Смяна на пружината на уестгейта на GARRETT T2!РЕШЕНО!
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Смяна на пружината на уестгейта на GARRETT T2!РЕШЕНО!
Колеги, моля ако някой може да съдейства с инфо по въпроса ,как се отваря тая гад -"буталото с пружината на уестгейта", как да я затворя качествено, и как да избера подходяща пружина ,така че да на стават издънки! Ясно че трябва да се мери налягането с някакъв манометър и маркуче към "фишката" на студената част на турбото,но все пак не бих се захванал без да чуя вашите мнения от опит. Ползвах търсачката и попрочетох доста ,но не срещнах писания,как точно става играта. Предварително Благодаря!
Последна промяна от vladoprintmaster на Вто 17 юни 2008 23:09, променено общо 1 път.
Здравей и добре дошъл,провери във проспиид,импас56 и хед 91,там ще ти предложат пружини със различна твърдост.Налягането на турбото се мери в движение(поне при обикновенните турбини без vgt)с помоща на манометър свързан към всмукателния колектор.Така ще видиш кога започва турбо ефекта,кога(при какви обороти)е максималното налягане и колко е(bar;psi)Бъди внимателен с пружинките да не стане качамак.Може да си сложиш манометър в купето и да следиш налягането,не че ще стане по бърза колата,но ще следиш макс налягане и ще превключваш в подходящия момент.Имаше такава тема във форума.Не знам(щото съм неук)дали твоята турбина е с вграден такъв клапан,ако е ще глътне повече парички това което искаш.Надявам се да бях полезен и успех.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
martineli написа:а как се регулира бууста на турбини с вакумен гейт(ако не се казва така не ми се смейте ама имам предвит когато вграденият гейт е постоянно отворен и на щуцерчето се връзва вакуум щото иначе не се затваря)
Аз мисля че при вакуумните трябва да се прави с чип,докато при вестагейт може с кранче.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На практика управлението е еднакво, но начина на изпълнение и работа няма почти нищо общо.
Internal Wastegate Actuator
С промяна в дължината актуаторната рейка се получава по-голям натяг на пружината вътре в него, но ако това не е възможно се ползва механичен или електронен буст контролер за създаване на утечка от входа...съответно силата за натиск на мембраната намалява....актуатора натиска по-късно...буста е по-висок.
Използва се предимно за малки турбини.
External Wastegate
С подмяна на пружината с по-яка се променя и прага на разтоварване или буста се вдига. комбинира се с външен най-вече електронен буст контролер, но историята познава и хора използвали механични
PACO
Internal Wastegate Actuator
С промяна в дължината актуаторната рейка се получава по-голям натяг на пружината вътре в него, но ако това не е възможно се ползва механичен или електронен буст контролер за създаване на утечка от входа...съответно силата за натиск на мембраната намалява....актуатора натиска по-късно...буста е по-висок.
Използва се предимно за малки турбини.
External Wastegate
С подмяна на пружината с по-яка се променя и прага на разтоварване или буста се вдига. комбинира се с външен най-вече електронен буст контролер, но историята познава и хора използвали механични
PACO
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Мерси за отговорите!!!
Мерси,добре заварили!!!Мисля , загрях за трика с кран4ето /извинете но с фонети4ната не съм мн. добре а кирилицата работи ама ако иска/!Да разбирам ли 4е се слага тройник с кран4е на малкото марку4е,което извежда налягане към въпросния контролер с пружината? Същто така до колкото разбрах от 4етене из форума ,заводски на тази турбина и е определен буст 0.6-0.65бара! Зна4и ли 4е на манометъра показанията трябва да са около 1.6 = /0.6 +атмосверното налягане/ без да са правени някакви интервенции с пружинки или кран4ета?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Някои може ли да сподели , ако знае за какво е отвора от външната страна на студената 4аст на GARRETT t2, в които има навит винт с шестограм "5"!?! Аз не съм някакъв разбира4 , ама не е ли там марку4а към" blowoff "клапана на бензиновите автомобили? извинявам се за отклонението от темата- ! няма да ми става навик!
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта