Въпрос за KR с карбуратори

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Калоян Крумов » Пон 28 фев 2011 17:47


И аз имам малко въпроси. Ще видя дали ще получа някакви отговори или сам ще ги открия.
Задължително ли вакума за спирачките тр да е от 4 всмукателни колектора или може само от 1?
При правенето на въздушните кутии и преходните тръби за въздушните филтри трябва ли да се спазват някакви размери , има ли начин за изчисляване?
Прочетох цялата тема. Всички мятате Делорто, някой от вас сблъсквал ли се е с Микуни?




Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот miro_hack » Пет 29 апр 2011 9:55


kokobraiz написа:И аз имам малко въпроси. Ще видя дали ще получа някакви отговори или сам ще ги открия.
Задължително ли вакума за спирачките тр да е от 4 всмукателни колектора или може само от 1?
При правенето на въздушните кутии и преходните тръби за въздушните филтри трябва ли да се спазват някакви размери , има ли начин за изчисляване?
Прочетох цялата тема. Всички мятате Делорто, някой от вас сблъсквал ли се е с Микуни?


Дали ще си с дросели или си с карбуратори,задължително вакуума трябва да се вземе от четерите дросела по 1 а ако си с карбуратори е просто обезателно!Защото никога няма да можеш да си нагласиш смесите.Ако колата е с един дросел вакуума няма проблем да се вземе от кадето и да е преди него в колектора.
Както каза колегата по-горе не е толкова просто да се направи колектор има изчисления на рънъри,на тромпети,диаметри наклони .... Но готова информация има из нета,все някаде...

Темата за карбураторите не трябва да замира,да направим една тема за карбуратори vs дросели,че ми е интересно?????


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот polski-grizach » Нед 01 май 2011 12:22


Добра идея :да:


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот miro_hack » Нед 01 май 2011 19:34


polski-grizach написа:Добра идея :да:

Пускай темата в силов тунинг и да видим,че ми е много интересно,защото се отклонихме доста в тази..


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Калоян Крумов » Съб 07 май 2011 14:15


Да използвам темата за още един въпрос.
Някъде из страната някой да знае майстор , който може да синхронизира карбуратори? И да нe ми смъкне кожата от гърба mhihi
Темата за карбураторите не трябва да замира,да направим една тема за карбуратори vs дросели,че ми е интересно?????


МИсля, че собствениците на коли във форума с карбове и дросели сме тези, които пишем в тази тема :mrgreen:


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот miro_hack » Нед 08 май 2011 20:45


И все пак ми е чудно 4 45-ци карбове и 4 45-ци гърла дросели оптимално настроени,как ще се държат? mhihi


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот vankoGTI » Нед 08 май 2011 20:52


не вярвам разликата да е кои знае каква :wink:


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот petroffbg » Пон 09 май 2011 8:38


В + за дроселите...


berta
Мнения: 194
Регистриран на: Вто 14 дек 2010 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот berta » Пон 09 май 2011 9:18


http://www.youtube.com/watch?v=DiU66qSXzvg
клипа който ме надъха за карбове :) само трее да си намера :)


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Namesata » Нед 21 окт 2012 16:53


Някои може ли да даде снимки на КР с климатик и карбуратори за да видя как е решен проблема с алтернатора.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот pe6kata » Чет 08 ное 2012 9:38


berta написа:http://www.youtube.com/watch?v=DiU66qSXzvg
клипа който ме надъха за карбове :)


тоя клип хич не го вземай за чиста монета. с някаква къса кутия е, скоростите свършват бързо, но скоростомера в никакъв случай не показва вярно

хич няма да се очудя, ако тоя бай хуй, на табло от малолитражка, което е до 200км/ч е сменил циферблата с гти табло до 260. Може и просто да има разминаване в предавателните числа на табло/кутия...

тая кола за да ускорява така, трябва да е едни 300 коня на турбо.


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот vankoGTI » Чет 08 ное 2012 19:04


И като изключим че кара на мокър асвалт и мене много ме самнява честно ти кажа.И даже тва го дават КР с валове и сперспринт,което още повече ме самнява!!!


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот kav4o » Чет 08 ное 2012 23:55


pe6kata написа:тоя тая кола за да ускорява така, трябва да е едни 300 коня на турбо.

Ако е 300коня турбо на предно ще си пали гумите на всички скорости,както каза колегата на това мокрото не е мерило но пък наистина няма как да си пълни километража кр с къси скорости,определено има измама в тоя клип, а и тоя сульо дето е негова колата е доста зле да и закачи широки брони и да я остави с малкия прозорец :)заедно с ужасяващ спойлер от голф 3 с рег. табела отгоре :063:
пп.: всъщност не е чак толкова къса тая кутия май, а колата има още доста подобрения от тия карбове(които според мен са най-добрия вариант)но какво се казва кучето скача според тоягата :D


Потребителски аватар
Христо.Динев
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 14 юли 2017 9:02
Автомобил: Golf MK1
Двигател:

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Христо.Динев » Сря 20 мар 2024 21:00


Здравейте, прочетох темата, но има много неща, които не разбирам и ми се иска малко помощ.
Сложихме карбове dhla 40 на mk1 1.8 JJ, но имам проблем с настройването им.
Може ли да ми кажете последователността на свързването от резервоара до карбораторите, защото виждам, че ми липсва някакъв, регулатор за горивото който трябва да прави налягане 3psi или 0,25bar?
Благодаря предварително.


Потребителски аватар
caro
Мнения: 556
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот caro » Нед 24 мар 2024 8:16


С каква помпа си ? Налягането трябва да е минимум 0.3 макс 0.5 бара.Регулатори бол из нета дори са с манометри.Най простия е от Голф 2 с карбуратор -на 1.6 стои отпред на капака на клапаните между 2 и 3 цилиндър има и обратно гориво.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 147 госта