Отварям тази тема, за да се похваля какво сътворих, а и после ще споделя как точно става работата подробно, че сега ме мързи да пиша и превеждам
та в началото беше това:
после се мина през това:
за да се стигне до това:
извинявам се за тъмните снимки, ама вчера беше тъмно и студено , ще направя по-готини като стане слънчево.
на живо ефекта е страшен - все едно съм си подмладил поло-то със 6 години
подробно описание на това как монтирах стопове от Поло 6Н2 на Поло 6Н ще направя след некой и друг час, за да го попреведа от английския форум uk-polos.net, от където ще взема и по-хубави снимки от процеса на монтажа
Стопове от Polo 6N2 на Polo 6N
- digigi
- Мнения: 192
- Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
- Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
- Двигател: 2019
- Местоположение: Варна-->London
Поздравления колега!
Аз направих предницата така и ефекта е огромен! Визията се промени изцяло! И за задните стопове се замислям ама те моите оригинално са затъмнени и честно казано засега ми харесват...
Стоповете на 6N2 стават ли директно или е нужна някаква преработка? Колко ти излезе промяната в левове
Абе като цяло дай малко повече инфо за преработката моля
P.S. Колега дай точния линк за преработката на стоповете, че не мога да намеря точно тази тема UK форума за Полото. Аз поне и от там мога да сиго прочета.
Аз направих предницата така и ефекта е огромен! Визията се промени изцяло! И за задните стопове се замислям ама те моите оригинално са затъмнени и честно казано засега ми харесват...
Стоповете на 6N2 стават ли директно или е нужна някаква преработка? Колко ти излезе промяната в левове
Абе като цяло дай малко повече инфо за преработката моля
P.S. Колега дай точния линк за преработката на стоповете, че не мога да намеря точно тази тема UK форума за Полото. Аз поне и от там мога да сиго прочета.
Превод в ефир с леки корекции.
източник: http://www.tigerstyle.co.uk/poloforum/viewtopic.php?t=9117&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
първо ви трябват двата стопа с гумените уплътнения към тях както и държачите за крушките
с една дума това:
после след махането на стария стоп, трябва да се пробие по-голям отвор за средното винтче. някъде към 15мм отвор е добре - това е за да хлътне малко по-навътре самия стоп.
снимка на по-големия отвор:
след което трябва да се изпили малко в долния вътрешен ъгъл на всеки стоп, за да може да пасне съвсем плътно към купето (иначе стърчи малко грозно навън). на снимката на левия стоп е направено, на десния не е:
след пробиването на по-големия отвор ще се наложи да се ползват шайби, за да може да се затегне самия стоп и да прилепне гуменото уплътнение към купето (да не пропуска вода)
после идва малко занимавка с жиците. на левия стоп трябва да се сменят първите два проводника на съединитела - сменят се местата на мигач и стоп.
от дясната страна се прави същото като същевременно трябва да се изпилят и пластмасовите чепове дето ти пречат да пъхнеш съединитела наобратно, защото трябва да го пъхнеш наобратно
нагледно - десния стоп:
и това е - в общия случай
всичко като разходи е - цената на двата стопа с държачите на крушките (крушките и старите стават) и гумените уплътнения, две шайби, и към 2-3 часа време
поздрави,
Веселин
източник: http://www.tigerstyle.co.uk/poloforum/viewtopic.php?t=9117&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
първо ви трябват двата стопа с гумените уплътнения към тях както и държачите за крушките
с една дума това:
после след махането на стария стоп, трябва да се пробие по-голям отвор за средното винтче. някъде към 15мм отвор е добре - това е за да хлътне малко по-навътре самия стоп.
снимка на по-големия отвор:
след което трябва да се изпили малко в долния вътрешен ъгъл на всеки стоп, за да може да пасне съвсем плътно към купето (иначе стърчи малко грозно навън). на снимката на левия стоп е направено, на десния не е:
след пробиването на по-големия отвор ще се наложи да се ползват шайби, за да може да се затегне самия стоп и да прилепне гуменото уплътнение към купето (да не пропуска вода)
после идва малко занимавка с жиците. на левия стоп трябва да се сменят първите два проводника на съединитела - сменят се местата на мигач и стоп.
от дясната страна се прави същото като същевременно трябва да се изпилят и пластмасовите чепове дето ти пречат да пъхнеш съединитела наобратно, защото трябва да го пъхнеш наобратно
нагледно - десния стоп:
и това е - в общия случай
всичко като разходи е - цената на двата стопа с държачите на крушките (крушките и старите стават) и гумените уплътнения, две шайби, и към 2-3 часа време
поздрави,
Веселин
- Nik_Polo
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 13:09
- Автомобил: Vw Polo 6N
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Пирдоп
Re: Стопове от Polo 6N2 на Polo 6N
Здравей, колега. Изкам да питам тея стопове , нещо спреи или фолио си използвал, или са от 6Н2 ?! Поздрави....
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Стопове от Polo 6N2 на Polo 6N
Nik_Polo написа:Здравей, колега. Изкам да питам тея стопове , нещо спреи или фолио си използвал, или са от 6Н2 ?! Поздрави....
От 6Н2 са видимо има разлика прочети пак темата и ще разбереш.Колегата е описал и показал всичко както трябва и разбираемо.
Поздрави
- PeshoVW
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 12:26
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: EZ
- Местоположение: Карнобат/Бургас/Варна
- Контакти:
Re: Стопове от Polo 6N2 на Polo 6N
Браво добре се е получило
- hooligans
- Мнения: 18718
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Стопове от Polo 6N2 на Polo 6N
доста добре е станало
И аз минах на такива стопове, само че още не съм ги прибрал
Да попитам, като се изпилят в единия край и се приберат откъм багажника, не излизат ли откъм калника или няма проблем ?
И аз минах на такива стопове, само че още не съм ги прибрал
Да попитам, като се изпилят в единия край и се приберат откъм багажника, не излизат ли откъм калника или няма проблем ?
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Стопове от Polo 6N2 на Polo 6N
Стопове от Polo 6N2 на Polo 6N Публикувано на: Пон Ное 06, 2006 11:50
Човека сигурно е продал колата
По темата; не е фолио, а са други стопове.
Човека сигурно е продал колата
По темата; не е фолио, а са други стопове.
- hooligans
- Мнения: 18718
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Стопове от Polo 6N2 на Polo 6N
radi_nrj написа:Стопове от Polo 6N2 на Polo 6N Публикувано на: Пон Ное 06, 2006 11:50
Човека сигурно е продал колата
По темата; не е фолио, а са други стопове.
Дали според теб не съм видял от кога е?
Има много форумни коли с такива стопове...
и не виждам кое ти е по темата, като му е отговорено преди има няма 4 години
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Стопове от Polo 6N2 на Polo 6N
hooligans написа:и не виждам кое ти е по темата, като му е отговорено преди има няма 4 години
Обръщението беше към археолога дето я изкопа:
Nik_Polo написа:Здравей, колега. Изкам да питам тея стопове , нещо спреи или фолио си използвал, или са от 6Н2 ?! Поздрави....
- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: Стопове от Polo 6N2 на Polo 6N
Жоре, не излиза откъм калника, спокойно. Моите съм ги пилил отзад цял ден и не мога да кажа че стоят перфектно на колата. Фугата към багажника ми е много малка. Ако идвам към Сф близките седмици може да се заиграем с твоите
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта