20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->4motion
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel, Германия
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Очаквам резултата с нетърпение.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Turbo Timer Installed
И малко промяна в изпускателната система
Преди
След
И малко промяна в изпускателната система
Преди
След
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
И аз използвам същият boost meter
С първият колектор не се събра турбото ли?
А този втория слагал ли си го на колата да видиш да ли се разминават всмука на турбото с лапата на мотора?
С първият колектор не се събра турбото ли?
А този втория слагал ли си го на колата да видиш да ли се разминават всмука на турбото с лапата на мотора?
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Не съм го пробвал въобще дали пасва,нито преди нито сега.
Мотора не е разглобен и няма да бъде докато не събера всичко необходимо като части,гарнитури,сегменти,биелни лагери.
Вероятността да опре я има все още,но ще го мислим като му дойде времето.
Boost метър-а е толкова изстрадал горкия,трябва нов Още не знам къде да му намеря място.
Feauture Upgrade
Limited Slip Differential
5-th Gear 0.658
Мотора не е разглобен и няма да бъде докато не събера всичко необходимо като части,гарнитури,сегменти,биелни лагери.
Вероятността да опре я има все още,но ще го мислим като му дойде времето.
Boost метър-а е толкова изстрадал горкия,трябва нов Още не знам къде да му намеря място.
Feauture Upgrade
Limited Slip Differential
5-th Gear 0.658
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Според мен турбо таймера е напълно излишен.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Juiced написа:Според мен турбо таймера е напълно излишен.
Не знам как реши,че е "напълно излишен" като не знаеш как си карам/ползвам колата.
Мерси все пак за мнението ти.
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Може би колегата има предвид,че дизела не може да нагрее турбото до толкова колкото бензина при екстремно каране но въпреки всичко е хубаво да поработи да поизстине особено при този ъпгрейт.
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Adrian-AAA написа:Juiced написа:Според мен турбо таймера е напълно излишен.
Не знам как реши,че е "напълно излишен" като не знаеш как си карам/ползвам колата.
Мерси все пак за мнението ти.
Ми как реших... като гледам колко пари се наливат за железа все ми е в акъла ,че не си безразсъден рейсър и няма да направиш 20 старта и веднага да изгасиш колата за да и е готино. Все пак знаеш какво инвестираш и си наясно с нещата малко или много.
Не съм имал за цел да те обиждам , кефя се на ентусиазма ти ,но си мисля че като я покараш малко сам ще се убедиш в казаното от мен.
ПП Дизела прави също достатъчно високи температури за да окоти турбината. При такива проекти уред за ЕГТ си е задължително да присъства.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ AFN.. R.I.P.
Колеги случи се най гадното нещо което може да се случи с мотора ми след монтаж на Спортния Вал .
Монтирах сутринта вала с новите повдигачи и покарах известно време, но се появи чукане подобно на повдигач(до последно бях убеден) реших вечерта да ходя до сервиза да отворя да видя какво се случва,но уви не стигнах на ход.
Колега ме издърпа и веднага започнах с разглобяването.
Отварям капака на клапаните и 2 повдигача бяха счупени,вала почти няма наранено не е фрапиращо.
Реших да сваля главата защото имах прясно сглобена стояща до мен готова за монтаж.
Уви 3 бутала бяха на горна мъртва точка и в 3-то бутало се намираха 2-та клапана.След оглед видях,че всички бутала имат следи от клапаните. Бутала и биели имах АФН-ски ,но за съжаление след като издърпах буталото за преглед на цилиндъра нямах късмета да е оцелял.
R.I.P AFN ще се купува друг
Причини за строшването : Омекнали пружини на клапаните,препълнени повдигачи и разбира се малко идиотщина ...
Разбира се това е теория .
Монтирах сутринта вала с новите повдигачи и покарах известно време, но се появи чукане подобно на повдигач(до последно бях убеден) реших вечерта да ходя до сервиза да отворя да видя какво се случва,но уви не стигнах на ход.
Колега ме издърпа и веднага започнах с разглобяването.
Отварям капака на клапаните и 2 повдигача бяха счупени,вала почти няма наранено не е фрапиращо.
Реших да сваля главата защото имах прясно сглобена стояща до мен готова за монтаж.
Уви 3 бутала бяха на горна мъртва точка и в 3-то бутало се намираха 2-та клапана.След оглед видях,че всички бутала имат следи от клапаните. Бутала и биели имах АФН-ски ,но за съжаление след като издърпах буталото за преглед на цилиндъра нямах късмета да е оцелял.
R.I.P AFN ще се купува друг
Причини за строшването : Омекнали пружини на клапаните,препълнени повдигачи и разбира се малко идиотщина ...
Разбира се това е теория .
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ AFN.. R.I.P.
Доста неприятно. Колко е рошав тоя вал? 3 бутала на ГМТ Повдигачите се изпразват напълно преди да се сложат, това е елементарно. Не знам какъв ти е вала, ако е необходимо се потапят клапаните в главата заради него, пристъргват се леглата и самите клапани и т.н.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ AFN.. R.I.P.
Повдигачите бяха чисто нови
- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ AFN.. R.I.P.
Жалко, искаше ми се да видя пъргавия AFN Какъв ще е следващия мотор?
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ AFN.. R.I.P.
АФН ще е пак,но този път ще се проверява и пресмята всичко 3-пъти
- Glove
- Мнения: 2042
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ AFN.. R.I.P.
Жалко, но както се казва: Човек се учи от грешките си.
Следващият ще е по-добър, този беше експеримент
Следващият ще е по-добър, този беше експеримент
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++ AFN.. R.I.P.
То не беше за експеримент точно този мотор,ноо реших да пробвам вала.
По принцип подготвям друг мотор
По принцип подготвям друг мотор
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта