Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.
47 кубика излезе една камера-главата не е шлайфана.
Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.
Дайте идея допълнително как мога да се зайграя по главата(гледам някакви нарези правят в камерите - от плоската част по три броя към клапаните за по добро пълнене (уж) ,нещо такова маняшко да измислим сега е момента някой ако има инфо да казва и снимки.
Днес портнах на половина единия порт,като го раздувам на ширината на сглобката с дроселите,гледам да го изправя що годе да няма много завои,разделителя влиза навътре с 1см и се заостря и всичко се шлайфана 100 120 шкурка заострих под леглата на клапаните ръба и няма да търкам повече в камерата,че ще го разредя а не е хава!
Днес портнах на половина единия порт,като го раздувам на ширината на сглобката с дроселите,гледам да го изправя що годе да няма много завои,разделителя влиза навътре с 1см и се заостря и всичко се шлайфана 100 120 шкурка заострих под леглата на клапаните ръба и няма да търкам повече в камерата,че ще го разредя а не е хава!
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.
Това с прорезите било голяма работа.Даже се чудя дали да не го направя и аз ,ако някога ми се наложи да свалям главата.Обаче доколкото знам,има си тактика и трябва да внимаваш в рязането.Тама ще уголемиш и камерата най-вероятно.
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.
Дайте да видя снимка с 3 нареза.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.
kokobraiz написа:Дайте да видя снимка с 3 нареза.
http://pesn.com/2005/10/13/9600187_Desi ... _Chambers/
Имаше още линкове,но трябва да ги намеря.По спомен Елито от твоя град е с такова нещо на главата.
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.
Да и тя има такива нарези така както и аз. Просто ми стана интересно ако с повече от 1 къде ще бъдат разположени. и една снимка на мен как са ми направени
Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.
Споелете какво се изчислява,как се разполагат,какъв трябва да е ефекта та и аз да се сдобия с такава мания.
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Golf2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив (Дилема за глава?) - 6стр.
жлебове в горивните камери по методиката на Somender SINGH, които водят до работа на двигателя при по-висока степен на сгъстяване, с гориво с по-ниско октаново число. Същевременно намаля разхода на гориво с около 20% /какво представлява тази методика, може да разберете от http://www.somender-singh.com/, за тези, които се интересуват/.
http://www.somender-singh.com/
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив
о един наполовина портнат всмукател и един цял,понеже нямам машина която мери дебелина на стена само изправям стени,заострям и полирам,не се забравям много с копаенето ,за да не се усмихне нюкоя риза от порта . Имам си и Groove нарези вече 1,5мм дълбоки утре ще постна малко инфо ,което намерих за тях.то един наполовина портнат всмукател и един цял,понеже нямам машина която мери дебелина на стена само изправям стени,заострям и полирам,не се забравям много с копаенето ,за да не се усмихне нюкоя риза от порта . Имам си и Groove нарези вече 1,5мм дълбоки утре ще постна малко инфо ,което намерих за тях.то един наполовина портнат всмукател и един цял,понеже нямам машина която мери дебелина на стена само изправям стени,заострям и полирам,не се забравям много с копаенето ,за да не се усмихне нюкоя риза от порта . Имам си и Groove нарези вече 1,5мм дълбоки утре ще постна малко инфо ,което намерих за тях.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив
Критиката която ще отправя е слдната : Еми дай малко информация на български тогава за тези прорези,като няма нищо друго за критикуване Реално един такъв прорез увеличава камерата с колко кубика?Един вид се разрежда мотора или това е незначително.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив
miro_hack написа:Дайте малко критики де то така е тъпо!
Горивната камера се мери като намазваш ръба на камерата с тънка грес и поставяш стъклото отгоре. Получава се съвсем малък отвор при смукателните клапани от където пълни с вода. По-лесна е за премахване след измерването Ако повториш твоето измерване по този начин може би е получиш 45сс а не 47, но сам прецени.
Главата не знам с какво я "портваш" , но си далеч о това което трябва да постигнеш.
Нагледно...
Смукателя се портва до шкурка 120 а изпускателя колкото можеш повече....аз съм стигал до скочбрайт май отговаря на шкурка 1000 или 1500...не знам виж ...това е от преди два дни.
* Всички снимки са правени преди главата да отиде за припасване на клапани и съответно са с изпилени водачи. При 16V е силно препоръчително водачите да са цели, тоест преди припасване на клапаните да се сменят всички. При 20V това важи само за изпускателните клапани.
РАСО
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив
С вода я мерих 47 и с масло толкова излезе,грес има ама не се вижа много ,само на последната снимка.Далеч съм от това което трябва да постигна защото още не е портната главата накратко.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK 2 KR* 4x46.5мм ITB - Пловдив
paco написа:При 20V това важи само за изпускателните клапани.
От личен опит искам да напиша нещо. Сменяйте ги всичките водачи на клапаните при 20в. Знам, че проблемни са на изпускателните, но преди тях ми заминаха всмукателните
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта