Налага ми се да преправя отичането на маслото от турбото. Заводското е с метална тръба и по средата - маркуч с метална оплетка, май тефлонов (разбрах, че бил за до 270 градуса).
Варианта пак с такъв маркуч нещо не ме радва и се чудя дали не може да се ползва друг маркуч? Предполагам трябва да се съобрази, че турбото няма водно охлаждане и маслото има вероятност да е на по-висока температура след като мине през него.
Колата е дизел, 1.9, AFN мотор с леки модификации и средно голямо турбо (като за 200кс). Търся съвети .
Маркуч за оттичане на маслото от турбото?
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Маркуч за оттичане на маслото от турбото?
Какво те притеснява със тефлоновият.Аз слагах такъв и то на доста прилична цена, доволен съм.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Маркуч за оттичане на маслото от турбото?
Т'ва че се капсулова и става една дебела история .
Ама дали има алтернативи?
Ама дали има алтернативи?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Маркуч за оттичане на маслото от турбото?
слагаш един гумен маслоустойчив и забравяш
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Маркуч за оттичане на маслото от турбото?
Ще устиска ли на 100+ градуса на маслото? Или някакъв по-усобен маслоустойчив трябва да търся?
Re: Маркуч за оттичане на маслото от турбото?
http://www.pape-bg.com/
приблизително 7лв. е чашката+кербоването
и пак приблизително левче на сантиметър "спирален" тефлонов маркуч за да може да го огъваш на където ти трябва.
Маслоустойчивия пак става,но с времето и температурата маслото пак го разяжда за справка картерни вентилации,маслоустойчиви дръжки на отверки и т.н.
приблизително 7лв. е чашката+кербоването
и пак приблизително левче на сантиметър "спирален" тефлонов маркуч за да може да го огъваш на където ти трябва.
Маслоустойчивия пак става,но с времето и температурата маслото пак го разяжда за справка картерни вентилации,маслоустойчиви дръжки на отверки и т.н.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Маркуч за оттичане на маслото от турбото?
А, тоя спиралния е нещо ново. За магистралата за захранване в Папе ми сложиха някакъв тефлонов, ама не се гъне особенно много. То вече се заформи идея как да се справя с отичането на турбото и май ще ходя пак при тях за маркуч, та ще имам възможност да ги попитам.
Re: Маркуч за оттичане на маслото от турбото?
е той пак не е особенно мек , тефлона не е еластичен за това и повечето са спирални вътре.Ако е плътен ще се счупи като го огънеш,оригиналните са пак така. А и металната оплетка допринася да е допълнително жилав. Да ти напомня ,монтирай си накрайницитекъм турбото и картера и сложи между тях някакъв маркуч и го стегни със скоби. После го свали така съединен,за да могат там да бележат посоките на фланците и дължината да ти съвпада точно с новия тефлонов.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Маркуч за оттичане на маслото от турбото?
Т'ва за монтажа е ясно, в Папе ми казаха още в началото, че техните маркучи не се усукват .
Утре колата отива за последни доработки (къстъм филтърна кутия) и ще измисля този маркуч като я вдигнат на подемника.
Утре колата отива за последни доработки (къстъм филтърна кутия) и ще измисля този маркуч като я вдигнат на подемника.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Маркуч за оттичане на маслото от турбото?
Туй като гледам и ми се струва, че с тия мощни хидравлични маркучи работата ще е тегава реших да попитам в Prospeed. Там казаха, че имат силиконов който точно за това ползват и не би трябвало да има проблеми с него. Ще мина днес да видя за какво точно става дума и ако ми изглежда надежден ще пробвам така . Споменаха, че точно вътре в него минава спирала за да може да се гъне по-свободно - явно нещо подобно на тия тефлоновите със спирала.
На едно място гледам използват нещо като огъваща се тръба от неръждавейка, като това:
Някой знае ли дали такава тръба се намира лесно и от къде?
На едно място гледам използват нещо като огъваща се тръба от неръждавейка, като това:
Някой знае ли дали такава тръба се намира лесно и от къде?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Маркуч за оттичане на маслото от турбото?
Намерих ги, водят се гъвкави неръждаеми тръби, има размер DN8 който е около 8мм вътрешно.
- chefo_
- Мнения: 711
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
- Автомобил: vw golf 97 ubi
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Маркуч за оттичане на маслото от турбото?
някаква ориентировачна цена колега да кажеш ако си закупил от маркуча?!
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Маркуч за оттичане на маслото от турбото?
12лв/м. Обаче ми се струва доста тънък и при вибрациите по мотора може да не издеяне. Все пак е предвиден за монтаж по стените, а не по моторите.
Затова оставам на варианта със силиконов маркуч и термоизолация над него (30лв ми излезна 30см маркуч и 10см изолация).
Затова оставам на варианта със силиконов маркуч и термоизолация над него (30лв ми излезна 30см маркуч и 10см изолация).
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Маркуч за оттичане на маслото от турбото?
В Папе има армиран маркуч с гофриран тефлон вътре (за да е мек на огъване) 16мм светъл отвор. Това е което се ползва за целта и не е твърд изобщо а неръждаемата оплетка ти гарантира, че няма да се претрие или пробие при удар. 8мм вътрешен отвор е прекалено малко за маслен слив..ползва се 12-18мм. Тунерите слагат 10АN фитинзи там което отговаря на 15,8мм светъл отвор и двойно армиран гумен маркуч. На първо четене този маркуч е доста твърд, но щом един път мине масло с висока температура си застава както трябва. Куп хора караме така и проблеми никакви
РАСО
РАСО
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Маркуч за оттичане на маслото от турбото?
Заводското оттичане на турбото ми е на 9.5мм вътрешно.
А т'ва за твърдите тефлонови маркучи, че омеквали след като мине горещо масло през тях - никаква идея си нямах. Аз като го хванах там на място доста се притесних как ще успея да го напасна като е толкова твърд. Но ще направя един тест с тоя силиконовият и ако не ми хареса - имам още една тръба за оттичане (заводска) - ще я преработя нея с маркуч от Папе.
А т'ва за твърдите тефлонови маркучи, че омеквали след като мине горещо масло през тях - никаква идея си нямах. Аз като го хванах там на място доста се притесних как ще успея да го напасна като е толкова твърд. Но ще направя един тест с тоя силиконовият и ако не ми хареса - имам още една тръба за оттичане (заводска) - ще я преработя нея с маркуч от Папе.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта