VW POLO 1.9 d Надуване!
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: VW POLO 1.9 d Надуване!
С клпъна не става.Сега като се замисля май си с правилният.
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: VW POLO 1.9 d Надуване!
Съжалявам за постовете си колеги , говорих с Андриан и той ми каза че двигателя е AEF предкамерен. Не са му смъквали главата за да видят дали буталата са сменяни или са оригиналните с равни чела. Интересното е че колата върви повече от ААZ с к14 .
Ех Раде (samo_pechka) разбираш ги тия дизели мама му стара
Така сега идва следващия въпрос. НА тоя AEF може ли да му се сложи глава от 1Z и бутала от 1Z ?
Ех Раде (samo_pechka) разбираш ги тия дизели мама му стара
Така сега идва следващия въпрос. НА тоя AEF може ли да му се сложи глава от 1Z и бутала от 1Z ?
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: VW POLO 1.9 d Надуване!
Този мотор в сегашното си състояние ще бъде най-силен.Ако търсите конкретно мощност от двигателя ви трябват: Читаво турбо К24 или Т3 от 1.6тд задължително с колектор, диафрагма с конус от анероида на помпата за 1.6тд, всмукатлен колектор от 1.9TDI PD, читав буст контролер, настройка на помпата и авнаса, приличен интеркулер, генерация на 60мм,
качествено синтетично масло, идеално работеща охладителна система. здрави разпръсквачи.
Не се занимавайте с бутала и глави.Не че няма да станат, просто до тук личи, че техническта ви подготовка е слаба, без да обиждам никой.
качествено синтетично масло, идеално работеща охладителна система. здрави разпръсквачи.
Не се занимавайте с бутала и глави.Не че няма да станат, просто до тук личи, че техническта ви подготовка е слаба, без да обиждам никой.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: VW POLO 1.9 d Надуване!
Нито кутията, нито съединителят!
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW POLO 1.9 d Надуване!
kompresor написа:Съжалявам за постовете си колеги , говорих с Андриан и той ми каза че двигателя е AEF предкамерен. Не са му смъквали главата за да видят дали буталата са сменяни или са оригиналните с равни чела. Интересното е че колата върви повече от ААZ с к14 .
Ех Раде (samo_pechka) разбираш ги тия дизели мама му стара
Така сега идва следващия въпрос. НА тоя AEF може ли да му се сложи глава от 1Z и бутала от 1Z ?
ее чак пък да ги разбирам , има хора къде са по-наясно от мен в пъти, колко сол още ще изям докат' ги науча ...
Колегата don hose е посочил пътя , аз не съм толкова наясно с по-екстремния тунинг , бих добавил само ако има начин да се сложи по-малко колело на водната помпа ( съответно и подходящ ремък) с цел повишаване на оборотите и оттам ефективността на водната помпа и монтиране на по-голям воден радиатор ( ако може , не съм запознат има ли нещо подходящо за Поло-то) , съответно също и монтаж на доп.маслен охладител . За спирачките няма да говорим , то там се подразбира Това упражнение с буталата и главата е безсмислено в случая , щом ще е така по-добре Поло 1.9 ТДИ роторно ГНП и него да се ъпгрейдва поне да знаеш за какво си даваш парите , и скоростите му яки и мотора на жега носи .
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: VW POLO 1.9 d Надуване!
Колеги съединителя е 190мм. Когато к14-ката се включи на пълни обороти съединителя започва да боксува много яко. Този маховик е възможно най големия за скоростната на полото. Кажете от какво ще пасне скоростна кутия на полото която да може да поеме маховик за 228мм или поне 210мм съединител?
От Поло тди ? Поло комби? Поло баничарка (caddy) ?
Момчето се отказа от к24 и тем подобни крайни доработки. С к14 ще си остане, върви страхотно с боксуващ съединител, а ако зацепи .... ще е самолет. Има интеркулер който ще се сложи и дюзите да се направят на 150бара. Това ще е, има смисъл да се направи колата.
От Поло тди ? Поло комби? Поло баничарка (caddy) ?
Момчето се отказа от к24 и тем подобни крайни доработки. С к14 ще си остане, върви страхотно с боксуващ съединител, а ако зацепи .... ще е самолет. Има интеркулер който ще се сложи и дюзите да се направят на 150бара. Това ще е, има смисъл да се направи колата.
Re: VW POLO 1.9 d Надуване!
За да сложите скорости от TDI трябва да се промени позицията на мотора иначя няма да можете да ги сложите!
Re: VW POLO 1.9 d Надуване!
Можели? и как се променя позицията на двигателя :? Сега е наклонен напред ,следователно трябва да го наклоня назад такали :?
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: VW POLO 1.9 d Надуване!
Скоростна от 1.9 турбодизел от голф ще пасне на полото. Ще влезе под самия рог. Обаче ще махнем `кокала` и ще трябва да вземем полуоските от голфа и лапата която е за горния тампон и още една лапа която замества `кокала` и официално слагаш съединител 210.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW POLO 1.9 d Надуване!
За скор.от ТДИ ще ти тр : лапите с тампоните - всичките , полуоските, скор.кутия, управлението с жилата , педала със съединителя - хидравличен е . Абе..
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: VW POLO 1.9 d Надуване!
от 1.9 тд 75 коня поне е без хидравлични помпи. Иначе останалото същото
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW POLO 1.9 d Надуване!
kompresor написа:Скоростна от 1.9 турбодизел от голф ще пасне на полото. Ще влезе под самия рог. Обаче ще махнем `кокала` и ще трябва да вземем полуоските от голфа и лапата която е за горния тампон и още една лапа която замества `кокала` и официално слагаш съединител 210.
Полуоските от Голф няма станат, щот' са на друга дължина, ще ви тр от Кади с такава скор.кутия , също и вс.лапи по мотора и скоростите , както и управлението на скор.кутия - лоста със сите щангички и прочие - пак от такова Кади .
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW POLO 1.9 d Надуване!
Ето ви схема на скор.кутия на Кади 1.9 чист дизел http://vin-online.ru/etka.php?vag=VW&rgn=RDW&mod=CA&year=1996&kat=172&gr=30072 , прилича ли ви на нещо познатата скор.кутия по AAZ и Голф 2
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: VW POLO 1.9 d Надуване!
Значи скоростна от 1.9тд 75 коня AAZ примерно, и лапи и полуоски от такава баничарка http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11363894017929920&f1=details&slink=5det7x
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта