20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->4motion

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD

Мнениеот batko_miro » Сря 15 май 2013 18:57


:bowdown :bowdown :bowdown




Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD

Мнениеот Adrian-AAA » Сря 15 май 2013 19:33


skary9 написа:Не им се нарадва много време на старите джанти :Mr Green Fun


Аз предишните модели джанти никога не съм харесвал,но мисля,че приключих със сменяването на джанти :wink
batko_miro написа::bowdown :bowdown :bowdown


:redface


Потребителски аватар
kriso_g
Мнения: 1636
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
Автомобил: MK4 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: Рудозем

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD

Мнениеот kriso_g » Сря 15 май 2013 20:14


Еее еваларка за тея джанти :11 :11 :11 :bowdown
Винаги съм съм бил голям фен на комбинацията джанти от мерц на голф,пък който каквото иска да казва.. :c010 :th_up


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD

Мнениеот Adrian-AAA » Пон 20 май 2013 16:35


Vienna

Изображение

Изображение

Изображение


Изображение


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 13 юни 2013 0:01


много луд TDI Проект

:stumm

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=275682


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD

Мнениеот stangero » Чет 13 юни 2013 9:35


колата нали е с запоени цокли за чипове защо не ти запишат само 2 чипа за подобни железа и да ти ги пратаят по пощата ....мисля че ще се справиш с запояването на 3 кабела за мапа ?

а и богомил колко пъти е настроивал колите на варненците без да са били при него

далеч съм от мисалта че ще стане перфектно но поне да можеш да си караш


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 14 юни 2013 2:34


Аз намерих днес проблема :redface
наложи се да сменявам Ангренаж защото незнайно защо след 30000-35000км. ремъка бе почнал да се изяжда от външната страна като чели имам вал който не е в една ос с останалите,проверих всичко и сложих новия и сега си върви в средата перфектно :rolleyes .... та съм зацепил разпределителния вал с 1 зъб закъснение понеже не отварях капака на клапаните :banghead :banghead :redface ориентирах се по стари белези с коректор :censored2.

Имаше едно чукане като на повдигач което не утихваше,а напротив увеличаваше, маслото забелязах,че загрява по бързо и до по високи градуси,90 и малко нагоре.

Та вече мотора си работи перфектно и вървенето се подобри драстично и въртящ момент има повече от преди с малкото турбо което и ми бе целта.

Изчезна и това неприятно тресене при висока предавка и ниска скорост при повече подаване на газ. :cool


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 14 юни 2013 3:15


Изображение


Изображение


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD

Мнениеот GTI_16VT » Пет 14 юни 2013 11:23


Това е добре,че си открил проблема,но въпреки всичко един качествен ремап няма да е излишен.Така ще постигнеш максимален ефект от направените подобрения :wink

п.с Щом си имал проблем при зацепването,това значи,че колата не е била на себе си и преди да смениш турбото.


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD

Мнениеот Supawiza » Пет 14 юни 2013 18:46


Честно казано не ми се вярва с едно презацепване колата да се нагоди с новите елементи ама както и да е :cool


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD

Мнениеот Adrian-AAA » Съб 15 юни 2013 1:34


Смяната на Ангренажа и турбото се състоя в една вечер :c020 :smile ако не съм се изразил правилно.

Интересно ми е,че не пренадува което според мен бе логично,ноо имам и съмнения,че неща уестгейта не работи като хората,но ще го погледна по подробно като остане време.


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 05 юли 2013 23:43


Преди и след

Изображение

Без Ремап съм все още,но определено и така за момента ми пасва, Редовно карам по магистралата и там разликата е явна.

Ремап ще се прави след като събера останалите чарколяци който са:

Вал на dbilas 260' леки повдигачи, усилени пружини на клапаните на dbilas,Всмукателен колектор 131к.с.(on board),Премахнат ЕГР клапан, Мап сензор 400kPa,Премахнат дебитомер ,Лек маховик(6,2кг.),Разреждане на мотора,Съединител - National(наличен), Турбината ще е също друга,5-та по дълга предавка.


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD

Мнениеот GTI_16VT » Съб 06 юли 2013 16:34


Леки повдигачи или леки тарелки,по-точно титаниеви.Аз не съм много впечатлен от тях.От всичко останало,което си изброил,само не пипай маховика,колата ще е по-зле.Това не е бензинов асматик :)


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD

Мнениеот Adrian-AAA » Съб 10 авг 2013 11:01


Изображение


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD

Мнениеот Supawiza » Нед 11 авг 2013 18:23


+1 за маховика.
Ще изгубиш чара на дизела nM-те :wink .



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта