С какав двигател е ладата на Гошо карбуратора?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пон 28 май 2007 8:36


Копирано от tuning.bg :arrow:

Gosho Karburatora

Здравейте фенове на автомобилния спорт. Казвам автомобилен спорт а не Драг рейсинг, защото първите стъпки в точенето на бегачки съм започнал в далечната 1985г. като механик на най добрия рали съзтезател в нашия град Иван Иванов(2108), където сме участвали в републиканския пистов и високопланински рали шампионат, като класиранията ни са били в тройката. От тогава не съм спирал да се усъвършенствам в тази област. С това отговарям на някои въпроси, откъде ми са познанията по точенето на автомобили. Имайте в предвид, че това ми е любимото хоби. Избягвам да взимам участие във форума понеже има много некомпетентни изказвания и неоснователни критики по някои въпроси. Много от момчетата имат повърхностни познания как се точат бегачки. За да направиш силен автомобил се иска страшно много работа, много технически познания и не на последно място парите. Не бих постигнал тези резултати ако не бяха моите спонсори „Златан и Ивелин Златеви” и „Арно Ратс”, които повярваха в моите възможности и ми помогнаха финансово. При мен главно не ми достигат парите, защото знам какво трябва да направя. Бих ви казал, че Ладовия двигател е проектиран преди около 37 г., като все още с не малко видоизменения позволява да се изтискат доста коне от него. Двигателят на Лада 21213 няма край на наточване. Винаги може да се измисли нещо, с което да му се вдигне мощността. Времето от 12,832 сек. не се дължи само на двигателят. Да не забравяме и останалите фактори, които имат не малко значение за Драг рейсинг съзтезанията, като например олекотяването (без да се засяга сигурността на автомобила), задното задвижване, гумите, диференциала, скоростната кутия и много тънкости, които правят автомобила по-бърз. Не забравяйте и четирите карбуратори (там съм много добър), които са голям фактор от мощността на двигателя.
Изискванията за рали и Драг рейсинг съзтезанията са различни, затова рали автомобилите(там са най-добрите механици) нямат шанс за първите места, така е в целия свят. На момчетата, които искат да се съзтезават на официални съзтезания по Драг Рейсинг бих им казал: правете всичко което може да направи автомобила по-бърз на 402м и не е забранено от правилника на БФДР, като се съобразявате със сигурността на автомобила. Ако, на някои не му се дават много пари и труд - билета е само 6лв.
По повод кубатурата на двигателя Ви заявявам най отговорно, че двигателят ми е под 2000 кубика. Ако има някой колега съзтезател претенции за кубатурата да постъпи според правилника на БФДР и веднага ще отворя двигателят за да се провери кубатурата му. Не ми тежи отварянето на двигателя защото от първото си участие на Божурище съм нямал съзтезание до сега, на което да не съм разглобявал основно двигателя и да не направя все по нещо, за да му увелича мощността.
Този вид съзтезания ги чака голямо бъдеще.
Извинявам се ако съм засегнал някого.
С уважение Гошо Карбуратора.




Потребителски аватар
vw fever
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот vw fever » Пон 28 май 2007 11:50


гошо карбуратора президент :bananarock


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пон 28 май 2007 12:37


negodnika написа:... ако не бяха моите спонсори „*******” и „*******”, които повярваха в моите възможности и ми помогнаха финансово...


:wink:


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Вто 29 май 2007 7:57


Ето, вижте тук накрая на страницата има интервю с Гошо. Дано да внесе малко светлина в дискусията :wink:
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=60665


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 29 май 2007 16:50


Мерси itni хубава статия ;)


VR6
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон

Мнениеот VR6 » Съб 02 юни 2007 18:35


1600 кубика и 4 карба от пистарка, от тоя сезон ще е с 1700 кубиков и харча е нечовешки 80л/100км и 100л/100км и има 200 коня под капака :wink:


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Нед 03 юни 2007 19:56


VR6 написа:1600 кубика и 4 карба от пистарка, от тоя сезон ще е с 1700 кубиков и харча е нечовешки 80л/100км и 100л/100км и има 200 коня под капака :wink:


:shock :shock и какво :?: :?: :?:

Много на място mhihi mhihi mhihi mhihi


smokation
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Роман

ЛАДАТА

Мнениеот smokation » Пон 04 юни 2007 15:05


ПРИЗОВЕТЕ БАТ ГОШО ДА СИ КАЖЕ ВСИЧКО.НЯМА КАКВО САМО ДА НАЛУЧКВАМЕ И ДА ПРИКАЗВАМЕ ГЛУПСТИ


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: ЛАДАТА

Мнениеот Li4o » Пон 04 юни 2007 16:48


smokation написа:ПРИЗОВЕТЕ БАТ ГОШО ДА СИ КАЖЕ ВСИЧКО.НЯМА КАКВО САМО ДА НАЛУЧКВАМЕ И ДА ПРИКАЗВАМЕ ГЛУПСТИ

Бай Гошо вече каза каквото трябва - да беше прочел темата преди да решиш да правиш впечатление като пишеш с главни букви.... :evil:

П.С. Според мен темата вече се изчерпа :lock:


smokation
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Роман

ладата

Мнениеот smokation » Вто 05 юни 2007 13:53


колега темата съм си я пуснал аз тъйче ако може не ми се карай


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ладата

Мнениеот Ludia » Вто 05 юни 2007 15:39


smokation написа:колега темата съм си я пуснал аз тъйче ако може не ми се карай

като си я пуснал ти, значи че неможе да ти се противоречи ли?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: ладата

Мнениеот Li4o » Вто 05 юни 2007 16:50


smokation написа:колега темата съм си я пуснал аз тъйче ако може не ми се карай

Ми като си я пуснал - що не я четеш........... :idea:


smokation
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Роман

ладата

Мнениеот smokation » Сря 06 юни 2007 8:49


за твое съжаление я четъ


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Сря 06 юни 2007 10:05


А това прочете ли го,като четеш :!: :?: :idea: :079:

Gosho Karburatora

Здравейте фенове на автомобилния спорт. Казвам автомобилен спорт а не Драг рейсинг, защото първите стъпки в точенето на бегачки съм започнал в далечната 1985г. като механик на най добрия рали съзтезател в нашия град Иван Иванов(2108), където сме участвали в републиканския пистов и високопланински рали шампионат, като класиранията ни са били в тройката. От тогава не съм спирал да се усъвършенствам в тази област. С това отговарям на някои въпроси, откъде ми са познанията по точенето на автомобили. Имайте в предвид, че това ми е любимото хоби. Избягвам да взимам участие във форума понеже има много некомпетентни изказвания и неоснователни критики по някои въпроси. Много от момчетата имат повърхностни познания как се точат бегачки. За да направиш силен автомобил се иска страшно много работа, много технически познания и не на последно място парите. Не бих постигнал тези резултати ако не бяха моите спонсори „Златан и Ивелин Златеви” и „Арно Ратс”, които повярваха в моите възможности и ми помогнаха финансово. При мен главно не ми достигат парите, защото знам какво трябва да направя. Бих ви казал, че Ладовия двигател е проектиран преди около 37 г., като все още с не малко видоизменения позволява да се изтискат доста коне от него. Двигателят на Лада 21213 няма край на наточване. Винаги може да се измисли нещо, с което да му се вдигне мощността. Времето от 12,832 сек. не се дължи само на двигателят. Да не забравяме и останалите фактори, които имат не малко значение за Драг рейсинг съзтезанията, като например олекотяването (без да се засяга сигурността на автомобила), задното задвижване, гумите, диференциала, скоростната кутия и много тънкости, които правят автомобила по-бърз. Не забравяйте и четирите карбуратори (там съм много добър), които са голям фактор от мощността на двигателя.
Изискванията за рали и Драг рейсинг съзтезанията са различни, затова рали автомобилите(там са най-добрите механици) нямат шанс за първите места, така е в целия свят. На момчетата, които искат да се съзтезават на официални съзтезания по Драг Рейсинг бих им казал: правете всичко което може да направи автомобила по-бърз на 402м и не е забранено от правилника на БФДР, като се съобразявате със сигурността на автомобила. Ако, на някои не му се дават много пари и труд - билета е само 6лв.
По повод кубатурата на двигателя Ви заявявам най отговорно, че двигателят ми е под 2000 кубика. Ако има някой колега съзтезател претенции за кубатурата да постъпи според правилника на БФДР и веднага ще отворя двигателят за да се провери кубатурата му. Не ми тежи отварянето на двигателя защото от първото си участие на Божурище съм нямал съзтезание до сега, на което да не съм разглобявал основно двигателя и да не направя все по нещо, за да му увелича мощността.
Този вид съзтезания ги чака голямо бъдеще.
Извинявам се ако съм засегнал някого.
С уважение Гошо Карбуратора.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Пон 20 окт 2008 21:41


Та какво общо има Карбуратора с "VW Tuning & Motorsport" :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта