От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 06 фев 2008 20:10


Ето най-накрая снимка на уредите от ауди преправени в зелено.

Изображение




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 06 фев 2008 22:21


Супер е! :wink: Видях ги и на живо :shock ,нямам думи!!! Браво !!! :да:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 06 фев 2008 22:36


Браво - супер са станали уредите ;)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 06 фев 2008 22:38


Li4o написа:Браво - супер са станали уредите ;)


бате тоа дарак въри кът кр деа :lol:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 06 фев 2008 23:34


А честити уреди! Еми ше върви та, нали е 8 клапанов :lol:
Откъде се сдоби с тея убавини и колко пара вкара, датчици нови ли купува по тея уреди или ги взе с датчици? Много отдавна съм ги решил и аз тея трите, на мястото на двете духалки по средата на арматурното табло!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 07 фев 2008 0:13


Ми уредите заедно с сендерите ми излязоха 80 кинта просто за по малко не можах никъде да намеря а те са и дефицит.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 07 фев 2008 7:36


Е те това направо ме изпълни :D все по-арен става пасатора и все едно за него са правени тия гаугеси :D
Stenly написа:Ми уредите заедно с сендерите ми излязоха 80 кинта просто за по малко не можах никъде да намеря а те са и дефицит.

За 80 пари със датчици е супер оферта :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 18 май 2008 22:55


Малко ъп-че на темата. Малко глезотии за колата - 4 ел стъкла с всичко към тях днеска пробвах във висящо състояние и слава богу работят също така и ел огледала с подгряване но трябва и тяхната инсталация да възстановя тея дни и да сложа всичко накуп.

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 18 май 2008 23:33


Е ха честито да ти е баце! :lol: Ся и един климатик! :lol:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 19 май 2008 8:56


Намерих и оригинален климатроник но няма да си сложа главата в торбата има 10 кила инсталация друг ръкав за въздуха и един куп датчици,като някой липсват просто трябва да разглобя цялата кола за една екстра която лично на мен било то с нея или не ми е все едно.

С екстрите дотук. Вече имам и глава от 1,8 мотор в идеално здраве 83 година с големи клапани и механични повдигачи. Разпределителния вал на голф единичката отива на тая глава, а тя - на мястото на старата,която е вмомента на пасата + едни ПБ бутала или там от 1,8 с плитката горивна камера..


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 19 май 2008 11:52


Климатроника майната му, това са ти един куп моторчета с клапи и т.н. ... не се занимавай, боцни си нормален климатик, трябва ти компресор, радиатор, изпарител, две перки за радиатора с въздуховод и маркучи!


Потребителски аватар
spot1
Мнения: 75
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот spot1 » Пон 19 май 2008 20:30


браво колега супер си номера е да направиш тежка кола бърза отколкото лека.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 19 май 2008 21:04


Ето че имах един свободен час днеска и веднага го запълних :lol:
Това са два от клапаните на новата глава която предстои да се слага.

Spot1 Пасата не е тежка кола за големината си. Моя съм го теглил 1080 кила ;)
Изображение


Потребителски аватар
spot1
Мнения: 75
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот spot1 » Пон 19 май 2008 21:09


добре тогава голф3 защо е 1180кг моля ти се кажи откаде купи фаровете за пасата


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 19 май 2008 21:14


Еми мерил съм го на кантар и това показа.Но аз нямам никакви екстри като климатици ел стъкла и др.които си тежат. Сега като сложа ел стъклата ще качи някой друг килограм. Също така резервоара ми беше почти празен нямам хидравлични рейки и усложнения отпред в моторния отсек ;) а Голф 3 си тежи особено 4-врат писано е по други теми мисля че.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта