Въпрос за KR с карбуратори

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот aradovanov » Нед 26 апр 2009 11:32


Твойте idle jets са 57 нали?
По принцип за 1.8 ги дават 50! Да не би да се дави и затова да не тръгва? Мина ли през газанализатор да видиш какво се случва съ сместа при различните режими? Аванса на колко си го сложил?




Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот biostrong » Нед 26 апр 2009 12:02


през нищо не съм минавал все още защото не може да се кара, ще се опитам да я позакрепя и тогава ще ходя по анализи. имам и едни idle jets на 55 ще ги пробвам и тях. Обаче малко ме удари грипа и не съм в състояние тия 2 дни да се занимавам с колата в тоя вятър тука при нас :)

някой не може ли да даде информация на какъв диаметър отвор отговарят номерата на джетовете


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот aradovanov » Нед 26 апр 2009 15:51


Доколкото разбрах от всичко прочетено
55 = 0,55мм
145 = 1,45мм и т.н.

Бързо да се оправяш и скоро да палиш гумите ( и четирите mhihi )!


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот biostrong » Нед 26 апр 2009 17:55


aradovanov написа:Доколкото разбрах от всичко прочетено
55 = 0,55мм
145 = 1,45мм и т.н.

Бързо да се оправяш и скоро да палиш гумите ( и четирите mhihi )!


абе и аз предполагах че може да е така ама не бях сигурен - благодаря за пожеланието :)


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот biostrong » Пон 27 апр 2009 11:00


по горния проблем го реших :) сложих си филтрите просто :lol: - даже направих тестово кръгче из махалата, не съм я настъпвал особено но усетих някаде че като посмачкам газта и в един момент обеднява леко, можеби защото сложих по-малки главни жигльори - ще си сложа оригиналните да видя как ще е с тях. Някой да каже моля колко масло събира КР-а че изсипах 4 кила и поне 200 мл. отгоре и на щеката ми стои на минимума ?!? и още един въпрос относно перката на радиатора - кое я включва - само датчика който е на радиатора или взимат участие и датчиците които са ми на тройника ? (8V) понеже си използвам инсталацията от стария мотор и тези датчици от тройника на главата не съм ги сложил на КР-а - а ме съмнява че може да играят някаква роля и за перката.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот aradovanov » Пон 27 апр 2009 20:39


Перката се включва само от датчика на радиатора, другите нямат отношение.
На моя със смяна на филтър - 6л. масло събра.

Я сподели повече впечатления от респонса... и мерси за помощта днес :D


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот biostrong » Пон 27 апр 2009 23:02


нямам впечатления от респонса все още, днес направих само пробно кръгче в махалата за да видя дали въобще става за каране :D и не съм настъпвал но като цяло се движи добре. Лошото е че тотално ми се скапа акумулатора и ми прецака тестовете засега


Go60
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Go60 » Сря 29 апр 2009 19:50




Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот aradovanov » Сря 29 апр 2009 20:10


Колега сподели и някакви впечатления само клипове пускаш :D
Как е празния ход? Как ти се командва аванса? Разхода? Как се държи като е студена? Как стои въпроса с ограничителя на оборотите? Максималната скорост как е?
Това е за сега :D


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот biostrong » Сря 29 апр 2009 23:00


хммм, като изключим факта че работи като сенокосачка в ниските :D съм доволен засега, днес цял ден си я карах из града и я чувствам като перце колата, а преди имах чувството че карам танк :Mr Green Fun .Тези дни по празниците ще си поиграя с аванса и празния ход че нещо ме дразни, когато не е загряла и се опиташ да запалиш и да тръгнеш веднага, се налага да е с повечко газ че иначе се опитва да гасне.


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот biostrong » Вто 02 юни 2009 15:45


айде бе колеги, тая тема няма ли да живне малко ? кой до каде стигна, я разказвайте ?


Go60
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Go60 » Сря 03 юни 2009 19:20


Изображение


r.raikov_
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: .........................

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот r.raikov_ » Сря 05 май 2010 9:17


Гледам, че в тази тема не е писано от миналата година горе доло по това време.Та за това реших малко да я посъживя, евентуално.Понеже миналата година по това време и аз питах за какво ли не по моя голф, но все не оставаше време да го почна.В крайна сметка вече съм почти на финала с моя проект.На кратко двигателя е 1,6 разпределителен вал от "ПБ" вече посаден в глава от 2000, четири карбуратора вертикални делорто в момента съм на последен етап изпускателен колектор 4-1. Правихме тестове преди да почнем да правим изпускателния колектор т.е. с този чугунения, който си е оригиналния от 1,6 и впечатленията бяха доста добри, но не стигахме до крайности защото не беше вързан вакума на сервото и спирането беше доста трудно и рисково, но впечатленията ми са, че разликата е доста голяма, надявам се след като се завърши новия колектор да има още по голяма разлика защото тогава би трябвало да се получи така нареченото резонансно пълнене на двигателя, което би било доста голям + в работата на двигателя. :banana :banana
Моля Знаещите да помогнат относно връзването на вакума на спирачките, дали ще е достатъчно да се хване само от единия цилиндър или трябва да го хвана от всички цилиндри и да слагам клапани на всеки цилиндър зада прекъсвам веригата на обратно :bowdown :да:


Потребителски аватар
viruscheto
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
Местоположение: Хасково

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот viruscheto » Сря 05 май 2010 10:45


имам снимки на това как е захванато сервото но са големи и не ще да ги качва ше пробвам да ги намаля и пак ще опитам качването им :beer :beer :beer


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот aradovanov » Сря 05 май 2010 11:04


r.raikov_ написа:Моля Знаещите да помогнат относно връзването на вакума на спирачките, дали ще е достатъчно да се хване само от единия цилиндър или трябва да го хвана от всички цилиндри и да слагам клапани на всеки цилиндър зада прекъсвам веригата на обратно :bowdown :да:


Има няколко варианта за вакуума.

1.При мен го бях вързал на щуцера който е на оригиналния колектор от към фланеца за главата - но това го има при 16 волтовите.

2.Делкото ти е на блока - следователно отпада слагането на дизелова помпа.

3. Електрическо серво от АБС на Голф 2 - не му трябва вакуум само ток.

4. Вакуума който се получава при карбовете/дроселите може да не е достатъчен за сервото, нищо не пречи да пробваш все пак - продупчи единия колектор след карба и вържи маркуч към сервото със щуцер, ако не ти хареса как работи - виж по-горе :D

Ако беше 16 волтов има повече варианти...


П.П. карбовете нямат ли изводи за вакуум?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта