Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
iv0_bs90
Мнения: 169
Регистриран на: Съб 09 май 2009 21:16
Автомобил: VW Golf Mk3
Двигател: AAA
Местоположение: Бургас/София

Re: Засилване на Голф 2 ТД

Мнениеот iv0_bs90 » Вто 21 авг 2012 21:19


до 31ви ако не си намерил никой, пиши, аз съм навит :D




Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Мнениеот daywalker » Чет 23 авг 2012 20:13


Ето че дойде време да гръмна ККК К14ката една нощ..доста напъване видя и по магистралата тия дни със 170-180км/ч и се предаде...но се предаде геройски на 1.5 бара на 4та скорост в драг...Така и дойде време за нова. Намерих си рециклирана ККК24 ,която се слага до ден ,два и да видим.Дано по мотора всичко е наред и да си вържа турбото за контролера,без да я натягам механично.Ще усетя намеление на силата в ниските обороти до колкото разбрах,но се надявам високите да компенсират.Ще има още доизпипване,проби,но няма как.Нова турбина,нов късмет.Ето и малко снимки от днес :


Потребителски аватар
yordannnnnn
Мнения: 616
Регистриран на: Пет 25 май 2012 21:42
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 93
Местоположение: СтараЗагора

Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Мнениеот yordannnnnn » Чет 23 авг 2012 20:19


мераклия си братле,радвам се че се е получило всичко :beer и да се обаждаш като минаваш през Стз


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Мнениеот daywalker » Чет 23 авг 2012 20:40


yordannnnnn написа:мераклия си братле,радвам се че се е получило всичко :beer и да се обаждаш като минаваш през Стз


Благодаря,Йордане! Буустметъра и контролера са в пефектно състояние! :bowdown Задължително ще се обадя :beer


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Мнениеот shanadjiqta » Пет 24 авг 2012 18:51


еее браво бе манияк,това вече му се вика приятна изненада :) слагай го тоя гоуем охлюв и излитай heavy metal zork


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пет 24 авг 2012 19:14


Слагай К24ката и ТТ-то да застава :D


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Мнениеот daywalker » Пет 24 авг 2012 19:17


Golf_Diesel_ написа:Слагай К24ката и ТТ-то да застава :D




Ами скоро се слага,после малко да се настрои гориво и други неща...не знам как ще е ,Пламка и не смея да предполагам.Може пък да го затрудня този път :drinking:


Потребителски аватар
chochov_w
Мнения: 418
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
Автомобил: vw mk3
Двигател: гти
Местоположение: Varna

Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Мнениеот chochov_w » Съб 25 авг 2012 15:42


като я монтираш опиши каква е разликата :wink:


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Мнениеот daywalker » Съб 25 авг 2012 20:18


Така...поставихме днеска ККК24ката! Мотора си е добре,след счупването на предишната турбина. Първите ми впечетления от турбината са много добри.Колата без да се пуска гориво и без да се натяга турбото тръгна прилично,сравнение със стокова ККК14. Интересно ми е обаче каква работа върши този буустконтролер,който поставих...като че ли не работи...На положение МИН(най-ниско) налягането е 1.0.На МАКС-пак толкова-няма разлика.Така беше и с ККК14ката.НЕя си бях натегнал ръчно и после контролера се обезмисли...но сега не съм я натягал и пак няма разлика.След малко размисъл го разкачих и турбото надува на 0.6 .Естествено и не върви.Утре ще взема да натегна ръчно малко турбината и да видим какво ще покаже буустметъра.Ако някой има идея да каже!


Jivko7777
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: постоянно...

Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Мнениеот Jivko7777 » Нед 26 авг 2012 2:41


просто натегни гейта ;)


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Мнениеот mupk0 » Нед 26 авг 2012 2:46


Има ли разлика в закрепването на K14/K24/T2 и подобните турбини на този TD мотори?


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Мнениеот shanadjiqta » Нед 26 авг 2012 12:29


странна работа :roll: да не би да не са ти закачили контролера където трябва тия пичове,които са ти сменили турбината


Потребителски аватар
daywalker
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: DS
Местоположение: Сервиза до нас

Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Мнениеот daywalker » Нед 26 авг 2012 16:18


shanadjiqta написа:странна работа :roll: да не би да не са ти закачили контролера където трябва тия пичове,които са ти сменили турбината


Днеска се заиграх и понаместих контролера-беше на обратно свързан.сега работи на положение минимум = 1.0 бар,на макс на 1.3. Без контролер си работи на 0.6-върнах шпилката на турбото.Горивото ,което пуснах от помпата не е много-оборотите са 1000-1050.Като пусна гориво отиват до 1300 .Това,което усетих като я карам на минимум бууст и малко гориво е много приятно.Много динамична е,а има още мегдан.Предстои да я пробвам на повече гориво и турбо.В момента обаче върви малко по-малко от ККК14,а нея я карах на 1.4.Другото нещо е ,че сега силата ми е нагоре и турбината държи налягането.ККК14ката вдигаше 1.4 ,но не ги поддържаше.Тази като беше на 1.3 си ги държи и колата си ускорява по-продължително.Проблема е,че след като предишното масло ми изгоря,заради счупеното турбо още много пуша.Явно тръбите са задръстени с масло.Иначе тръбите и маркучите към кулера и от него са измити.


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Мнениеот shanadjiqta » Нед 26 авг 2012 19:27


натягай още и давай клипове mhihi


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24

Мнениеот emiltd » Пон 27 авг 2012 10:29


daywalker написа:
shanadjiqta написа:странна работа :roll: да не би да не са ти закачили контролера където трябва тия пичове,които са ти сменили турбината


Днеска се заиграх и понаместих контролера-беше на обратно свързан.сега работи на положение минимум = 1.0 бар,на макс на 1.3. Без контролер си работи на 0.6-върнах шпилката на турбото.Горивото ,което пуснах от помпата не е много-оборотите са 1000-1050.Като пусна гориво отиват до 1300 .Това,което усетих като я карам на минимум бууст и малко гориво е много приятно.Много динамична е,а има още мегдан.Предстои да я пробвам на повече гориво и турбо.В момента обаче върви малко по-малко от ККК14,а нея я карах на 1.4.Другото нещо е ,че сега силата ми е нагоре и турбината държи налягането.ККК14ката вдигаше 1.4 ,но не ги поддържаше.Тази като беше на 1.3 си ги държи и колата си ускорява по-продължително.Проблема е,че след като предишното масло ми изгоря,заради счупеното турбо още много пуша.Явно тръбите са задръстени с масло.Иначе тръбите и маркучите към кулера и от него са измити.


На 1300рпм си някъде към оптимума на помпата...натягай турбото до макс и после да чуем как върви...би трябвало да можеш да докараш към 1.8бара,но незнам колко ти е точен буустметъра де.И когато задържиш това налягане до към 5000рпм,ще разбереш разликата от малката турбина :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта