Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Голф 2 1,6 > 1,8 G60- turbo
Понеже ми дожаля за стария мотор от корадото ми(PG) който подмених,а имам и още един , реших да си глобя един голф 2 г60 на 1бар с мега и едис 4 и турбина ккк26 с вграден гейт.За това на бързо изхвърлих стария 1,6 мотор и се започна
На разтоварващия клапан мястото му е преди кулера но ме домързя да преправям тръбата и за сега ще е така.
На разтоварващия клапан мястото му е преди кулера но ме домързя да преправям тръбата и за сега ще е така.
Последна промяна от bratq_varvari1 на Съб 08 дек 2012 22:06, променено общо 3 пъти.
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60
Интересна тема ще следя с интерес.Други промени очакват,ли се сигурно други спирачки,че с оригиналните спирането ще е мъка
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60
topper написа:Интересна тема ще следя с интерес.Други промени очакват,ли се сигурно други спирачки,че с оригиналните спирането ще е мъка
Спирачките ще ги мисля по късно,кутията ще се предаде преди тях
На голфа монтирах другия мотор който имах(стоков),понеже с изненада открих че оригиналните биели са се изкривили по посока на въртене.Мотора съм го надувал на 1,5-1,6 бара с бутала виоснер които извадих в перфектно състояние а биелите са се предали. А колата си варвеше добре до последно
- bodil4o
- Мнения: 434
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60
Успех с проекта Поредната трескавица от вас
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60
браво, каза и я пусна темата
интересува ме ресурса на стоковите части- докъде държат гарантирано биелите и буталата
до колко оборота си го карал оргиналния мотор, в предвид късите му биели и конструктивната му непоносимост към високи обороти
интересува ме ресурса на стоковите части- докъде държат гарантирано биелите и буталата
до колко оборота си го карал оргиналния мотор, в предвид късите му биели и конструктивната му непоносимост към високи обороти
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60
Аз пак ще ви критикувам
Кви са тия разплетените жици бре къв е тоя хаус под капака
И защо ще местиш блоуофа като точно там си му е мястото преди кулера за ко ти е да разтоварва колкото по близо до дросела толкова по добре
П.с абе що се занимавате с тея мотори за картинги бе ела да ти дам един излишен ВР6ак имам та да усетите силата
Кви са тия разплетените жици бре къв е тоя хаус под капака
И защо ще местиш блоуофа като точно там си му е мястото преди кулера за ко ти е да разтоварва колкото по близо до дросела толкова по добре
П.с абе що се занимавате с тея мотори за картинги бе ела да ти дам един излишен ВР6ак имам та да усетите силата
- Gladiatora_G60
- Мнения: 291
- Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:25
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Bankya
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60
...
П.с абе що се занимавате с тея мотори за картинги бе ела да ти дам един излишен ВР6ак имам та да усетите силата [/quote]
П.с абе що се занимавате с тея мотори за картинги бе ела да ти дам един излишен ВР6ак имам та да усетите силата [/quote]
- chochov_w
- Мнения: 418
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: гти
- Местоположение: Varna
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60
ще се получи нещо интересно накрая
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60
pe6kata написа:браво, каза и я пусна темата
интересува ме ресурса на стоковите части- докъде държат гарантирано биелите и буталата
до колко оборота си го карал оргиналния мотор, в предвид късите му биели и конструктивната му непоносимост към високи обороти
Ами за стоковите бутала съм чувал,че не издържат на повече от 1,2 бара а за биелите на 1,5-6 бара не би трябвало да има проблеми.Аз отчитам като наша грешка,че се изкривиха защото го въртях до 7000
малко снимки
Вчера дойде мегата,както винаги перфектна изработка от Валентин Субашов
Даже успях да пусна инсталацията вчера но забравих да снимам
KR-ски помпи
Стария
Като ще е G60 да е G60
Гърне на 63 лично производство
Ето и един помагач Вземахме го за пинчер а той стана като лъв
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60
Щях да забравя на тоя мотор задължително дизелова гарнитура.Поне аз така съм си решил проблемите с повръщането на мотора
Успокоява доста страстите в картера
Също така разпробих капачката където се монтира горивната помпа (на блока) колкото е отвора и вентилирах блока и отдолу.
Успокоява доста страстите в картера
Също така разпробих капачката където се монтира горивната помпа (на блока) колкото е отвора и вентилирах блока и отдолу.
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60
Биелните лагери трябва да държат без мъки до към 1 бар. Или се лъжа нещо?
Ех да можех и аз толкос бързо да събирам карантиите в коша..
Ех да можех и аз толкос бързо да събирам карантиите в коша..
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60
Лагерите на Г60-то държат без никакъв проблем на 1 бар а и за тях се предлагат още два вида по усилени в каталозите .Напаснах помпичката в резервуара,остана само да монтирам долната и да налея маслото.Лошото е ,че канала събота и неделя ще е зает.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60
че оригиналната гарнитура на г60 е метална, какви проблеми си имал с нея, че си слагал г=ра от дизел
оригиналните биелни лагери са спутери, и то горната черупка, моите съм ги вадил- производство 1988г и не са мръднали. Цената на г60 лагерите обаче е 5-6 пъти над цената на обикновените 1.8 лагери
Тоя мотор с сток бутала ли е последно
Я снимай схемата на мегата, ама без кутийки в/у нея
Кои датчици се ползват от мотора и кои се налага да се добавят/сменят
оборотите се четат от едис-а
слага се и тпс, но нагаждаш го в/у оригиналния дросел или ползваш направо друг дросел
Т на водата, на всмуквание въздух, ламбда , системата за празен ход от г60 ли остават.
оригиналните биелни лагери са спутери, и то горната черупка, моите съм ги вадил- производство 1988г и не са мръднали. Цената на г60 лагерите обаче е 5-6 пъти над цената на обикновените 1.8 лагери
Тоя мотор с сток бутала ли е последно
Я снимай схемата на мегата, ама без кутийки в/у нея
Кои датчици се ползват от мотора и кои се налага да се добавят/сменят
оборотите се четат от едис-а
слага се и тпс, но нагаждаш го в/у оригиналния дросел или ползваш направо друг дросел
Т на водата, на всмуквание въздух, ламбда , системата за празен ход от г60 ли остават.
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60
Става въпрос за гарнитурата за картера тя е от дизел(снимката горе)а на главата оригинална от г60 метална.
Да,лагерите са спутери и държат доста над 1бар
Оригиналните датчици ги ползвам за таблото а за мегата ползвам само синия за водата и добавям един за въздуха,ТПС-а трябва да е потенциометър,ползвам дросел от АБФ с неговия тпс.Без стъпков мотор съм,малко се заигравам с Warmup Enrichment(%)и нямам проблеми.
Мотора е напълно сток.
Да,лагерите са спутери и държат доста над 1бар
Оригиналните датчици ги ползвам за таблото а за мегата ползвам само синия за водата и добавям един за въздуха,ТПС-а трябва да е потенциометър,ползвам дросел от АБФ с неговия тпс.Без стъпков мотор съм,малко се заигравам с Warmup Enrichment(%)и нямам проблеми.
Мотора е напълно сток.
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 1,6 > 1,8 G60
Колата запали ,клип от вън или от вътре да заснема
Последна промяна от bratq_varvari1 на Чет 12 яну 2012 23:29, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта