2.0 GTI ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот paco » Пет 09 авг 2013 11:35


Е как ще набуташ дизелови бутала тежащи като гюлета в бензинов мотор , нали като види 6000обр и ще напуснат обекта заедно с половината карантия около тях :icon_lol

М/у другото това ми е много любима статия:
Piston Damages




Потребителски аватар
danail_3
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 02 ное 2009 8:58
Автомобил: Skoda Octavia estate LK
Двигател: AGU с АГУ
Местоположение: село Бързия обл. Монтана

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот danail_3 » Пет 09 авг 2013 13:52


Благодаря, значи са по - тежки. А колко лесно изглеждаше :icon_lol .


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 15 авг 2013 12:36


paco написа:М/у другото това ми е много любима статия:
Piston Damages


Пацо това не е статия , това е Бутална Библия :th_up


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот Bai Sando » Нед 26 яну 2014 21:56


Интересна тема...да попитам и аз нещо.
Имам 2.0 АГГ.Ако му шибна глава от АБФ,обаче си използвам мойто си делко ще тръгне ли?
Имам предвид да си остане елктрониката,дросела,дебитомера.Само да се смени главата с всмукателите и дюзите?
Демек да стане баси хибрида. :screwy
Питам от любопитство :gruebel


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот Pavcho2 » Пон 27 яну 2014 9:53


Височината на делкото е неподходяща - ще опира в колектора.
За да оставиш твоята електроника трябва да оставиш и твоят дросел а той е с 2см. По-тънък в диаметъра мога абф'ския- т.е. Няма да му стига въздуха.
Ще го разредиш твърде много- от опит го казвам :).


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот Bai Sando » Пон 27 яну 2014 17:42


Ясно.Не се сетих за колекторите,че може да опре в тях,явно за това са го преместили горе.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта