Твойте idle jets са 57 нали?
По принцип за 1.8 ги дават 50! Да не би да се дави и затова да не тръгва? Мина ли през газанализатор да видиш какво се случва съ сместа при различните режими? Аванса на колко си го сложил?
Въпрос за KR с карбуратори
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за KR с карбуратори
през нищо не съм минавал все още защото не може да се кара, ще се опитам да я позакрепя и тогава ще ходя по анализи. имам и едни idle jets на 55 ще ги пробвам и тях. Обаче малко ме удари грипа и не съм в състояние тия 2 дни да се занимавам с колата в тоя вятър тука при нас
някой не може ли да даде информация на какъв диаметър отвор отговарят номерата на джетовете
някой не може ли да даде информация на какъв диаметър отвор отговарят номерата на джетовете
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Доколкото разбрах от всичко прочетено
55 = 0,55мм
145 = 1,45мм и т.н.
Бързо да се оправяш и скоро да палиш гумите ( и четирите )!
55 = 0,55мм
145 = 1,45мм и т.н.
Бързо да се оправяш и скоро да палиш гумите ( и четирите )!
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за KR с карбуратори
aradovanov написа:Доколкото разбрах от всичко прочетено
55 = 0,55мм
145 = 1,45мм и т.н.
Бързо да се оправяш и скоро да палиш гумите ( и четирите )!
абе и аз предполагах че може да е така ама не бях сигурен - благодаря за пожеланието
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за KR с карбуратори
по горния проблем го реших сложих си филтрите просто - даже направих тестово кръгче из махалата, не съм я настъпвал особено но усетих някаде че като посмачкам газта и в един момент обеднява леко, можеби защото сложих по-малки главни жигльори - ще си сложа оригиналните да видя как ще е с тях. Някой да каже моля колко масло събира КР-а че изсипах 4 кила и поне 200 мл. отгоре и на щеката ми стои на минимума ?!? и още един въпрос относно перката на радиатора - кое я включва - само датчика който е на радиатора или взимат участие и датчиците които са ми на тройника ? (8V) понеже си използвам инсталацията от стария мотор и тези датчици от тройника на главата не съм ги сложил на КР-а - а ме съмнява че може да играят някаква роля и за перката.
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Перката се включва само от датчика на радиатора, другите нямат отношение.
На моя със смяна на филтър - 6л. масло събра.
Я сподели повече впечатления от респонса... и мерси за помощта днес
На моя със смяна на филтър - 6л. масло събра.
Я сподели повече впечатления от респонса... и мерси за помощта днес
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за KR с карбуратори
нямам впечатления от респонса все още, днес направих само пробно кръгче в махалата за да видя дали въобще става за каране и не съм настъпвал но като цяло се движи добре. Лошото е че тотално ми се скапа акумулатора и ми прецака тестовете засега
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Колега сподели и някакви впечатления само клипове пускаш
Как е празния ход? Как ти се командва аванса? Разхода? Как се държи като е студена? Как стои въпроса с ограничителя на оборотите? Максималната скорост как е?
Това е за сега
Как е празния ход? Как ти се командва аванса? Разхода? Как се държи като е студена? Как стои въпроса с ограничителя на оборотите? Максималната скорост как е?
Това е за сега
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за KR с карбуратори
хммм, като изключим факта че работи като сенокосачка в ниските съм доволен засега, днес цял ден си я карах из града и я чувствам като перце колата, а преди имах чувството че карам танк .Тези дни по празниците ще си поиграя с аванса и празния ход че нещо ме дразни, когато не е загряла и се опиташ да запалиш и да тръгнеш веднага, се налага да е с повечко газ че иначе се опитва да гасне.
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за KR с карбуратори
айде бе колеги, тая тема няма ли да живне малко ? кой до каде стигна, я разказвайте ?
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: .........................
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Гледам, че в тази тема не е писано от миналата година горе доло по това време.Та за това реших малко да я посъживя, евентуално.Понеже миналата година по това време и аз питах за какво ли не по моя голф, но все не оставаше време да го почна.В крайна сметка вече съм почти на финала с моя проект.На кратко двигателя е 1,6 разпределителен вал от "ПБ" вече посаден в глава от 2000, четири карбуратора вертикални делорто в момента съм на последен етап изпускателен колектор 4-1. Правихме тестове преди да почнем да правим изпускателния колектор т.е. с този чугунения, който си е оригиналния от 1,6 и впечатленията бяха доста добри, но не стигахме до крайности защото не беше вързан вакума на сервото и спирането беше доста трудно и рисково, но впечатленията ми са, че разликата е доста голяма, надявам се след като се завърши новия колектор да има още по голяма разлика защото тогава би трябвало да се получи така нареченото резонансно пълнене на двигателя, което би било доста голям + в работата на двигателя.
Моля Знаещите да помогнат относно връзването на вакума на спирачките, дали ще е достатъчно да се хване само от единия цилиндър или трябва да го хвана от всички цилиндри и да слагам клапани на всеки цилиндър зада прекъсвам веригата на обратно
Моля Знаещите да помогнат относно връзването на вакума на спирачките, дали ще е достатъчно да се хване само от единия цилиндър или трябва да го хвана от всички цилиндри и да слагам клапани на всеки цилиндър зада прекъсвам веригата на обратно
- viruscheto
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
- Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
- Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
- Местоположение: Хасково
Re: Въпрос за KR с карбуратори
имам снимки на това как е захванато сервото но са големи и не ще да ги качва ше пробвам да ги намаля и пак ще опитам качването им
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за KR с карбуратори
r.raikov_ написа:Моля Знаещите да помогнат относно връзването на вакума на спирачките, дали ще е достатъчно да се хване само от единия цилиндър или трябва да го хвана от всички цилиндри и да слагам клапани на всеки цилиндър зада прекъсвам веригата на обратно
Има няколко варианта за вакуума.
1.При мен го бях вързал на щуцера който е на оригиналния колектор от към фланеца за главата - но това го има при 16 волтовите.
2.Делкото ти е на блока - следователно отпада слагането на дизелова помпа.
3. Електрическо серво от АБС на Голф 2 - не му трябва вакуум само ток.
4. Вакуума който се получава при карбовете/дроселите може да не е достатъчен за сервото, нищо не пречи да пробваш все пак - продупчи единия колектор след карба и вържи маркуч към сервото със щуцер, ако не ти хареса как работи - виж по-горе
Ако беше 16 волтов има повече варианти...
П.П. карбовете нямат ли изводи за вакуум?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта