С какав двигател е ладата на Гошо карбуратора?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Чет 10 май 2007 20:49


Ладата е 2.1см3 и с колчнов вал само без лопатки прилича на траба с чупки а само това ли е :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: А нещо под жапката има ли което прави фффффффффффффсссссссссссссссссссссссссссссссссссссссс :dontknow:




Потребителски аватар
chain
Мнения: 160
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот chain » Пет 11 май 2007 0:15


Колеги аз понеже сам си от Добеич и се познавам с Жоро мога да ви кажа 4е ладичката си е със 1.7 блок на Нива, но лекичко е побазикан.


smokation
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Роман

ладата

Мнениеот smokation » Пет 11 май 2007 11:32


ами тези големи тръби до двигателя за какво са


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пет 11 май 2007 13:13




Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Пет 11 май 2007 15:41


Много ме изкефи слика на Жигулатора (същински балон - е това е слик)!


Потребителски аватар
Stefan 0201
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 0:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян-кв.Устово

Мнениеот Stefan 0201 » Пет 18 май 2007 0:48


Май скоро ще почвате с големия Ицо да турбинирате Ладата.PL-а го турбинирахте дай сега ABF-a и тогава ладата :wik:


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: лада

Мнениеот Tibi.b » Пет 18 май 2007 10:17


smokation написа:дайте оште снимки на колата

Aбе да не сме ти длъжни бе потърси и ти малко какво си седнал и всичко на готово :shock Така ако и ладата ще правиш горко ми на ицката :wink:


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ладата

Мнениеот Tibi.b » Пет 18 май 2007 10:19


smokation написа:ами тези големи тръби до двигателя за какво са


Аде последен бонус от мен е :?

Това е система за Директно Пьлнене При някой мотоциклети като е най-силно изразена при Сузуки -> SRAD в превод - SuzukiRamAirDirect при Ямаха го има сьщото и ако са използвали оригиналната Филтьрна кутия(Препорьчително е за да работят Добре - защото това са вакуумно-мембрани карбуратори - Отварянето на дифузьора се управлява от разреждането в Колектора) то тя си има Входове за Вьздуховоди които идват от торпедото на Мотора и влизат в AirBox-а на Матаретката и доставят FreshAir както някои любители на чуждиците се изразяват......... При Сузуки е направено така,че ако запушиш двете дупки на Торпедото от страни на Фара - Мотора угасва - ЗАДУШАВА СЕ :lol: :lol: :lol: ри Ямахите(от поколението от оо са карбовете) има и допьлнителен отор за Всмукване на вьздух
Това е че тези карборатори "Вакуумно-Мембранни" са характерни с Много по прицизното си Дозиране Спрямо нуждите на Двигателя в сравнение с "Механиките" и реагират доста по добре макар и да са без Ускорителни помпи


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Пет 18 май 2007 10:28


chain написа:Колеги аз понеже сам си от Добеич и се познавам с Жоро мога да ви кажа 4е ладичката си е със 1.7 блок на Нива, но лекичко е побазикан.


ДА бе и аз се чудя защо стана основна тема колко е обема на мотора та някой разбирачи го направиха чак до 2.5 :shock
Като има и 1,6 по над 300+ коня визирам някой японски колички :lol:
при 350коня тегло 650кила = 12.30 на 400м
Също така има и двигатели по 1,3 с 250коня от Hayabusa успешно имплантнати в коли
при 250 коня тегло 650 кила = 12.65 на 400м

П.С нека не са по 2,3 или 2,5 литра двигатели "Разбирачи" :wink:

Последна промяна от Tibi.b на Пет 18 май 2007 11:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 18 май 2007 11:01


Tibi.b написа:.....
Като има и 1,6 по над 350+ коня визирам някой японски колички :lol:
при 350коня тегло 650кила = 12.30 на 400м
....

Колега, ти съвсем се отнесе....
В темата става въпрос за атмосферен Ладов двигател, 1.7см3 , 8 клапанов - какви 350+ коня говориш, какви японски двигатели.....:dontknow:

Последният стейдж на тунинг на 1600 кубиков, атмосферен,8 клапанов мотор разработен в заводите на Фиат е с мощност 210 к.с (BHP) при 7600 об./мин. - това е постигнато с диаметър на клапаните 46/44 мм, два двойни Weber 48s, разпределителен вал - 325 градуса, степен 11:1, ковани бутала, колектор 4-1 и много работа по цялата останала карантия.... :roll:

П.С.
Tibi.b написа:....
П.С нека не са по 2,3 или 2,5 литра двигатели "Разбирачи" :wink:

Давай малко по-кротко - нали за това е форума - всеки да сподели каквото знае и да го обсъдим - ти едва ли си най-големия разбирач тук........... :)


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Пет 18 май 2007 11:14


За двигателя който говоря е 1,6 само че с малко повече от 8 клапана та бъда по точен с 20 калпана :wink: и е 300+

П.С просто визирах като общо малките мотори не говорих конкретно за ладов !!!


Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот mgm » Пет 18 май 2007 17:42


Tibi.b написа:За двигателя който говоря е 1,6 само че с малко повече от 8 клапана та бъда по точен с 20 калпана :wink: и е 300+

П.С просто визирах като общо малките мотори не говорих конкретно за ладов !!!

а Вие голям разбирач излезнахте ... аз се кълна в компресора си и в коляновия си вал че този двигател отдавна е надминнал 2000 кубика !!! обосновал съм се как и с какво ... прочетете някой руски форум, поговорете с някой БГ ралиджия и сам ще разберете как се постигат тези кубици от 1700 сс ладов блок !!! ако собственика е съгласен на следващото състезание аз ще му измеря кубиците на цилиндър :!:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 18 май 2007 19:45


100% съм сигурен че жигулата не е 1.7,просто нема как да върви така,ако се окаже че е над 2000?Кво става,всичките му отличия заминават,нали?
Много е бесна,ма тез 12-ки не стават с 1.7! :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Пет 18 май 2007 20:50


sin orel C20XE написа:ма тез 12-ки не стават с 1.7! :wink:


е що да не стават? нали виждаш, че става. Всичко е въпрос на правилно количество въздух, гориво, обороти, килограми, предавки, гуми и т.н. Мисля, че кубатурата е последното важно :wink:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 18 май 2007 20:54


Сър,гледам от много време и ми е странно,Пунтото на Жорко не дава такива времена,а е турбо и е много добре подготвено!
Не знам вече кво става! :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта