BIXenon-лупи FX-R 3-Вграждане на Golf2-Завършен Проект-стр.6
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
BIXenon-лупи FX-R 3-Вграждане на Golf2-Завършен Проект-стр.6
Уважаеми колеги,
от няколко месеца съм се замислил да си вградя биксенонови лупи на личният си автомобил - голф 2 - но все не ми остава никакво време
Толкова много съм продал и поставил на колеги от форума, приятели че най на края дойде и реда на моята кола.
Понеже не искам да заменям оребрениете стъкла на фаровете, въпреки че имам богат избор от много модели кристални фарове на склад реших да направя нещо по не стандартно и различно което ще запази до някъде оригиналната визия на колата и нейните фарове.
Бях повлиян от кола на която видях снимка в интернет преди доста време,
на нея имаше вградени биксенонови лупи на рефлекторни фарове с оребрено стъкло.
Направи ми впечатление обаче че на стъклото е премахнато оребрението само в диаметъра на лупата и е запазен хромирания рефлектор - не е боядисан.
така се запазва до някъде според мен оригиналната визия на автомобила.
това е снимката от която бях повлиян
а това е началото на вграждането на лупите в моята кола
поради факта че фаровете на голф 2 са плитки и разстоянието между стъклото на фара и фасунката на рефлектора не е достатъчно за поставянето на лупата ще трябва доста да се преправи фара.
ето няколко снимки на лупите стъклата и горе долу как ще седят като визия
снимките на рефлекторите са примерни със стари рефлектори
за самото вграждане което вече е в процес ще се използват нови рефлектори за да е добър хрома от вътре поради факта че няма да се боядисват в черно от вътре рефлекторите както казах по горе в темата
ето и снимките
още снимки за това как се вграждат лупите ще има в процеса на работа
и крайният резултат разбира се
най вероятно при моята денонощна заетост този процес ще отнеме около 10дни.
от няколко месеца съм се замислил да си вградя биксенонови лупи на личният си автомобил - голф 2 - но все не ми остава никакво време
Толкова много съм продал и поставил на колеги от форума, приятели че най на края дойде и реда на моята кола.
Понеже не искам да заменям оребрениете стъкла на фаровете, въпреки че имам богат избор от много модели кристални фарове на склад реших да направя нещо по не стандартно и различно което ще запази до някъде оригиналната визия на колата и нейните фарове.
Бях повлиян от кола на която видях снимка в интернет преди доста време,
на нея имаше вградени биксенонови лупи на рефлекторни фарове с оребрено стъкло.
Направи ми впечатление обаче че на стъклото е премахнато оребрението само в диаметъра на лупата и е запазен хромирания рефлектор - не е боядисан.
така се запазва до някъде според мен оригиналната визия на автомобила.
това е снимката от която бях повлиян
а това е началото на вграждането на лупите в моята кола
поради факта че фаровете на голф 2 са плитки и разстоянието между стъклото на фара и фасунката на рефлектора не е достатъчно за поставянето на лупата ще трябва доста да се преправи фара.
ето няколко снимки на лупите стъклата и горе долу как ще седят като визия
снимките на рефлекторите са примерни със стари рефлектори
за самото вграждане което вече е в процес ще се използват нови рефлектори за да е добър хрома от вътре поради факта че няма да се боядисват в черно от вътре рефлекторите както казах по горе в темата
ето и снимките
още снимки за това как се вграждат лупите ще има в процеса на работа
и крайният резултат разбира се
най вероятно при моята денонощна заетост този процес ще отнеме около 10дни.
Последна промяна от strahil_toshkov на Пон 18 май 2015 23:24, променено общо 15 пъти.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: BIXenon лупи за вграждане на VW golf 2 - проект
Давай смело с голям интерес ше следя темата
- Лъвчо
- KMETO
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
- Автомобил: Passat B5 syncro
- Двигател: AFN
- Местоположение: Радомир/София
Re: BIXenon лупи за вграждане на VW golf 2 - проект
Speedy86 написа:Давай смело с голям интерес ше следя темата
Аз също ще я следя с интерес като в бъдеше съм замислил подобна операция
- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
Re: BIXenon лупи за вграждане на VW golf 2 - проект
И аз ще следя темата с интерес Успех с завършването на фарчетата
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: BIXenon лупи за вграждане на VW golf 2 - проект
Една снимка от мен с мойте BiXenon лупи
- polski-grizach
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: BIXenon лупи за вграждане на VW golf 2 - проект
Интересно ще се получи!Особенно само с това частично полиране на стъклата.
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: BIXenon лупи за вграждане на VW golf 2 - проект
Започна и обработката на рефлекторите за да могат лупите да се поберат във фара
рефлекторите са нови - някаква марка произведени в ..........(не се чете) от евро07 -
даже и DEPO не са
просто не е истина колко са евтини и колко за нищо не стават
пробвах ги как светят от чист интерес преди да ги нарежа с обикновени халогенни крушки
това петно са къси светлини
а това е HELLA оригинални фарове с би ксенон на 5000К - стандартна система
ако аз го бях направил този рефлектор с чука в мазето и го бях боядисал с боя за печки щеше да има по добър фокус на светене
производителя на тези фарове трябва да се
ментаци са жестоки - но все пак аз ги ползвам само за корпус на лупата
призовавам всички ви----моля не си купувайте такива фарове
сърце не ми дава да си унищожа колекцията от фарове на HELLA
като за начало бяха отстранени леглата на фасунките на крушките с флекса
това обаче не е достатъчно за да влезнат лупите на вътре във фара.
още доста трябва да се разширява за да потъне лупата
това е точният диаметър за да може да влезе лупата дълбоко във фара
всички тези нарези и метални езици по рефлектора които виждате ще бъдат премахнати утре на струг.
отвора на рефлектора за лупата ще бъде напълно изравнен до получаването на кръг.
за повечето от вас сигурно този отрязан рефлектор изглежда много зле и най вероятно си мислите че нищо няма да се получи в крайна сметка но,
утре предстои да се правят поръчковите детайли.
ще се закупи тънкостенна безшевна тръба -
не съм решил още дали да е от неръждавейка или алуминий
това ще преценя на место в склада като видя всички възможности.
след това по най бързия начин се отива при бай Иван - стругаря за да напасне тръбата по извивката на рефлектора след като бъде напълно почистен от излишните метални детайли.
най вероятно тръбата ще се закрепи към рефлектора със заварка от сребърен припой със сода каустик, от горе ще има тънък слой силикон -
или за стъкла на автомобили или Виктор Реинц
ако е алуминий - ще се закрепя със синтетична двукомпонентна смола (течен метал) издържащ на високи температури.
захващането на лупата ще е елементарно след това
просто на тръбата се заварява парче метал с овална форма по средата на което ще има отвор за да може да мине фасунката на лупата.
това вече ще е трудното - посредством напасването на тази тапа преди нейната заварка за тръбата (продължение на рефлектора на фара) ще се направи реглажа на лупата спрямо геометрията та колата.
очаквайте продължение утре вечер
рефлекторите са нови - някаква марка произведени в ..........(не се чете) от евро07 -
даже и DEPO не са
просто не е истина колко са евтини и колко за нищо не стават
пробвах ги как светят от чист интерес преди да ги нарежа с обикновени халогенни крушки
това петно са къси светлини
а това е HELLA оригинални фарове с би ксенон на 5000К - стандартна система
ако аз го бях направил този рефлектор с чука в мазето и го бях боядисал с боя за печки щеше да има по добър фокус на светене
производителя на тези фарове трябва да се
ментаци са жестоки - но все пак аз ги ползвам само за корпус на лупата
призовавам всички ви----моля не си купувайте такива фарове
сърце не ми дава да си унищожа колекцията от фарове на HELLA
като за начало бяха отстранени леглата на фасунките на крушките с флекса
това обаче не е достатъчно за да влезнат лупите на вътре във фара.
още доста трябва да се разширява за да потъне лупата
това е точният диаметър за да може да влезе лупата дълбоко във фара
всички тези нарези и метални езици по рефлектора които виждате ще бъдат премахнати утре на струг.
отвора на рефлектора за лупата ще бъде напълно изравнен до получаването на кръг.
за повечето от вас сигурно този отрязан рефлектор изглежда много зле и най вероятно си мислите че нищо няма да се получи в крайна сметка но,
утре предстои да се правят поръчковите детайли.
ще се закупи тънкостенна безшевна тръба -
не съм решил още дали да е от неръждавейка или алуминий
това ще преценя на место в склада като видя всички възможности.
след това по най бързия начин се отива при бай Иван - стругаря за да напасне тръбата по извивката на рефлектора след като бъде напълно почистен от излишните метални детайли.
най вероятно тръбата ще се закрепи към рефлектора със заварка от сребърен припой със сода каустик, от горе ще има тънък слой силикон -
или за стъкла на автомобили или Виктор Реинц
ако е алуминий - ще се закрепя със синтетична двукомпонентна смола (течен метал) издържащ на високи температури.
захващането на лупата ще е елементарно след това
просто на тръбата се заварява парче метал с овална форма по средата на което ще има отвор за да може да мине фасунката на лупата.
това вече ще е трудното - посредством напасването на тази тапа преди нейната заварка за тръбата (продължение на рефлектора на фара) ще се направи реглажа на лупата спрямо геометрията та колата.
очаквайте продължение утре вечер
Последна промяна от strahil_toshkov на Пон 05 мар 2012 2:07, променено общо 3 пъти.
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: BIXenon лупи за вграждане на VW golf 2 - проект
Интересно ще следя !Успех
- chochov_w
- Мнения: 418
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: гти
- Местоположение: Varna
Re: BIXenon лупи за вграждане на VW golf 2 - проект
Dare_16V_9A написа:Интересно ще следя !Успех
и аз
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: BIXenon лупи за вграждане на VW golf 2 - проект
Ще се получи И моите като ги орязах с шлайфа и мислех,че от това фар не става,но после лека полека заприличаха.
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: BIXenon лупи за вграждане на VW golf 2 - проект
извинявам се за правописните грешки но имам проблем с клавиетурата на компа ми.
като си купя нова ще поправя грешките
продължението,
днес беше ползотворен ден,
свърших най важната работа,
всички поръчкови детайли са готови
ето и детайлите,
може би за вас това изглежда като 4 парчета тръба - но не е така
щеше да бъде много лесно ако ставаше директно с парчета тръба
размерите (диаметъра) на тръбите е специфичен и леко коносовиден (изместването е 1.5мм поради формата на лупата с направени фаски да плътно прилепване към рефлектора
за целта се взима дебелостена безшевна тръба и след това стругар прави точния вътрешен и външен диаметър и коносовидното отклонение.
оказа се че не мога да ползвам неръждавейка или алуминий защото не се произвеждат дебелостени траби с диаметрите които ми вършат работа, а и цените за тези пърчета щяха да излезат около 100-150лв без работата на стругаря
за това минавам на вариант - прахово боядисване след завършване на детайлите.
---------------------------------------------------------------------------
идеята на първата по широка муфа е да удължи рефлектора на фара на зад и към нея да бъде закрепена лупата.
тя ще се закрепи посредством плътен капак който ще бъде заварен за муфата.
в средата на капака ще има отвор с диаметър от около 30мм където лупата ще бъде завита
целта на втората тръба с по малкия диаметър е да бъде заварена за вече поставения капак на първата по широка муфа - той ще служи за предпазване от замърсяване на рефлектора, лупата и ксеноновата крушка.
на него ще бъде поставен гумен маншон с който ще служи за предпазване от замърсяване - така съм преценил диаметъра на тръбата че да използвам оригиналните гумени маншони за фаровете от голф 2
на тази снимка се вижда лека издатина на края на малката тръба - тя се служи за плътното пасване на гумения маншон предпазващ от прах кал и др.
общо взето така ще изглежда фара като визия.
имайте в предвид че нито стъклото нито рефлектора нито лупата са почистени - изключително мръсни и мазни са от много пипане
надявам се утре да имам време да завъря детайлите едн за друг и да ги пусна на прахово боядисване
след това предстои напасването на лупат спрямо геометрията на колата и на края залепянето на стъклата
на много от снимките се вижда че тези допълнителни детайли са огромни - това не е така
това е оптична измама
преди тяхната направа съм измерил дали могат тези фарове да влезнат в леглата си и въпреки удължението им на зад да не трябва да се местят основни чести от колата -
въздушни филтри и акумулатор
очаквайте продължение.................
п.с. извинявам се за правописните грешки но имам проблем с клавиетурата на компа ми.
кото си купя нова ще поправя грешките
като си купя нова ще поправя грешките
продължението,
днес беше ползотворен ден,
свърших най важната работа,
всички поръчкови детайли са готови
ето и детайлите,
може би за вас това изглежда като 4 парчета тръба - но не е така
щеше да бъде много лесно ако ставаше директно с парчета тръба
размерите (диаметъра) на тръбите е специфичен и леко коносовиден (изместването е 1.5мм поради формата на лупата с направени фаски да плътно прилепване към рефлектора
за целта се взима дебелостена безшевна тръба и след това стругар прави точния вътрешен и външен диаметър и коносовидното отклонение.
оказа се че не мога да ползвам неръждавейка или алуминий защото не се произвеждат дебелостени траби с диаметрите които ми вършат работа, а и цените за тези пърчета щяха да излезат около 100-150лв без работата на стругаря
за това минавам на вариант - прахово боядисване след завършване на детайлите.
---------------------------------------------------------------------------
идеята на първата по широка муфа е да удължи рефлектора на фара на зад и към нея да бъде закрепена лупата.
тя ще се закрепи посредством плътен капак който ще бъде заварен за муфата.
в средата на капака ще има отвор с диаметър от около 30мм където лупата ще бъде завита
целта на втората тръба с по малкия диаметър е да бъде заварена за вече поставения капак на първата по широка муфа - той ще служи за предпазване от замърсяване на рефлектора, лупата и ксеноновата крушка.
на него ще бъде поставен гумен маншон с който ще служи за предпазване от замърсяване - така съм преценил диаметъра на тръбата че да използвам оригиналните гумени маншони за фаровете от голф 2
на тази снимка се вижда лека издатина на края на малката тръба - тя се служи за плътното пасване на гумения маншон предпазващ от прах кал и др.
общо взето така ще изглежда фара като визия.
имайте в предвид че нито стъклото нито рефлектора нито лупата са почистени - изключително мръсни и мазни са от много пипане
надявам се утре да имам време да завъря детайлите едн за друг и да ги пусна на прахово боядисване
след това предстои напасването на лупат спрямо геометрията на колата и на края залепянето на стъклата
на много от снимките се вижда че тези допълнителни детайли са огромни - това не е така
това е оптична измама
преди тяхната направа съм измерил дали могат тези фарове да влезнат в леглата си и въпреки удължението им на зад да не трябва да се местят основни чести от колата -
въздушни филтри и акумулатор
очаквайте продължение.................
п.с. извинявам се за правописните грешки но имам проблем с клавиетурата на компа ми.
кото си купя нова ще поправя грешките
- n-i-k-o
- Мнения: 496
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 16:12
- Автомобил: mk2 i passat b3
- Двигател: ev 1984 rp 1992
- Местоположение: plovdiv
Re: BIXenon лупи за вграждане на VW golf 2 - проект
всичко добре,ама с тая дължина на фаровете да не местиш акумулатора в багажника
то било писано ок
Последна промяна от n-i-k-o на Пон 05 мар 2012 22:58, променено общо 1 път.
- moskovw
- Мнения: 484
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 20:23
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 1.3 NZ
- Местоположение: Долно Рйо
- Контакти:
Re: BIXenon лупи за вграждане на VW golf 2 - проект
strahil_toshkov написа:[color=#0000FF][u]
преди тяхната направа съм измерил дали могат тези фарове да влезнат в леглата си и въпреки удължението им на зад да не трябва да се местят основни чести от колата -
въздушни филтри и акумулатор
колега защо не четете
иначе браво за постигнатото
- gogata1982
- Мнения: 242
- Регистриран на: Нед 23 май 2010 23:31
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: 1995 - 101
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: BIXenon лупи за вграждане на VW golf 2 - проект
браво колега ще стане супер сигурен съм
като почнеш да предлагаш монтаж като услуга драсни да ти докарам джетата
като почнеш да предлагаш монтаж като услуга драсни да ти докарам джетата
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
Re: BIXenon лупи за вграждане на VW golf 2 - проект
Поздравление за идеята и желанието.
Направо ме смая с тези изчисления и въобще със замисъла!!!
Успех!
Направо ме смая с тези изчисления и въобще със замисъла!!!
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта