Ако целта е да се изкара найстина голяма мощност (~400к.с. и повече) дали ще правиш АБФ или 1.8Т е все в гъз с извинение, и в двата случая трябва да смениш бутала и биели и почти цялата периферия по мотора, като пари се връзва почти кантар, АБФ също си е добър до към 300коня правилно направен няма проблеми със заводски бутала и биели, 1.8Т и то е там някъде като здравина айде една идея повече да държи до към 320к.с. да кажем
А и за 1.8т има строукър китове зада стане 2литра (щото 2литра са си два литра с 200мл повече), така че и обема може да се изравни, но пак в сметката влиза вече и вал от ФСИ 2.0 литра мотор
А дали ще правиш 1.8/2.0/2.8 вече зависи кой с какво разполага и кой мотор в какво купе заводско се слага, защото и това много натежава в избора.
А и целия разговор не тръгна само от вървежа той беше въвлечен в последсвие в темата ...
Това Г60 няма живи съученици
Сравнение G60 - ABF
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
Последна промяна от niikoo_1 на Сря 10 мар 2010 20:37, променено общо 1 път.
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
Аз съм чувал/виждал сток 1.8Т които държат повече от 320к.с.-та в този ред на мисли не виждам къде е мястото на АБФ при тунинга(освен ако го нямаш фабрично в колата си ) Значи ако се търси мощност 200к.с. за малко пари Г60 е по добро от АБФ,а ако се търси мощност от над 200-220к.с то 1.8Т е по добра база за тунинг от АБФа.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
Аз съм чувал за няколко с изкривени биели също сейфти лимита е към 320к.с. като в случая са по-важни Нютоните, зависи с и каква турбина си също, с втулкова могат да се изватят малко повече коне преди да сгъне биелите, понеже тръгва по-бавно и плавно от лагерините...
Разумните хора правят 1.8Т със стоков дъно до към 320к.с. и 400Нм някъде, нагоре вече е хазарт дали и колко ще издържи
Имаше един колега с бял голф 2 с АГУ мотор, който сгъна биела и го установи като отвори мотора да слага биели.
Келеша също беше писал са подобен случай вадят биелите за да слагат ковани и кво да видят старите се огънали лекинко това на ~320к.с.
Разумните хора правят 1.8Т със стоков дъно до към 320к.с. и 400Нм някъде, нагоре вече е хазарт дали и колко ще издържи
Имаше един колега с бял голф 2 с АГУ мотор, който сгъна биела и го установи като отвори мотора да слага биели.
Келеша също беше писал са подобен случай вадят биелите за да слагат ковани и кво да видят старите се огънали лекинко това на ~320к.с.
Последна промяна от niikoo_1 на Сря 10 мар 2010 20:43, променено общо 1 път.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
Ти имаш ли Г60, щото ако да веднага може да го изкараш за сверка, никой не твърди, че и двата мотора са бързи най-нормални коли 150-160коня, бърза кола е 200/250/300/400 и нагоре коне, 150-160коня са си леко по-пъргави коли за возене без особени претенции, щото има вече модерни 2.0литра дизели дето ще ги правт криви
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
Със това което си написъл мога да се съглася ,обаче пак не става ясно къде се вписва АБФ при тунинг изпълненията?Пак твърдя че тунинг с база АБФ си струва само ако колата е фабрично оборудвана с такъв двигател и собственика иска да я прави яка бегачка-респективно да налива пари в нея.Във всички други случаи Г60 и 1.8т са по добри на 100%.
П.С. А ако ще се наливат много пари пак е по добре да се вземе 1.8т
П.С. А ако ще се наливат много пари пак е по добре да се вземе 1.8т
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
... и мина едно G40 и отвя всички
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
То жив КР на Бояна не съм виждал от много време
Това е кола, която много ме кефи в интерес на истина, поздравление е за това, което правиш с твойто Г40.
wierdo написа:... и мина едно G40 и отвя всички
Това е кола, която много ме кефи в интерес на истина, поздравление е за това, което правиш с твойто Г40.
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
Просто се закачах
- garvan06
- Мнения: 62
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Сравнение G60 - ABF
И пак да се обадя.
Онова поло дето е нат 1000кс. знаете с какъв мотор е проекта -нали.
ако има някой да незнае - http://www.ame-racing.de/images/AME_16VT_Marek.jpg
"колкото по голям е портфеила-толкова по силов е тунинга"
Онова поло дето е нат 1000кс. знаете с какъв мотор е проекта -нали.
ако има някой да незнае - http://www.ame-racing.de/images/AME_16VT_Marek.jpg
"колкото по голям е портфеила-толкова по силов е тунинга"
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Re: Сравнение G60 - ABF
Какви са тия инжектори на интеркулера? Водна инжексия,водно охлаждане на кулера или 3-ти ред дузи за бенз,които го бичат направо във кулера?
Re: Сравнение G60 - ABF
garvan06 написа:
Сега имам ABF който не е толкова скъп за потдържане ,с нещо от моргата ще е мноого по ефекгивен от стоково G60
И какво е това "НЕЩО" от моргата
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Сравнение G60 - ABF
Golf_Blade написа:Какви са тия инжектори на интеркулера? Водна инжексия,водно охлаждане на кулера или 3-ти ред дузи за бенз,които го бичат направо във кулера?
тия хилядо коня как се хранят на бензин, тва ше да му е газовия инжекцион
АБФ си е добра атмосферка. Г-60 като кола на принудително пълнене, с такъв въртящ момент и конси сили е мъртвец, просто не върви! Да ме извиняват колегите с г-60 . Ще си позволя пример с кола която има същите параметри- 1.8 турбо, с почти еднаква мощност и въртящ момент-нисан 200сх(около 1360кг!) сток и дават 15.1, мой приятел направи 14.8с на Сливен само с променена изпускателна система и лош старт. Съжалявам
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сравнение G60 - ABF
Vladko, кое те кара да мислиш, че 1.8T е по-добро от АБФ за тунинг проект? По-малкият работен обем, повечето и по-сложна електроника или по-високата цена, за която ще купиш самия мотор? Това, че фабрично е турбо въобще не улеснява нещата, защото ако искаш солидна мощност от него пак сичко трябва да промениш. Аз така наизуст, без въобще да съм се задълбавал се сещам за доста по-читавото запалване, липсата на което не е кой знае ква пречка в търсенето на разумна мощност.
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сравнение G60 - ABF
Ами аз първо питах при какви условия ги сравняваме.Никой не отговори,затова изложих прости факти.Относно това че 1.8Т е скъп втора употреба е относително,защото едно нещо струва толкова колкото пари се искат за него-тоест може да го намериш и за 800лв можеш и за 1800лв(като това са образни цифри).А защо е по добра база за тунинг веднага споделям моето мнение без да задълбавам в подробности:от сток 1.8Т 150к.с. за около 1000лв се получават 200к.с.-220к.с.-колко конски сили се получават за 1000лв от АБФ двигател?Да не забравяме и колко трябва да се променя по двигателите за постигане на тази мощност,това също е + за 1.8Т.
П.С. Нямам нищо против АБФ двигателя,но просто според мен в така поставения спор той няма място.А и темата все пак е Г60 срещу АБФ-където гореизброеното от мен важи отново
П.С. Нямам нищо против АБФ двигателя,но просто според мен в така поставения спор той няма място.А и темата все пак е Г60 срещу АБФ-където гореизброеното от мен важи отново
- garvan06
- Мнения: 62
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Сравнение G60 - ABF
G60 написа:garvan06 написа:
Сега имам ABF който не е толкова скъп за потдържане ,с нещо от моргата ще е мноого по ефекгивен от стоково G60
И какво е това "НЕЩО" от моргата
1-СКЪСЯВАНЕ И ШЛАИФ НА СМУК.КОЛЕКТОР
2-ФИЛТЪРЧЕ
3- 4-2-1 ИЛИ 4-1 КОЛЕКТОР
4- ЧИП
ТОВА ДО КЪМ 1000ЛВ
5-ВАЛОВЕ
6-ОЛЕКОТЯВАНЕ КАДЕТО С КАКВОТО МОЖЕ
ТОВА ДО КЪМ 2500ЛВ
С ТЕЗИ НАМЕСИ ЩЕ ОТПАДНЕ КЛИМАТИКА И ЩЕ СЕ ВЗЕМЕ НЯКОЙ ЛЕВ
И ЕТО ТИ НА (МОРГА БЕШЕ ОБРАЗНО КАЗАНО)
АКО НЕ СЪМ ИМАЛ СИМПАТИЙ КЪМ G60 МОТОРА НЯМАШЕ ДА СИ ГО КУПУВАМ,НО КАТО РЕНТАБИЛНОСТ ОТ ДВАТА МОТОРА ЗА МОЯ МЛОСТ ABF СЕ ВПИСВА ПО ПОНОСИМО
Последна промяна от garvan06 на Чет 11 мар 2010 18:26, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта