С какав двигател е ладата на Гошо карбуратора?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 18 май 2007 21:16


musura написа:
sin orel C20XE написа:ма тез 12-ки не стават с 1.7! :wink:


е що да не стават? нали виждаш, че става.....

Колко коня според теб могат да се извадят от атмосферен, 8 клапанов, 1.7 двигател.... :roll:




Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 18 май 2007 21:39


Кой питаш,мен или Мусура?
Не знам!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Пет 18 май 2007 21:45


Li4o написа:Колко коня според теб могат да се извадят от атмосферен, 8 клапанов, 1.7 двигател.... :roll:


Ами примерно 400-450, всичко зависи какви мат'риали ще се ползват и какви технологии.

П.П. Тази жигула не е ли турбинирана?

П.П.П. До колкото знам от по-старите, спокойно се правеха около 200-250 кончета ралиджийските лади. При едно качествено олекотяване + подходящи скорости и гуми какъв е проблема за 12-ки?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 19 май 2007 9:30


musura написа:
Li4o написа:Колко коня според теб могат да се извадят от атмосферен, 8 клапанов, 1.7 двигател.... :roll:


Ами примерно 400-450, всичко зависи какви мат'риали ще се ползват и какви технологии.

П.П. Тази жигула не е ли турбинирана?

П.П.П. До колкото знам от по-старите, спокойно се правеха около 200-250 кончета ралиджийските лади. При едно качествено олекотяване + подходящи скорости и гуми какъв е проблема за 12-ки?

Стига ве Мусур - то по тая логика, ако си дадеш твоя двигател на "старите ралиджии" и като нищо ще му извадят едни 500-600 коня... :wink:


Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот mgm » Съб 19 май 2007 10:44


според инфото от един руски сайт и според 2-те най-големи тунинг фирми за лада ... MTX (металекс) и VTTFS (не съм сигурен дали точно така се пишеше) техните разработки достигат до 250-60 коня ... има същите като конфигурация двигатели като на Гошо карборатора и дават 12,2 в Русия н оса по 2300-500 кубика ... а явно Гошо е баш майстора на тези двигатели и от 1700 кубика прави 12,2 може би руските инжинери нищо не струват :wink: ГОШО карборатора оле :!: :lol:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 19 май 2007 11:13


mgm написа:според инфото от един руски сайт и според 2-те най-големи тунинг фирми за лада ... MTX (металекс) и VTTFS (не съм сигурен дали точно така се пишеше) техните разработки достигат до 250-60 коня ...

Колега, пусни ги тези линкове да ги прегледаме, че ми е интересно и на мен... :wink:


Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот mgm » Съб 19 май 2007 11:21


това го търсух една сутрин преди близо месец пак заради една такава тема и сега пиша по спомени и не мисля че ще мога да ги анеря ... но в гуугле всичко се намира :wink:


Потребителски аватар
Postman
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:50
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Postman » Съб 19 май 2007 11:26


Тема за Лада VFTS, MTX (Metalex) постигат почти същите показатели на двигателя (~ 100 к.с./литър раб. обем). Ако ползват метанол вместо бензин предполагам може чувствително повече.
http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board= ... &sb=5&vc=1


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 19 май 2007 12:00


Postman написа:Тема за Лада VFTS, MTX (Metalex) постигат почти същите показатели на двигателя (~ 100 к.с./литър раб. обем). Ако ползват метанол вместо бензин предполагам може чувствително повече.
http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board= ... &sb=5&vc=1

Благодаря за линка - ето статията за Лада VFTS:
http://www.kartuning.ru/kunskamera/index.php?idi=88


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Съб 19 май 2007 14:22


musura написа:
sin orel C20XE написа:ма тез 12-ки не стават с 1.7! :wink:


е що да не стават? нали виждаш, че става. Всичко е въпрос на правилно количество въздух, гориво, обороти, килограми, предавки, гуми и т.н. Мисля, че кубатурата е последното важно :wink:


Аз съм съгласен че мотора не е 1.7 ,но чак да е подминал 2.0 та някои каза 2.3 тва не знам дали има как да стане !!!

А съм съгласен с масура че всичко е въпрос на гориво,въздух,оборти килграми и т.н няма да ме учуди този мотор да се рзвърта до над 12/13к оборота +


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 19 май 2007 14:35


В даскалото което учих едно време имаха рали отбор спонсориран от ВМЗ/огромен бюджет щото някога тва нещо правеше пушки/,+лаборатория със дино тест на гумите,дино тест на мотора без да се сваля самия мотор/разрпаботка на ферари/,+ още два тестера за мощност но при свален мотор,няколко инженери и десетина механици.Според техните думи ладов мотор без променена кобатура със сменени всички карантий е 170-180 коня пикова мощност.На Гошо ладата е ясно че е бая отгоре така че си правете сметка.На комисията също е ясно ,че тоз човек е извън регламента ,ама го държат щото прави атракция и помага на спорта.След година две като се популяризира достатъчно ще му резнат кранчето и ще трябва да търси по-честни пътища/твърде вероятно е да ги намери/
P.S.На Карбуратора му правя евала макар и да лъже според мен ,щото показва найстина какво е автомобилен спорт - да се научиш да изстискаш максимума от машината по всички направления , а не копуване на части от интернет и обезкостяване на серийно оборудване на кола :bowdown


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 19 май 2007 14:41


Tibi.b написа:А съм съгласен с масура че всичко е въпрос на гориво,въздух,оборти килграми и т.н няма да ме учуди този мотор да се рзвърта до над 12/13к оборота +

Ама вие тези конски сили и обороти за нищо ги нямате... :) Скрихте топката на всички руски и италиански специалисти...


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Съб 19 май 2007 14:50


Не знам,какво мислите,но съм много съгласен с Личо,как се вадят 500 кс от атмосферен 1,7?
Не става! :wink:


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Съб 19 май 2007 15:04


sin orel C20XE написа:Не знам,какво мислите,но съм много съгласен с Личо,как се вадят 500 кс от атмосферен 1,7?
Не става! :wink:


Добре ама как се вадят 2,5 литра от 1,7 ????


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 19 май 2007 15:09


Tibi.b написа:
sin orel C20XE написа:Не знам,какво мислите,но съм много съгласен с Личо,как се вадят 500 кс от атмосферен 1,7?
Не става! :wink:


Добре ама как се вадят 2,5 литра от 1,7 ????

ми как......казанчето за чистачките е още 2-3 литра mhihi mhihi mhihi като не го пълни за да е по лек ;) иначе става 4.7 mhihi mhihi



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта