Ами много рано сте се изнизали, затова!
Спахме в една къща в селото и към 10ч дойдохме на поляната, но беше почти празна.
Стояхме до към 15ч и си тръгнахме.
Е не е лачена като твоята 4-ка , ама не ми се наливат повече пари, иначе е за боя. Но за ежедневка е идеална.
Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro
- vw_AnGeLcHyYy
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro
Уникално голфче. Доста често го виждам на ОМВ като ходя към ПУ и му се кефя много. Супер яко е.
- vw__fen
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro
Vento беше писъл преди че остава само решетката да пръснеш в цвета на купето пръсна ли е ....
- AnCh0
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 18 яну 2011 21:20
- Автомобил: Гетеи
- Двигател: не го знам ама бяга xD
- Местоположение: Varna
Re: Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro
някакво развитие по колата има ли колега ?
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro
Митака една да правеше щеше да е ок :D
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro
Така е, правя 3-4 коли едновременно, което бави малко нещата. Специално по тази - моторът така или иначе беше за обслужване (250,000км). Свалихме го, разглобихме го на всички съставни части, огледахме всяка. Всичко износено или тръгнало се смени с ново, така че да е напълно обслужен - сегменти, лагери, гарнитури и семеринги, глава - всичко. Миналата събота с Пешката го сглобихме с новите части (за което отново огромни благодарности ) и сега трябва да намеря време да му сложа кутията и да го връщам в коша. След което остава да измисля турбопътищата и генерацията, че ще са малко по-сложни от обичайно.
Май бях споменавал, че колата вече ще е с турбо Garrett GT3271, като целта е около 300 коня и 450 нютона на 0,9-1bar. Турбината позволява над 420 коня, но заради синхрото ще се огранича само докъм 300.
Малко снимки от последните 2-3 месеца:
Май бях споменавал, че колата вече ще е с турбо Garrett GT3271, като целта е около 300 коня и 450 нютона на 0,9-1bar. Турбината позволява над 420 коня, но заради синхрото ще се огранича само докъм 300.
Малко снимки от последните 2-3 месеца:
- Golf_maniac
- Мнения: 151
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
- Автомобил: BMW 530i
- Двигател: V8
- Местоположение: Варна
Re: Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro
Накъде в силов тунинг имаше тема за VR6 Turbo и човекът се пускаше на драг с повече от 400 коня. Не случайно в Германия използват кутията от Syncro за разни турбо проекти. А защо точно с тази турбина? С GT28 не се ли правят същите конски сили и не трябва ли да надува по-рано?
Поздрави и успех!
Поздрави и успех!
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Моят VW Golf 3 Variant VR6 2,9i Syncro
Не съм толкова навътре с турбините (консултират ме по-запознати), но мисля, че 28ца идва малка. Особено ако се очаква потенциал за развитие след време - аз търсех 35ца дори. Но тази ми изпадна почти чисто нова с колектора и даунпайпа на много изгодна цена и я взех. Беше на аналогичен проект на моя в Германия, който се получи добре според мен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта