VW POLO 1.9 d Надуване!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Andriqn
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 20 авг 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

VW POLO 1.9 d Надуване!

Мнениеот Andriqn » Нед 05 яну 2014 1:52


Здравейте колеги.Искам да ви разкажа за моето скромно поло,което очаквам да подобря от към вървеж!Закупих го преди 5-6 месеца и му монтирах нова помпа Бош(механична) на мястото на Лукаса,след това монтирах Турбо кк14 и колата тръгна да върви много добре,надмина очакванията на много хора.За сега нямам почти никакви проблеми,хем е дъня много сериозно.Наложи се да сменя маховика защото моя беше демпферен на 180 мм и сложих 200 мм компект Валео,ново жило на съединителя,нова шайба на динамото защото беше блокирала,махнах ЕГР-а пуснах си картерните газове навън,смених филтри масла ремъци,всичко както си му е реда.Колата е много пъргава,но съм замислил нещо по сериозно и искам съвет от вас.Мисля да монтирам турбо кк24 и интеркулер челен отпред,да си надуя дюзите на 160 бара налягането и да видим какво,ще стане.Интересуваме дали ще издържи двигателя,защото ми казаха че щял да издържи 200 коня налягане и ако трябва да сменя скоростната кой модел ще пасне за моя двигател.Кода на двигателя ми е АЕФ,нямам никакви компютри,кажете ако има и други начини да го надуя още малко този двигател но много искам турбо к24 да монтирам от голф,пасат или джета от 82 до 86 година обикновенно дърто турбо!Благодаря ви предварително за отделеното внимание,ако нещо не е ясно ще пояснявам допълнително! :)




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: VW POLO 1.9 d Надуване!

Мнениеот samo_pechka » Нед 05 яну 2014 11:52


Записвам се за четене :beer успех колега :th_up


Потребителски аватар
RZ01
Мнения: 138
Регистриран на: Чет 02 май 2013 17:36
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: 1.9TDI ASZ

Re: VW POLO 1.9 d Надуване!

Мнениеот RZ01 » Нед 05 яну 2014 12:12


До колкото знам, този двигател няма човки в цилиндрите служейки за охлаждане при ТД и ТДИ. За това не съм сигурен дали можеш да го надуваш толкова, но и на мен ми е интересно, тъй като и аз съм със същия двигател. Колко ти излезе маховика, 180мм не издържа ли на натиска :Mr Green Fun щот и моя май е за смяна, като гася колата и тресе яко, чувал съм, че е от маховик.


Andriqn
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 20 авг 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: VW POLO 1.9 d Надуване!

Мнениеот Andriqn » Нед 05 яну 2014 12:27


Аз смених комплект притискател и феродов и не издържа 5000 километра и забоксува обаче ми беше разбит демпфера за това боксувал.След това смених всичко със този комплект Валео от една морга,там е седял 3 години на един двигател,но все пак го взех на притискатела и маховика нищо им нямаше,но не си купих ново феродо и сега много странно боксуване се получава на Първа и втора върти гуми на трета не боксува а на четвърта и пета забоксува,след това зацепва и се оправя незнам защо е така но си намерих друго феродо ново и ще го сменя на пролет като се постопли малко времето.Иначе като зацепи и после дигам 180 км/ч обаче става страшно вътре,защото ми е мн малко купето и пускам газта :Д.Някой ако знае защо прави така да сподели :Д .А това че нямам пръскалки.. Карам маслото на максимум винаги,така ми каза един специалист тука в моя град.. ;д Каза ако ще карам яко да е все на макса маслото и аз там го държа ;д .Сега ми отказаха чистачките и ще отивам да ги оправям.. А като се постопли и друго съм замислил.Аз махнах катализатора и крайното гърне и сложих ф60 тръба ,а сега ще правя права тръба от колекторите до края ф60 живот и здраве :)


Andriqn
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 20 авг 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: VW POLO 1.9 d Надуване!

Мнениеот Andriqn » Нед 05 яну 2014 12:29


Маховика със всичко го взех за 40 лева :Д а тресенето при мен си остана и след това.. но ще го опрайм някак си и него..Гледах един пасат б5.5 от новите как работи..Само двигателя му вибрира.. бил на 5 тампона май,а моя е на 2 и стои като дънер в купето и придава вибрации на цялото купе много е дразнещо..


Andriqn
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 20 авг 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: VW POLO 1.9 d Надуване!

Мнениеот Andriqn » Нед 05 яну 2014 19:03


Някой знае ли съвместими скоростни кутии за моя мотор:??


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: VW POLO 1.9 d Надуване!

Мнениеот samo_pechka » Нед 05 яну 2014 19:46


Съвместими има , но идеята е да се сложи по-яка от този тип въобще , а точно скоростите са слаби на тези коли . Преди години щях да купувам едно Caddy (поло баничарка ) с 1.9 мех.дизел . Тогаз се загледах по скоростите и се учудих ,че виждам скоростна кутия, като на Г3 AAZ с жилото и "обратния" съединител . Не знам дали няма да стане и при теб този тип скоростна кутия , ясно ,че лапи и полуоски тр също ,както и съединителя тр да е за този модел скорости


Andriqn
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 20 авг 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: VW POLO 1.9 d Надуване!

Мнениеот Andriqn » Нед 05 яну 2014 21:41


Интересуваме някоя по яка наистина,но ако може да стане със този съединител 200 мм който сложих сега,а ако не поне някоя която да пасне пък ш видим съединител.. Целта ми е да издържи на моща,аз незнам тази как издържа.. дано не се строши де ;д :)


akrap0vic
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 10 окт 2010 1:28
Автомобил: POLO 6N
Двигател: AFN

Re: VW POLO 1.9 d Надуване!

Мнениеот akrap0vic » Нед 05 яну 2014 23:57


Много интересно! Ако можеш да пуснеш някоя друга снимка да видим какво става под капака


Andriqn
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 20 авг 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: VW POLO 1.9 d Надуване!

Мнениеот Andriqn » Пон 06 яну 2014 0:21


утре :)


Потребителски аватар
RZ01
Мнения: 138
Регистриран на: Чет 02 май 2013 17:36
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: 1.9TDI ASZ

Re: VW POLO 1.9 d Надуване!

Мнениеот RZ01 » Пон 06 яну 2014 0:34


Ако ти се занимава, направи един цялостен клип, как пали, как работи във високи и ниски обороти и как варви самата кола евентуално кадър на километропоказателя ще бъде интересно :th_up


Andriqn
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 20 авг 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: VW POLO 1.9 d Надуване!

Мнениеот Andriqn » Пон 06 яну 2014 0:39


ще опитам :)


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: VW POLO 1.9 d Надуване!

Мнениеот kompresor » Пон 06 яну 2014 0:40


Здравейте, колеги. Познаваме се с момчето от един град сме. Полото беше SDI мотора с директно впръскване. От както му сложиха механичната помпа и к14 турбината го направиха както му казват М-ТДИ. Много сила има в тая количка, върви много хубаво.
Човека иска по - голямо турбо следователно к24 щом сега е с к14. От темата на shanadjiqta знаем че на 1.6тд сложи к24 и изкара 113 коня на колелата обаче каза че на 3000 оборота идва силата, да к24 е по голям охлюв и му трябва повече дебит на изгорели газове който се докарва от повече нафта от цикловата порция при 1.6тд.
Може да се поспори по въпроса че к24 ще тръгва много късно защото тя тръгва късно при 1.6тд където дебита на газовете е по - малък от дебита на газовете при 1.9 защото кубатурата играе роля така че може на 2500 оборота да си има стабилен 1 бар с к24, предполагам.
Интеркулер - задължително и то челен плосък и с голяма площ, да се обдухва повече обем въздух.
Уред за измерване на налягането на турбото - абсолютно задължтиелен при положение че ше се играе на рък - бъзък с турбото
Блоу оф на дизел - знам че е яко, готино, модерно, зарибяващо - не си слагай такова !
Има и същия проблем като моя след напомпването на мотора - предавките идват къси мотора бързо развива оборотите и не може да напълни километража. Само че при фолксваген има куп скоростни за разлика от ауди. А и мисля че едни 130-150 коня които е голям берекет ако се изкарат от тоя проект скоростната ше ги издържи.
Повишаване на налягането за отваряне на дюзите - според мен едни 160 барови дюзи ще са ти напълно достатъчни, хем за да не се увеличи много шума, хем за да не ти се налага да приспособяваш допълнителна обтяжна ролка на ангренажния ремък предпазваща го от прескачане на зъб. Колегите ще кажат с колко барови дюзи си в момента на мотор чист дизел но ако направиш на 160 дори на 150 ще усетиш разлика !


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: VW POLO 1.9 d Надуване!

Мнениеот stangero » Пон 06 яну 2014 1:00


тая помпа дето сте сложили не е много подходяща за тези дюзи трябва да и се бребае за да изкарате максимума а кутията ако е читава и се кара разумно няма да я счупите ...

от опит ви го казвам


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: VW POLO 1.9 d Надуване!

Мнениеот kompresor » Пон 06 яну 2014 1:02


Кутията наистина ще издържи.
Помпата е от AAZ дюзите са от SDI. ХУбаво е да се сложат двустъпални дюзи от AAZ (1.9 td 75 коня) които са на 150 бара оригинално мисля.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта