Corrado R32 4Motion
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Corrado R32 4Motion
В пистовия шампионат от 2 години спорадично се появява се появява едно Корадо 4х4. Лошото е, че няма никъде инфо за него.... Познавам човека, но колегата Расо може да даде повече инфо по въпроса.
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Corrado R32 4Motion
И моето Корадо като го теглих без мен ми показа 1240 кг. Но резервояра беше кажи - речи пълен. За сравнение Вектра 2002 година я премерихме веднага след Корадото и показа 1260 кг. Но не зная колко гориво имаше в нея. А аз кото съм гледал по форумите Корадо на което се слага Р 32 4х4 винаги се питах какъв мост слагат отзад. Мислих си и то си и пишеше за мост от Пасат синхро, но много пъти се чудих тази скоростна кутия дали ще пасне на такъв мост. В смисъл самите чаркове вътре в моста дали съвпадат, дали са еднакви като големина, като зъбци при Р32 и Синхрото? Чудех се дали този мост от Синхрото не е по-малък и само да спъва колата. Не знам но според мен е по-добре да си сложиш моста от Р32. И без това ти е налице. Играчката ще е много по-сериозна, но поне този мост ще е направен точно за този мотор.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Corrado R32 4Motion
От пасат синхро/голф се ползва само моста(магаре) със захватите + носачите, а в него се насажда диференциала който си върви със кутията.
Ето преправено магаре за Haldex
http://www.dutchbuild.com/index.php?pag ... Itemid=111
Цялата страничка е интересна, но всичко може да се изобрети в нормални гаражни условия
Syncro to Haldex DIY conversion kits
Ето преправено магаре за Haldex
http://www.dutchbuild.com/index.php?pag ... Itemid=111
Цялата страничка е интересна, но всичко може да се изобрети в нормални гаражни условия
Syncro to Haldex DIY conversion kits
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Corrado R32 4Motion
Незнам дали може да ти е полезно, но преди време гледах една тема за rallye s TFSI матор от тт...и съответно халдекс отзаде
Имаше доста подробни снимки на хващането на халдекса за моста на ралито, макар че ти се решил да слагаш моста от 5цата и все пак може да падне некоя идея, ако ли не поне е интересна за гледане
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ght=rallye
Имаше доста подробни снимки на хващането на халдекса за моста на ралито, макар че ти се решил да слагаш моста от 5цата и все пак може да падне некоя идея, ако ли не поне е интересна за гледане
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ght=rallye
- mmt-kj
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: Corrado R32 4Motion
гледал съм го, това пак е със заден мост от голф рали
- mmt-kj
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: Corrado R32 4Motion
Вчера отново поработихме по-колата, пробвахме двуцевката, която ми прати "ALPINE", за което му благодаря още веднъж, но не пасва.Ще трябва да се прави къстъм или , ако някой има за R32 4x4 да я дава.
преди време в раздела за корадо имаше тема "как да преработим фаровете и да ги направим с лупи?" или нещо в този смисъл, предложих на колегите да използуват фарове от Е36-ца, но никой не се заинтригова.
Е аз все още несъм се отказал от идеята , погледнате как изглежда колата на първо четене
с "KAMEI" веждата изглежда по-добре
още снимки ще кача по-късно , защото сега пак ще ходя до колата.
между другото някой беше питал в кой сервиз и при кого се прави колата
мисле, че Заралии ще познаят човека
Казва се Илия Бояджиев републикански шампион в пистовия шампионат.
с човека се рабрираме кратно и ясно с две думи просто сме от една кръвна група и в прекия и в преносния смисъл.
преди време в раздела за корадо имаше тема "как да преработим фаровете и да ги направим с лупи?" или нещо в този смисъл, предложих на колегите да използуват фарове от Е36-ца, но никой не се заинтригова.
Е аз все още несъм се отказал от идеята , погледнате как изглежда колата на първо четене
с "KAMEI" веждата изглежда по-добре
още снимки ще кача по-късно , защото сега пак ще ходя до колата.
между другото някой беше питал в кой сервиз и при кого се прави колата
мисле, че Заралии ще познаят човека
Казва се Илия Бояджиев републикански шампион в пистовия шампионат.
с човека се рабрираме кратно и ясно с две думи просто сме от една кръвна група и в прекия и в преносния смисъл.
Последна промяна от mmt-kj на Нед 16 сеп 2012 11:30, променено общо 4 пъти.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Corrado R32 4Motion
Има хора от форума, които са много по-подходящи за направата на колата, щом като не си я правиш сам.
Може да се направи и далеч по просто и лесно.
Твърдението че нищо подобно не е правено в тоьи фоум е голяма глупост и говори за невежество от страна на твърдящите.
Дали куперо е корадо, дали е голф2,3, кордоба... Има и има писано, сма няма кой да чете.
А отдавна се спря да се пише за сериозните коли в раздела, много коли се правят, но не се пише за тях тук заради палячовци и поплювковци.
Може да се направи и далеч по просто и лесно.
Твърдението че нищо подобно не е правено в тоьи фоум е голяма глупост и говори за невежество от страна на твърдящите.
Дали куперо е корадо, дали е голф2,3, кордоба... Има и има писано, сма няма кой да чете.
А отдавна се спря да се пише за сериозните коли в раздела, много коли се правят, но не се пише за тях тук заради палячовци и поплювковци.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Corrado R32 4Motion
pe6kata написа:Има хора от форума, които са много по-подходящи за направата на колата, щом като не си я правиш сам.
Може да се направи и далеч по просто и лесно.
Твърдението че нищо подобно не е правено в тоьи фоум е голяма глупост и говори за невежество от страна на твърдящите.
Дали куперо е корадо, дали е голф2,3, кордоба... Има и има писано, сма няма кой да чете.
А отдавна се спря да се пише за сериозните коли в раздела, много коли се правят, но не се пише за тях тук заради палячовци и поплювковци.
Напълно подкрепям
Има поне 5 много сериозни коли за които се спря да се пише тук а да не говорим че колите за които не се пише стават все повече/не говоря само за силови проекти/
В крайна сметка с каква електроника ще пали тоя мотор?
- mmt-kj
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: Corrado R32 4Motion
нещо не ви разбирам колеги?
както споменах още в 1-ят пост при повдигане на темата
"надявам се на бъдещо съдействие от Ваша страна.
приемам идеи и съвети с охота."
не искам нито да се хваля, нито да обирам овации. Ако бях някой фукльо щах да пусна снимки още март месец, когато си поръчах двителя, или пък на 30-ти май, когато всичко пристигна щях да кажа вижте какво си имам и тнт.
колата сме я почнали близо месец преди да повдигна темата.
пак Ви какзвам предните две мнения , не ги разбирам?
Може би трябваше да пиша във Vortex-a, сугурно там поне щях да срещна по-голямо разбиране?
нека , ако някой нещо го дразнииииии....... просто да не пълни темата ми, а да я подминава....
както споменах още в 1-ят пост при повдигане на темата
"надявам се на бъдещо съдействие от Ваша страна.
приемам идеи и съвети с охота."
не искам нито да се хваля, нито да обирам овации. Ако бях някой фукльо щах да пусна снимки още март месец, когато си поръчах двителя, или пък на 30-ти май, когато всичко пристигна щях да кажа вижте какво си имам и тнт.
колата сме я почнали близо месец преди да повдигна темата.
пак Ви какзвам предните две мнения , не ги разбирам?
Може би трябваше да пиша във Vortex-a, сугурно там поне щях да срещна по-голямо разбиране?
нека , ако някой нещо го дразнииииии....... просто да не пълни темата ми, а да я подминава....
- neiki4a
- Мнения: 551
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: Corrado R32 4Motion
pe6kata написа:Има хора от форума, които са много по-подходящи за направата на колата, щом като не си я правиш сам.
Може да се направи и далеч по просто и лесно.
Твърдението че нищо подобно не е правено в тоьи фоум е голяма глупост и говори за невежество от страна на твърдящите.
Дали куперо е корадо, дали е голф2,3, кордоба... Има и има писано, сма няма кой да чете.
А отдавна се спря да се пише за сериозните коли в раздела, много коли се правят, но не се пише за тях тук заради палячовци и поплювковци.
какво искаш да кажеш с този си пост че ние от стара загора сме некадърници ли ? или като не е някой признат сервиз от рода на хеед ,маднес и т.н. и колата няма да стане така ли ?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Corrado R32 4Motion
Не не не...
и двамата не ме разбрахте, ама изобщо. Много грозно сте приели думите ми при това...
Ще го напиша по друг начин тогава...
Проектът е много добър и сериозен, темата ми харесва....
идеята на форума и раздела е такава- взаимопомощ- да намериш решение- или по-кратко- да помогнеш или да потръсиш помощ или просто да споделиш опит.
Проблем няма, нито упрек..нищо.. към теб и темата ти..
Проблем има според мен, но с раздела,а не с темата ти. Говорил съм и с модератори по този въпрос и съм останал с впечтлението че на всеки му е през оная работа.
Защо сериозните проекти отдавна спряха да се публикуват тук? Защо хората, които са наистина много в час, отдавна спряха да пишат? Необходимо ли е да изброявам имената им... отдавна не бях виждал мнение на Емо (килър гти)м/у другото..
Разделът се разводнява, позволява се да се пишат глупости, ама буквални глупости. Защо отваряш една тема във вортекса и четеш- техническо описание, снимки... има идеи и въпроси от потребители, но всичко е от техническо естество, никакво отколнение и спам. Абсолютно чиста откъм глупости тема
Защо един търговски раздел се модерира толкова строго- я не си си пуснал джатите по правилата и темата в коша,а този не може...
Собственици на проекти е опит, но не е решение. Общо взето си пишеш там сам, не че неможе на лични да се уточняват нещата, но се губи идеята полезните неща така си отиват със съобщенията. Ако имаш да кажещ нещо смислено без значение дали питаш и ли отговаряш, не е важен броя мнения които имаш, нито цвета на ник-а ти... и няма смисъл да имаш ограничения със писането
Та... правилно искам да ме разбереш... Много ми се иска темата ти да остане чиста,щото ми харесва, да е нормална тема като от вортекса например и каквато трябва да бъде. Така ще се включат надявам се и хора, които знаят и имат ккаво да кажат. Оцапа ли се, повярвай ми ще загубиш каквото и желание да я отваряш. Но това е нещо дето не зависи от теб, политика на форума е.
И последно- силовия го разбирам така: хора с най-различни професии, на които ровенето под капака им е хоби. Любители, ентусиасти... както искаш го наречи. Има теми за сериозни коли от разни фирми за тунинг, но си е скрита реклама на нес кафе... еди си какво турбо - еди си колко коня- еди си какво време... техническата част я няма. И да попиташ те отсвирват ей така. Да не изпадам в детайли че почвам сериозно да се нервя от тоя комерс...
Нейкич... това пък откъде го изцепи. Просто колата се прави по възможно най-трудния начин. Най-нормален вр6 мотор 3.2 литра нищо повече. Хваща се досущ като предшественика си, който оригинално се монтира в корадо.
С това приключва особеността р32. Нима стоково окачван е р32 е голямата работа или пък емогат да се набутат каквито искаш спирачки...?
При положение че има много направени коли, има хора във форума които го правят и при положение че колегата си плаща, това корадо щеше да е поредната 4х4 кола, която е оригинално само на предно... Пътят отдавна е отъпкан.
Нито обиждам някой, нито...
Ще се радвам ако мога да помогна с нещо във създаването на колата, както и ще се радвам на форумно корадо р32 4х4
С това смятам че бях достатъчно ясен, може и да не съм прав. Стана дълго и досадно... по-кратко неможах.
и двамата не ме разбрахте, ама изобщо. Много грозно сте приели думите ми при това...
Ще го напиша по друг начин тогава...
Проектът е много добър и сериозен, темата ми харесва....
идеята на форума и раздела е такава- взаимопомощ- да намериш решение- или по-кратко- да помогнеш или да потръсиш помощ или просто да споделиш опит.
Проблем няма, нито упрек..нищо.. към теб и темата ти..
Проблем има според мен, но с раздела,а не с темата ти. Говорил съм и с модератори по този въпрос и съм останал с впечтлението че на всеки му е през оная работа.
Защо сериозните проекти отдавна спряха да се публикуват тук? Защо хората, които са наистина много в час, отдавна спряха да пишат? Необходимо ли е да изброявам имената им... отдавна не бях виждал мнение на Емо (килър гти)м/у другото..
Разделът се разводнява, позволява се да се пишат глупости, ама буквални глупости. Защо отваряш една тема във вортекса и четеш- техническо описание, снимки... има идеи и въпроси от потребители, но всичко е от техническо естество, никакво отколнение и спам. Абсолютно чиста откъм глупости тема
Защо един търговски раздел се модерира толкова строго- я не си си пуснал джатите по правилата и темата в коша,а този не може...
Собственици на проекти е опит, но не е решение. Общо взето си пишеш там сам, не че неможе на лични да се уточняват нещата, но се губи идеята полезните неща така си отиват със съобщенията. Ако имаш да кажещ нещо смислено без значение дали питаш и ли отговаряш, не е важен броя мнения които имаш, нито цвета на ник-а ти... и няма смисъл да имаш ограничения със писането
Та... правилно искам да ме разбереш... Много ми се иска темата ти да остане чиста,щото ми харесва, да е нормална тема като от вортекса например и каквато трябва да бъде. Така ще се включат надявам се и хора, които знаят и имат ккаво да кажат. Оцапа ли се, повярвай ми ще загубиш каквото и желание да я отваряш. Но това е нещо дето не зависи от теб, политика на форума е.
И последно- силовия го разбирам така: хора с най-различни професии, на които ровенето под капака им е хоби. Любители, ентусиасти... както искаш го наречи. Има теми за сериозни коли от разни фирми за тунинг, но си е скрита реклама на нес кафе... еди си какво турбо - еди си колко коня- еди си какво време... техническата част я няма. И да попиташ те отсвирват ей така. Да не изпадам в детайли че почвам сериозно да се нервя от тоя комерс...
Нейкич... това пък откъде го изцепи. Просто колата се прави по възможно най-трудния начин. Най-нормален вр6 мотор 3.2 литра нищо повече. Хваща се досущ като предшественика си, който оригинално се монтира в корадо.
С това приключва особеността р32. Нима стоково окачван е р32 е голямата работа или пък емогат да се набутат каквито искаш спирачки...?
При положение че има много направени коли, има хора във форума които го правят и при положение че колегата си плаща, това корадо щеше да е поредната 4х4 кола, която е оригинално само на предно... Пътят отдавна е отъпкан.
Нито обиждам някой, нито...
Ще се радвам ако мога да помогна с нещо във създаването на колата, както и ще се радвам на форумно корадо р32 4х4
С това смятам че бях достатъчно ясен, може и да не съм прав. Стана дълго и досадно... по-кратко неможах.
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Corrado R32 4Motion
pe6kata написа:Нейкич... това пък откъде го изцепи. Просто колата се прави по възможно най-трудния начин. Най-нормален вр6 мотор 3.2 литра нищо повече. Хваща се досущ като предшественика си, който оригинално се монтира в корадо.
С това приключва особеността р32. Нима стоково окачван е р32 е голямата работа или пък емогат да се набутат каквито искаш спирачки...?
За захващането изобщо не си прав!
Корадото върви много добре за сега.Човека не иска сбирщайн а иска да си го направи както си е било на Голф 5 само,че да си е Корадо купето.
Малко папарашки снимки от днес.
Тук ще има заигравка понеже мостовете на Голф 5 се оказват малко по-широки.
По принцип си има изградена концепция за колата но винаги може да изникне и нещо по хитро.
п.п
А и pe6ka до момента ти допринасяш темата да стане това което описваш,че по принцип става!
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Corrado R32 4Motion
Имам питане , как ще компенсирате разширяването на ходовата част ? Раздуване , рязане ? други джанти ? Ако да какви джанти ?
Толкова ли е проблем да се намери електроника от р32 ?
Маската със каква цел е отрязана от долу ? Пречи ли на нещо? - или защото липсва онази гредичка ?
Толкова ли е проблем да се намери електроника от р32 ?
Маската със каква цел е отрязана от долу ? Пречи ли на нещо? - или защото липсва онази гредичка ?
- neiki4a
- Мнения: 551
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: Corrado R32 4Motion
[quote="pe6kata"]Не не не...
ясно разбрали сме те погрешно
ясно разбрали сме те погрешно
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Corrado R32 4Motion
pe6kata написа:Просто колата се прави по възможно най-трудния начин. Най-нормален вр6 мотор 3.2 литра нищо повече. Хваща се досущ като предшественика си, който оригинално се монтира в корадо.
С това приключва особеността р32. Нима стоково окачван е р32 е голямата работа или пък емогат да се набутат каквито искаш спирачки...?
+1
pe6kata има впредвид, че r32 влиза в кош на мк2/3/корадо/пасат за половин час на оригиналните места Блока си има дупките за да се завие задната лапа от VR6 първо поколение.Supawiza написа:За захващането изобщо не си прав!
На кутията се преправя малко оригиналната лапа заради 6 степенната кутия, предната отново заради 6 степената кутия и стартера леко се преправя(много леко ) Ясно е, че вече в случая работата по захващане на мотора е свършила успешно, но инфото ще свърши работа на някой друг Друг е въпроса че така е по-маниашко
Давайте назад сега да видим какво ще става
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 147 госта