Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.

Мнениеот miro_hack » Нед 28 авг 2011 23:17


->




Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.

Мнениеот miro_hack » Нед 28 авг 2011 23:19


47 кубика излезе една камера-главата не е шлайфана.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.

Мнениеот miro_hack » Пон 29 авг 2011 23:51


Дайте идея допълнително как мога да се зайграя по главата(гледам някакви нарези правят в камерите - от плоската част по три броя към клапаните за по добро пълнене (уж) ,нещо такова маняшко да измислим сега е момента някой ако има инфо да казва и снимки. :idea:

Днес портнах на половина единия порт,като го раздувам на ширината на сглобката с дроселите,гледам да го изправя що годе да няма много завои,разделителя влиза навътре с 1см и се заостря и всичко се шлайфана 100 120 шкурка заострих под леглата на клапаните ръба и няма да търкам повече в камерата,че ще го разредя :lol: а не е хава!


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.

Мнениеот mupk0 » Вто 30 авг 2011 1:07


Това с прорезите било голяма работа.Даже се чудя дали да не го направя и аз ,ако някога ми се наложи да свалям главата.Обаче доколкото знам,има си тактика и трябва да внимаваш в рязането.Тама ще уголемиш и камерата най-вероятно.


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.

Мнениеот Калоян Крумов » Вто 30 авг 2011 11:39


Дайте да видя снимка с 3 нареза.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.

Мнениеот mupk0 » Вто 30 авг 2011 11:53


kokobraiz написа:Дайте да видя снимка с 3 нареза.

http://pesn.com/2005/10/13/9600187_Desi ... _Chambers/


Имаше още линкове,но трябва да ги намеря.По спомен Елито от твоя град е с такова нещо на главата.




Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.

Мнениеот Калоян Крумов » Вто 30 авг 2011 12:21


Да и тя има такива нарези така както и аз. Просто ми стана интересно ако с повече от 1 къде ще бъдат разположени. :да: и една снимка на мен как са ми направени
Изображение


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.

Мнениеот miro_hack » Вто 30 авг 2011 13:41


Споелете какво се изчислява,как се разполагат,какъв трябва да е ефекта та и аз да се сдобия с такава мания.


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.

Мнениеот Калоян Крумов » Вто 30 авг 2011 13:51


жлебове в горивните камери по методиката на Somender SINGH, които водят до работа на двигателя при по-висока степен на сгъстяване, с гориво с по-ниско октаново число. Същевременно намаля разхода на гориво с около 20% /какво представлява тази методика, може да разберете от http://www.somender-singh.com/, за тези, които се интересуват/.


http://www.somender-singh.com/


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Чет 01 сеп 2011 2:47


о един наполовина портнат всмукател и един цял,понеже нямам машина която мери дебелина на стена само изправям стени,заострям и полирам,не се забравям много с копаенето ,за да не се усмихне нюкоя риза от порта :D . Имам си и Groove нарези вече 1,5мм дълбоки утре ще постна малко инфо ,което намерих за тях.то един наполовина портнат всмукател и един цял,понеже нямам машина която мери дебелина на стена само изправям стени,заострям и полирам,не се забравям много с копаенето ,за да не се усмихне нюкоя риза от порта :D . Имам си и Groove нарези вече 1,5мм дълбоки утре ще постна малко инфо ,което намерих за тях.то един наполовина портнат всмукател и един цял,понеже нямам машина която мери дебелина на стена само изправям стени,заострям и полирам,не се забравям много с копаенето ,за да не се усмихне нюкоя риза от порта :D . Имам си и Groove нарези вече 1,5мм дълбоки утре ще постна малко инфо ,което намерих за тях.
Прикачени файлове
V.jpg
V(01).jpg


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Чет 01 сеп 2011 2:59


Дайте малко критики де :D то така е тъпо!
Прикачени файлове
V(02).jpg
V(03).jpg


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот mupk0 » Чет 01 сеп 2011 12:17


Критиката която ще отправя е слдната : Еми дай малко информация на български тогава за тези прорези,като няма нищо друго за критикуване :D Реално един такъв прорез увеличава камерата с колко кубика?Един вид се разрежда мотора или това е незначително.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот paco » Чет 01 сеп 2011 14:17


miro_hack написа:Дайте малко критики де :D то така е тъпо!

Горивната камера се мери като намазваш ръба на камерата с тънка грес и поставяш стъклото отгоре. Получава се съвсем малък отвор при смукателните клапани от където пълни с вода. По-лесна е за премахване след измерването :) Ако повториш твоето измерване по този начин може би е получиш 45сс а не 47, но сам прецени.

Главата не знам с какво я "портваш" , но си далеч о това което трябва да постигнеш.

Нагледно...

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Смукателя се портва до шкурка 120 а изпускателя колкото можеш повече....аз съм стигал до скочбрайт май отговаря на шкурка 1000 или 1500...не знам :Mr Green Fun виж ...това е от преди два дни.

* Всички снимки са правени преди главата да отиде за припасване на клапани и съответно са с изпилени водачи. При 16V е силно препоръчително водачите да са цели, тоест преди припасване на клапаните да се сменят всички. При 20V това важи само за изпускателните клапани.

РАСО


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот miro_hack » Чет 01 сеп 2011 16:32


С вода я мерих 47 и с масло толкова излезе,грес има ама не се вижа много ,само на последната снимка.Далеч съм от това което трябва да постигна защото още не е портната главата :D накратко.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив

Мнениеот Vizor » Чет 01 сеп 2011 17:04


paco написа:При 20V това важи само за изпускателните клапани.


От личен опит искам да напиша нещо. Сменяйте ги всичките водачи на клапаните при 20в. Знам, че проблемни са на изпускателните, но преди тях ми заминаха всмукателните mhihi



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта