Питане отностно Карбуратор и Турбина ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
MiTaKa9222
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 15 яну 2013 15:36
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: RP 1991
Местоположение: Sofia

Питане отностно Карбуратор и Турбина ?

Мнениеот MiTaKa9222 » Сря 17 юли 2013 12:05


Преди време видях в мобиле един голф, който се продаваше, но му поизгубих дирите, иначе щях да го поразпитам как се случват нещата. Питането ми е някой запознат ли е как точно се случват нещата. С какъв карбуратор е голфчето, защото ако се надуе през карбуратора си връща горивото през поплавковата камера и точно когато дойде бууста няма гориво? Преди време едни приятелчета правиха лада и сложиха турбото след карбуратора, та въртеше през турбинката цялата смес, вървеше доста приятно на 0,5... Ако някой има мнение по темата, много ще се радвам да го чуя и да се обсъди...
П.С. Моля въздържайте се от коментари от сорта "Бате не стават нещата с карбуратори трябва си инжекцион" Стават нещата и то доста добре просто не сме достатъчно запознати... Прикачвам снимка на "Въпросния" голф...
Прикачени файлове
3377075o.jpg




Потребителски аватар
dibo92
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?

Мнениеот dibo92 » Сря 17 юли 2013 12:23


Е добре де,да не би да несъм ти говорил по въпроса.Най-лесно става със карбуратор solex 32 dis от рено 5,9,11 турбо,само трябва и 1 бензинов регулатор,останалото си е турбина,кулър,колектор , пътища и блоу оф и приключваш.Може и от ланчиа да се намери турбо карбуратор,абе нали знаеш квото изпадне.
ПП: турбо карбуратора на lancia e weber DAT 32 и е двукамерен,докато солекса е еднокамерен

Последна промяна от dibo92 на Сря 17 юли 2013 12:42, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
MiTaKa9222
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 15 яну 2013 15:36
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: RP 1991
Местоположение: Sofia

Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?

Мнениеот MiTaKa9222 » Сря 17 юли 2013 12:30


Да ама този не ми прилича на Солекса, а пък и дроселчето ми изглежда доста малко...


Потребителски аватар
EasEr
Мнения: 119
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 20:42
Автомобил: 1990 VW GOLF 2
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?

Мнениеот EasEr » Сря 17 юли 2013 17:49


някой може ли да ме светне защото ми е минавало от ума карам Г2 1.6 pierburg 2EE
да слагам турбо да ме светне на какви пари излиза :?


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?

Мнениеот mupk0 » Сря 17 юли 2013 17:56


Карбуратора ще е от Рено...едва ли ладеният може да го преработиш да впръсква.Но като цяло такъв тип мотор пълненето ти е най-лесно.Може и на газ само с дросел.По-интересно са смесите и аванса :)


Потребителски аватар
audi_s2_
Мнения: 215
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 19:28
Автомобил: Golf MK2
Двигател: 1.8 GTI 8V
Местоположение: Асеновград

Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?

Мнениеот audi_s2_ » Сря 17 юли 2013 19:10


mupk0 написа:Карбуратора ще е от Рено...едва ли ладеният може да го преработиш да впръсква.Но като цяло такъв тип мотор пълненето ти е най-лесно.Може и на газ само с дросел.По-интересно са смесите и аванса :)

И аз това се чудя и разучавам как може да се настрои, без електроника :rolleyes


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?

Мнениеот Stenly » Сря 17 юли 2013 21:01


Или от ланча има карбуратор за турбо освен рено 5


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?

Мнениеот RISTEE » Чет 18 юли 2013 9:58


Имаше едни пичове с една червена лада, при тях карба беше след турбината
не знам какъв карбуратор са ползвали??? (имаха страница в фасебок)
По добри вариант на мен ми се струва, карба да е след турбината
карба си стой на колектора и отгоре влиза налягането и въздуха,
само не знам до колко могат да издържат дроселовите клапи.
Иначе за смесите, сигурно с една торба жигльори ще се настроят.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?

Мнениеот mupk0 » Чет 18 юли 2013 15:06


Смесите най-лесно стават на газ при такова положение.Аванса най-лесно е като делкото му се огънат пружините на заводското делко,за да няма допълнилни градуси от центрубежният регулатор.До 5-6гр няма проблеми.Заводските делка на ладата с вакуум като им го махнеш някъде до там стигат доколкото съм чел.Има ли мерак има и начин.Аз съм замислил нещо,но всичко зависи от едни курсове тука и ако не ми мине котка пътя другото лято ще карам 1.6Т в купе от Джета съм решил уж.Само че няма да е с карбуратор и ще е само на газ.


Потребителски аватар
MiTaKa9222
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 15 яну 2013 15:36
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: RP 1991
Местоположение: Sofia

Re: Питане отностно Карбуратор и Турбина ?

Мнениеот MiTaKa9222 » Чет 18 юли 2013 19:20


Тия пичове дето си гледал с ладата са едни мои приятелчета и си става това с турбото след карбуратора но е проблемно тръгването, защото дави доста, а иначе ладата беше надута на 0.5 но турбината беше зле. Смесите се правят перфектно на газ анализатора, сменят се жигльрите докато не ти дойде ламбдата преди единичка някъде до 0.900 е добре богата на голфа ми с жигулския карбуратор сместа във високите стига до 0.860 и нещо и си драпа доволно. Само че според мене има едно голямо "НО" за под товар когато е двигателя е хубаво да се измери ама с газанализатора не става, че не мога да го кача с компа в багажника и да меря... Иначе замислям по нататък суперчарджър и карбуратор... А питането ми е защото ми седи една турбинка излишна с едно кулерче и искам да направя нещо с тях...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта