пилене на глава - Golf3 AAM
- vw fever
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 23:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
пилене на глава - Golf3 AAM
здравеите значи мотора е аам обаче сложих разпр.вал от 2е с 2 мм са по дълги гърбиците требва да намала главата да кача малко компресия аз мисла 1,5мм-2мм еба ли му дали строша моторо ?
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пилене на глава
vw fever написа:здравеите значи мотора е аам обаче сложих разпр.вал от 2е с 2 мм са по дълги гърбиците требва да намала главата да кача малко компресия аз мисла 1,5мм-2мм еба ли му дали строша моторо ?
Tyan number 2...
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7957
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
искал си да качиш степента на сгъстяване мисля, не компресията .......можеше да стане освен като пилиш главата и като смениш буталата с такива дето не са толкова издълбани........ също добави въздушен филтър и махни катализатора ... може да мислиш да смениш компира на инжекциона или да ги чипосаш и изпускателния колектор, че на аам са ялови..... сложи и по топли свещи и карай с хубав бензин ...ще усетиш разлика само от вала и без да сгъстяваш, но сгъстено е по добре ..но като сложиш и другите неща вече разликата става огромна
Последна промяна от Tyan на Сря 04 апр 2007 19:01, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 12:31, променено общо 1 път.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
vw fever написа:може и да сте прави ,чак се е запушила маслената магистрала от пиленето, язък вчера цел ден пилих всм,изпускателни отвори, доса клапаните,а и днеска преди да га закарам един ми каза не повече от 1мм , ми утре пробвам, ако не търся глава ако некои има нещо да казва
Ама и този майстор, дето ти "пили" главата е опасен - ако му кажеш и с един сантиметър ще я свали, без да му мигне окото...
- vw fever
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 23:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
здравеите , има една приказка "не питаи старило питаи патило"интересно ми есамо колко от вас са пробвали да пилат толко та знаят кво ше стане с колата. само ония пич със заиката тион кат чели знае повече и затва недаде готов отговор, със колата си се занимавам сдвигатела от 1 г "вф форума следа от 5месеца но не съм писал". Та след орглколектор имам пр.траба реонатор и краина двуцефка супер спринт, всм.колектор го полирах и орезах таралежа на 50% ,спортен въэдушен изолиран студен въдух ,са полирах на главата отворите ,свалих 2,1мм,вал от 2е гърбиците отварат 2мм повече,свещите и кабелите са маркови, карам с кастол тхт 5на 40 колата е на 110000км, са требва да мера компресята и да нагласа колелото разпр. вал са мръдна назат заради пилинето,и пак тая кола не е вървела никога така .А развижено некои нема ли да продава, инеква идея за повечко бензинец ама тион питам
- vw fever
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 23:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
Li4o написа:vw fever написа:може и да сте прави ,чак се е запушила маслената магистрала от пиленето, язък вчера цел ден пилих всм,изпускателни отвори, доса клапаните,а и днеска преди да га закарам един ми каза не повече от 1мм , ми утре пробвам, ако не търся глава ако некои има нещо да казва
Ама и този майстор, дето ти "пили" главата е опасен - ако му кажеш и с един сантиметър ще я свали, без да му мигне окото...
ААа човека си ме предопреди каза да не се псуваме после клапаните добре ги шлаифа, ма машината е около 1000000 лв.във прецизното в сандански
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта