Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Сря 26 мар 2014 20:40


Почна се :exclaim :arrow :c010 Сменя се г'де що не е сменено до сега, като обслужване по колата. (съединител, жила, лагери, карета, тампони, окачване, термостат и още много др.) все още неподменяни. Ето малко снимки от монтирането на задните койловете. Утре и предните, че чакам по хубави тампони за отпред. Гледам частите да са от по доказани марки или "оригинални". :mrgreen
Прикачени файлове
IMAG0356.jpg
IMAG0358.jpg
като са монтирани и четрите койла ще се нагласи височината
IMAG0355.jpg
IMAG0354.jpg
IMAG0353.jpg
:) Обичам, когато, колелата не висят по половин метър, когато е вдигната на подемника.




Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2149
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Vidol Nikolov » Сря 26 мар 2014 20:46


Е това вече е истинска кола :th_up

Наистина съм възхитен :th_up
Успех!


Потребителски аватар
JahreGTI
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 18 фев 2014 22:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот JahreGTI » Чет 27 мар 2014 12:38


:th_up
Изображение


Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот bulr1dr » Чет 27 мар 2014 19:26


Пак казвам ... уникална е колата колега, продължавай в същия дух :th_up А тази по горе е кофти копието на твоята :smile ATS-a и седи 10 пъти повече от прехваления BBS :biggrin


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Чет 27 мар 2014 19:57


Днес на пробен тест - драйв :drive на един пръст калник - гума, задира на пешеходните легнали полицаи при нормален "фронтален заход". :mhihi Трябва да го играя лява :arrow дясна лента или обратното и не трябва да идват коли зад мен... :rolleyes Но пък искам още по low... ще се свиква... :mrgreen
Прикачени файлове
Speed Bumps.jpg.png
Scirocco speed bumps.JPG

Последна промяна от Kirocco на Чет 27 мар 2014 20:30, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Чет 27 мар 2014 20:23


bulr1dr написа:Пак казвам ... уникална е колата колега, продължавай в същия дух :th_up А тази по горе е кофти копието на твоята :smile ATS-a и седи 10 пъти повече от прехваления BBS :biggrin



Благодарско за хубавите думи. :3 Не бих отказал обаче едни 16-ки RS с по голямо J за от зад. Зимата играх на търг в ebay за 2бр. ATS CUP 9J. Истината е, че за 2бр. под 300-350EUR с доставка до БГ и то не в много добро състояние, няма как да се вземат.


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Gigabyte » Чет 27 мар 2014 22:54


Как е окачването? Меко ,твърдо ,добре ли вози?


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Чет 27 мар 2014 22:57


Много хубава кола!Само гърнето да смениш, ти си знаеш :mhihi


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Пет 28 мар 2014 22:38


Кухненски снимки от играта днес. Харесва ми след първоначалния монтаж на койловете, но няма от къде да се минава с нея. После имаше малко-доста регулиране нагоре - надолу докато почне да минава легналите полицаи, без да издере предпазителя на резонатора злобно. Трябва да се вдигне още сантиметър два отзад.
Доста хора ме питат.. Как вози? - Вози доста хард и не искам и да си представям как ще е с червени пружини. Сравнително поносимо е, но пъвоначално ще е малко търсене докато се свикне с постояното отсечено подскачане. След някой и друг километър една идея ще поомекне. За поведение на пътя няма какво да кажа. Стабилноста от стоковото е огромна. Който се чуди за такъв тип окачване да си даде сметка, за какво ще използва колата и колко често? Дали само за fun или ежедневнно каране? Днеска съм приятно изморен и не ми се пише много... Ето малко фото то говори най-добре... :biggrin
Прикачени файлове
IMAG0377.jpg
IMAG0367.jpg
IMAG0365.jpg
IMAG0361.jpg
IMAG0363.jpg

Последна промяна от Kirocco на Пет 28 мар 2014 23:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Blese
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 14 ное 2010 0:36
Автомобил: Audi A4
Двигател:
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Blese » Пет 28 мар 2014 22:43


Тази вечер я видях на живо , нямам думи да опиша колата гледах цъках цъках гледах просто уникална браво Кире само хубави емоции да ти носи и винаги като слезеш от нея усмивката да не ти слиза от лицето. :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Пет 28 мар 2014 23:03


Blese написа:Тази вечер я видях на живо , нямам думи да опиша колата гледах цъках цъках гледах просто уникална браво Кире само хубави емоции да ти носи и винаги като слезеш от нея усмивката да не ти слиза от лицето. :bowdown :bowdown


И аз цъкам, когато минавам през легналите полицаи... :mhihi

Разходих колата малко вечерта да се порадвам на окачването. Ще се вдига още 1.5 - 2 см отзад, че сега седи спрямо предното все едно съм натоварил пет чувала с картофи. :mrgreen Ето две снимки с кофти качество от 202-ра.
Прикачени файлове
IMAG0385.jpg
IMAG0382.jpg


Потребителски аватар
Marto_cafeto
Мнения: 439
Регистриран на: Нед 06 ное 2011 21:14
Автомобил: Peugeot 307
Двигател:
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Marto_cafeto » Съб 29 мар 2014 14:59


Наказа ли ги онези "състезатели" с 316-ките :Mr Green Fun :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Съб 29 мар 2014 16:32


Снимки докато е ниска! :biggrin
Прикачени файлове
IMAG0391.jpg
IMAG0390.jpg


Потребителски аватар
Koko95
Мнения: 290
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:27
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: ATD
Местоположение: Видин/Fuengirola

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Koko95 » Нед 30 мар 2014 0:37


Супер е станало сирокото с окачването , колкото и да друса усещането на пътя е много по добро с такова окачване от колкото с стокова мекица :th_up


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Съб 05 апр 2014 17:14


Разделих се с койла. :icon_sad :mrgreen Не знам JOM-а колко е мек ама.... в града добре, ядва се.. намалиш, минеш по бавно, но драмата е на готините извънградски пътища. :mhihi Трудно поносимо е за мен особено на дупките главата все ми е в тавана поради това, че съм малко по височък и опирам на докрай спусната седалка. При 140-150км на магистралата колата на една лека неравност така рязко отскочи, че щях да избия шибито с глава. :mrgreen Относно визията и стойката, няма какво да коменртираме, колата изглежда два пъти по добре. На хубав равен път удоволствието е гарантирано, всеки който кара с такова окачване знае за какво говоря. Колата не мърда, става много по директна и я усещаш много добре в завой при спиране, всякак. Това са хубвите страни. Обаче "хубав равен път" тука няма а само тук таме някой сравнително равен участък, който трябва да е без дори и леки извивки на асфалта за да може за миг да се отпуснеш. Определено се возиш под напрежение. За каране става но за возене не. Вдигаш височината става на кокал твърдо. Сваляш височината малко по поносимо е но няма легнал полицай на който да не свалиш кожата. Абе общо взето човек трябва да е готов на доста компромиси. Сега събирам мнения за спортно нерегулируемо 40/40 или 60/40, защото отново съм си на изходна позиция със старите кокили, но пък си давам газ без много да се съобразявам. :biggrin Мисля да посъбера отгоре някой друг лев за Koni със саморегулиране на твърдостта и Eibach пружини.Нз какви парички ще дойде тази компановка за моя случай още не съм проверявал. Ако някой кара с подобно нещо и е правил сравнение с койл да каже? Говоря за койла от нисък клас не за KW. :biggrin Чудя се и за това ниско бюджетно нерегулируемо FK дали е чак толкова лошо, както повечето говорят и дали е по поносимо на гадничките отсечени неравности, на които подскачаш. Ако някой има впечатления или кара да сподели няма да му се разсърдя, най-много да го почерпя, :beer че като си видя колата и ... :no



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта