Евала за дадената информация колега.
Та по голфи станаха някой нещица, след слагането на предния мост дойде и времето на така умразната работа за повечето хора - Инсталацията.
Свалих инсталацията от тройката. Първоначално си мислих, че както при двойката моторната и тази на фаровете са в отделни снопа, но уви..
П.С. някой хора ще забележат нещо на снимката не чак толкова интересно, но за него по натам.
Жълтите букси са за фарове, мигачи....
Разбандажирах целия сноп и премахнах инсталацията за фаровете от тройката (ползвам само моторната).
Закачих я и на купето, първоначално много грозно стана но в последствие всичко заспа....
Набавих си инсталацията за фаровете от мк2, както и разни други нещица.
Прекарах и инсталацията за фаровете и ги навързах към бушониера. И понеже меракът ми е повече от голям сложих акумулатора за проба, та габаритите и дългите взеха, че светнаха...
Забравих да ги снимам докъто светят...
Golf Mk2 1.6D >->-> TDi Power !
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенщайн
Само с ПВЦ-лента ли си ги увил, колега?
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенщайн
Принципно се продава дебел шлаух който е точно за инсталацията в моторния отсег, но всички букси падат и се слагат наново след това.
- vank0o
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 21:55
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 D
- Местоположение: Севлиево
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенщайн
stefan4o написа:Само с ПВЦ-лента ли си ги увил, колега?
На тройката инсталацията оригинално си е така с изолирбан. И на мен не ми харесва как изглеждат, но не е чак такава болка за умиране..
Ivo_Dinkov написа:Принципно се продава дебел шлаух който е точно за инсталацията в моторния отсег, но всички букси падат и се слагат наново след това.
Знам, даже си купих, но с това разглобяване на всяка една букса се вкарвам в още един голям филм.
- vank0o
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 21:55
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 D
- Местоположение: Севлиево
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенщайн
Както винаги бутам полека, понеже си правя всичко сам...
Та КОНСТРУИРАХ и конзолата с ел. газта, като цяло доста добре стана..
Ето и как се разминава покръй парното...
Смених и кормилния прът с този за новия модел ръчки ''за тези, които не знаят трябва ви и тръбата от новия модел в която влиза кормилния прът''.
И понеже заради един Хоригинален ключ се наложи да пръсна целия прът...
Ако някой го интересува как се вади секрета от кормилния прът ще кача допълнително снимки.
И ето го всичко наредено..
И една много важна тенекия от passat B3...
Първоначално много исках да сложа сервото от Mk3, но много разлики ми се явиха...
Взех серво от Passat Б3, ето разликата между двете ''от ляво-Passat, от дясно-Mk3''.
Ей к'во стана..
Стана..
Купих и нова горна помпа за съединителя, защото на Mk3 отново е различна.....
Мисля че беше ABE мръсен китаец на външен вид, вече колко ще изкара отделен въпрос.
Накрая сложих и скоростния лост с жилата.
Разлика между двата ''от горе-Mk3, от долу-Mk2''
И понеже не исках да дупча купето отрязах болта, с който се стяга скоростния лост към купето.
И ето го монтиран..
П.п. Чудя се дали да не го накъся малко..
To be continued...
Та КОНСТРУИРАХ и конзолата с ел. газта, като цяло доста добре стана..
Ето и как се разминава покръй парното...
Смених и кормилния прът с този за новия модел ръчки ''за тези, които не знаят трябва ви и тръбата от новия модел в която влиза кормилния прът''.
И понеже заради един Хоригинален ключ се наложи да пръсна целия прът...
Ако някой го интересува как се вади секрета от кормилния прът ще кача допълнително снимки.
И ето го всичко наредено..
И една много важна тенекия от passat B3...
Първоначално много исках да сложа сервото от Mk3, но много разлики ми се явиха...
Взех серво от Passat Б3, ето разликата между двете ''от ляво-Passat, от дясно-Mk3''.
Ей к'во стана..
Стана..
Купих и нова горна помпа за съединителя, защото на Mk3 отново е различна.....
Мисля че беше ABE мръсен китаец на външен вид, вече колко ще изкара отделен въпрос.
Накрая сложих и скоростния лост с жилата.
Разлика между двата ''от горе-Mk3, от долу-Mk2''
И понеже не исках да дупча купето отрязах болта, с който се стяга скоростния лост към купето.
И ето го монтиран..
П.п. Чудя се дали да не го накъся малко..
To be continued...
- Мирослав.Неновски
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 26 фев 2017 13:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенщайн
Голям си!
Следя темата с интерес. Най-много се изкефих на това, че номера почва с ЕВ!!!!
Давай напред Градски!!!!
Следя темата с интерес. Най-много се изкефих на това, че номера почва с ЕВ!!!!
Давай напред Градски!!!!
- vank0o
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 21:55
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 D
- Местоположение: Севлиево
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенщайн
У ряката са само снимките... Понеже след като видях, че повечето снимки от темата са се изтрили ми стана адски тъпо и мислех да не пиша повече. Ама ....
Ще кача първо някой от снимките които се изтриха.
И ето МАЛКА част от свършеното до момента...
Вече сърчицето е в коша и стана доста прилично..
Отпред минах на 280мм дискове..
Това е за сега снимковия материал. Утре пак.
п.п. Търсих информация за задни спирачки 256мм вентилирани от мк4, но неможах да намеря информация какъв шенкел се ползва и т.н. Ако някой има някаква информация нека сподели.
Ще кача първо някой от снимките които се изтриха.
И ето МАЛКА част от свършеното до момента...
Вече сърчицето е в коша и стана доста прилично..
Отпред минах на 280мм дискове..
Това е за сега снимковия материал. Утре пак.
п.п. Търсих информация за задни спирачки 256мм вентилирани от мк4, но неможах да намеря информация какъв шенкел се ползва и т.н. Ако някой има някаква информация нека сподели.
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2017 23:32
- Автомобил: Vw Golf 2
- Двигател: 1 3 nz
- Местоположение: Габрово
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенщайн
Евала колега,супер е голфа.
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенщайн
Ето как е с 280мм диск: http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -questions
При 256 нещата са идентични..
https://www.bolt-action.nl/product/epyt ... it-r32-s3/
До колкото съм гледал и в двата случая преправят (престъргват) диска-главина към главина.
Не знам как стоят нещата и дали могат да се ползват главини от ибиза 6К2 например, която е 4х100 с делящ диск.
Има и разлика в маркучите - М10 е заводския поне на голф 3, а на апарата за 256 е М12. Чувал съм, че ползват някакви маркучи от транспортер, но не можах да намеря...
Дано поне малко съм ти помогнал
При 256 нещата са идентични..
https://www.bolt-action.nl/product/epyt ... it-r32-s3/
До колкото съм гледал и в двата случая преправят (престъргват) диска-главина към главина.
Не знам как стоят нещата и дали могат да се ползват главини от ибиза 6К2 например, която е 4х100 с делящ диск.
Има и разлика в маркучите - М10 е заводския поне на голф 3, а на апарата за 256 е М12. Чувал съм, че ползват някакви маркучи от транспортер, но не можах да намеря...
Дано поне малко съм ти помогнал
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенщайн
Каква е причината да искаш 256мм отзад? За вид или? Аз сложих 232мм от поло..с отделна главина е, супорти от г2 и апарати от голф 4. Ако искаш 256мм предполагам също ще стане,но с планка някаква трябва да измислиш за супорта. Маркучите и тръбичките не ги мисли те са елементарни, даже ако не си ги сменил си ги смени така и така full restoration си почнал.
- vank0o
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 21:55
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 D
- Местоположение: Севлиево
Re: Golf Mk2 1.6D - Франкенщайн
Explode12 написа:Каква е причината да искаш 256мм отзад? За вид или? Аз сложих 232мм от поло..с отделна главина е, супорти от г2 и апарати от голф 4. Ако искаш 256мм предполагам също ще стане,но с планка някаква трябва да измислиш за супорта. Маркучите и тръбичките не ги мисли те са елементарни, даже ако не си ги сменил си ги смени така и така full restoration си почнал.
Причината е както за по-ефективни спирачки, така и по-красиво според мен, диска да пълни джантата..
И понеже намерих предни апарати със супорти от S3 312мм, мислех да ги сложа, но за сега си оставам на 280.
А иначе ето да пусна някой снимчица до къде съм я докарал (до под кривата круша) ...
Сложих арката, радиатора, решетка, фарове.....
МНОГО ПЕПЕЛ ИМА.....
Имам нови стикерчета за халогените, вардя ги за последни.
Понаредих и увих с тиксо малко от инсталацията, понеже когато я слагах бързах....
Най-накрая свърших и със спирачките..
Очистих и боядисах, и задните..
Посъбрах и коша, остана да намеря казанче за хидравличната течност от 1.6TD. Ако някой има да пише на ЛС.
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2017 23:32
- Автомобил: Vw Golf 2
- Двигател: 1 3 nz
- Местоположение: Габрово
Re: Golf Mk2 1.6D >->-> TDi Power !
Браво,супер се получава.
- vank0o
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 21:55
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 D
- Местоположение: Севлиево
Re: Golf Mk2 1.6D >->-> TDi Power !
Мнооого пепел се събра тука, да разбуля малко тайни хаха.
И така де, все още немога да зглобя колата....
За сега..
Боядисах стойките на интеркулера и изправих всичките ламели.
На 80% изправени..
Монтирах и стойката на казанчето за хидравличната течност от TD..
П.П. Оригинално е с шпилки.
Направих стойка и монтирах казанче за антифриза от новия модел след 88.
И до момента кошът е в това състояние...
Остава да навържа вакуумите и да сложа турбо пътищата.
Също така почти събрах и багажника...
П.П. Колегата pavkomk2 помогна с прането на мокетите.
И така де, все още немога да зглобя колата....
За сега..
Боядисах стойките на интеркулера и изправих всичките ламели.
На 80% изправени..
Монтирах и стойката на казанчето за хидравличната течност от TD..
П.П. Оригинално е с шпилки.
Направих стойка и монтирах казанче за антифриза от новия модел след 88.
И до момента кошът е в това състояние...
Остава да навържа вакуумите и да сложа турбо пътищата.
Също така почти събрах и багажника...
П.П. Колегата pavkomk2 помогна с прането на мокетите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта