Вие в Стара Загора не се шегувате май, колко мотора свалихте/качихте миналата седмица? Поздравления за което
Успех на колегата с проекта
Corrado Kompressor
- Te4eto
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:50
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: Стара Загора
Re: Corrado G60 Стара Загора
Известно време не бях писал в темата, в което се посвърши доста работа по колата и днес намерих време да споделя някоя и друга снимка. Та последно бях писал в самото начало като я почнах. След като видях кривата биела и сменихме всичките, събрахме долнището с нови сегменти и биелни лагери от Г60буталата са оригиналните на КР, като мотора ще се разрежда с гарнитури метални 2броя. Преди това всичко беше измито перфектно закарах го на контролен шлайф и си го боядисах бял с цвета на колата, като съм решил всичко в коша да е в бяло в черно и полирано.
В това си състояние пуснах блока и кутията, като нея ползвам от старото корадо, а от това ще стои за резерва или за продан ако ми затрябват пари.
И после влезнах в голям филм. Реших че ще прехвърлям АБС-а от старото Корадо на бялото, че то си нямаше. И въпреки че ме предупредиха се реших, голям зор видях, как ли не се чекнах по тая колакво ли не смених заради АБС-а, ама мерака иска жертви...
Питайте ме що не свалих седалката ми се мъчех, ми ако я бях свалил нямаше да я има снимката Не че после не ги свалих всичките да ги пера и да оправя скъсаната
Всичко за да имам АБС
В това си състояние пуснах блока и кутията, като нея ползвам от старото корадо, а от това ще стои за резерва или за продан ако ми затрябват пари.
И после влезнах в голям филм. Реших че ще прехвърлям АБС-а от старото Корадо на бялото, че то си нямаше. И въпреки че ме предупредиха се реших, голям зор видях, как ли не се чекнах по тая колакво ли не смених заради АБС-а, ама мерака иска жертви...
Питайте ме що не свалих седалката ми се мъчех, ми ако я бях свалил нямаше да я има снимката Не че после не ги свалих всичките да ги пера и да оправя скъсаната
Всичко за да имам АБС
- Te4eto
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:50
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: Стара Загора
Re: Corrado G60 Стара Загора
В последствие реших че отзад вместои да сменям главини дискове апарати и така нататък по-добре да сменя задния мост и така обърнах старата и почнах да си взимам каквото ми трябва (много е хубаво да имаш две все има от къде да вземеш)
Покрай това смених и предните главини апарати дискове, като сложих вече 280мм от Г60, и реших да боядисам апратите пак бели, на мен ми харесва страшно много така.
Откакто взех бялата мислех да и свалям мотора и да слагам Г60-то от старата. Няколко дена преди това реших да е другото-Кр долнище, 16 клапана глава, компресор Итън от Мерцедес, електроника от Г60 и инсталацията от двете предполагам, още не съм наясно. Заради 16 клапановата глава трябваше компресора да се измисли по друг начин да стои, не като на 8 клапанаовата, също така и генератора му трябваше ново място. След доста умуване няколко проби и момчето което идва да ми заваря алуминиевите неща, преработихме оригиналната стойка на Г60. като се подреди всичко всмукателя застава над компресора, под компресора се намира генератора а под него е хидравликата и става много объракно за пистовия ремък но и това вече се измисли как. Може би щеше да е по лесно генератора отзад над изпускателя, но ние не търсим лесното а индивидуалното и мисля го получих. Аето и една снимка как изглежда в пеоцес на работа.
Пропуснах да кажа за всмукателя. Мислех да позвам оригиналния на 9А като го отрязах фланеца и горната част, ама не винаги излиза такак както я мисля. Видях че съм направил грешка и така няма да стане или поне няма да стане с цял преден капак, ама човек се учи докато е жив и от грешките си. Откзаха се да си блъскам главата и да се мъча. Купих си материали, извиках отново момчето да позаваря и си направих нов индивидуален всмукател. По това време вече си взех и кулер който разполагам отпред челно между фаровете пред водния радиатор, като няма да се вижда и се запазва оригиналния вид на предницата. Накупих си малко тръби, отново Наско(заварчика) дойде и направихме и вход и изход на компресора, всички пътища са готови и много къси, стана супер.
Позапилихме заварките направихме и държачи за рейката която е от Ауди 1.8 20 клапана, и сега ще боядисвам стойката компресора генератора като съм сигурен че няма да се прави друго по тях и ще заравня всички заварки и полирам всички тръби и всмукателя. По мйотора остана главата на шлайф, обурудване и да я качим, след като вече няма да се напасва по ня друго да падат стружки вътре. Остана и инсталацията да се навърже, и водните пътища да се направят, че и те няма да станат от нито един от двата мотора. Все още мислим какво да правим с налягането електрониката дюзите, но и за тях вече има идея, всичко с времето си.
Покрай това смених и предните главини апарати дискове, като сложих вече 280мм от Г60, и реших да боядисам апратите пак бели, на мен ми харесва страшно много така.
Откакто взех бялата мислех да и свалям мотора и да слагам Г60-то от старата. Няколко дена преди това реших да е другото-Кр долнище, 16 клапана глава, компресор Итън от Мерцедес, електроника от Г60 и инсталацията от двете предполагам, още не съм наясно. Заради 16 клапановата глава трябваше компресора да се измисли по друг начин да стои, не като на 8 клапанаовата, също така и генератора му трябваше ново място. След доста умуване няколко проби и момчето което идва да ми заваря алуминиевите неща, преработихме оригиналната стойка на Г60. като се подреди всичко всмукателя застава над компресора, под компресора се намира генератора а под него е хидравликата и става много объракно за пистовия ремък но и това вече се измисли как. Може би щеше да е по лесно генератора отзад над изпускателя, но ние не търсим лесното а индивидуалното и мисля го получих. Аето и една снимка как изглежда в пеоцес на работа.
Пропуснах да кажа за всмукателя. Мислех да позвам оригиналния на 9А като го отрязах фланеца и горната част, ама не винаги излиза такак както я мисля. Видях че съм направил грешка и така няма да стане или поне няма да стане с цял преден капак, ама човек се учи докато е жив и от грешките си. Откзаха се да си блъскам главата и да се мъча. Купих си материали, извиках отново момчето да позаваря и си направих нов индивидуален всмукател. По това време вече си взех и кулер който разполагам отпред челно между фаровете пред водния радиатор, като няма да се вижда и се запазва оригиналния вид на предницата. Накупих си малко тръби, отново Наско(заварчика) дойде и направихме и вход и изход на компресора, всички пътища са готови и много къси, стана супер.
Позапилихме заварките направихме и държачи за рейката която е от Ауди 1.8 20 клапана, и сега ще боядисвам стойката компресора генератора като съм сигурен че няма да се прави друго по тях и ще заравня всички заварки и полирам всички тръби и всмукателя. По мйотора остана главата на шлайф, обурудване и да я качим, след като вече няма да се напасва по ня друго да падат стружки вътре. Остана и инсталацията да се навърже, и водните пътища да се направят, че и те няма да станат от нито един от двата мотора. Все още мислим какво да правим с налягането електрониката дюзите, но и за тях вече има идея, всичко с времето си.
- T.C.T.
- Мнения: 1234
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Corrado G60 --> Corrado 1.8 16v Kompressor
Добри идеи с добро изпълнение и много чиста работа.
- Te4eto
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:50
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: Стара Загора
Re: Corrado Kompressor Стара Загора
Тези дни се сетих да направя няколко снимки в по отворен вид по които се вижда кое къде е. Повечето неща вече са направени още малко ми остана за да довърша да полирам и да нареждам всичко окончателно в коша.
Тук вече по-ясно се вижда как са разположени компресора и генератора, отпред използвахме мястото максимално, ползвал съм оригиналната стойка на Г60 на нея компресора е хванат на два болта и генратора на три като отзад също са подсилени със захват с два болта (на снимката не се вижда, понеже бяха направени на другия ден). Също така замених водното охлаждане с маслен радиатор.
Сдобих се с дюзи от ауди с3, казанче за картерна вентилация което сигурно другата седмица ще монтирам и почти не останаха вече покупки. Остана и да се завари една тръба към всмукателната тръба на компресора за да връща разтоварващия клапан в компресора както е оригинално на Г60.
А това е заварчика който направи много добре всичко и съм много доволен, тръбата за водата стана супер на нея заварихме втулките за двата температурни датчика на Г60. Също така с последното му идване оправихме проблемните места по генерацията. Останаха малко финални заварки но го командироваха и ще почакам малко. А през това време ще се погледат малко с новата машина в сервиза- Ланча Делта турбо
Тук вече по-ясно се вижда как са разположени компресора и генератора, отпред използвахме мястото максимално, ползвал съм оригиналната стойка на Г60 на нея компресора е хванат на два болта и генратора на три като отзад също са подсилени със захват с два болта (на снимката не се вижда, понеже бяха направени на другия ден). Също така замених водното охлаждане с маслен радиатор.
Сдобих се с дюзи от ауди с3, казанче за картерна вентилация което сигурно другата седмица ще монтирам и почти не останаха вече покупки. Остана и да се завари една тръба към всмукателната тръба на компресора за да връща разтоварващия клапан в компресора както е оригинално на Г60.
А това е заварчика който направи много добре всичко и съм много доволен, тръбата за водата стана супер на нея заварихме втулките за двата температурни датчика на Г60. Също така с последното му идване оправихме проблемните места по генерацията. Останаха малко финални заварки но го командироваха и ще почакам малко. А през това време ще се погледат малко с новата машина в сервиза- Ланча Делта турбо
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Corrado Kompressor Стара Загора
евала маняк..айде прави го,че те чакат два голфа:)
- Te4eto
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:50
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: Стара Загора
Re: Corrado Kompressor Стара Загора
Дам и аз чакам да карам с тях
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Corrado Kompressor Стара Загора
shanadjiqta написа::bowdown евала маняк..айде прави го,че те чакат два голфа:)
Само не ми казвай, че единия е дизел
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Corrado Kompressor Стара Загора
разбира се нали знаеш,че е на всяка манджа мерудия-пускам го на всичко
- polski-grizach
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Te4eto
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:50
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: Стара Загора
Re: Corrado Kompressor Стара Загора
Пак остана малко време да пусна 2-3 снимчици докъде съм стигнал. Всички заварки вече приключиха направих връщаща магистрала на разтоварващия клапан към компресора както е оригинално на Г60. Вече можех да полирам тръбите всмукателя и да ги захвана окончателно ето така изглежда резулатата
Ето и малко от процеса на полирането
Горе долу всичко в коша е почти готово, монтирах съд за картерна вентилация между казанчето на хидравликата и казана на чистачките (още не съм го снимал). Припаснах кора под двигателя, чисто нова за Голф 3 дизел, още нямам снимки на нея че не мога да хвана светло да я щракна. Остана да ми накачат инсталацията и ремъците и да паля.
Ето и малко от процеса на полирането
Горе долу всичко в коша е почти готово, монтирах съд за картерна вентилация между казанчето на хидравликата и казана на чистачките (още не съм го снимал). Припаснах кора под двигателя, чисто нова за Голф 3 дизел, още нямам снимки на нея че не мога да хвана светло да я щракна. Остана да ми накачат инсталацията и ремъците и да паля.
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Corrado Kompressor Стара Загора
Тече то направо станало за снимка бе брат Давай пали го вече и да откачаме
- vit_autosofia junior
- Мнения: 357
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 20:49
- Автомобил: Passat B5 3B Highline
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: София
Re: Corrado Kompressor Стара Загора
Бегачкатаа добре е харесва ми да се надяваме ако има фест 2013 да я видим там
- Te4eto
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:50
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: Стара Загора
Re: Corrado Kompressor Стара Загора
Днес направих снимки как разположих казанчето за картерната вентилация
В почивните дни ще накупя малко маркучи да ги навържа нещата и ако имам време да прихвана и масленото радиаторче за да е готово всичко и да чакам да ми навържат инсталацията.
В почивните дни ще накупя малко маркучи да ги навържа нещата и ако имам време да прихвана и масленото радиаторче за да е готово всичко и да чакам да ми навържат инсталацията.
- Te4eto
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:50
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: Стара Загора
Re: Corrado Kompressor Стара Загора
Имам страхотна новина, миналата седмица колата запали и и чухме гласа Доста богата на гориво за момента но с електрониката всичко ще бъде коригирано. Важното е че всичко е наред по мотора работи добре и оттук нататък настройки и проби. Въпрос на време е да си я подкарам и да и замислям следващите подобрения. А ето и снимки от днес как изглеждат нещата към момента
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта