1.8 20v турбо в МК2

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Нед 07 дек 2008 0:51


Абе бензина стана 1.75лв/л и пак почнаха да блскат релетата на кьсо :lol: :lol: :lol:




Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Пон 08 дек 2008 18:19


mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Мнениеот set16v » Вто 09 дек 2008 0:32


nando 16v написа:
set16v написа:
Kingpin написа:~350 к.с. и ~450-80 Нм


:D аз имам 2бр..двг със извадени заводски биели/единият беше настроен на дино на 1,4бара помня нещо на 320кс..а другият от Аудито ми така и не стига до там :lol: първият счупихме на 1,8бара това е малко над 350кс.на колела,а моят на 2,3бара :shock ..но проблема не са к.с.а нютон метрите,орг.биели не издържат на сериозен върт.момент, до 300кс. са ок..буталата нямат чупене /освен ако не се преиграе с настройките :wink:
демек около 300-330кс.са спокойствие всичко над тези коне е главоболия за сток двг.. :lol:
1.8т за еври дей кола със турбо по-голямо от гт3076 е мъчение голямо,мотора е малък за коне над 400кс.на гуми, става за драг и за дългии пистички :D :D щото е лагава доста/ вече старият ми двг.въртеше GT35R и имам опит голям за улична кола с големшка турбина,S3-то върви 5000-8500об..верно кефа е голям :lol: особенно на 2,5-2,7 бара но за градско си е тегаво,сега изкарвам строкнат на 2.0литра Ибиза Турбо и скоро ще драсна 2-3реда колко по-добре ще е

Значи 300кс на мотора за евридей кар с оригиналните железа и скорости нема грижи :?:
с правилния сетъп естественно :)



мда 100% :D


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Вто 09 дек 2008 0:43


set16v написа:мда 100% :D

:D и малко по точно може би :oops:
GT28RS+колектор+генерация+турбо пътища и съединения+кулер+дюзи+сетъп и някакъв съединител може би другото си го оставяме оригиналното включително и биелите и си даваме газ до дупка всеки ден 8) без да се притесняваме че ще счупим нещо.....
или пропуснах нещо... :roll: :roll:


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Мнениеот set16v » Вто 09 дек 2008 0:49


nando 16v написа:
set16v написа:мда 100% :D

:D и малко по точно може би :oops:
GT28RS+колектор+генерация+турбо пътища и съединения+кулер+дюзи+сетъп и някакъв съединител може би другото си го оставяме оригиналното включително и биелите и си даваме газ до дупка всеки ден 8) без да се притесняваме че ще счупим нещо.....
или пропуснах нещо... :roll: :roll:


мда става :) бе лесно го каза :lol: де и да ставаше толкоз лесно на практика но да така е,само дето 28рс е бая гадна турбина/аз не съм и фен изобщо/ 8)
виж винаги има какво да се счупи,все пак е желязо това :wink: но идеята е че говорим за нормално износен ДВГ...ако всичко е наред по мотор и трансмисия не би трябвало да има проблеми.


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Вто 09 дек 2008 0:57


set16v написа:
nando 16v написа:
set16v написа:мда 100% :D

:D и малко по точно може би :oops:
GT28RS+колектор+генерация+турбо пътища и съединения+кулер+дюзи+сетъп и някакъв съединител може би другото си го оставяме оригиналното включително и биелите и си даваме газ до дупка всеки ден 8) без да се притесняваме че ще счупим нещо.....
или пропуснах нещо... :roll: :roll:


мда става :) бе лесно го каза :lol: де и да ставаше толкоз лесно на практика но да така е,само дето 28рс е бая гадна турбина/аз не съм и фен изобщо/ 8)
виж винаги има какво да се счупи,все пак е желязо това :wink: но идеята е че говорим за нормално износен ДВГ...ако всичко е наред по мотор и трансмисия не би трябвало да има проблеми.

Хубаво е когато някой компетентен дава отговори на такива въпроси
сигурен съм че тази тема е интересна за доста колеги
Благодарим за което :да:


00Cool
Мнения: 190
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 00Cool » Вто 09 дек 2008 4:35


set16v написа:
nando 16v написа:
set16v написа:мда 100% :D

:D и малко по точно може би :oops:
GT28RS+колектор+генерация+турбо пътища и съединения+кулер+дюзи+сетъп и някакъв съединител може би другото си го оставяме оригиналното включително и биелите и си даваме газ до дупка всеки ден 8) без да се притесняваме че ще счупим нещо.....
или пропуснах нещо... :roll: :roll:


мда става :) бе лесно го каза :lol: де и да ставаше толкоз лесно на практика но да така е,само дето 28рс е бая гадна турбина/аз не съм и фен изобщо/ 8)
виж винаги има какво да се счупи,все пак е желязо това :wink: но идеята е че говорим за нормално износен ДВГ...ако всичко е наред по мотор и трансмисия не би трябвало да има проблеми.


Да запитам само друга гарнитурка и ако да колко мм ? :?:


G60

Мнениеот G60 » Вто 09 дек 2008 13:09


Защо да сменяш гарнитурата? Тук става дума за турбо двигател с ниска степен на сгъстяване 8:1 или 9:1 може би... не съм запознат с 1.8Т. Вече ако турбинираш атмосферен мотор тогава се налага да свалиш степента на сгъстяване за да не го счупиш,дали ще го разреждаш с гарнитура или по друг начин това е друг въпрос


00Cool
Мнения: 190
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 00Cool » Вто 09 дек 2008 16:36


мда несъобразих че този мотор си е попринцип с ниска степен :?


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Чет 11 дек 2008 19:21


Compression Ratio-то е 9.5 :!:


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Пет 12 дек 2008 17:28


nando 16v написа:
set16v написа:
nando 16v написа:
set16v написа:мда 100% :D

:D и малко по точно може би :oops:
GT28RS+колектор+генерация+турбо пътища и съединения+кулер+дюзи+сетъп и някакъв съединител може би другото си го оставяме оригиналното включително и биелите и си даваме газ до дупка всеки ден 8) без да се притесняваме че ще счупим нещо.....
или пропуснах нещо... :roll: :roll:


мда става :) бе лесно го каза :lol: де и да ставаше толкоз лесно на практика но да така е,само дето 28рс е бая гадна турбина/аз не съм и фен изобщо/ 8)
виж винаги има какво да се счупи,все пак е желязо това :wink: но идеята е че говорим за нормално износен ДВГ...ако всичко е наред по мотор и трансмисия не би трябвало да има проблеми.

Хубаво е когато някой компетентен дава отговори на такива въпроси
сигурен съм че тази тема е интересна за доста колеги
Благодарим за което :да:


Аз продължавам да съм на мение че 200hp с перфектни настроки са предостатъчно за предно предаване .По-нагоре става безмиселено имаш го топ спееда ВЕРНО ,но нямаш старт ,и най-гадното ундарстиара колкото искаш !!!


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Пет 12 дек 2008 23:47


Tibi.b написа:Аз продължавам да съм на мение че 200hp с перфектни настроки са предостатъчно за предно предаване

200hp ама на колелата съм съгласен че са достатъчни 8)


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Съб 13 дек 2008 7:37


Дори НЕ приятно достатъчни :D


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Съб 13 дек 2008 11:57


което за 1.8Т означава - К04 турбо, дюзи, колектор (всичко това от ауди ТТ или леон купра), кулер, турбо пътища, генерация на 63 мм и добър мап и се возиш на 240, 250 к.с. на мотора :wink:


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

a

Мнениеот emmko » Пон 15 дек 2008 19:44


6-степенна кутия от ТТ или леон и 200 кончета на колелата ,и ще е ток!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта