Въпрос за KR с карбуратори

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот r_tuning » Вто 07 апр 2009 23:37


Punisher-GTI написа:благодаря колега,за съвета но аз няма да загубя нищо ако пробвам имам два дросела и излишни колектори ще си пойграя да видя какво ще усера ако има ефект ще пишя няма да се набутам много пари най много като портна главата да се наложи да сменя водачите който са към 80 лева всичко смятам сам да си направя ще видя какво ще излезе :bowdown :D

пробвано колега,не се занимавай....ни6то не става,от ли4ен опит ти го казвам :)4 дросел4ета:):П:Пи само здраве




Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот petroffbg » Сря 08 апр 2009 20:32


Хайде да споделиш ,за какво мислиш да използваш тоя автомобил?Искаш леко да го засилиш и да го караш "БАЛКАНТУРИСТ",или мислиш да го ползваш за по сериозни цели?Или другият вариант,просто искаш да се чоплиш по колата!?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Stenly » Сря 08 апр 2009 21:20


С електронния инжекцион и двата дросела забрави много трудно. МОжеш с два механични да го направиш и 8 дюзи но няма да ти казвам колко пари трябва да да дадеш за преправяния заварки докато го настроиш - иначе е правено в германия на голф единица 1,8 изкарали са 190hp но има и други работи по мотора и т.н. за тези пари така хубаво ще я направиш с дросели че няма да ти се кара друго .


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот r_tuning » Чет 09 апр 2009 0:32


Stenly написа:С електронния инжекцион и двата дросела забрави много трудно. МОжеш с два механични да го направиш и 8 дюзи но няма да ти казвам колко пари трябва да да дадеш за преправяния заварки докато го настроиш - иначе е правено в германия на голф единица 1,8 изкарали са 190hp но има и други работи по мотора и т.н. за тези пари така хубаво ще я направиш с дросели че няма да ти се кара друго .

:applause:


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот biostrong » Чет 09 апр 2009 16:03


колеги, хайде да се придържаме към темата !
тук става въпрос за карбуратори, не за инжекциони с "15" дросела !


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот aradovanov » Чет 09 апр 2009 19:59


Та по темата...
Много се говори за "тройник от карбураторен Голф", а каква всъщност му е работата, никъде няма отговор?
Доколкото аз си го обяснявам по това как пропускат тръбите му - в посока от помпата към карбуратора движението е лесно, но когато иглата затвори - бензина се прехвърля към обратната линия към резервоара?!
На прав път ли съм?


r.raikov_
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: .........................

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот r.raikov_ » Съб 11 апр 2009 19:16


Ако правилно съм разбрал за какво питаш си на прав път.По принцип троиника се ползва само ако карбуратора няма фабрично извод за излишното гориво.Ако карбуратора си има фабрично вход и изход нямаш грижи.Обикновено входа на карбуратора е с малко по голям диаметър но това не е задължително та идеята е там слагаш маркуча който идва от помпата и съответно на изхода от карбуратора слагаш маркуча за излишното гориво и филма свършва.Това е ако краба има изход, ако не тогава слагаш троиник, но пак е относително има механични помпи които правят дебит достатъчен за захранването на карбуратора но не правят такова голямо налягане, че иглата да не може да го задържи /т.е. помпата има празен ход както е при руските автомобили/ в този случай няма троиник и излишно гориво.При всички останали случаи на механични или електрически помпи е необходимо да има.
Дано съм разбрал правилно въпроса ти и да съм ти обяснил това което те е интересува.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот aradovanov » Съб 11 апр 2009 22:17


Точно за това питах, мерси.
Идеята ми е да ползвам малката помпа подкачващата (електрическа в резервоара) през такъв тройник и регулатор на 3psi. Kогато иглата затвори, излишното гориво да се връща в резервоара.


r.raikov_
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: .........................

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот r.raikov_ » Пон 13 апр 2009 17:49


След като имаш регулатор на налягането почти съм сигурен, че той е свързан с магистралата на обратното гориво.Според мен ако сложиш тройник след него си усложняваш живота излишно.Моето мнение е да вземеш маркуча преди регулатора на налягане и на него да сложиш троиник, като на един от другите два извода на троиника да сложиш рестриктор или един вит умалител/по този начин изолираш регулатора за налягане/.Това е лесно рестриктора го правиш с малък отвор и го блокираш вътре в отвора на тройника, като постепенно увеличаваш отвора му в зависимост от направените проби.При мен се получи при отвор 2,2-2,5 мм. но това е относително зависи от помпата, колко близо е троиника до карбуратора и съответно до известна степен от обратната магистрала на горивото.Третия извот от тройника го връзваш на магистралата на обратното гориво.Вярно че се прави на принципа проба грешка докато го нагодиш но пък е елементарно и можеш да го уточниш, а за отвора на рестриктора според мен някъде там ще го търсиш, че дори и на по малък диаметър в крайна сметка разходана един карбуратор не е като да наливаш с чайника.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот aradovanov » Пон 13 апр 2009 18:47


Регулатора е такъв: http://www.autochron.co.uk/images/malpas%20filter%20king.pdf

Има вход и изход: Входа е за помпа с ниско налягане а изхода е за карбураторите... регулируем с вграден манометър до 1бар. Тройника мисля да го използвам, защото помпата е електрическа с доста по-високо налягане за да мога да върна излишното налягане в резервоара. Дано не бъркам нещо в цялата схема, за първи път ми е :oops: Общо взето регулатора (който така или иначе вече имам) ще го ползвам като рестриктор но с доста по-фина регулировка и контрол чрез манометъра. Дано не бъркам тотално схемата, но доколкото намерих инфо за регулатора в и-нет се връзва точно така - вход от помпа с ниско налягане - изход регулируем 1-10 psi към карбураторите.


r.raikov_
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: .........................

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот r.raikov_ » Съб 18 апр 2009 16:18


Какво стана догодихте ли регулатора нищо не казваш.Какъв карбуратор ще слагаш и само един ли?Имаш отговор на личния ти въпрос, но не се обади.


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот biostrong » Съб 25 апр 2009 19:46


такааа... очевидно изпитвам затруднения с настройката на мойте карбове - dellorto dhla 40 -
изглежда се получава дупка при натискане на газта в смисъл че дроселите отварят до определено положение и чак след това започва да се впръсква гориво. Значи вързах си смукача колата пали на четвърт (имайки в предвид че за нещастие ми се скапа акумулатора и дори да искам не мога да завъртя по дълго на стартер) и работи горе долу стабилно на ниски обороти но подам ли газ мотора забива веднага. Ако припомпам ръчно газта за да се развърти тогава вече мога да го изрежа. някой някакви идей да има ? Имаше известен луфт в лостовия механизъм който натиска мембраната на ускорителната помпа, него го обрах с гайката за регулиране натегнатостта на пружината на лостчето което натиска мембраната но въпреки всичко пак имам дупка с въздух без бензин. Доколкото знам при подаване на газ първо се впръсква гориво в големия "варел" а при рязко подаване и в малката тръбичка в центъра на варела.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот aradovanov » Съб 25 апр 2009 21:46


Idle Jet
Pump Jet
Progression holes

Това май бяха нещата които се грижат за респонса.
7772.11 - това ти е емулсион тубе -> бедна смес.
Ти мембраните на помпите сменя ли?


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот biostrong » Съб 25 апр 2009 22:45


емулсионната тръба не взима отношение в началото - всичко минава през празния ход - аз май сам си отговорих :Mr Green Fun - ще взема да сменя жигльорите за празен ход. Мембраните са чисто нови


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот petroffbg » Съб 25 апр 2009 23:22


Колега,има два вариянта по твоя случай,изключвам третия,при който може да дърпа въздух(не уплатнен всмукател).Първият е спекани или не-регулирани мембрани на ускорителите.Вторият,голям въздушен жигльор от което следва изрязване след 3000-3500 об.А има и още един,сега се сетих,че ми разказа историята на карбовете,виж си инжекторите на ускорителите дали не са разпробити,ако са от там дави и чисти на високи,надявам се че си синхронизирал карбовете предварително,ако не си и от там може да береш ядове(при регулировката на двата карба клапите трябва да са плътно затворени,после ги навиваш за да работи на празен ход)!Не пипай празния ход!?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта