Въпрос за KR с карбуратори

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
viruscheto
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
Местоположение: Хасково

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот viruscheto » Сря 05 май 2010 11:11


ето дано да се качат :bowdown
Прикачени файлове
Kr karborator.jpg




Потребителски аватар
viruscheto
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
Местоположение: Хасково

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот viruscheto » Сря 05 май 2010 11:13


P4110280.jpg
P4110281.jpg

дано да ти е полезно :beer :beer :beer
маркучите пред капака на главата и зад карбовете са вакум за сервото : vw fen


r.raikov_
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: .........................

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот r.raikov_ » Сря 05 май 2010 12:51


Ееее благодаря, че веднага се отзовахте на зова за помощ.Ей Радованов кво правиш, станаха ли тройниците, подкарахте ли го твоя???Нищо не казваш.А относно това да на моите карбове има отвори за вакуум които се регулират, но самите дупчици са много малки и и не вярвам да ми свършат работа та за това питам ако някой може да каже? Пък сега и без това съм свалил главата зарад генерацията и ми е по удобно да дупча колектора ма проблема е да знам колко дупки да направя по скоро на колко от цилиндрите да направя.
И още един път да благодаря за бързото отзоваване :bowdown :bowdown :bowdown


r.raikov_
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: .........................

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот r.raikov_ » Сря 05 май 2010 13:02


Благодаря Вирусче, на първата снимка е най добре това което ме интересува, но не мога да видя дали всички цилиндри са ти надупчени и са събрани в едно цяло или имаш само на един от цилинрите отвор.Ако са ти направени отвори във всички цилиндри преди да ги събереш в едно имаш ли клапанчета някакви или просто ги събираш и ги вкарваш в сервото.Схемата по принцип ми е ясна.Интересува ме това дали е хванато само от един цилиндър или от всички и има ли клапанчета.Благодаря още един път


Потребителски аватар
viruscheto
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
Местоположение: Хасково

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот viruscheto » Сря 05 май 2010 14:17


вакума е хванат и от 4-те цилиндъра,има и клапанчета но не пречи и да няма защото съм виждал и такива дето нямат клапанчета и няма проблеми. :wink: :beer :beer :drunk :drunk


r.raikov_
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: .........................

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот r.raikov_ » Сря 05 май 2010 19:46


Много ти благодаря :beer


r.raikov_
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: .........................

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот r.raikov_ » Сря 05 май 2010 19:48


Ще има развитие след празниците и ще съобщя впечатленията си, които се надявам да са положителни.


Потребителски аватар
viruscheto
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
Местоположение: Хасково

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот viruscheto » Съб 08 май 2010 8:27


:drunk :drunk :drunk дай боже,пожелавам ти късмет


r.raikov_
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: .........................

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот r.raikov_ » Пон 10 май 2010 20:21


Днес направихме първите проби, но машината дето свива тръбите неможе да ги свива без да ги преплесква лекичко.Притеснявам се да не би това преплескване да намали фрапиращо сечението на тръбите и се допитах до няколко човека.Мненията са портиворечиви едни казват, че е по добре да се направи от колена и тръби други, че по добре да е от цяла тръба пък макар и слеки вдлъбнатини на определени места.В крайна сметка стигнахме до извода, че това свиване не е толкова фатално, защото дори и когато се правят от колена и тръби никога не се получавало идеално от вътрешната страна винаги оставали броки и прагчета при пасването.И в крайна сметка макар и малки тези прагчета и проварите при заварка също нарушават сечението.Така че утре ще ми кажат цена на тези тръби и свиване, но мисля, че няма да ми излезе повече 70-80 лв. така, че мисля пробвам ей така за спорта, пък в крайна сметка каквото стане нали чугуняка е в гаража така, че няма да стане нещо непоправимо.Най много да изгоря с тези парички, и един два дни след работа, за правене на фланци, заваряне, пасване и зглобяване.дано само после да не стане...... :dummy: :012: :dummy:
Хубаво ще е някой от знаещите от опит да сподели, най късно до утре на обяд, дали ще се получи или ще е просто изгубено време и пари.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот aradovanov » Пон 10 май 2010 21:30


Ако всичко това се отнася за всмукателния колектор...

Не намалянето на диамръра при огъване на тръбата ще се отрази кой знае колко... За предпочитане е пред наставянето и заваряването на колена. Другия вариант е при всяка заварка да се шлифова отвътре и тогава да се продължава.


Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот SixKillerVR6 » Нед 01 авг 2010 14:14


Я и аз да се набутам У шамарите малко :Mr Green Fun

Виждам, че има доста хора, които са се заигравали с карбове, та веднага изстрелвам няколко въпроса (можеби глупави за някои от вас).
Мотора е/беше КР сега е с глава КР и блок АБФ...ха сега дайте съвет за карбове... Два двойни 40-ки, 45-ци, или 4-и карба от моторетка ? Кой е най-удачния вариант и евентуално защо? Като за начало толкова, после ще питам повече :wink: Благодаря предварително. :да:


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот aradovanov » Нед 01 авг 2010 17:50


Първо:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=204370

Премисли какво се е случило със степента. Темата е реципрочна но ще ти свърши работа.


Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот SixKillerVR6 » Нед 01 авг 2010 19:57


Благодаря колега за линка. И все пак ще опитам... като се абстрахираме от съответния проблем със степента за малко :Mr Green Fun все пак към кои карбове да се насоча. :?:


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот Сиромаха » Нед 01 авг 2010 21:38


Май е традиция да се прави по трудния начин :shock ."Двигатела е такъв с такава тиква"-защо бързате всички да затваряте?Ако не се побутне главата,не се направят както трябва смукателите и тромпетите може да се остане само със зверски разход.
Научих и как се разрежда КР за турбиниране,и никой да не се сети досега :stll think: .
Ако не потръгне с карбовете имам дросели 45мм с горивна рейка за АБФ но и там не е лесно.


Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Re: Въпрос за KR с карбуратори

Мнениеот SixKillerVR6 » Нед 01 авг 2010 23:14


Мотора далеч не е затворен още...както и главата е доста побутвана не само като шлайфане, но това е друга тема на разговор за сега. Мисълта ми е че не съм запознат с + и - на моторджийските карбове а имам под ръка някои варианти за такива. И съответно ако не са моторджийските дали 40-ките вършат нужната работа, защото 45-ците са пък по-скъпи :oops: (хем сърби хем боли :twisted: ) За сега съм се нацелил към 45-ци , но може и да греша, за това и се допитвам до вас.
Поздрави :да:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта