Corrado R32 4Motion

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот neon » Пет 03 авг 2012 15:50


В пистовия шампионат от 2 години спорадично се появява се появява едно Корадо 4х4. Лошото е, че няма никъде инфо за него.... Познавам човека, но колегата Расо може да даде повече инфо по въпроса.




Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот beyker_boy » Пет 03 авг 2012 17:54


И моето Корадо като го теглих без мен ми показа 1240 кг. Но резервояра беше кажи - речи пълен. За сравнение Вектра 2002 година я премерихме веднага след Корадото и показа 1260 кг. Но не зная колко гориво имаше в нея. А аз кото съм гледал по форумите Корадо на което се слага Р 32 4х4 винаги се питах какъв мост слагат отзад. Мислих си и то си и пишеше за мост от Пасат синхро, но много пъти се чудих тази скоростна кутия дали ще пасне на такъв мост. В смисъл самите чаркове вътре в моста дали съвпадат, дали са еднакви като големина, като зъбци при Р32 и Синхрото? Чудех се дали този мост от Синхрото не е по-малък и само да спъва колата. Не знам но според мен е по-добре да си сложиш моста от Р32. И без това ти е налице. Играчката ще е много по-сериозна, но поне този мост ще е направен точно за този мотор.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот alpine » Пет 03 авг 2012 21:14


От пасат синхро/голф се ползва само моста(магаре) със захватите + носачите, а в него се насажда диференциала който си върви със кутията.

Ето преправено магаре за Haldex
http://www.dutchbuild.com/index.php?pag ... Itemid=111


Цялата страничка е интересна, но всичко може да се изобрети в нормални гаражни условия :да:

Syncro to Haldex DIY conversion kits


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот ZeroCool » Съб 04 авг 2012 1:53


Незнам дали може да ти е полезно, но преди време гледах една тема за rallye s TFSI матор от тт...и съответно халдекс отзаде
Имаше доста подробни снимки на хващането на халдекса за моста на ралито, макар че ти се решил да слагаш моста от 5цата и все пак може да падне некоя идея, ако ли не поне е интересна за гледане :)

http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ght=rallye


Потребителски аватар
mmt-kj
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот mmt-kj » Съб 04 авг 2012 9:26


:да:
гледал съм го, това пак е със заден мост от голф рали


Потребителски аватар
mmt-kj
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот mmt-kj » Нед 05 авг 2012 9:42


Вчера отново поработихме по-колата, пробвахме двуцевката, която ми прати "ALPINE", за което му благодаря още веднъж, но не пасва.Ще трябва да се прави къстъм или , ако някой има за R32 4x4 да я дава.
преди време в раздела за корадо имаше тема "как да преработим фаровете и да ги направим с лупи?" или нещо в този смисъл, предложих на колегите да използуват фарове от Е36-ца, но никой не се заинтригова.
Е аз все още несъм се отказал от идеята , погледнате как изглежда колата на първо четене

Изображение1000.JPG


с "KAMEI" веждата изглежда по-добре

Изображение1001.JPG



още снимки ще кача по-късно , защото сега пак ще ходя до колата.

между другото някой беше питал в кой сервиз и при кого се прави колата
мисле, че Заралии ще познаят човека

Изображение1006.JPG


Казва се Илия Бояджиев републикански шампион в пистовия шампионат.

с човека се рабрираме кратно и ясно с две думи просто сме от една кръвна група и в прекия и в преносния смисъл.

Последна промяна от mmt-kj на Нед 16 сеп 2012 11:30, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот pe6kata » Нед 05 авг 2012 10:40


Има хора от форума, които са много по-подходящи за направата на колата, щом като не си я правиш сам.
Може да се направи и далеч по просто и лесно.

Твърдението че нищо подобно не е правено в тоьи фоум е голяма глупост и говори за невежество от страна на твърдящите.

Дали куперо е корадо, дали е голф2,3, кордоба... Има и има писано, сма няма кой да чете.
А отдавна се спря да се пише за сериозните коли в раздела, много коли се правят, но не се пише за тях тук заради палячовци и поплювковци.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот rabotnika » Нед 05 авг 2012 11:48


pe6kata написа:Има хора от форума, които са много по-подходящи за направата на колата, щом като не си я правиш сам.
Може да се направи и далеч по просто и лесно.

Твърдението че нищо подобно не е правено в тоьи фоум е голяма глупост и говори за невежество от страна на твърдящите.

Дали куперо е корадо, дали е голф2,3, кордоба... Има и има писано, сма няма кой да чете.
А отдавна се спря да се пише за сериозните коли в раздела, много коли се правят, но не се пише за тях тук заради палячовци и поплювковци.

Напълно подкрепям
Има поне 5 много сериозни коли за които се спря да се пише тук а да не говорим че колите за които не се пише стават все повече/не говоря само за силови проекти/
В крайна сметка с каква електроника ще пали тоя мотор?


Потребителски аватар
mmt-kj
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот mmt-kj » Нед 05 авг 2012 12:05


нещо не ви разбирам колеги?
както споменах още в 1-ят пост при повдигане на темата
"надявам се на бъдещо съдействие от Ваша страна.
приемам идеи и съвети с охота."


не искам нито да се хваля, нито да обирам овации. Ако бях някой фукльо щах да пусна снимки още март месец, когато си поръчах двителя, или пък на 30-ти май, когато всичко пристигна щях да кажа вижте какво си имам и тнт.
колата сме я почнали близо месец преди да повдигна темата.

пак Ви какзвам предните две мнения , не ги разбирам?

Може би трябваше да пиша във Vortex-a, сугурно там поне щях да срещна по-голямо разбиране?

нека , ако някой нещо го дразнииииии....... просто да не пълни темата ми, а да я подминава....


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 551
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот neiki4a » Нед 05 авг 2012 15:23


pe6kata написа:Има хора от форума, които са много по-подходящи за направата на колата, щом като не си я правиш сам.
Може да се направи и далеч по просто и лесно.

Твърдението че нищо подобно не е правено в тоьи фоум е голяма глупост и говори за невежество от страна на твърдящите.

Дали куперо е корадо, дали е голф2,3, кордоба... Има и има писано, сма няма кой да чете.
А отдавна се спря да се пише за сериозните коли в раздела, много коли се правят, но не се пише за тях тук заради палячовци и поплювковци.

какво искаш да кажеш с този си пост че ние от стара загора сме некадърници ли ? или като не е някой признат сервиз от рода на хеед ,маднес и т.н. и колата няма да стане така ли ?


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот pe6kata » Нед 05 авг 2012 17:02


Не не не...

и двамата не ме разбрахте, ама изобщо. Много грозно сте приели думите ми при това...

Ще го напиша по друг начин тогава...

Проектът е много добър и сериозен, темата ми харесва....
идеята на форума и раздела е такава- взаимопомощ- да намериш решение- или по-кратко- да помогнеш или да потръсиш помощ или просто да споделиш опит.

Проблем няма, нито упрек..нищо.. към теб и темата ти..

Проблем има според мен, но с раздела,а не с темата ти. Говорил съм и с модератори по този въпрос и съм останал с впечтлението че на всеки му е през оная работа.

Защо сериозните проекти отдавна спряха да се публикуват тук? Защо хората, които са наистина много в час, отдавна спряха да пишат? Необходимо ли е да изброявам имената им... отдавна не бях виждал мнение на Емо (килър гти)м/у другото..

Разделът се разводнява, позволява се да се пишат глупости, ама буквални глупости. Защо отваряш една тема във вортекса и четеш- техническо описание, снимки... има идеи и въпроси от потребители, но всичко е от техническо естество, никакво отколнение и спам. Абсолютно чиста откъм глупости тема

Защо един търговски раздел се модерира толкова строго- я не си си пуснал джатите по правилата и темата в коша,а този не може...

Собственици на проекти е опит, но не е решение. Общо взето си пишеш там сам, не че неможе на лични да се уточняват нещата, но се губи идеята полезните неща така си отиват със съобщенията. Ако имаш да кажещ нещо смислено без значение дали питаш и ли отговаряш, не е важен броя мнения които имаш, нито цвета на ник-а ти... и няма смисъл да имаш ограничения със писането

Та... правилно искам да ме разбереш... Много ми се иска темата ти да остане чиста,щото ми харесва, да е нормална тема като от вортекса например и каквато трябва да бъде. Така ще се включат надявам се и хора, които знаят и имат ккаво да кажат. Оцапа ли се, повярвай ми ще загубиш каквото и желание да я отваряш. Но това е нещо дето не зависи от теб, политика на форума е.

И последно- силовия го разбирам така: хора с най-различни професии, на които ровенето под капака им е хоби. Любители, ентусиасти... както искаш го наречи. Има теми за сериозни коли от разни фирми за тунинг, но си е скрита реклама на нес кафе... еди си какво турбо - еди си колко коня- еди си какво време... техническата част я няма. И да попиташ те отсвирват ей така. Да не изпадам в детайли че почвам сериозно да се нервя от тоя комерс...



Нейкич... това пък откъде го изцепи. Просто колата се прави по възможно най-трудния начин. Най-нормален вр6 мотор 3.2 литра нищо повече. Хваща се досущ като предшественика си, който оригинално се монтира в корадо.
С това приключва особеността р32. Нима стоково окачван е р32 е голямата работа или пък емогат да се набутат каквито искаш спирачки...?

При положение че има много направени коли, има хора във форума които го правят и при положение че колегата си плаща, това корадо щеше да е поредната 4х4 кола, която е оригинално само на предно... Пътят отдавна е отъпкан.
Нито обиждам някой, нито...

Ще се радвам ако мога да помогна с нещо във създаването на колата, както и ще се радвам на форумно корадо р32 4х4

С това смятам че бях достатъчно ясен, може и да не съм прав. Стана дълго и досадно... по-кратко неможах.


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот Supawiza » Нед 05 авг 2012 17:27


pe6kata написа:Нейкич... това пък откъде го изцепи. Просто колата се прави по възможно най-трудния начин. Най-нормален вр6 мотор 3.2 литра нищо повече. Хваща се досущ като предшественика си, който оригинално се монтира в корадо.
С това приключва особеността р32. Нима стоково окачван е р32 е голямата работа или пък емогат да се набутат каквито искаш спирачки...?


За захващането изобщо не си прав!
Корадото върви много добре за сега.Човека не иска сбирщайн а иска да си го направи както си е било на Голф 5 само,че да си е Корадо купето.

Малко папарашки снимки от днес.
Изображение

Тук ще има заигравка понеже мостовете на Голф 5 се оказват малко по-широки.
Изображение

По принцип си има изградена концепция за колата но винаги може да изникне и нещо по хитро.

п.п
А и pe6ka до момента ти допринасяш темата да стане това което описваш,че по принцип става!


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот judasss » Нед 05 авг 2012 18:29


Имам питане , как ще компенсирате разширяването на ходовата част ? Раздуване , рязане ? други джанти ? Ако да какви джанти ?

Толкова ли е проблем да се намери електроника от р32 ?

Маската със каква цел е отрязана от долу ? Пречи ли на нещо? - или защото липсва онази гредичка ? :beer


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 551
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот neiki4a » Нед 05 авг 2012 19:37


[quote="pe6kata"]Не не не...

ясно разбрали сме те погрешно :beer :beer :beer


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот alpine » Нед 05 авг 2012 20:55


pe6kata написа:Просто колата се прави по възможно най-трудния начин. Най-нормален вр6 мотор 3.2 литра нищо повече. Хваща се досущ като предшественика си, който оригинално се монтира в корадо.
С това приключва особеността р32. Нима стоково окачван е р32 е голямата работа или пък емогат да се набутат каквито искаш спирачки...?

+1

Supawiza написа:За захващането изобщо не си прав!
pe6kata има впредвид, че r32 влиза в кош на мк2/3/корадо/пасат за половин час на оригиналните места :idea: Блока си има дупките за да се завие задната лапа от VR6 първо поколение.
На кутията се преправя малко оригиналната лапа заради 6 степенната кутия, предната отново заради 6 степената кутия и стартера леко се преправя(много леко :lol: ) Ясно е, че вече в случая работата по захващане на мотора е свършила успешно, но инфото ще свърши работа на някой друг :idea: Друг е въпроса че така е по-маниашко :bowdown :lol: 8)


Давайте назад сега да видим какво ще става :beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 147 госта