблема!Качвам се тествам,всичко нормално излизам на пистата влизам в ляв завой и започва да прекъсва.Мотора е надлъжен и карбовете са от ляво.При влизане с висока скорост поплаваците се повдигат,налива се гориво и започва да прекъсва!Луд ме направи,то не бяха токове, кабели свещи капачки до като го хвана от къде е?Малко остана да си сложа пак Ладата!
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Сори за спама, ама някой има снимка на Dellorto 40's сложени на 8V мотор, че сега аз умувам как да го направя
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Въпрос за KR с карбуратори
има клипче на един червен голф2 с такива карбс. в Ю-туП
потърси си го
потърси си го
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Въпрос за KR с карбуратори
За тоя колектор само може да мечтаеш колега!По лесния вариянт е да ти изрежат на плазма фланец по гарнитурата.От там на татака се спасяваш сам,тръби,заварки,дължини!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта