Днес ми остана пак малко време и ще довърша темата
...
Карам колата вече около месец.
След като качих мотора и запалих и покарах за сифте колата се прибрах и още на следващия ден набавих малко материали за да направя нова предница защото след карането от предишната вечер едвам заспах....
Занимавам се с тунинг,Дрифт ,всякви ремонти та съм карал доста дръгели дето вървят ама не и на 780 кила купе дето подскача предницата в ляво и дясно до 3та (оригиналното окачване) Колата сменяше платна при цялата газ 3 платна не стигат!!!
Ако някой си е помислял да кара поло със по силен мотор с оригиналното окачване леко разбито да не пробва
Идейте отлежават от много много отдавна да направя една здрава предница на поло,но време и пари се искаха.
В случая беше борба за оцеляване и нямаше накъде
не стана точно както си исках по причини че първо исках да покарам без да правя предница (оптимистично бях настроен че предницата няма да има голям проблем)
Забравих да спомена че колата като я купих е била удряна от пред в дясно и имаше избягал страничен наклон както и надлъжен амортисьорите бяха в стадий преди да изпуснат .
Та трябваше да се направи рамка отдоло след това да се направи генерацията да се съобрази с рамката и т.н. ама стана обратното както се вижда при мен но и така върши работа. Най добре е да е квадратна рамката ако някой иска да прави в моя случай съм я пуснал пред генерацията защото не искам да свалям генерация при една евентуална смяна на кутия (трябва първо да се махне "магарето")