Въпрос за KR с карбуратори

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Go60
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Go60 » Чет 19 мар 2009 21:57


...засега така се движим




Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот petroffbg » Пет 20 мар 2009 0:04


Колектори може да си изчислиш на следния сайт:Exhaust Length,exhaust pipe,induction.Размерите са в инчове,трябва да умножиш по 2,54 за да излезе в сантиметри.Има малка подробност,трябва да знаеш фазите на изпускане на вала.Тоест на колко градуса тръгва да отваря и на колко започва да затваря.Моят съвет е да си намериш глава от 2Е,по точно от 2000см.И още,потърси си хоризонтални карбове(например в Тунинг вг) за да не правиш свободни съчинения.А ако искаш да видиш 1,6 VW с карбове,заповядай на 11-12 април на автокрос в Търговище,виж 77 и 90.


r.raikov_
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: .........................

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот r.raikov_ » Съб 21 мар 2009 14:19


Опитах се да пиша на личния на колегата petroffbg, но нещо не ми се отдаде за това задавам въпросите си отново тук и се надявам да ми отговори може и на личния и ако не е проблем да ми даде телефон за връзка. Влизах на този сайт, но понеже съм много зле с езиците и нищо не разбрах, а фазите на вала на ПБ/имам такъв/ са почти едно към едно с на 2Е и за това ми се иска да сложа този вал на моята глава 1,6. Знам, че изп. клапани на всички са еднакви 33 мм., а всмукателните имат разлика /1,6 и 1,8 EZ,RP и ABS/са на 38 мм., а на/PB-1,8 и 2E/ са на 40мм. След като горивната камера на всички 1,6 и 1,8 е еднаква и е по-малка от 2,0 не е ли по добре да сложа всмукателен клапан 40 мм. на моята глава. Задавам този въпрос понеже каквато и да е главата тя съответно ще бъде ревизирана, то тогава не е ли по добре да ревизирам своята поне е имам. Само питам.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот aradovanov » Сря 25 мар 2009 11:33


Колега можеш ли да дадеш повече информация за това как си закачил жилото на газта и ако може снимки на възела?
Доколкото знам лоста на дроселовите клапи трябва да се дърпа надолу за да се отворят клапите? Как си го направил това?


Go60
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Go60 » Сря 25 мар 2009 19:54


Изображение


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот aradovanov » Нед 05 апр 2009 14:24


Да повдигна темата с въпрос.
скоро ще се сдобия със следния регулатор:


Filter king pressure regulator 85mm with gauge
Ideal when using an electric fuel pump to supply carburettors, eliminates the risk of flooding due to excess pressure.
Fuel pressure can be regulated between 1.5 PSI and 5PSI.
Regularly used in motorsport due to its ability to regulate and filter fuel without restriction.
Suitable for engines over 150 BHP.
Competition model with metal bowl and pressure gauge, blanking plug supplied.

Изображение

Искам да използвам помпите на мех. инжекцион с двойка делорто. Имам идея за схема на вързване, но не съм сигурен дали е правилна:
untitled.JPG


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Punisher-GTI » Пон 06 апр 2009 21:15


да използвам темата и аз малко нахално но да попитам дали е възможно ще е интересно.Мисълта ми е за АБФ двигател , ще има ли ефект ако се направи нов всмукателен колектор с 2 дросела от АБФ от едната и другата страна ,всмукателя ще е с тромпети,за бензина дюзи с по голям дебит и едно управление(мегаскуартче),тея мойте фантазии дали ще имат ефект :D


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот h4p » Пон 06 апр 2009 22:17


всмукателя ще е с тромпети

какво имаш предвид? трмпети пред дроселите ли? тоест без филтри?


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот petroffbg » Пон 06 апр 2009 22:24


Ако опиташ със 4дросела,поне 40мм високоомни дюзи,които са с голям дебит(например от турбо автомобил)МС,може да останеш приятно изненадан!


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Punisher-GTI » Вто 07 апр 2009 16:47


няма смисъл 4 дросела, мисля да са 2 ,защото на АБФ а дросела е 70 мм и с два дроселе и както казваш високоомни дюзи и електроника да постигна ефекта на 4 те дросела от 40 мм, е няма да е напално същия ефект ,но ще е много по добре от нормалното изпълнение :D


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Li4o » Вто 07 апр 2009 17:32


Punisher-GTI написа:няма смисъл 4 дросела, мисля да са 2 ,защото на АБФ а дросела е 70 мм и с два дроселе и както казваш високоомни дюзи и електроника да постигна ефекта на 4 те дросела от 40 мм, е няма да е напално същия ефект ,но ще е много по добре от нормалното изпълнение :D

Колега, според мен с тези два дросела, ако въобще успееш да подкараш колата - ще се получи едно голямо нищо ... :roll:


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Punisher-GTI » Вто 07 апр 2009 19:24


добре защо така си мислиш сподели какво знаеш,пък и на мен ми е идея не съм почнал да го правя :)


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Сиромаха » Вто 07 апр 2009 20:09


Не си ли подготвиш главата не чакай да влезе повече въздух :не: ,а зад тази "подготовка" се крият толкова труд,търпение,нерви и чалъми че още ме полазват тръпки :horror:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Li4o » Вто 07 апр 2009 23:06


Punisher-GTI написа:добре защо така си мислиш сподели какво знаеш,пък и на мен ми е идея не съм почнал да го правя :)

Ами колега просто нещата не са толкова прости - има например определена зависимост между дължина на входящи всмукателни тръби, диаметър и въртящ момент по кривата с обороти и т.н. - да не говорим за техническите трудности при монтажа на тези два дросела...или с две думи няма смисъл да откриваме топлата вода...или го правиш с четири дросела или с един...всичко останало е много сложно и едва ли ти е по възможностите като реализация...


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Punisher-GTI » Вто 07 апр 2009 23:18


благодаря колега,за съвета но аз няма да загубя нищо ако пробвам имам два дросела и излишни колектори ще си пойграя да видя какво ще усера ако има ефект ще пишя няма да се набутам много пари най много като портна главата да се наложи да сменя водачите който са към 80 лева всичко смятам сам да си направя ще видя какво ще излезе :bowdown :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта