Сравнение G60 - ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот niikoo_1 » Сря 10 мар 2010 20:32


Ако целта е да се изкара найстина голяма мощност (~400к.с. и повече) дали ще правиш АБФ или 1.8Т е все в гъз с извинение, и в двата случая трябва да смениш бутала и биели и почти цялата периферия по мотора, като пари се връзва почти кантар, АБФ също си е добър до към 300коня правилно направен няма проблеми със заводски бутала и биели, 1.8Т и то е там някъде като здравина айде една идея повече да държи до към 320к.с. да кажем :lol:

А и за 1.8т има строукър китове зада стане 2литра (щото 2литра са си два литра с 200мл повече), така че и обема може да се изравни, но пак в сметката влиза вече и вал от ФСИ 2.0 литра мотор :lol:

А дали ще правиш 1.8/2.0/2.8 вече зависи кой с какво разполага и кой мотор в какво купе заводско се слага, защото и това много натежава в избора.

А и целия разговор не тръгна само от вървежа mhihi той беше въвлечен в последсвие в темата ...
Това Г60 няма живи съученици :063:

Последна промяна от niikoo_1 на Сря 10 мар 2010 20:37, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот Vladko » Сря 10 мар 2010 20:37


Аз съм чувал/виждал сток 1.8Т които държат повече от 320к.с.-та в този ред на мисли не виждам къде е мястото на АБФ при тунинга(освен ако го нямаш фабрично в колата си mhihi ) Значи ако се търси мощност 200к.с. за малко пари Г60 е по добро от АБФ,а ако се търси мощност от над 200-220к.с то 1.8Т е по добра база за тунинг от АБФа.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот niikoo_1 » Сря 10 мар 2010 20:39


Аз съм чувал за няколко с изкривени биели също :wink: сейфти лимита е към 320к.с. като в случая са по-важни Нютоните, зависи с и каква турбина си също, с втулкова могат да се изватят малко повече коне преди да сгъне биелите, понеже тръгва по-бавно и плавно от лагерините...

Разумните хора правят 1.8Т със стоков дъно до към 320к.с. и 400Нм някъде, нагоре вече е хазарт дали и колко ще издържи :Mr Green Fun

Имаше един колега с бял голф 2 с АГУ мотор, който сгъна биела и го установи като отвори мотора да слага биели.
Келеша също беше писал са подобен случай вадят биелите за да слагат ковани и кво да видят старите се огънали лекинко това на ~320к.с.

Последна промяна от niikoo_1 на Сря 10 мар 2010 20:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот niikoo_1 » Сря 10 мар 2010 20:44


Ти имаш ли Г60, щото ако да веднага може да го изкараш :lol: за сверка, никой не твърди, че и двата мотора са бързи най-нормални коли 150-160коня, бърза кола е 200/250/300/400 и нагоре коне, 150-160коня са си леко по-пъргави коли за возене :lol: без особени претенции, щото има вече модерни 2.0литра дизели дето ще ги правт криви :lol:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот Vladko » Сря 10 мар 2010 20:45


Със това което си написъл мога да се съглася :beer ,обаче пак не става ясно къде се вписва АБФ при тунинг изпълненията?Пак твърдя че тунинг с база АБФ си струва само ако колата е фабрично оборудвана с такъв двигател и собственика иска да я прави яка бегачка-респективно да налива пари в нея.Във всички други случаи Г60 и 1.8т са по добри на 100%.
П.С. А ако ще се наливат много пари пак е по добре да се вземе 1.8т :wink:


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот wierdo » Сря 10 мар 2010 20:48


... и мина едно G40 и отвя всички :fingers :lol:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот niikoo_1 » Сря 10 мар 2010 20:54


То жив КР на Бояна не съм виждал от много време mhihi

wierdo написа:... и мина едно G40 и отвя всички :fingers :lol:


Това е кола, която много ме кефи в интерес на истина, поздравление е за това, което правиш с твойто Г40.


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот wierdo » Сря 10 мар 2010 21:16


Просто се закачах :) :wink:


Потребителски аватар
garvan06
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 24 май 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот garvan06 » Сря 10 мар 2010 21:56


И пак да се обадя.
Онова поло дето е нат 1000кс. знаете с какъв мотор е проекта -нали.

ако има някой да незнае - http://www.ame-racing.de/images/AME_16VT_Marek.jpg
"колкото по голям е портфеила-толкова по силов е тунинга" :012:


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот Golf_Blade » Сря 10 мар 2010 22:33


Какви са тия инжектори на интеркулера? Водна инжексия,водно охлаждане на кулера или 3-ти ред дузи за бенз,които го бичат направо във кулера?


G60

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот G60 » Чет 11 мар 2010 7:11


garvan06 написа:
Сега имам ABF който не е толкова скъп за потдържане ,с нещо от моргата ще е мноого по ефекгивен от стоково G60

И какво е това "НЕЩО" от моргата :?: :screwy


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот pe6kata » Чет 11 мар 2010 9:56


Golf_Blade написа:Какви са тия инжектори на интеркулера? Водна инжексия,водно охлаждане на кулера или 3-ти ред дузи за бенз,които го бичат направо във кулера?


тия хилядо коня как се хранят на бензин, тва ше да му е газовия инжекцион mhihi

АБФ си е добра атмосферка. Г-60 като кола на принудително пълнене, с такъв въртящ момент и конси сили е мъртвец, просто не върви! Да ме извиняват колегите с г-60 :beer . Ще си позволя пример с кола която има същите параметри- 1.8 турбо, с почти еднаква мощност и въртящ момент-нисан 200сх(около 1360кг!) сток и дават 15.1, мой приятел направи 14.8с на Сливен само с променена изпускателна система и лош старт. Съжалявам :!:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот Kozunak » Чет 11 мар 2010 12:01


Vladko, кое те кара да мислиш, че 1.8T е по-добро от АБФ за тунинг проект? По-малкият работен обем, повечето и по-сложна електроника или по-високата цена, за която ще купиш самия мотор? Това, че фабрично е турбо въобще не улеснява нещата, защото ако искаш солидна мощност от него пак сичко трябва да промениш. Аз така наизуст, без въобще да съм се задълбавал се сещам за доста по-читавото запалване, липсата на което не е кой знае ква пречка в търсенето на разумна мощност.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот Vladko » Чет 11 мар 2010 18:03


Ами аз първо питах при какви условия ги сравняваме.Никой не отговори,затова изложих прости факти.Относно това че 1.8Т е скъп втора употреба е относително,защото едно нещо струва толкова колкото пари се искат за него-тоест може да го намериш и за 800лв можеш и за 1800лв(като това са образни цифри).А защо е по добра база за тунинг веднага споделям моето мнение без да задълбавам в подробности:от сток 1.8Т 150к.с. за около 1000лв се получават 200к.с.-220к.с.-колко конски сили се получават за 1000лв от АБФ двигател?Да не забравяме и колко трябва да се променя по двигателите за постигане на тази мощност,това също е + за 1.8Т. :wink:

П.С. Нямам нищо против АБФ двигателя,но просто според мен в така поставения спор той няма място.А и темата все пак е Г60 срещу АБФ-където гореизброеното от мен важи отново :wink:


Потребителски аватар
garvan06
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 24 май 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Сравнение G60 - ABF

Мнениеот garvan06 » Чет 11 мар 2010 18:14


G60 написа:
garvan06 написа:
Сега имам ABF който не е толкова скъп за потдържане ,с нещо от моргата ще е мноого по ефекгивен от стоково G60

И какво е това "НЕЩО" от моргата :?: :screwy


1-СКЪСЯВАНЕ И ШЛАИФ НА СМУК.КОЛЕКТОР
2-ФИЛТЪРЧЕ
3- 4-2-1 ИЛИ 4-1 КОЛЕКТОР
4- ЧИП
ТОВА ДО КЪМ 1000ЛВ
5-ВАЛОВЕ
6-ОЛЕКОТЯВАНЕ КАДЕТО С КАКВОТО МОЖЕ
ТОВА ДО КЪМ 2500ЛВ
С ТЕЗИ НАМЕСИ ЩЕ ОТПАДНЕ КЛИМАТИКА И ЩЕ СЕ ВЗЕМЕ НЯКОЙ ЛЕВ :Mr Green Fun

И ЕТО ТИ НА (МОРГА БЕШЕ ОБРАЗНО КАЗАНО)
АКО НЕ СЪМ ИМАЛ СИМПАТИЙ КЪМ G60 МОТОРА НЯМАШЕ ДА СИ ГО КУПУВАМ,НО КАТО РЕНТАБИЛНОСТ ОТ ДВАТА МОТОРА ЗА МОЯ МЛОСТ ABF СЕ ВПИСВА ПО ПОНОСИМО :да:

Последна промяна от garvan06 на Чет 11 мар 2010 18:26, променено общо 1 път.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта