Въпрос за KR с карбуратори

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот sashobas » Вто 17 фев 2009 22:06


Колега сподели кое как и какви са впечатленията ти от всичко което си направил. :да:




Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот biostrong » Вто 17 фев 2009 23:53


мда, нема да е зле да споделиш че след 2-3 седмици и аз се хвърлям в тия филми - това помпа от зазка ли е или ?!? дай малко повече инфо - кутията преди карбовете от какво е ?


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот petroffbg » Сря 18 фев 2009 0:26


Солекси ли виждам ,или ги бъркам с Вебери?А захранването може да стане и със нормална подскачаща :banana помпа.Слага се фланец на отдушника(разделя се на две),сменя се паразитният вал и се доработва(на КР няма гърбица за подкачаща помпа)и задалжително се поставя тройник фв карбуратор.


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот biostrong » Сря 18 фев 2009 8:55


petroffbg написа:Солекси ли виждам ,или ги бъркам с Вебери?А захранването може да стане и със нормална подскачаща :banana помпа.Слага се фланец на отдушника(разделя се на две),сменя се паразитният вал и се доработва(на КР няма гърбица за подкачаща помпа)и задалжително се поставя тройник фв карбуратор.


e тва е много сложно, мисля - иначе е идея.
по лесно е да се използва някаква външна помпа и бензинов регулатор или потопяема от VW и пак бензинов регулатор


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот petroffbg » Сря 18 фев 2009 18:10


Е,това е най лесният вариант.Вземаш пулсираща помпа(например от печката на ЗАЗ)или китайска ,струва около 50до70лв.Обаче имат кофтият навик да се скапват в най-неподходящият момент.Хубавото е че не ползваш тройник за излишно гориво и всичко става много елементарно.Ако се ползва,задължително се слагат две помпи свързани успоредно,иначе ще береш ядове.ЗА целта скъсявам леглото на шайбата на паразитният вал,и поставям нормална подкачаща помпа,нова струва от20 до 30лв.


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот biostrong » Чет 19 фев 2009 10:51


ами на мен ми обещаха някаква външна опелска за без пари - така че мисля с нея да пробвам, тя ще прави 5-6 бара поне сигурно, но имам вече регулатор за налягането така че мисля че ще се получат нещата, най-много да се наложи да сменя пружината на регулатора ако се окаже не толкова чувствителен че да мога да го докарам до 0,25 бара.

иначе и аз си търсих зазкова но никаде няма - то е само на късмет да се намери - пък и били страшно шумни. за тия FACET помпи не били много готини както казваш и ти - често се бъгвали.
От друга страна не съм сигурен при варианта който предлагаш как ще се отрази на подаването на гориво ако го изпържиш двигателя по дълготрайно - дали ще може помпата да се справи - все пак с тия 4 гърла ще гълта повечко бензинец а със стандартна помпа и регулатор за карб. от 1,8/90hp незнам ще смогне ли ?!?


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот petroffbg » Чет 19 фев 2009 11:34


От три години бъгито ми е с нормална покдачаща помпа и комплект ДЕЛОРТО 40мм(виж автокрос сайтовете карам77).Проблем с захранването няма,напротив има свръх захранване.Понеже паразитният вал се върти доста по бързо от стандартно фв,помпата прави идиотско налягане.Сложих тройник и пак се наложи да намалявам нивото в карбовете до 20мм(стандартно е 14-14,5мм)Цяла седмица си бих главата докато открия проблема!Качвам се тествам,всичко нормално излизам на пистата влизам в ляв завой и започва да прекъсва.Мотора е надлъжен и карбовете са от ляво.При влизане с висока скорост поплаваците се повдигат,налива се гориво и започва да прекъсва!Луд ме направи,то не бяха токове, кабели свещи капачки до като го хвана от къде е?Малко остана да си сложа пак Ладата!


Go60
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Go60 » Пет 27 фев 2009 11:06


Изображение



Изображение



Изображение




Изображение





Изображение


Потребителски аватар
h0nda
Мнения: 215
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот h0nda » Пет 27 фев 2009 18:45


Сори за спама, ама някой има снимка на Dellorto 40's сложени на 8V мотор, че сега аз умувам как да го направя


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот parno » Пет 27 фев 2009 19:49


има клипче на един червен голф2 с такива карбс. в Ю-туП
потърси си го :Mr Green Fun


Go60
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Go60 » Пет 27 фев 2009 19:56


Изображение


Потребителски аватар
h0nda
Мнения: 215
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот h0nda » Пет 27 фев 2009 20:28


Go60 написа:Изображение


Това за 8V ли е


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот mk1 » Пет 27 фев 2009 22:51


да!


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот petroffbg » Съб 28 фев 2009 1:45


За тоя колектор само може да мечтаеш колега!По лесния вариянт е да ти изрежат на плазма фланец по гарнитурата.От там на татака се спасяваш сам,тръби,заварки,дължини!


Go60
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Go60 » Съб 28 фев 2009 9:06


Изображение

:да: така започнах и аз



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта