20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->4motion
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD
skary9 написа:Не им се нарадва много време на старите джанти
Аз предишните модели джанти никога не съм харесвал,но мисля,че приключих със сменяването на джанти
batko_miro написа::bowdown
- kriso_g
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
- Автомобил: MK4 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: Рудозем
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD
Еее еваларка за тея джанти
Винаги съм съм бил голям фен на комбинацията джанти от мерц на голф,пък който каквото иска да казва..
Винаги съм съм бил голям фен на комбинацията джанти от мерц на голф,пък който каквото иска да казва..
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD
колата нали е с запоени цокли за чипове защо не ти запишат само 2 чипа за подобни железа и да ти ги пратаят по пощата ....мисля че ще се справиш с запояването на 3 кабела за мапа ?
а и богомил колко пъти е настроивал колите на варненците без да са били при него
далеч съм от мисалта че ще стане перфектно но поне да можеш да си караш
а и богомил колко пъти е настроивал колите на варненците без да са били при него
далеч съм от мисалта че ще стане перфектно но поне да можеш да си караш
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD
Аз намерих днес проблема
наложи се да сменявам Ангренаж защото незнайно защо след 30000-35000км. ремъка бе почнал да се изяжда от външната страна като чели имам вал който не е в една ос с останалите,проверих всичко и сложих новия и сега си върви в средата перфектно .... та съм зацепил разпределителния вал с 1 зъб закъснение понеже не отварях капака на клапаните ориентирах се по стари белези с коректор .
Имаше едно чукане като на повдигач което не утихваше,а напротив увеличаваше, маслото забелязах,че загрява по бързо и до по високи градуси,90 и малко нагоре.
Та вече мотора си работи перфектно и вървенето се подобри драстично и въртящ момент има повече от преди с малкото турбо което и ми бе целта.
Изчезна и това неприятно тресене при висока предавка и ниска скорост при повече подаване на газ.
наложи се да сменявам Ангренаж защото незнайно защо след 30000-35000км. ремъка бе почнал да се изяжда от външната страна като чели имам вал който не е в една ос с останалите,проверих всичко и сложих новия и сега си върви в средата перфектно .... та съм зацепил разпределителния вал с 1 зъб закъснение понеже не отварях капака на клапаните ориентирах се по стари белези с коректор .
Имаше едно чукане като на повдигач което не утихваше,а напротив увеличаваше, маслото забелязах,че загрява по бързо и до по високи градуси,90 и малко нагоре.
Та вече мотора си работи перфектно и вървенето се подобри драстично и въртящ момент има повече от преди с малкото турбо което и ми бе целта.
Изчезна и това неприятно тресене при висока предавка и ниска скорост при повече подаване на газ.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD
Това е добре,че си открил проблема,но въпреки всичко един качествен ремап няма да е излишен.Така ще постигнеш максимален ефект от направените подобрения
п.с Щом си имал проблем при зацепването,това значи,че колата не е била на себе си и преди да смениш турбото.
п.с Щом си имал проблем при зацепването,това значи,че колата не е била на себе си и преди да смениш турбото.
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD
Честно казано не ми се вярва с едно презацепване колата да се нагоди с новите елементи ама както и да е
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD
Смяната на Ангренажа и турбото се състоя в една вечер ако не съм се изразил правилно.
Интересно ми е,че не пренадува което според мен бе логично,ноо имам и съмнения,че неща уестгейта не работи като хората,но ще го погледна по подробно като остане време.
Интересно ми е,че не пренадува което според мен бе логично,ноо имам и съмнения,че неща уестгейта не работи като хората,но ще го погледна по подробно като остане време.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD
Преди и след
Без Ремап съм все още,но определено и така за момента ми пасва, Редовно карам по магистралата и там разликата е явна.
Ремап ще се прави след като събера останалите чарколяци който са:
Вал на dbilas 260' леки повдигачи, усилени пружини на клапаните на dbilas,Всмукателен колектор 131к.с.(on board),Премахнат ЕГР клапан, Мап сензор 400kPa,Премахнат дебитомер ,Лек маховик(6,2кг.),Разреждане на мотора,Съединител - National(наличен), Турбината ще е също друга,5-та по дълга предавка.
Без Ремап съм все още,но определено и така за момента ми пасва, Редовно карам по магистралата и там разликата е явна.
Ремап ще се прави след като събера останалите чарколяци който са:
Вал на dbilas 260' леки повдигачи, усилени пружини на клапаните на dbilas,Всмукателен колектор 131к.с.(on board),Премахнат ЕГР клапан, Мап сензор 400kPa,Премахнат дебитомер ,Лек маховик(6,2кг.),Разреждане на мотора,Съединител - National(наличен), Турбината ще е също друга,5-та по дълга предавка.
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD
Леки повдигачи или леки тарелки,по-точно титаниеви.Аз не съм много впечатлен от тях.От всичко останало,което си изброил,само не пипай маховика,колата ще е по-зле.Това не е бензинов асматик :)
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD
+1 за маховика.
Ще изгубиш чара на дизела nM-те .
Ще изгубиш чара на дизела nM-те .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта