Поло 2F Ежедневка 16v комби

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kasapina
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
Контакти:

Поло 2F Ежедневка 16v комби

Мнениеот kasapina » Пет 30 дек 2011 23:19


Доста проекти направих тази година та ме прехванаха и мен леко лудите и реших да завърша годината с моята ежедневка подчертавам !

2Ф комби на газ малолитражка 1.043 мотор оригинално с 4 скорости Моно инжекция

Една кутия ми се подмяташе 5 степенна 8P инициали.Възможно най дългата от 085 кутиите
на 3000об 100 на пета
и както следва 1-50 ,2-90,3-150,4-210 и пета не съм пробвал :D но по изчисления би трябвало 250-60 това при 7200 ,ще изкарам скоро изчисленията там се виждаше най добре.

Та намерих едно моторче пак малолитражно и вече ще оставя снимките да говорят повече ..
нямам много време да качвам всичко на един път затова ще ги насмета на 2,3 пъти
Проекта за момента е завършен но постепенно ще кача снимките ..... и подробностите..

Последна промяна от kasapina на Пет 30 дек 2011 23:50, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
kasapina
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
Контакти:

Re: Поло 2F Ежедневка комби

Мнениеот kasapina » Пет 30 дек 2011 23:29


AFH 1.4 16v GTI mhihi KILLER


Няколко безсънни нощи и .....
Прикачени файлове
10.jpg
Почти готова за мое щастие
9.jpg
8.jpg
7.jpg
6.jpg
AFH


Потребителски аватар
kasapina
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
Контакти:

Re: Поло 2F Ежедневка комби

Мнениеот kasapina » Пет 30 дек 2011 23:45


И Гърнето е мое производство защото гърнета за поло на Ф 60 няма :D не стават и от нищо друго

Генерацията съм я изчислил за този мотор с тези валове (стандартни те си) с тези клапани с тази степен със всичко си вътре стоково.Оставил съм малко запас евентуално ако реша да го правя за напред 1.6 .
Не е копирана ,взаимствана и т.н. Powered by Kasapina eusa
Прикачени файлове
15.jpg
14.jpg
13.jpg
12.jpg
11.jpg


Потребителски аватар
M.Mitov
Мнения: 501
Регистриран на: Пон 22 юни 2009 19:52
Автомобил: VW Passat B5
Двигател: AFN-2 000
Местоположение: София,България

Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби

Мнениеот M.Mitov » Съб 31 дек 2011 1:04


Евала :да: Ще следя темата с интерес :applause:


Потребителски аватар
GTI 16V ABF
Мнения: 752
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 2.8 VR6 - AAA

Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби

Мнениеот GTI 16V ABF » Съб 31 дек 2011 1:10


Тука ми мирише на мераклия mhihi браво и аз ще следя със интерес :да:


Потребителски аватар
horor1991
Мнения: 100
Регистриран на: Вто 01 дек 2009 17:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник/Кладница

Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби

Мнениеот horor1991 » Съб 31 дек 2011 1:46


scare Продължавай в същия дух :)


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18718
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби

Мнениеот hooligans » Съб 31 дек 2011 1:53


Пак избухваш :bowdown
Коментарите са излишни... maikomila


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби

Мнениеот vilden » Съб 31 дек 2011 7:46


Имам същия мотор и искам да попитам, какво ще се получи ако сменя само коляновия вал и биелите с такива от 1.4. На практика двата блока са идентични и диаметъра на буталата е еднакъв 75мм. Какво ще се получи от замяната и заслужава ли си отделеното време? Ще има ли промяна във вървежа-осезаема? Може ли да има вредни последици от такава подмяна?


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби

Мнениеот Volkov » Съб 31 дек 2011 11:32


Така и неосъществената ми идея, вече реалност! :applause:
Този мотор е правен просто за това купе! mhihi
Имам налични снимки на закачането на двигателя с оригиналната лапа от малкия мотор и алтернатора... ако имате нужда...

Изрови ги Бай Вълчо! mhihi
Прикачени файлове
DSC00873.jpg
100_0880.jpg
DSC00882.jpg

Последна промяна от Volkov на Съб 31 дек 2011 14:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби

Мнениеот leonardo_vd » Съб 31 дек 2011 11:47


Колектора е повече от професионално направен. Адмирации колега, ще следя с интерес. scare


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби

Мнениеот vucata » Съб 31 дек 2011 12:17


:shock Бравос....направо си помислих, че е базик отначало mhihi


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби

Мнениеот BukTop » Съб 31 дек 2011 13:05


Автоматично ми стана любимата тема!
Чакаме снимки и клип! :D


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби

Мнениеот Калоян Крумов » Съб 31 дек 2011 13:21


Жоро, ти твориш! :applause:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби

Мнениеот Stenly » Съб 31 дек 2011 16:27


Браво Жоро в теб не съм се съмнявал никога. Айде весело посрещане ;)


Потребителски аватар
kasapina
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
Контакти:

Re: Поло 2F Ежедневка 16v комби

Мнениеот kasapina » Съб 31 дек 2011 18:10


Днес ми остана пак малко време и ще довърша темата :)...
Карам колата вече около месец.
След като качих мотора и запалих и покарах за сифте колата се прибрах и още на следващия ден набавих малко материали за да направя нова предница защото след карането от предишната вечер едвам заспах....
Занимавам се с тунинг,Дрифт ,всякви ремонти та съм карал доста дръгели дето вървят ама не и на 780 кила купе дето подскача предницата в ляво и дясно до 3та (оригиналното окачване) Колата сменяше платна при цялата газ 3 платна не стигат!!!
Ако някой си е помислял да кара поло със по силен мотор с оригиналното окачване леко разбито да не пробва :D

Идейте отлежават от много много отдавна да направя една здрава предница на поло,но време и пари се искаха.
В случая беше борба за оцеляване и нямаше накъде :screwy
не стана точно както си исках по причини че първо исках да покарам без да правя предница (оптимистично бях настроен че предницата няма да има голям проблем)
Забравих да спомена че колата като я купих е била удряна от пред в дясно и имаше избягал страничен наклон както и надлъжен амортисьорите бяха в стадий преди да изпуснат .
Та трябваше да се направи рамка отдоло след това да се направи генерацията да се съобрази с рамката и т.н. ама стана обратното както се вижда при мен но и така върши работа. Най добре е да е квадратна рамката ако някой иска да прави в моя случай съм я пуснал пред генерацията защото не искам да свалям генерация при една евентуална смяна на кутия (трябва първо да се махне "магарето")
Прикачени файлове
20.jpg
19.jpg
Унибали да държат страничния наклон и гумени тампони за надлъжния обаче плътни все пак да не кълчат.
Трябваше навсякъде да са унибали ама не са евтини пък колата се кара всеки ден и нее важно като все едно да е на писта :D
18.jpg
17.jpg
16.jpg



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта