Ето най-накрая снимка на уредите от ауди преправени в зелено.
От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Намерих и оригинален климатроник но няма да си сложа главата в торбата има 10 кила инсталация друг ръкав за въздуха и един куп датчици,като някой липсват просто трябва да разглобя цялата кола за една екстра която лично на мен било то с нея или не ми е все едно.
С екстрите дотук. Вече имам и глава от 1,8 мотор в идеално здраве 83 година с големи клапани и механични повдигачи. Разпределителния вал на голф единичката отива на тая глава, а тя - на мястото на старата,която е вмомента на пасата + едни ПБ бутала или там от 1,8 с плитката горивна камера..
С екстрите дотук. Вече имам и глава от 1,8 мотор в идеално здраве 83 година с големи клапани и механични повдигачи. Разпределителния вал на голф единичката отива на тая глава, а тя - на мястото на старата,която е вмомента на пасата + едни ПБ бутала или там от 1,8 с плитката горивна камера..
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Еми мерил съм го на кантар и това показа.Но аз нямам никакви екстри като климатици ел стъкла и др.които си тежат. Сега като сложа ел стъклата ще качи някой друг килограм. Също така резервоара ми беше почти празен нямам хидравлични рейки и усложнения отпред в моторния отсек а Голф 3 си тежи особено 4-врат писано е по други теми мисля че.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта