Въпрос за KR с карбуратори
- Христо.Динев
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 14 юли 2017 9:02
- Автомобил: Golf MK1
- Двигател:
Re: Въпрос за KR с карбуратори
С оригиналната помпа на 1.8, сложихме този от 1.6 който изглежда така в прикачения файл в коментара. Поръчах си електрическа бензинова помпа и регулатор малпаси с манометър. Не знам дали само така ще реша проблема.
- caro
- Мнения: 558
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Въпрос за KR с карбуратори
То хубаво от 1.8 ,но кой двигател ,ако е от КР - външната е много силна 6.5 бара. Дигифанта е 2.5 - 3 бара. Моното е 0.8 -1.2 бара. За карбуратор вече написах. Не си писал какъв е проблема - недостиг на гориво ли?
- MamaMy
- Мнения: 897
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Имам чисто нова електрическа помпа за 1,6. Поръчах я в Германия за предната си кола и докато дойде аз я продадох. Помпата ми остана. Не съм я обявявал никъде за продажба, но не беше скъпа. Нещо като 80 лв ми се въртят в главата.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Христо.Динев написа:С оригиналната помпа на 1.8, сложихме този от 1.6 който изглежда така в прикачения файл в коментара. Поръчах си електрическа бензинова помпа и регулатор малпаси с манометър. Не знам дали само така ще реша проблема.
Колега, това е просто канистър за излишното гориво. Не е регулатор. При 1.6PN има такъв регулатор.
- caro
- Мнения: 558
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Върши същата работа ,но за малки двигатели - мерил съм налягане преди и след него за 16V няма да стане ,че са доста "жадни" във високи обороти.
Към колегата Христо.Динев да не си объркал кода на мотора ,че нещо не мога да намеря информация за 1.8 JJ мотор?
Към колегата Христо.Динев да не си объркал кода на мотора ,че нещо не мога да намеря информация за 1.8 JJ мотор?
- Христо.Динев
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 14 юли 2017 9:02
- Автомобил: Golf MK1
- Двигател:
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Към колегата caro този е кода на мотора ще пратя снимка, ако трябва.
Сега направих следното:
1. Купих регулатор Malpasi с възможност за регулиране /има място за часовник на изхода/ вързах го след механичната помпа като изключих преливника, който ви изпратих по-рано, но ми изписа налягане от 0.12-0.15 ще бара след въртене на гайката установих, че регулатора може само да редуцира налягане, но не и да го покачва.
Изводът от т.1 е, че трябва помпа, която прави по-високо налягане, за да се редуцира чрез регулатора преди да се изпрати към карбовете затова...
2. Взех електрическа помпа Facet, но изолирах механичната, a FACETa прави 0.2-0.3 bar налягане /което е необходимо за моето Dellorto DHLA 40/, но тя пък не може да подкачи горивото от резервоара и работи на сухо /тествах я с болта на регулатора въобще не изпръска никаква гориво../.
Изводът е, че ми трябва помпа, която да подкачи от резервоара вероятно между 0.5 до 1 bar да го изпрати в регулатора да го редуцирам до 0.2-0.3 bar и директно да го изпратя в карбовете, за да ги захраня с гориво.
Моля поправете ме, ако греша.
Има ли механична помпа и с какъв код /отново към колегата caro/, която да пасне на моя блок без значение от 1ца или 2ка, но да прави въпросните 3 бар налягане? Понеже си споменал, че има такава.
Благодаря предварително!
Сега направих следното:
1. Купих регулатор Malpasi с възможност за регулиране /има място за часовник на изхода/ вързах го след механичната помпа като изключих преливника, който ви изпратих по-рано, но ми изписа налягане от 0.12-0.15 ще бара след въртене на гайката установих, че регулатора може само да редуцира налягане, но не и да го покачва.
Изводът от т.1 е, че трябва помпа, която прави по-високо налягане, за да се редуцира чрез регулатора преди да се изпрати към карбовете затова...
2. Взех електрическа помпа Facet, но изолирах механичната, a FACETa прави 0.2-0.3 bar налягане /което е необходимо за моето Dellorto DHLA 40/, но тя пък не може да подкачи горивото от резервоара и работи на сухо /тествах я с болта на регулатора въобще не изпръска никаква гориво../.
Изводът е, че ми трябва помпа, която да подкачи от резервоара вероятно между 0.5 до 1 bar да го изпрати в регулатора да го редуцирам до 0.2-0.3 bar и директно да го изпратя в карбовете, за да ги захраня с гориво.
Моля поправете ме, ако греша.
Има ли механична помпа и с какъв код /отново към колегата caro/, която да пасне на моя блок без значение от 1ца или 2ка, но да прави въпросните 3 бар налягане? Понеже си споменал, че има такава.
Благодаря предварително!
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Не мисля, че съществува механична помпа с 3 бара налягане ;)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта