И аз имам малко въпроси. Ще видя дали ще получа някакви отговори или сам ще ги открия.
Задължително ли вакума за спирачките тр да е от 4 всмукателни колектора или може само от 1?
При правенето на въздушните кутии и преходните тръби за въздушните филтри трябва ли да се спазват някакви размери , има ли начин за изчисляване?
Прочетох цялата тема. Всички мятате Делорто, някой от вас сблъсквал ли се е с Микуни?
Въпрос за KR с карбуратори
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Въпрос за KR с карбуратори
kokobraiz написа:И аз имам малко въпроси. Ще видя дали ще получа някакви отговори или сам ще ги открия.
Задължително ли вакума за спирачките тр да е от 4 всмукателни колектора или може само от 1?
При правенето на въздушните кутии и преходните тръби за въздушните филтри трябва ли да се спазват някакви размери , има ли начин за изчисляване?
Прочетох цялата тема. Всички мятате Делорто, някой от вас сблъсквал ли се е с Микуни?
Дали ще си с дросели или си с карбуратори,задължително вакуума трябва да се вземе от четерите дросела по 1 а ако си с карбуратори е просто обезателно!Защото никога няма да можеш да си нагласиш смесите.Ако колата е с един дросел вакуума няма проблем да се вземе от кадето и да е преди него в колектора.
Както каза колегата по-горе не е толкова просто да се направи колектор има изчисления на рънъри,на тромпети,диаметри наклони .... Но готова информация има из нета,все някаде...
Темата за карбураторите не трябва да замира,да направим една тема за карбуратори vs дросели,че ми е интересно?????
- polski-grizach
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Добра идея
Re: Въпрос за KR с карбуратори
polski-grizach написа:Добра идея
Пускай темата в силов тунинг и да видим,че ми е много интересно,защото се отклонихме доста в тази..
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Да използвам темата за още един въпрос.
Някъде из страната някой да знае майстор , който може да синхронизира карбуратори? И да нe ми смъкне кожата от гърба
МИсля, че собствениците на коли във форума с карбове и дросели сме тези, които пишем в тази тема
Някъде из страната някой да знае майстор , който може да синхронизира карбуратори? И да нe ми смъкне кожата от гърба
Темата за карбураторите не трябва да замира,да направим една тема за карбуратори vs дросели,че ми е интересно?????
МИсля, че собствениците на коли във форума с карбове и дросели сме тези, които пишем в тази тема
Re: Въпрос за KR с карбуратори
И все пак ми е чудно 4 45-ци карбове и 4 45-ци гърла дросели оптимално настроени,как ще се държат?
- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Въпрос за KR с карбуратори
не вярвам разликата да е кои знае каква
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Въпрос за KR с карбуратори
В + за дроселите...
Re: Въпрос за KR с карбуратори
http://www.youtube.com/watch?v=DiU66qSXzvg
клипа който ме надъха за карбове само трее да си намера
клипа който ме надъха за карбове само трее да си намера
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Някои може ли да даде снимки на КР с климатик и карбуратори за да видя как е решен проблема с алтернатора.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Въпрос за KR с карбуратори
berta написа:http://www.youtube.com/watch?v=DiU66qSXzvg
клипа който ме надъха за карбове
тоя клип хич не го вземай за чиста монета. с някаква къса кутия е, скоростите свършват бързо, но скоростомера в никакъв случай не показва вярно
хич няма да се очудя, ако тоя бай хуй, на табло от малолитражка, което е до 200км/ч е сменил циферблата с гти табло до 260. Може и просто да има разминаване в предавателните числа на табло/кутия...
тая кола за да ускорява така, трябва да е едни 300 коня на турбо.
- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Въпрос за KR с карбуратори
И като изключим че кара на мокър асвалт и мене много ме самнява честно ти кажа.И даже тва го дават КР с валове и сперспринт,което още повече ме самнява!!!
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: Въпрос за KR с карбуратори
pe6kata написа:тоя тая кола за да ускорява така, трябва да е едни 300 коня на турбо.
Ако е 300коня турбо на предно ще си пали гумите на всички скорости,както каза колегата на това мокрото не е мерило но пък наистина няма как да си пълни километража кр с къси скорости,определено има измама в тоя клип, а и тоя сульо дето е негова колата е доста зле да и закачи широки брони и да я остави с малкия прозорец заедно с ужасяващ спойлер от голф 3 с рег. табела отгоре
пп.: всъщност не е чак толкова къса тая кутия май, а колата има още доста подобрения от тия карбове(които според мен са най-добрия вариант)но какво се казва кучето скача според тоягата
- Христо.Динев
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 14 юли 2017 9:02
- Автомобил: Golf MK1
- Двигател:
Re: Въпрос за KR с карбуратори
Здравейте, прочетох темата, но има много неща, които не разбирам и ми се иска малко помощ.
Сложихме карбове dhla 40 на mk1 1.8 JJ, но имам проблем с настройването им.
Може ли да ми кажете последователността на свързването от резервоара до карбораторите, защото виждам, че ми липсва някакъв, регулатор за горивото който трябва да прави налягане 3psi или 0,25bar?
Благодаря предварително.
Сложихме карбове dhla 40 на mk1 1.8 JJ, но имам проблем с настройването им.
Може ли да ми кажете последователността на свързването от резервоара до карбораторите, защото виждам, че ми липсва някакъв, регулатор за горивото който трябва да прави налягане 3psi или 0,25bar?
Благодаря предварително.
- caro
- Мнения: 558
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Въпрос за KR с карбуратори
С каква помпа си ? Налягането трябва да е минимум 0.3 макс 0.5 бара.Регулатори бол из нета дори са с манометри.Най простия е от Голф 2 с карбуратор -на 1.6 стои отпред на капака на клапаните между 2 и 3 цилиндър има и обратно гориво.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта