seat leon 1.9tdi

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
alfa_Q4
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 20 мар 2014 18:14
Автомобил:
Двигател:

seat leon 1.9tdi

Мнениеот alfa_Q4 » Чет 20 мар 2014 18:29


Здравейте !Пиша темата в този форум, защото мисля, че тук ще получа най-добри съвети.Така разполагам с seat leon 1.9tdi 90hp ALH мисля , че беше модела на мотора.Като повечето хора и аз искам малко да си засиля tdi .Това е списък на следните модификации, които съм си харесал ще ви помоля да си изкажете мнението.
1)Спортни газоразпределителни валове
http://www.tdi-power-bg.com/camshafts_bg.html
2)По големи разпръсквачи. Не знам какви да подбера 205 като на афн мотора или примерно 220
http://www.tdi-power-bg.com/nozzles_bg.html
3)Цяла генерация
4)Спортен въздушен филтър (какъв да избера)
5)Челен интеркоелр (има ли смисъл ако не пипам турбото ? )
5)И всичко да завърша с един ремап
6)Има ли смисъл да сменям съединителя примерно от v6tdi
7)И последно от какво може да се присъди турбина на моя мотор ?




Потребителски аватар
TechN9ne
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
Автомобил: Golf 3 2.0
Двигател: AGG
Местоположение: Русе

Re: seat leon 1.9tdi

Мнениеот TechN9ne » Чет 20 мар 2014 21:29


Имам приятел с leon,та той наскоро си взема спортен филтър на FK,засега каза че няма никакви проблеми .Това е по евтиния вариант,но ако имаш излишни пари K&N ..

Последна промяна от TechN9ne на Чет 20 мар 2014 21:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: seat leon 1.9tdi

Мнениеот Escap3 » Чет 20 мар 2014 21:41


Разпръсквачи 216ум са най големите фабрични, челен кулер има смисъл то като направиш ремап дори да си с същата турбина ти вдигат и горивото и налягането, турбини стават много, VB от 131, VA от АРЛ


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: seat leon 1.9tdi

Мнениеот Juiced » Чет 20 мар 2014 21:49


Спортния филтър е излишен ако не се сменя турбото с по-голямо - само ще прецака дебитомера безвреме. Разпръсквачи може да си вземеш спокойно 0,216 с това турбо и тая помпа. За вала има смисъл ако не ти достига въздуха, но според мен ще си идеален и без него. От челен кулер винаги има смисъл, може да ползваш от АРЛ или от ауди С3 8Р.
Ако сложиш само разпръсквачи 0,216 и боднеш ремап съединителят може да се предаде ако е тръгнал да си ходи и си голям спортист, иначе може да си вземеш усилен съединител за 110-ка на закс и ще си капитан.
Та според мен за приятна ежедневка : де-кат, разпръсквачи 0,216(не случайни някакви) челен кулер от АРЛ или АУДИ С3 и ремап.


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: seat leon 1.9tdi

Мнениеот Juiced » Чет 20 мар 2014 21:50


Escap3 написа:Разпръсквачи 216ум са най големите фабрични, челен кулер има смисъл то като направиш ремап дори да си с същата турбина ти вдигат и горивото и налягането, турбини стават много, VB от 131, VA от АРЛ

Обратно VB от 150 и VA от 131


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: seat leon 1.9tdi

Мнениеот Escap3 » Чет 20 мар 2014 22:02


Тъй де, объркал съм се, а за съеднинителя не съм много сигурен че ще се предаде ако е с 216 и чип, ако си е затръгвал да, но иначе ще си е ОК


alfa_Q4
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 20 мар 2014 18:14
Автомобил:
Двигател:

Re: seat leon 1.9tdi

Мнениеот alfa_Q4 » Чет 20 мар 2014 22:36


Челен кулер,генерация, големи дюзи, спортни газоразпределителни валове и ремап колко ли коня ще мога да достигна ? Чета , че от спортните газоразпределитени валове се качват между 10 и 20 кс без по-голямо турбо и по-голям елемнт на помпата да ли е възможно да се изцедят 10/15кс ?
Ако искам да сложа по-голямо турбо примерно от ARL(110кс)мотора или от asz(131) как става трансплантацията : сменям целия входящ колектор, само турбо или само горещия охлюв ? Иснталиране на ново турбо колко би ми излязло .


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: seat leon 1.9tdi

Мнениеот hvp800 » Пет 21 мар 2014 9:13


ARL- е 150 коня не е 110 а ако твоя мотор е ALH- турбината ти е еднаква със 110 коньовите, Сеата е на базата на голф 4 демек всички турбини от 1,9 стават на твоята кола без преправяне, стига да са от голф 4, бора, А3



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта