Копирано от tuning.bg
Gosho Karburatora
Здравейте фенове на автомобилния спорт. Казвам автомобилен спорт а не Драг рейсинг, защото първите стъпки в точенето на бегачки съм започнал в далечната 1985г. като механик на най добрия рали съзтезател в нашия град Иван Иванов(2108), където сме участвали в републиканския пистов и високопланински рали шампионат, като класиранията ни са били в тройката. От тогава не съм спирал да се усъвършенствам в тази област. С това отговарям на някои въпроси, откъде ми са познанията по точенето на автомобили. Имайте в предвид, че това ми е любимото хоби. Избягвам да взимам участие във форума понеже има много некомпетентни изказвания и неоснователни критики по някои въпроси. Много от момчетата имат повърхностни познания как се точат бегачки. За да направиш силен автомобил се иска страшно много работа, много технически познания и не на последно място парите. Не бих постигнал тези резултати ако не бяха моите спонсори „Златан и Ивелин Златеви” и „Арно Ратс”, които повярваха в моите възможности и ми помогнаха финансово. При мен главно не ми достигат парите, защото знам какво трябва да направя. Бих ви казал, че Ладовия двигател е проектиран преди около 37 г., като все още с не малко видоизменения позволява да се изтискат доста коне от него. Двигателят на Лада 21213 няма край на наточване. Винаги може да се измисли нещо, с което да му се вдигне мощността. Времето от 12,832 сек. не се дължи само на двигателят. Да не забравяме и останалите фактори, които имат не малко значение за Драг рейсинг съзтезанията, като например олекотяването (без да се засяга сигурността на автомобила), задното задвижване, гумите, диференциала, скоростната кутия и много тънкости, които правят автомобила по-бърз. Не забравяйте и четирите карбуратори (там съм много добър), които са голям фактор от мощността на двигателя.
Изискванията за рали и Драг рейсинг съзтезанията са различни, затова рали автомобилите(там са най-добрите механици) нямат шанс за първите места, така е в целия свят. На момчетата, които искат да се съзтезават на официални съзтезания по Драг Рейсинг бих им казал: правете всичко което може да направи автомобила по-бърз на 402м и не е забранено от правилника на БФДР, като се съобразявате със сигурността на автомобила. Ако, на някои не му се дават много пари и труд - билета е само 6лв.
По повод кубатурата на двигателя Ви заявявам най отговорно, че двигателят ми е под 2000 кубика. Ако има някой колега съзтезател претенции за кубатурата да постъпи според правилника на БФДР и веднага ще отворя двигателят за да се провери кубатурата му. Не ми тежи отварянето на двигателя защото от първото си участие на Божурище съм нямал съзтезание до сега, на което да не съм разглобявал основно двигателя и да не направя все по нещо, за да му увелича мощността.
Този вид съзтезания ги чака голямо бъдеще.
Извинявам се ако съм засегнал някого.
С уважение Гошо Карбуратора.
С какав двигател е ладата на Гошо карбуратора?
Ето, вижте тук накрая на страницата има интервю с Гошо. Дано да внесе малко светлина в дискусията
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=60665
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=60665
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Роман
ЛАДАТА
ПРИЗОВЕТЕ БАТ ГОШО ДА СИ КАЖЕ ВСИЧКО.НЯМА КАКВО САМО ДА НАЛУЧКВАМЕ И ДА ПРИКАЗВАМЕ ГЛУПСТИ
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: ЛАДАТА
smokation написа:ПРИЗОВЕТЕ БАТ ГОШО ДА СИ КАЖЕ ВСИЧКО.НЯМА КАКВО САМО ДА НАЛУЧКВАМЕ И ДА ПРИКАЗВАМЕ ГЛУПСТИ
Бай Гошо вече каза каквото трябва - да беше прочел темата преди да решиш да правиш впечатление като пишеш с главни букви....
П.С. Според мен темата вече се изчерпа
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Роман
ладата
колега темата съм си я пуснал аз тъйче ако може не ми се карай
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ладата
smokation написа:колега темата съм си я пуснал аз тъйче ако може не ми се карай
като си я пуснал ти, значи че неможе да ти се противоречи ли?
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: ладата
smokation написа:колега темата съм си я пуснал аз тъйче ако може не ми се карай
Ми като си я пуснал - що не я четеш...........
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Роман
ладата
за твое съжаление я четъ
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
А това прочете ли го,като четеш
Gosho Karburatora
Здравейте фенове на автомобилния спорт. Казвам автомобилен спорт а не Драг рейсинг, защото първите стъпки в точенето на бегачки съм започнал в далечната 1985г. като механик на най добрия рали съзтезател в нашия град Иван Иванов(2108), където сме участвали в републиканския пистов и високопланински рали шампионат, като класиранията ни са били в тройката. От тогава не съм спирал да се усъвършенствам в тази област. С това отговарям на някои въпроси, откъде ми са познанията по точенето на автомобили. Имайте в предвид, че това ми е любимото хоби. Избягвам да взимам участие във форума понеже има много некомпетентни изказвания и неоснователни критики по някои въпроси. Много от момчетата имат повърхностни познания как се точат бегачки. За да направиш силен автомобил се иска страшно много работа, много технически познания и не на последно място парите. Не бих постигнал тези резултати ако не бяха моите спонсори „Златан и Ивелин Златеви” и „Арно Ратс”, които повярваха в моите възможности и ми помогнаха финансово. При мен главно не ми достигат парите, защото знам какво трябва да направя. Бих ви казал, че Ладовия двигател е проектиран преди около 37 г., като все още с не малко видоизменения позволява да се изтискат доста коне от него. Двигателят на Лада 21213 няма край на наточване. Винаги може да се измисли нещо, с което да му се вдигне мощността. Времето от 12,832 сек. не се дължи само на двигателят. Да не забравяме и останалите фактори, които имат не малко значение за Драг рейсинг съзтезанията, като например олекотяването (без да се засяга сигурността на автомобила), задното задвижване, гумите, диференциала, скоростната кутия и много тънкости, които правят автомобила по-бърз. Не забравяйте и четирите карбуратори (там съм много добър), които са голям фактор от мощността на двигателя.
Изискванията за рали и Драг рейсинг съзтезанията са различни, затова рали автомобилите(там са най-добрите механици) нямат шанс за първите места, така е в целия свят. На момчетата, които искат да се съзтезават на официални съзтезания по Драг Рейсинг бих им казал: правете всичко което може да направи автомобила по-бърз на 402м и не е забранено от правилника на БФДР, като се съобразявате със сигурността на автомобила. Ако, на някои не му се дават много пари и труд - билета е само 6лв.
По повод кубатурата на двигателя Ви заявявам най отговорно, че двигателят ми е под 2000 кубика. Ако има някой колега съзтезател претенции за кубатурата да постъпи според правилника на БФДР и веднага ще отворя двигателят за да се провери кубатурата му. Не ми тежи отварянето на двигателя защото от първото си участие на Божурище съм нямал съзтезание до сега, на което да не съм разглобявал основно двигателя и да не направя все по нещо, за да му увелича мощността.
Този вид съзтезания ги чака голямо бъдеще.
Извинявам се ако съм засегнал някого.
С уважение Гошо Карбуратора.
Gosho Karburatora
Здравейте фенове на автомобилния спорт. Казвам автомобилен спорт а не Драг рейсинг, защото първите стъпки в точенето на бегачки съм започнал в далечната 1985г. като механик на най добрия рали съзтезател в нашия град Иван Иванов(2108), където сме участвали в републиканския пистов и високопланински рали шампионат, като класиранията ни са били в тройката. От тогава не съм спирал да се усъвършенствам в тази област. С това отговарям на някои въпроси, откъде ми са познанията по точенето на автомобили. Имайте в предвид, че това ми е любимото хоби. Избягвам да взимам участие във форума понеже има много некомпетентни изказвания и неоснователни критики по някои въпроси. Много от момчетата имат повърхностни познания как се точат бегачки. За да направиш силен автомобил се иска страшно много работа, много технически познания и не на последно място парите. Не бих постигнал тези резултати ако не бяха моите спонсори „Златан и Ивелин Златеви” и „Арно Ратс”, които повярваха в моите възможности и ми помогнаха финансово. При мен главно не ми достигат парите, защото знам какво трябва да направя. Бих ви казал, че Ладовия двигател е проектиран преди около 37 г., като все още с не малко видоизменения позволява да се изтискат доста коне от него. Двигателят на Лада 21213 няма край на наточване. Винаги може да се измисли нещо, с което да му се вдигне мощността. Времето от 12,832 сек. не се дължи само на двигателят. Да не забравяме и останалите фактори, които имат не малко значение за Драг рейсинг съзтезанията, като например олекотяването (без да се засяга сигурността на автомобила), задното задвижване, гумите, диференциала, скоростната кутия и много тънкости, които правят автомобила по-бърз. Не забравяйте и четирите карбуратори (там съм много добър), които са голям фактор от мощността на двигателя.
Изискванията за рали и Драг рейсинг съзтезанията са различни, затова рали автомобилите(там са най-добрите механици) нямат шанс за първите места, така е в целия свят. На момчетата, които искат да се съзтезават на официални съзтезания по Драг Рейсинг бих им казал: правете всичко което може да направи автомобила по-бърз на 402м и не е забранено от правилника на БФДР, като се съобразявате със сигурността на автомобила. Ако, на някои не му се дават много пари и труд - билета е само 6лв.
По повод кубатурата на двигателя Ви заявявам най отговорно, че двигателят ми е под 2000 кубика. Ако има някой колега съзтезател претенции за кубатурата да постъпи според правилника на БФДР и веднага ще отворя двигателят за да се провери кубатурата му. Не ми тежи отварянето на двигателя защото от първото си участие на Божурище съм нямал съзтезание до сега, на което да не съм разглобявал основно двигателя и да не направя все по нещо, за да му увелича мощността.
Този вид съзтезания ги чака голямо бъдеще.
Извинявам се ако съм засегнал някого.
С уважение Гошо Карбуратора.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта