Смяна на пружината на уестгейта на GARRETT T2!РЕШЕНО!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
vladoprintmaster
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Смяна на пружината на уестгейта на GARRETT T2!РЕШЕНО!

Мнениеот vladoprintmaster » Нед 15 юни 2008 0:54


Колеги, моля ако някой може да съдейства с инфо по въпроса ,как се отваря тая гад -"буталото с пружината на уестгейта", как да я затворя качествено, и как да избера подходяща пружина ,така че да на стават издънки! Ясно че трябва да се мери налягането с някакъв манометър и маркуче към "фишката" на студената част на турбото,но все пак не бих се захванал без да чуя вашите мнения от опит. Ползвах търсачката и попрочетох доста ,но не срещнах писания,как точно става играта. Предварително Благодаря!

Последна промяна от vladoprintmaster на Вто 17 юни 2008 23:09, променено общо 1 път.




chachi
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chachi » Пон 16 юни 2008 22:52


Здравей и добре дошъл,провери във проспиид,импас56 и хед 91,там ще ти предложат пружини със различна твърдост.Налягането на турбото се мери в движение(поне при обикновенните турбини без vgt)с помоща на манометър свързан към всмукателния колектор.Така ще видиш кога започва турбо ефекта,кога(при какви обороти)е максималното налягане и колко е(bar;psi)Бъди внимателен с пружинките да не стане качамак.Може да си сложиш манометър в купето и да следиш налягането,не че ще стане по бърза колата,но ще следиш макс налягане и ще превключваш в подходящия момент.Имаше такава тема във форума.Не знам(щото съм неук)дали твоята турбина е с вграден такъв клапан,ако е ще глътне повече парички това което искаш.Надявам се да бях полезен и успех.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 16 юни 2008 23:12


:shock
Тоя гарет не е ли с вграден уестгейт?
Изображение

тук не се сменя пружина като ти трябва повече буст а се прави с механичен буст контролер или кранче тунинг :wink:

РАСО


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пон 16 юни 2008 23:17


а как се регулира бууста на турбини с вакумен гейт(ако не се казва така не ми се смейте ама имам предвит когато вграденият гейт е постоянно отворен и на щуцерчето се връзва вакуум щото иначе не се затваря)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 16 юни 2008 23:28


martineli написа:а как се регулира бууста на турбини с вакумен гейт(ако не се казва така не ми се смейте ама имам предвит когато вграденият гейт е постоянно отворен и на щуцерчето се връзва вакуум щото иначе не се затваря)


Аз мисля че при вакуумните трябва да се прави с чип,докато при вестагейт може с кранче. :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 17 юни 2008 0:02


На практика управлението е еднакво, но начина на изпълнение и работа няма почти нищо общо.

Internal Wastegate Actuator
С промяна в дължината актуаторната рейка се получава по-голям натяг на пружината вътре в него, но ако това не е възможно се ползва механичен или електронен буст контролер за създаване на утечка от входа...съответно силата за натиск на мембраната намалява....актуатора натиска по-късно...буста е по-висок.
Използва се предимно за малки турбини.
Изображение
Изображение
Изображение

External Wastegate
С подмяна на пружината с по-яка се променя и прага на разтоварване или буста се вдига. комбинира се с външен най-вече електронен буст контролер, но историята познава и хора използвали механични :wink:
Изображение
Изображение

PACO


vladoprintmaster
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мерси за отговорите!!!

Мнениеот vladoprintmaster » Вто 17 юни 2008 0:23


Мерси,добре заварили!!!Мисля , загрях за трика с кран4ето /извинете но с фонети4ната не съм мн. добре а кирилицата работи ама ако иска/!Да разбирам ли 4е се слага тройник с кран4е на малкото марку4е,което извежда налягане към въпросния контролер с пружината? Същто така до колкото разбрах от 4етене из форума ,заводски на тази турбина и е определен буст 0.6-0.65бара! Зна4и ли 4е на манометъра показанията трябва да са около 1.6 = /0.6 +атмосверното налягане/ без да са правени някакви интервенции с пружинки или кран4ета?


vladoprintmaster
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vladoprintmaster » Вто 17 юни 2008 0:58


Някои може ли да сподели , ако знае за какво е отвора от външната страна на студената 4аст на GARRETT t2, в които има навит винт с шестограм "5"!?! Аз не съм някакъв разбира4 , ама не е ли там марку4а към" blowoff "клапана на бензиновите автомобили? извинявам се за отклонението от темата- ! :roll: няма да ми става навик!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 17 юни 2008 2:07


ползва налягане от този винт, завива се тръбичка и може да се изведе маркъч за много работи, било то waste или меь. уред за налягане на таблото


vladoprintmaster
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vladoprintmaster » Вто 17 юни 2008 23:14


Мн. благодаря на всчки! Сега е веме първо да си събера мотора и след това дай боже вървеж, всички тия манометри,кранчета и др.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта