Въпрос за KR с карбуратори
- Black_Hunter
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Въпрос за KR с карбуратори
колега каква пара излиза за двата карбуратора или от кои модел мога да си ги взема примерно
Re: Въпрос за KR с карбуратори
тези са solex. мисля че са от алфа.аз лично ги смъкнах от един опел кадет който ми беше подарен
- Black_Hunter
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Въпрос за KR с карбуратори
доколкото знам и съм чувал оригиналните карборатори на полския фиат 125 също са много добри
- caro
- Мнения: 558
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Black_Hunter написа:доколкото знам и съм чувал оригиналните карборатори на полския фиат 125 също са много добри
Полският Фиат 125P е само с един карбуратор\двукамерен\.
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Най добре си намери DELLORTO!Има ги все още по старите Алфи 1800-2000см.Може да ги вземеш и на смешни пари ако са от собственик,моят първи комплект излезе 20лв?Не са капризни като Вебера,обслужват се лесно(не като Солекса,горивните жигльори са му разположени от доло)и общо взето ще имаш по малко главоболия.Може да ги намериш на около 300лв комплекта.Съвет:не купувай от състезатели,ще ти искат много(на SPARKO във Варна един рециклиран е 800лв)!!!?
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: .........................
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Здравейте имам два вертикални двойни карбуратора делорто питането ми е има ли разлика в успеха който се постига м/у вертикални и хоризонтални карбуратори.
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Ами няма разлика,малко са по капризни и най вероятно щетрябва да си пробиеш капака!
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: .........................
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Колега благодаря за това, че ми отговорихте от това се опасявах и все пак ще пробвам, надявам се да не се наложи понеже всмукателния колектор ще го правя съм и се надявам да го сваля максимално ниско до калената. Обаче не съм сигурен дали няма да има значение за газоразпрезелението, понеже бях чел някъде из форумите, че колкото е по дълъг колектора /всмукателния/ толкова в по-високи обороти имало ефект. Доста съм чел, но никъде няма точна информация и не знам дали е точно така за това Ви Моля за мненията на компетентните във форума.
Re: Въпрос за KR с карбуратори
мисля че тромпетите решават донякъде проблема с високите обороти но не съм съвсем сигурен.
"Опита никога не лъже" .Успех !
"Опита никога не лъже" .Успех !
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: .........................
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Благодаря колега, но при мен случая е такъв, че няма къде да ги сложа/реално ще излезат над капака.За това мисля да го прорежа и да направя въздухозаборник, а тромпетите да ги искарам под въздухозаборника с колена така, че да са изложени директно срещу въздушната струя. Такава ми е идеята, но не съм сигурен при по висока скорост дали въздушната струя няма да прави някакво налягане, което да е по голямо от вакума който създава двигателя при работа, което като теория не е никак лошо защото скороста на въздуха ще се увеличи, но реално не като вакум, което не съм сигурен дали няма да наруши количеството въздух спрямо горивото по неже крбовете ще са настроени за нормална работа на двигателя а не за принудително пълнене.
Стана много дълго и омотано, но дано сте ме разбрали.
Стана много дълго и омотано, но дано сте ме разбрали.
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Искаш да се турбинираш без турбина?Ще объркаш цялостно пълненето на мотора!Оригиналните тромпети трябва да останат на карбовете иначе ще береш ядове.Задължително трябва да им направиш филтърна кутия,ако може по голяма около 8-10 литра,всмукателя не трябва да е къс иначе ще работи добре само във високи.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: .........................
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Благодаря колега явно в тази тема аз питам, а само ти отговаряш.
Явно ще стане по начина който ми писа, но това ще е след около месец понеже за момента баща ми се вози с нея. Като цяло в този проект ще бъде направено това за което писахме до сега /колата е Голф 2 - 1,6/, освен това имам разпределител вал от 1,8 гти /с механичната инжекция дето го дават по документи около 117 коня мисля/, мисля да сложа този вал на моята глава. След дълго и обстойно търсене намерих схема с размерите на изпускателен колектор 4-2-1/което пак не кой-знае какво понеже не пишеше за каква кубатура става на въпрос/. Някъде из форумите бях виждал и формули за смятане на всмекателен и изпускателен колектор но за голямо мое съжаление не ги копнах и сега немога да ги намеря. Като цяло това ще бъде проекта ако някой има предложения за каквито и да е изменения да пише ще бъда много благодарен.
Не знам дали да пускам друга тема за сега ползвам тази дано да не е проблем, а за голфа няма да е за ежедневно каране и знам че от този двигател не могат да се очакват чудеса, но определено остава с този мотор и ще бъде с карбуратори.
Явно ще стане по начина който ми писа, но това ще е след около месец понеже за момента баща ми се вози с нея. Като цяло в този проект ще бъде направено това за което писахме до сега /колата е Голф 2 - 1,6/, освен това имам разпределител вал от 1,8 гти /с механичната инжекция дето го дават по документи около 117 коня мисля/, мисля да сложа този вал на моята глава. След дълго и обстойно търсене намерих схема с размерите на изпускателен колектор 4-2-1/което пак не кой-знае какво понеже не пишеше за каква кубатура става на въпрос/. Някъде из форумите бях виждал и формули за смятане на всмекателен и изпускателен колектор но за голямо мое съжаление не ги копнах и сега немога да ги намеря. Като цяло това ще бъде проекта ако някой има предложения за каквито и да е изменения да пише ще бъда много благодарен.
Не знам дали да пускам друга тема за сега ползвам тази дано да не е проблем, а за голфа няма да е за ежедневно каране и знам че от този двигател не могат да се очакват чудеса, но определено остава с този мотор и ще бъде с карбуратори.
- caro
- Мнения: 558
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Въпрос за KR с карбуратори
r.raikov_ написа:Благодаря колега, но при мен случая е такъв, че няма къде да ги сложа/реално ще излезат над капака.За това мисля да го прорежа и да направя въздухозаборник, а тромпетите да ги искарам под въздухозаборника с колена така, че да са изложени директно срещу въздушната струя. Такава ми е идеята, но не съм сигурен при по висока скорост дали въздушната струя няма да прави някакво налягане, което да е по голямо от вакума който създава двигателя при работа, което като теория не е никак лошо защото скороста на въздуха ще се увеличи, но реално не като вакум, което не съм сигурен дали няма да наруши количеството въздух спрямо горивото по неже крбовете ще са настроени за нормална работа на двигателя а не за принудително пълнене.
Стана много дълго и омотано, но дано сте ме разбрали.
Дотук добре,а после филтър-и ако вали дъжд ко ша праим?
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: .........................
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Ми колега аз за това казвам какви са ми идеите за да може знаещите да ми помогнат и да ме насочат преди започването на проекта. Е ако имаш какво да предложиш на драго сърце бих се съобразил с това, но ако е само "ко ша праим" благодаря. За тези които имат какво да споделят за този двигател и всмукатеният и изпускателният колектор от към купето.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта