Дино ден или мерене на ........

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Vizor » Пон 26 апр 2010 14:23


negodnika написа:Също съм гледал по чужди форуми KR-и те дават 108-112коня.Моя лично има малко промени, като Supersprint колектор 4-2-1, права генерация 55мм портнат смукател и дросел + повече гориво от термо регулатора,като колата е с нов въздушен филтър(MAN),нови бензинови помпи(BOSCH),нов горивен филтър,нови свещи(NGK),нови кабели и нова дистрибуторна капачка(BREMI) и колата беше на газ анализатор два дни преди диното,такаче ме съмнява да е 120коня на вал.


Значи.. твоята графика 111 коня ли беше?

Днеска дойде един КР (Боби беше с него).. и беше със стоковия колектор, стокова генерация (ако не се лъжа ама задното гърне си беше КР-ско), само един поорязан вал и мръсен филтър, който в последствие изхвърлихме на боклука mhihi 113 коня на колелата му беше резултата. Не винаги това, което правим е в положителна посока.




Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот negodnika » Пон 26 апр 2010 14:38


Еми аз не съм казал, че съм направил много 8-9коня отгоре,знам ли, а този поорязан вал , леко сгъстен знам ги тия стоковици mhihi
На моя не съм свалял дори капак на клапаните.
П.С: Малко са девствените KR-и.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Vizor » Пон 26 апр 2010 15:17


negodnika написа:Еми аз не съм казал, че съм направил много 8-9коня отгоре,знам ли, а този поорязан вал , леко сгъстен знам ги тия стоковици mhihi
На моя не съм свалял дори капак на клапаните.
П.С: Малко са девствените KR-и.


Няма генерация няма 4-1 колектори и няма WUR модове за по 10-15 коня и портнати дросели и всичко останало. Беше само с един изпускателен вал от КР сложен на мястото на всмукателния.
Настройката е важна после.. а не да правим неща на сляпо


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот kav4o » Пон 26 апр 2010 16:34


negodnika написа:....На моя не съм свалял дори капак на клапаните.

Май е време да го свалиш..а и не само него :) Една профилактика на главата няма да му се отрази зле.Компресията мерил ли си я (без добавки в маслото) :roll:
..Извинявайте за оффтопика


Потребителски аватар
kyky
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:27
Автомобил: 1983 Volkswagen Golf 1 GTD
Двигател: 1.6TD - CY 1588cc 51kW 68PS
Местоположение: България
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот kyky » Вто 27 апр 2010 3:59


...

Последна промяна от kyky на Нед 09 май 2010 2:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Vizor » Вто 27 апр 2010 10:05


Абсолютно :) Ако колегата даде разрешение мога да пусна и дино графиката му.

Поздрави


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот negodnika » Вто 27 апр 2010 22:17


Vizor написа:
negodnika написа:Еми аз не съм казал, че съм направил много 8-9коня отгоре,знам ли, а този поорязан вал , леко сгъстен знам ги тия стоковици mhihi
На моя не съм свалял дори капак на клапаните.
П.С: Малко са девствените KR-и.


Няма генерация няма 4-1 колектори и няма WUR модове за по 10-15 коня и портнати дросели и всичко останало. Беше само с един изпускателен вал от КР сложен на мястото на всмукателния.
Настройката е важна после.. а не да правим неща на сляпо



Имам колектор -да, генерацията е правена, 55м един резонатор и краино оригинално гърне, разлика имаше в високи обороти от 6000 -7000. Смукателния колектор ми е портнат и полиран, но сети се без да се разшират и портовете на главата, каква е файдата :Mr Green Fun
Какво да настройвам!? Както казах има центровка на запалването и на сместа! Пускал съм се с 2 КР-а и ги бих прилично 8)
Преди WUR мода и генерацията бях на Божурище и имам 16.3сек време, както се знае там времената са по лоши поради наклона на пистата.

Май е време да го свалиш..а и не само него :) Една профилактика на главата няма да му се отрази зле.Компресията мерил ли си я (без добавки в маслото) :roll:


Ако сваля главата определено няма да е само профилактика mhihi


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Bobby_ » Сря 28 апр 2010 2:30


Vizor написа:Абсолютно :) Ако колегата даде разрешение мога да пусна и дино графиката му.

Поздрави


:) пускай!!!

Това е една от колите които преди 1 година не исках да докосвам а само да почиствам и лъскам..... но ...съдба.... попадна в ръцете на дудето и ... вече има ОМП седалка и т.н. След като е решил така..... негова работа....

Лично аз се наемам да снимам като извадя дюзите че ...не съм ги пипал никога и знам там каква гнусотия ще излезе....
Голфа е с абсолютно оригиналем и девствен мотор. единствения мод е вала... но аз да си кажа ..... без него май беше по добре.... поне на каране в града....

с термо-регулатора не знам как се вдигат 10кс :) също така знам че валове Щрик 276 градусови им дават около 10кс РЕАЛНИ!!!! така че айде да не си говориме глупости! 10 атмосферни кончета са много труд и пари!!!!

От този Голф ..без да отварям мотора ще изкарам поне още 5кс и то с мноооого малки инвестиции като най голямата ще е Диното за 1час. Графиката е чудесна, колата е ужасяващо богата .....така че за беднеене няма смисъл да се говори.... 12,5 при 7000 оборота....

От портването има ефект колкото и де не ти се вярва че си направил нещо.... просто си намалил скоростта във всмукателния колектор с което позволяваш въздуха да се нагрее по-добре но пък си увеличил скоростта в порта .... с което си подобрил смесообразуването....


Потребителски аватар
DUDEto
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 18:41
Автомобил: Golf 2 GTI 16v ITB 1990
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот DUDEto » Сря 28 апр 2010 10:09


Здравейте !

КР-а е мой и няма проблем да се пуснат графиките ! Няма какво да крия и от какво да се срамувам, а на който не му изнася това което ще види ... еми ШАНС както се казва

Само да кажа относно девствеността на мотора - преди една година на дракон времето ми на драг - 16,06 !!! Това ако не е сток показание здраве му кажи!

Чао и Господ мощност да ви дава :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Tishku » Чет 29 апр 2010 14:16


DUDEto написа:Чао и Господ мощност да ви дава :Mr Green Fun

Благодаря, да ти се връща! :bowdown


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот sk. » Пет 30 апр 2010 21:36


Колеги "Дино-дей" е този понеделник който идва, нали така.. да не се изложа и да омотам датите.. :lol:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот driver » Вто 18 май 2010 19:17


:arrow: Интересувам се дали цолажа/размера на гумите дава отражение на замерването на стенда? Мисля да си замеря колата и се чудя с 15-ските или с 16-ските да отида???

:arrow: Възможно ли е преплъзване/превъртане на валците ако гумите са по-твърди?


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Tishku » Вто 18 май 2010 23:04


driver написа::arrow: Интересувам се дали цолажа/размера на гумите дава отражение на замерването на стенда? Мисля да си замеря колата и се чудя с 15-ските или с 16-ските да отида???

:arrow: Възможно ли е преплъзване/превъртане на валците ако гумите са по-твърди?

не ми се вярва наще коли да приплъзват на диното :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Лукавия
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 10:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот Лукавия » Вто 10 яну 2012 22:04


Извинявам се че вдигам стара тема, но някой знае ли дали се оформя група за дино ден :beer


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Дино ден или мерене на ........

Мнениеот shanadjiqta » Вто 10 яну 2012 23:28


и аз съм любопитен :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта