...засега така се движим
Въпрос за KR с карбуратори
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Колектори може да си изчислиш на следния сайт:Exhaust Length,exhaust pipe,induction.Размерите са в инчове,трябва да умножиш по 2,54 за да излезе в сантиметри.Има малка подробност,трябва да знаеш фазите на изпускане на вала.Тоест на колко градуса тръгва да отваря и на колко започва да затваря.Моят съвет е да си намериш глава от 2Е,по точно от 2000см.И още,потърси си хоризонтални карбове(например в Тунинг вг) за да не правиш свободни съчинения.А ако искаш да видиш 1,6 VW с карбове,заповядай на 11-12 април на автокрос в Търговище,виж 77 и 90.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: .........................
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Опитах се да пиша на личния на колегата petroffbg, но нещо не ми се отдаде за това задавам въпросите си отново тук и се надявам да ми отговори може и на личния и ако не е проблем да ми даде телефон за връзка. Влизах на този сайт, но понеже съм много зле с езиците и нищо не разбрах, а фазите на вала на ПБ/имам такъв/ са почти едно към едно с на 2Е и за това ми се иска да сложа този вал на моята глава 1,6. Знам, че изп. клапани на всички са еднакви 33 мм., а всмукателните имат разлика /1,6 и 1,8 EZ,RP и ABS/са на 38 мм., а на/PB-1,8 и 2E/ са на 40мм. След като горивната камера на всички 1,6 и 1,8 е еднаква и е по-малка от 2,0 не е ли по добре да сложа всмукателен клапан 40 мм. на моята глава. Задавам този въпрос понеже каквато и да е главата тя съответно ще бъде ревизирана, то тогава не е ли по добре да ревизирам своята поне е имам. Само питам.
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Колега можеш ли да дадеш повече информация за това как си закачил жилото на газта и ако може снимки на възела?
Доколкото знам лоста на дроселовите клапи трябва да се дърпа надолу за да се отворят клапите? Как си го направил това?
Доколкото знам лоста на дроселовите клапи трябва да се дърпа надолу за да се отворят клапите? Как си го направил това?
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Да повдигна темата с въпрос.
скоро ще се сдобия със следния регулатор:
Filter king pressure regulator 85mm with gauge
Ideal when using an electric fuel pump to supply carburettors, eliminates the risk of flooding due to excess pressure.
Fuel pressure can be regulated between 1.5 PSI and 5PSI.
Regularly used in motorsport due to its ability to regulate and filter fuel without restriction.
Suitable for engines over 150 BHP.
Competition model with metal bowl and pressure gauge, blanking plug supplied.
Искам да използвам помпите на мех. инжекцион с двойка делорто. Имам идея за схема на вързване, но не съм сигурен дали е правилна:
скоро ще се сдобия със следния регулатор:
Filter king pressure regulator 85mm with gauge
Ideal when using an electric fuel pump to supply carburettors, eliminates the risk of flooding due to excess pressure.
Fuel pressure can be regulated between 1.5 PSI and 5PSI.
Regularly used in motorsport due to its ability to regulate and filter fuel without restriction.
Suitable for engines over 150 BHP.
Competition model with metal bowl and pressure gauge, blanking plug supplied.
Искам да използвам помпите на мех. инжекцион с двойка делорто. Имам идея за схема на вързване, но не съм сигурен дали е правилна:
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Въпрос за KR с карбуратори
да използвам темата и аз малко нахално но да попитам дали е възможно ще е интересно.Мисълта ми е за АБФ двигател , ще има ли ефект ако се направи нов всмукателен колектор с 2 дросела от АБФ от едната и другата страна ,всмукателя ще е с тромпети,за бензина дюзи с по голям дебит и едно управление(мегаскуартче),тея мойте фантазии дали ще имат ефект
Re: Въпрос за KR с карбуратори
всмукателя ще е с тромпети
какво имаш предвид? трмпети пред дроселите ли? тоест без филтри?
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Ако опиташ със 4дросела,поне 40мм високоомни дюзи,които са с голям дебит(например от турбо автомобил)МС,може да останеш приятно изненадан!
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Въпрос за KR с карбуратори
няма смисъл 4 дросела, мисля да са 2 ,защото на АБФ а дросела е 70 мм и с два дроселе и както казваш високоомни дюзи и електроника да постигна ефекта на 4 те дросела от 40 мм, е няма да е напално същия ефект ,но ще е много по добре от нормалното изпълнение
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Punisher-GTI написа:няма смисъл 4 дросела, мисля да са 2 ,защото на АБФ а дросела е 70 мм и с два дроселе и както казваш високоомни дюзи и електроника да постигна ефекта на 4 те дросела от 40 мм, е няма да е напално същия ефект ,но ще е много по добре от нормалното изпълнение
Колега, според мен с тези два дросела, ако въобще успееш да подкараш колата - ще се получи едно голямо нищо ...
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Въпрос за KR с карбуратори
добре защо така си мислиш сподели какво знаеш,пък и на мен ми е идея не съм почнал да го правя
- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Не си ли подготвиш главата не чакай да влезе повече въздух ,а зад тази "подготовка" се крият толкова труд,търпение,нерви и чалъми че още ме полазват тръпки
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Punisher-GTI написа:добре защо така си мислиш сподели какво знаеш,пък и на мен ми е идея не съм почнал да го правя
Ами колега просто нещата не са толкова прости - има например определена зависимост между дължина на входящи всмукателни тръби, диаметър и въртящ момент по кривата с обороти и т.н. - да не говорим за техническите трудности при монтажа на тези два дросела...или с две думи няма смисъл да откриваме топлата вода...или го правиш с четири дросела или с един...всичко останало е много сложно и едва ли ти е по възможностите като реализация...
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Въпрос за KR с карбуратори
благодаря колега,за съвета но аз няма да загубя нищо ако пробвам имам два дросела и излишни колектори ще си пойграя да видя какво ще усера ако има ефект ще пишя няма да се набутам много пари най много като портна главата да се наложи да сменя водачите който са към 80 лева всичко смятам сам да си направя ще видя какво ще излезе
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта