Преди време видях в мобиле един голф, който се продаваше, но му поизгубих дирите, иначе щях да го поразпитам как се случват нещата. Питането ми е някой запознат ли е как точно се случват нещата. С какъв карбуратор е голфчето, защото ако се надуе през карбуратора си връща горивото през поплавковата камера и точно когато дойде бууста няма гориво? Преди време едни приятелчета правиха лада и сложиха турбото след карбуратора, та въртеше през турбинката цялата смес, вървеше доста приятно на 0,5... Ако някой има мнение по темата, много ще се радвам да го чуя и да се обсъди...
П.С. Моля въздържайте се от коментари от сорта "Бате не стават нещата с карбуратори трябва си инжекцион" Стават нещата и то доста добре просто не сме достатъчно запознати... Прикачвам снимка на "Въпросния" голф...
Питане отностно Карбуратор и Турбина ?
- MiTaKa9222
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 15 яну 2013 15:36
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: RP 1991
- Местоположение: Sofia
Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?
Е добре де,да не би да несъм ти говорил по въпроса.Най-лесно става със карбуратор solex 32 dis от рено 5,9,11 турбо,само трябва и 1 бензинов регулатор,останалото си е турбина,кулър,колектор , пътища и блоу оф и приключваш.Може и от ланчиа да се намери турбо карбуратор,абе нали знаеш квото изпадне.
ПП: турбо карбуратора на lancia e weber DAT 32 и е двукамерен,докато солекса е еднокамерен
ПП: турбо карбуратора на lancia e weber DAT 32 и е двукамерен,докато солекса е еднокамерен
Последна промяна от dibo92 на Сря 17 юли 2013 12:42, променено общо 2 пъти.
- MiTaKa9222
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 15 яну 2013 15:36
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: RP 1991
- Местоположение: Sofia
Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?
Да ама този не ми прилича на Солекса, а пък и дроселчето ми изглежда доста малко...
- EasEr
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 20:42
- Автомобил: 1990 VW GOLF 2
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?
някой може ли да ме светне защото ми е минавало от ума карам Г2 1.6 pierburg 2EE
да слагам турбо да ме светне на какви пари излиза :?
да слагам турбо да ме светне на какви пари излиза :?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?
Карбуратора ще е от Рено...едва ли ладеният може да го преработиш да впръсква.Но като цяло такъв тип мотор пълненето ти е най-лесно.Може и на газ само с дросел.По-интересно са смесите и аванса :)
- audi_s2_
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 19:28
- Автомобил: Golf MK2
- Двигател: 1.8 GTI 8V
- Местоположение: Асеновград
Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?
mupk0 написа:Карбуратора ще е от Рено...едва ли ладеният може да го преработиш да впръсква.Но като цяло такъв тип мотор пълненето ти е най-лесно.Може и на газ само с дросел.По-интересно са смесите и аванса :)
И аз това се чудя и разучавам как може да се настрои, без електроника
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?
Или от ланча има карбуратор за турбо освен рено 5
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?
Имаше едни пичове с една червена лада, при тях карба беше след турбината
не знам какъв карбуратор са ползвали??? (имаха страница в фасебок)
По добри вариант на мен ми се струва, карба да е след турбината
карба си стой на колектора и отгоре влиза налягането и въздуха,
само не знам до колко могат да издържат дроселовите клапи.
Иначе за смесите, сигурно с една торба жигльори ще се настроят.
не знам какъв карбуратор са ползвали??? (имаха страница в фасебок)
По добри вариант на мен ми се струва, карба да е след турбината
карба си стой на колектора и отгоре влиза налягането и въздуха,
само не знам до колко могат да издържат дроселовите клапи.
Иначе за смесите, сигурно с една торба жигльори ще се настроят.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?
Смесите най-лесно стават на газ при такова положение.Аванса най-лесно е като делкото му се огънат пружините на заводското делко,за да няма допълнилни градуси от центрубежният регулатор.До 5-6гр няма проблеми.Заводските делка на ладата с вакуум като им го махнеш някъде до там стигат доколкото съм чел.Има ли мерак има и начин.Аз съм замислил нещо,но всичко зависи от едни курсове тука и ако не ми мине котка пътя другото лято ще карам 1.6Т в купе от Джета съм решил уж.Само че няма да е с карбуратор и ще е само на газ.
- MiTaKa9222
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 15 яну 2013 15:36
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: RP 1991
- Местоположение: Sofia
Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?
Тия пичове дето си гледал с ладата са едни мои приятелчета и си става това с турбото след карбуратора но е проблемно тръгването, защото дави доста, а иначе ладата беше надута на 0.5 но турбината беше зле. Смесите се правят перфектно на газ анализатора, сменят се жигльрите докато не ти дойде ламбдата преди единичка някъде до 0.900 е добре богата на голфа ми с жигулския карбуратор сместа във високите стига до 0.860 и нещо и си драпа доволно. Само че според мене има едно голямо "НО" за под товар когато е двигателя е хубаво да се измери ама с газанализатора не става, че не мога да го кача с компа в багажника и да меря... Иначе замислям по нататък суперчарджър и карбуратор... А питането ми е защото ми седи една турбинка излишна с едно кулерче и искам да направя нещо с тях...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта