Сравнение G60 - ABF
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
Защото ВР6 като основа за тунинг доработки има по голям потенциал от Г60
- safet_d
- Мнения: 210
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 8:43
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: EZ 1989
- Местоположение: Рудозем/Пловдив
Re: Сравнение G60 - ABF
И според мен Г60 е по добрия мотор...
а относно стартовете които описвате, не забравяйте и задкормилното устройство
а относно стартовете които описвате, не забравяйте и задкормилното устройство
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
Как ще е по-добрия мотор ве приятел, на 1.8 16кл и 2.0 16кл моторите буталата са по-здрави - носят на повече коне и са по-добра база за тунинг, защото са с по-пропусклива глава, която е и кросфлоу, по-здрави карантии и 2.0 16кл. е с 200мл по-голям работен обем има и МАП сензор и ако е от по-новите може да се настрой оригиналното ЕКУ при турбо проект, на едно и също налягане ще искара много повече повече коне от Г60мотора...
АБФ-фа е много по-благодатен за правене на турбопроект, да не говорим, че в сток вариант е много по-надежден и безпроблемен.
Г60 не е бил лош мотор за времето си преди и около 90та година, но от тогава са минали 20години
АБФ-фа е много по-благодатен за правене на турбопроект, да не говорим, че в сток вариант е много по-надежден и безпроблемен.
Г60 не е бил лош мотор за времето си преди и около 90та година, но от тогава са минали 20години
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
нали въпроса е кой мотор е по добър ?а не кой мотор е най добър за тунинг? абф а е най умрелият мотор правен някога ,кр-разцепва абф за г60 да не говорим но това е само при положение че моторите са здрави а за разхода на абф не ми се говори просто по добре вр6 колкото повече толкова повече .
По голям обем на мотора по дълъг живот на същият
По голям обем на мотора по дълъг живот на същият
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: MK3 GTI Edition -G60-- Лонгора
само да питам кой мотор е тоз кадет?niikoo_1 написа::lol: Ще е малко в полза на Г60, но пак ще е по-бавно, него го бъркат късия оборотомер и сбърканите предавки (голф и пасат), АБФ-фа върти с почти 1000об/мин повече, а не прекъсва на 6200, демек кадето на Г60 слагаш 3-та АБФ-фа продължава да ускорява на 2-ра и точно там го минава , ако са с едни и същи предавателни числа дори ...
Сравни Голф 2 ако щеш с един Кадет Х20ХЕJ, който е 156коня и е с подобна специфична мощност, но Кадета е много по-бърз почти с 6-7десети на 400метра, а нагоре печели още повече въпреки, по-малкото Нм и коне
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
Това е първата версия на прословутото в българските форуми C20XE, само че без катализатор 156коня се води мотора слага се в Кадетчетата с мотроник 2.5 и е с дистрибуторно запалване, по-новите ХЕ-та са с мотроник 2.8 и бездистрибуторно
Познат дет се занимава с коли както си карал по Цариградско шосе с 530д (което си мисилил, че е самолент) преди преди 3-4години присветнал на едно такова Кадетче да му направи път и ония като му върнал една трета и 530ката изостанала в точка , та после ме питаше как така е възможно да му направи ластик Кадет и с какъв е бил...
Познат дет се занимава с коли както си карал по Цариградско шосе с 530д (което си мисилил, че е самолент) преди преди 3-4години присветнал на едно такова Кадетче да му направи път и ония като му върнал една трета и 530ката изостанала в точка , та после ме питаше как така е възможно да му направи ластик Кадет и с какъв е бил...
Последна промяна от niikoo_1 на Сря 10 мар 2010 20:06, променено общо 1 път.
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
тва кадет 'е' ли е щото се води 20хе 156 коня 2,0 16 гси?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
Ето тук е описано какви са разликите
http://www.migweb.co.uk/forums/engines- ... 20xej.html
даже мотора се води 20XEJ
C - мисля, че обозначаваше катализатор на Опелските мотори, но не съм сигурен дали е точно така...
http://www.migweb.co.uk/forums/engines- ... 20xej.html
даже мотора се води 20XEJ
C - мисля, че обозначаваше катализатор на Опелските мотори, но не съм сигурен дали е точно така...
- garvan06
- Мнения: 62
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Сравнение G60 - ABF
Да се обадя и аз.
Съгласен съм с колегата niikoo_1 . На това мнение съм след като съм бил горд притежател на Golf G60 с което съм се срещал с ABF на улицата и с малко го понатупах НО малко и това с ревизиран компресор.
А на мнението на колегата niikoo_1 съм защото всички ние знаем за онази лимитирана серия G60 16v и разликата коята има в поставянето на компресора на 1.8-8v и 1.8-16v
а тя е
Сега имам ABF който не е толкова скъп за потдържане ,с нещо от моргата ще е мноого по ефекгивен от стоково G60 ,а за количеството гориво с което ще изгори за 100км - G60 ще измине с 20км по малко
Съгласен съм с колегата niikoo_1 . На това мнение съм след като съм бил горд притежател на Golf G60 с което съм се срещал с ABF на улицата и с малко го понатупах НО малко и това с ревизиран компресор.
А на мнението на колегата niikoo_1 съм защото всички ние знаем за онази лимитирана серия G60 16v и разликата коята има в поставянето на компресора на 1.8-8v и 1.8-16v
а тя е
Сега имам ABF който не е толкова скъп за потдържане ,с нещо от моргата ще е мноого по ефекгивен от стоково G60 ,а за количеството гориво с което ще изгори за 100км - G60 ще измине с 20км по малко
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
е този мотор е 150 кс
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
Дават го че е и 156кс зависи от източника може да прочетеш тук зависи дали е с кат. или без кат.:
I've see G, H and J plate GTE 16v's that have come with XEJ's (two of which I own) the J apparently means throttled output whatever the feck that means people believe the 20XEJ came with 150bhp same as the C20XE but without the cat sort of a stepping stone if you like down from 156 pre-cat to the 150 of the cat cars.
Според аутодата също е 156к.с. не ми се правят сега скрийшотове да качвам
I've see G, H and J plate GTE 16v's that have come with XEJ's (two of which I own) the J apparently means throttled output whatever the feck that means people believe the 20XEJ came with 150bhp same as the C20XE but without the cat sort of a stepping stone if you like down from 156 pre-cat to the 150 of the cat cars.
Според аутодата също е 156к.с. не ми се правят сега скрийшотове да качвам
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
зарежи тея опеле
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Сравнение G60 - ABF
niikoo_1 написа:C - мисля, че обозначаваше катализатор на Опелските мотори, но не съм сигурен дали е точно така...
C - означава стандарт Евро 1.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
Досега не съм карал/возил в абф който да доставя тръпката на г60то ,а че се е случвало г60тата да падат от абф-и...нормално , една дръпка зависи от доста фактори които понякога накланят везните към по слабия .
Разбирам страстта към теоритичния стийтрейсинг ама е малко смешен на аудиторията като цяло
Разбирам страстта към теоритичния стийтрейсинг ама е малко смешен на аудиторията като цяло
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
Ами първо трябва да се изясни в какво се състои по точно сравнението
Имал съм и 2ка Г60 и 3ка АБФ-като сток коли за всекидневието Г60 е много по приятно за каране,една идея е по бързо,харчи повече от АБФ.Като база за тунинг пак Г60 е по добър защото със леки модове-около 1000лв.(шайба,чип,филтър,свещи и т.н.)става около 215-220к.с. а това си е сериозна мощност за ежедневието(особено за Голф 2)
Тройката АБФ има предимство при турбиниране поради причините които изброихте по нагоре,но пък турбинирането е доста по скъпо от леките модове на Г60 Та ако се почва темата за турбиниране на АБФ-винаги по добър вариант е да се вземе 1.8Т и да се ползва като база за сериозен тунинг
Имал съм и 2ка Г60 и 3ка АБФ-като сток коли за всекидневието Г60 е много по приятно за каране,една идея е по бързо,харчи повече от АБФ.Като база за тунинг пак Г60 е по добър защото със леки модове-около 1000лв.(шайба,чип,филтър,свещи и т.н.)става около 215-220к.с. а това си е сериозна мощност за ежедневието(особено за Голф 2)
Тройката АБФ има предимство при турбиниране поради причините които изброихте по нагоре,но пък турбинирането е доста по скъпо от леките модове на Г60 Та ако се почва темата за турбиниране на АБФ-винаги по добър вариант е да се вземе 1.8Т и да се ползва като база за сериозен тунинг
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта