Челен кулер с вход и изход от 1-та страна ми продаваха в ХЕЕД Ауто. Може да се закупи и от повечето сайтове, които продават китайски тунинг части из нета. Това обаче ми се струва, че няма да ти е проблема с кулера. Тръбите, силиконовите снадки и евентуално труд, ако не си го правиш сам, ще са ти доста повечко отколкото самия кулер. Също така, те съветвам ако ще слагаш чип и кулер, да го направиш по едно и също време и да качваш колата само 1 път на диното.
На моя таралясник му изкараха 144кс, на колелата със сток кулер, само че след 3-4 тия рън въздуха загряваше много и почваше да гасне по светофарите
А да и за Голф 4, поставянето на челен кулер е малко заигравка. Или трябва да срежете ножа и да го носиш ниско, което е по аматьорското изпълнение или трябва да срежете от гредата, която е зад бронята. Не съм сигурен че се нарича точно греда, де
А относно катализатора и да го махаш и да не го махаш, ефект няма. Ние сме с метални катализатори и не се запушват. Разликата между резонаторно и катализатор е никаква. А пък за права тръба немога да ти кажа, като вървеж, ама бучи много да знаеш