Колеги пускам темата,като се надявам да бъде полезна за някой мераклия,какъвто съм аз!
Ще започна от начало,с риск да стане досадно.
Историята започва така:Преди 4 години ми подариха кола..събитие,което остави трайна следа в живота ми-от малък обожавам колите и всичко свързано с тях...Та колата беше Голф 2 ТД ,мотора 1V..тогава още нищо не ми говореше това.Бях на седмото небе.Започнах да си го карам...Около мен повечето хора ми говореха така: "Е,дизеляк...добра машина...за дърва" или "ааа,малко е старичка","не е ли много бавна".
На външен вид и като двигател си беше сток.Докарана е 2002 година от Австрия-на колко км-само Голфа си знае.
Карах си аз Голфа и с времето виждах,усещах ,че макар и пъргав за 60 коня си е бавен.Някой от вас ще се изсмеят,но откачах като ме изпреварят(което беше постоянно).Да не говорим за трудно изпреварване и други..Та реших да я засиля...и почнаха мъките-съвети от кой ли не,мнения да не я пипам,да си купя бензинова Купих си интеркулер от SB-мотора...но така и не се реших да го сложа-повлиях се от многото разбирачи. И продадох го с голяма загуба и реших да я направя поне приятна за окото-е,направих я-няма да уточнявам(снимки в гаража)
И така допреди 3,4 месеца,когато случайно се свързах един човек от монтана...Не го познавах лично тогава,но по телефона ми се стори ,че разбира.Той първи ми каза,че колата може да се подобри,че не е трудно и ,че той по телефона ще ми обясни-така и направи,но понеже още съм зелен по двигатели реших да търся майстори в София-никой не иска да пипа стария "чепел",макар да им казвах точно какво искам.Теглих една майна,звъннах на момчето от Монтана и му казах,че искам да дойда при него и да направим тунинга Той се съгласи,посрещна ме повече от добре,направихме Голфа...
Човека,когото вече познавам и уважавам е Емича- emiltd viewtopic.php?f=60&t=257583
Първо ще обобщя поред какво направихме:
1.Уверихме се,че няма катализатор(нямаше)
2.Развихме шпилката на газта (беше ограничена) и изолирахме маркуча на картерните газове,
сложихме спортен филтър.
3.Натегнахме турбото (по усет,нямам буустметър) ,но това е максимума
4.Сложихме супер интеркулер -пред радиатора,с турбо пътища-алуминиеви тръби-Емо,каза ,че така ще е по-ефективно.
5.Пуснахме гориво от помпата..
Резултатът ми хареса,макар според Емо да има още сила за напомпване.Но моята цел е колата да е пъргава и да не е на макс,защото ми е ежедневна кола.За напред може още да я натегна...Снимки почвам да добавям-ще се радвам да съм полезен.ще има клипчета.
Не се правя на разбирач,изказвам моя опит и какво съм направил.
Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
Последна промяна от daywalker на Чет 23 авг 2012 20:14, променено общо 5 пъти.
- Pacho B
- Мнения: 720
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Ще ходиш май по събори ?
Успех!
Успех!
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Pacho B написа:Ще ходиш май по събори ?
Успех!
Че иска ли питане!
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Имаш ли представа с какъв код ти е скоростната кутия ?
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Засилване на Голф 2 ТД
4S или 4T и двете се монтират
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Засилване на Голф 2 ТД
ако имаш пусни някой клип,да видим как се набира
Последна промяна от vinixxx на Нед 27 мар 2011 10:35, променено общо 1 път.
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Засилване на Голф 2 ТД
WOB написа:4S или 4T и двете се монтират
Това е ясно,но има разлика във вървенето с двете кутии ,а и дали след 20 години тази кола ще е със заводската си кутия....по-вероятно е да не е,но нека колегата да каже !?
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Давай клипчета Боби,малко да зарадваме публиката
- M.Mitov
- Мнения: 501
- Регистриран на: Пон 22 юни 2009 19:52
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN-2 000
- Местоположение: София,България
Re: Засилване на Голф 2 ТД
emiltd написа:Давай клипчета Боби,малко да зарадваме публиката
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД
didkoltd написа:WOB написа:4S или 4T и двете се монтират
Това е ясно,но има разлика във вървенето с двете кутии ,а и дали след 20 години тази кола ще е със заводската си кутия....по-вероятно е да не е,но нека колегата да каже !?
колеги,не знам кода на скоростната кутия,но ако е ориентир за вас,знам ,че е най-късата за дизеловите!
- d.borimirov
- Мнения: 655
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
- Автомобил: MK3_ABF
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Засилване на Голф 2 ТД
турбото какво ти е garrett или ККК ?
- Persin
- Мнения: 392
- Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Russe-Pleven
Re: Засилване на Голф 2 ТД
колега успех в това което правиш,мисля че скоростната ти кутия е 4т
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Да ти помогна и аз с малко инфо понеже съм имал такава кола 1,6ТД 1V - навремето се е водило екодизел.Разликата в моделите 70 коня е ,че няма обогатител към помпата и върви постоянно на бедни смеси.Въпреки ,че е само 60 коня турбото и късата кутия(и аз не знам кода,но верно е най-късата)я правят много пъргава ,но на максимална скорост издиша спрямо 70 коня модела.Моята каквото и да я правех не можех да я засиля повече от 160 ,но пък и гореше нереалните за предкамерен дизел 5,5 на сто.Като сте пипнали рейката сте отместили графиката на горивото.Съветвам те да си монтираш един бустметър и да наблюдаваш турбото как се движи ,че тия стари турбини нямат намиране изпуснеш ли я веднъж .
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Rabbit_TDI написа:Да ти помогна и аз с малко инфо понеже съм имал такава кола 1,6ТД 1V - навремето се е водило екодизел.Разликата в моделите 70 коня е ,че няма обогатител към помпата и върви постоянно на бедни смеси.Въпреки ,че е само 60 коня турбото и късата кутия(и аз не знам кода,но верно е най-късата)я правят много пъргава ,но на максимална скорост издиша спрямо 70 коня модела.Моята каквото и да я правех не можех да я засиля повече от 160 ,но пък и гореше нереалните за предкамерен дизел 5,5 на сто.Като сте пипнали рейката сте отместили графиката на горивото.Съветвам те да си монтираш един бустметър и да наблюдаваш турбото как се движи ,че тия стари турбини нямат намиране изпуснеш ли я веднъж .
Благодаря колега.Добре си я засили твойта..Търся и в най-скоро време слагам буустметър и ...оборотомер
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД
d.borimirov написа:турбото какво ти е garrett или ККК ?
ККК
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта