Сравнение G60 - ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
G60

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот G60 » Вто 09 мар 2010 12:31


Защото ВР6 като основа за тунинг доработки има по голям потенциал от Г60 :idea:




Потребителски аватар
safet_d
Мнения: 210
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 8:43
Автомобил: Golf 2
Двигател: EZ 1989
Местоположение: Рудозем/Пловдив

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот safet_d » Сря 10 мар 2010 14:51


И според мен Г60 е по добрия мотор...
а относно стартовете които описвате, не забравяйте и задкормилното устройство :lol:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот niikoo_1 » Сря 10 мар 2010 19:01


Как ще е по-добрия мотор ве приятел, на 1.8 16кл и 2.0 16кл моторите буталата са по-здрави - носят на повече коне и са по-добра база за тунинг, защото са с по-пропусклива глава, която е и кросфлоу, по-здрави карантии и 2.0 16кл. е с 200мл по-голям работен обем има и МАП сензор и ако е от по-новите може да се настрой оригиналното ЕКУ при турбо проект, на едно и също налягане ще искара много повече повече коне от Г60мотора...

АБФ-фа е много по-благодатен за правене на турбопроект, да не говорим, че в сток вариант е много по-надежден и безпроблемен.

Г60 не е бил лош мотор за времето си преди и около 90та година, но от тогава са минали 20години


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот ANDREYO » Сря 10 мар 2010 19:53


нали въпроса е кой мотор е по добър ?а не кой мотор е най добър за тунинг? абф а е най умрелият мотор правен някога ,кр-разцепва абф за г60 да не говорим но това е само при положение че моторите са здрави :drunk а за разхода на абф не ми се говори просто по добре вр6 колкото повече толкова повече .
По голям обем на мотора по дълъг живот на същият mhihi


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора

Мнениеот ANDREYO » Сря 10 мар 2010 19:58


niikoo_1 написа::lol: Ще е малко в полза на Г60, но пак ще е по-бавно, него го бъркат късия оборотомер и сбърканите предавки (голф и пасат), АБФ-фа върти с почти 1000об/мин повече, а не прекъсва на 6200, демек кадето на Г60 слагаш 3-та АБФ-фа продължава да ускорява на 2-ра и точно там го минава :idea:, ако са с едни и същи предавателни числа дори ...

Сравни Голф 2 ако щеш с един Кадет Х20ХЕJ, който е 156коня и е с подобна специфична мощност, но Кадета е много по-бърз почти с 6-7десети на 400метра, а нагоре печели още повече :wink: въпреки, по-малкото Нм и коне
само да питам кой мотор е тоз кадет? :shock


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот niikoo_1 » Сря 10 мар 2010 20:01


Това е първата версия на прословутото в българските форуми C20XE, само че без катализатор 156коня се води мотора слага се в Кадетчетата с мотроник 2.5 и е с дистрибуторно запалване, по-новите ХЕ-та са с мотроник 2.8 и бездистрибуторно :lol:


Познат дет се занимава с коли както си карал по Цариградско шосе с 530д (което си мисилил, че е самолент) преди преди 3-4години присветнал на едно такова Кадетче да му направи път и ония като му върнал една трета и 530ката изостанала в точка mhihi, та после ме питаше как така е възможно да му направи ластик Кадет и с какъв е бил... :063:

Последна промяна от niikoo_1 на Сря 10 мар 2010 20:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот ANDREYO » Сря 10 мар 2010 20:04


тва кадет 'е' ли е щото се води 20хе 156 коня 2,0 16 гси?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот niikoo_1 » Сря 10 мар 2010 20:08


Ето тук е описано какви са разликите

http://www.migweb.co.uk/forums/engines- ... 20xej.html

даже мотора се води 20XEJ :lol: :wink:
C - мисля, че обозначаваше катализатор на Опелските мотори, но не съм сигурен дали е точно така...


Потребителски аватар
garvan06
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 24 май 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот garvan06 » Сря 10 мар 2010 20:09


Да се обадя и аз.
Съгласен съм с колегата niikoo_1 . На това мнение съм след като съм бил горд притежател на Golf G60 с което съм се срещал с ABF на улицата и с малко го понатупах НО малко и това с ревизиран компресор.
А на мнението на колегата niikoo_1 съм защото всички ние знаем за онази лимитирана серия G60 16v и разликата коята има в поставянето на компресора на 1.8-8v и 1.8-16v
а тя е :horror:
Сега имам ABF който не е толкова скъп за потдържане ,с нещо от моргата ще е мноого по ефекгивен от стоково G60 ,а за количеството гориво с което ще изгори за 100км - G60 ще измине с 20км по малко :Bulgaria


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот ANDREYO » Сря 10 мар 2010 20:14


е този мотор е 150 кс
Прикачени файлове
untitled.JPG


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот niikoo_1 » Сря 10 мар 2010 20:17


Дават го че е и 156кс зависи от източника може да прочетеш тук зависи дали е с кат. или без кат.:

I've see G, H and J plate GTE 16v's that have come with XEJ's (two of which I own) the J apparently means throttled output whatever the feck that means people believe the 20XEJ came with 150bhp same as the C20XE but without the cat sort of a stepping stone if you like down from 156 pre-cat to the 150 of the cat cars.


Според аутодата също е 156к.с. не ми се правят сега скрийшотове да качвам


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот ANDREYO » Сря 10 мар 2010 20:20


зарежи тея опеле : само VW


misho_GTI
Мнения: 1986
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот misho_GTI » Сря 10 мар 2010 20:22


niikoo_1 написа:C - мисля, че обозначаваше катализатор на Опелските мотори, но не съм сигурен дали е точно така...

C - означава стандарт Евро 1.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот alpine » Сря 10 мар 2010 20:22


Досега не съм карал/возил в абф който да доставя тръпката на г60то ,а че се е случвало г60тата да падат от абф-и...нормално , една дръпка зависи от доста фактори които понякога накланят везните към по слабия .
Разбирам страстта към теоритичния стийтрейсинг ама е малко смешен на аудиторията като цяло :lol:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот Vladko » Сря 10 мар 2010 20:23


Ами първо трябва да се изясни в какво се състои по точно сравнението :idea:
Имал съм и 2ка Г60 и 3ка АБФ-като сток коли за всекидневието Г60 е много по приятно за каране,една идея е по бързо,харчи повече от АБФ.Като база за тунинг пак Г60 е по добър защото със леки модове-около 1000лв.(шайба,чип,филтър,свещи и т.н.)става около 215-220к.с. а това си е сериозна мощност за ежедневието(особено за Голф 2)
Тройката АБФ има предимство при турбиниране поради причините които изброихте по нагоре,но пък турбинирането е доста по скъпо от леките модове на Г60 :!: Та ако се почва темата за турбиниране на АБФ-винаги по добър вариант е да се вземе 1.8Т и да се ползва като база за сериозен тунинг :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта