Здравейте. Темата можеби е изтъркана, има много написано за 1.9 двигателите и 2.0тди 140 и 170 коня, но за този не намерих много информация. Ще се раздвам да се включи някой който го е правил и може да сподели мнения.
Притежавам коалта от около 2 години и не съм имал сериозни проблеми, двигателя е тих и горе долу икономичен. Иска ми се да засиля малко колата, направих ресърч за компонентите на двигателя и това което открих е - всичко без софтуера, маховика (който е 228мм изпозва се в 1.9тди 105 коня и 1.6тди) и скоростната кутия са идентични с версията 140 коня на същия мотор (става въпрос за комон рейл двигателите). Дюзи, глава, блок, дпф и тн са същите както и в по-надутия мотор.
На повечето места този мотор го ремапват между 160 и 180кс, за което няма как да се съглася че не е вредно за мотора. На мен около 130 кончета (20 отгоре) биха ми били напълно достатъчни. Не ритам съединителя, не се дърпам с други коли, карам доста спокойно, иска ми се извънградско да има малко повече сила в изпреварванията и да не връщам често предавките надолу. Скоростната кутия е 5 степенна, но с доста дълги скорости и понякога 5-та е дълга, а 4та идва прекалено къса. Не желая да се налага да премахвам системите за екология, харесва ми колата да загрява бързо и да не къди така че дпф и егр остават на мястото си. Двигателя също е доста тих за дизел и ми се иска да остане такъв.
Карам на 70% извънградско, до сега не съм има проблеми с дпф и егр, колата е на малко над 190 000км, реални. Обслужвам я редовно с масло по спецификация, което сменям сам заедно с всички филтри.
Според интернет и ремаперите с които говорих, мощността която желая няма да навреди по никакъв начин на мотора ми, но мои приятели твърдят че ще си съсипя колата.
Няма да пестя пари за качествен ремап и ще намеря професионалисти, също и бих се пожертвал да сменя комплект маховик (този не си знае годините), но не ми се иска за 30к км да го троши или нещо друго по мотора да вхърли водите заради ремапа, а опцията да мина на твърд маховик я отписвам директно. Колата я използвам за ежедневно шофиране.
Бих се раздвал на обективни мнения, особено ако някой си го е направил на колата си.
Golf mk6 CR 110 коня ремап - мнения
Re: Golf mk6 CR 110 коня ремап - мнения
Линкът е за 1.6, моят е 2.0, от същия сайт предлагат между 168-172 коня, но това не е в БГ и е доста над наждите ми
https://www.onlyrevo.com/product-details/software/volkswagen/golf-vi/45/stage-1
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Golf mk6 CR 110 коня ремап - мнения
Отиваш във Варна, Гюнтер сервиз, и Самуил ти го прави колкото коня искаш.
- papa franku
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf mk6 CR 110 коня ремап - мнения
Вероятно само маховика ще износва по-бързо.
- Petrolhead
- Мнения: 2119
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf mk6 CR 110 коня ремап - мнения
https://www.onlyrevo.com/dealer-locator/d-bros-automotive-auto-repair-garage
това са представителите им за България.
това са представителите им за България.
- Ицку®
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
- Автомобил: 2xTouran TDI
- Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
- Местоположение: Поморие
Re: Golf mk6 CR 110 коня ремап - мнения
Мотора е 1:1 с версията със 140 коня. Софтуерно е ограничен до 110 коня. След ремап изкарва коне колкото 140 коня с ремап.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf mk6 CR 110 коня ремап - мнения
И аз така мислех, даже хора които се занимават с чипове са ми го казвали, но се оказа че не е баш така. Ремап само от Revo, това е истински чип тунинг без риск и без пушек. Малко е по скъп но си струва, ако колата ми беше като твоята въобще нямаше да се замисля
- Danny boy
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf mk6 CR 110 коня ремап - мнения
С тоя 228 съединител, 170кс ще станеш около 400н.м.
Виж ако беше 240..Макар че има варианти за усилени такива ноооо... цените... ах цените... Хич не ми се мисли колко ще устиска барабар с маховика. Трябва да я караш много умерено, а повярвай като я ремапнеш, това е трудна работа.
Ако беше моя щях да го направя, с едно на ум за рязкото даване на газ.
Виж ако беше 240..Макар че има варианти за усилени такива ноооо... цените... ах цените... Хич не ми се мисли колко ще устиска барабар с маховика. Трябва да я караш много умерено, а повярвай като я ремапнеш, това е трудна работа.
Ако беше моя щях да го направя, с едно на ум за рязкото даване на газ.
Re: Golf mk6 CR 110 коня ремап - мнения
Здравей, колега.
Твоята кола навсякъде я дават около 148к.с. и 320Nm след ремап.
Моят съвет е да действаш смело, колата ще стане много по-приятна и икономична за каране в ниски обороти, а извън града ще имаш доста повече елестичност и по-безопоасни изпреварвания, когато се налага.
Човекът, от който съм доволен вече за 3 коли, който ми е оправял проблеми, които разни инженери, прехвалени големи сервизи не успяха, беше той. Не му правя реклама, просто споделям своя опит.
Човекът е Евгени Ангелов - https://vgstuning.com/
Имай впредвид, че ако колата ти е на 200 000км или повече, ще се маха DPF задължително, EGT (Exhaust Gas Temperature) ще са много високи с него, но той може да ти обясни по-подробно - как, какво и защо.
Твоята кола навсякъде я дават около 148к.с. и 320Nm след ремап.
Моят съвет е да действаш смело, колата ще стане много по-приятна и икономична за каране в ниски обороти, а извън града ще имаш доста повече елестичност и по-безопоасни изпреварвания, когато се налага.
Човекът, от който съм доволен вече за 3 коли, който ми е оправял проблеми, които разни инженери, прехвалени големи сервизи не успяха, беше той. Не му правя реклама, просто споделям своя опит.
Човекът е Евгени Ангелов - https://vgstuning.com/
Имай впредвид, че ако колата ти е на 200 000км или повече, ще се маха DPF задължително, EGT (Exhaust Gas Temperature) ще са много високи с него, но той може да ти обясни по-подробно - как, какво и защо.
- papa franku
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf mk6 CR 110 коня ремап - мнения
Danny boy написа:С тоя 228 съединител, 170кс ще станеш около 400н.м.
Виж ако беше 240..Макар че има варианти за усилени такива ноооо... цените... ах цените... Хич не ми се мисли колко ще устиска барабар с маховика. Трябва да я караш много умерено, а повярвай като я ремапнеш, това е трудна работа.
Ако беше моя щях да го направя, с едно на ум за рязкото даване на газ.
Човека е писал, че иска да вдигне конете доста леко. И аз съм ресърчвал (със същия мотор съм) и наистина съединителя/маховика са по-малки от 140 коня версията. Същия маховик го слагат и в 1.9тди 105 коня, би трябвало със до 140 коня да не е чак такава трошачка на маховици. Те са си консуматив и да изкара 50-60 хиляди километра с лек ремап и не олигофренско каране би било приемливо.
130-140 коня на дизел турбо мотор биха се чувствали достатъчни (поне за мен), все пак това е 2л двигател би трябвало да ги понесе. Аз от година обмислям да си засиля колата със същите стойности.
- papa franku
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf mk6 CR 110 коня ремап - мнения
Аз се престраших и извърших процедурата. Предложиха ми 160 като максимум за безопасен ремап, поисках да е около 140. Последва диагностика, рън на дино, ремап, настройка и няколко ръна на дино след ремапа. Разликата е огромна, макар че на колелета е малко под 130 коня. Върви мазно и ускорява плавно. В ниските обороти до 1800 не усещам голяма разлика, но предполагам е за да пазим маховици и скорости. Като цяло карам спокойно и разхода е същия, на дълъг път и каране с ограничения е дори малко по-малък от преди. Проблеми още нямам, но съм минал само няколко хиляди километра, времето ще покаже. За сега съм много доволен, този вървеж на мен ми е напълно достатъчен и повече силов тунинг няма да правя.
Ако на някой му е интересно прикачам графиката. Не изглежда да има рязки пикове в нютоните, нито се усеща да има такива, но аз не разбирам особено.
Ако на някой му е интересно прикачам графиката. Не изглежда да има рязки пикове в нютоните, нито се усеща да има такива, но аз не разбирам особено.
Re: Golf mk6 CR 110 коня ремап - мнения
Благодаря за информацията колеги, вероятно и аз ще направя тази интервенция
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта