Проект : FreeSoul
Ето и историята на моята кола...
VW Golf MK2 1985 1300cc 40kW 55hp HK- код на мотора
Колата е закупена през 1992 от баща ми,който я кара до 2004г после просто взех книжка
И така с 1.3 моторчето я карах няколко години и започнах по-малко да променям нещата,които ме дразниха в колата.Разбира се главна роля изигра този форум, в който видях доста коли, четох и оформях виждането си за моята кола, заглеждах колите в града, говорих с приятели - Общо взето проекта(ако мога така да го нарека) премина през доста етапи.Започна се от решетка без емблема, след това маската под бронята с пластмасата към нея, и нова тясна броня,малко заигравка по интериора-това беше преломния момент и се започна манията.След оптичните промени се стигна до двигателя,като тогава решихме да бъде 1.8GU карбуратор с ясната цел колата да се кара на газ,с вал от 2Е, "освежена" глава и да бъде приятна за гледане ежедневка. Набавихме мотор+кутия и какво ли още не, след това беше разглобен и сменено всичко по него с ясната цел да влиза в купето, докато един ден не попаднах на една Mk3 Юби 2.0 16V с удар отзад. Отидох заради седалките,а по-късно колата пътуваше за Стара Загора 1.8 ГУ мотора остана в историята, така и не го покарах.
И се започна едно разглобяване и прехвърляне на части, подготовка на купето, предния кош и какво ли още не...
Всичко това нямаше да бъде реалност ако ги нямаше приятелите! Искам да изкажа специални благодарности на следните хора, които помогнаха със знания,труд,съвети, условия, части и какво ли още не.
rusiq_24 главен механик:)
pinciflucnik - хондаджия човек
Цялата банда от Стара Загора - driver, neiki4a,BOSS
И на още десетки хора,които познавам, благодарение на този форум,от които съм събирал какви ли не части...дано не забравя някой
Vaskoto1,niksi,кокоо,alpine,sashobas,pl-16v,XaВаТа,Kozunak...ще допълвам няма начин
Ето и историята в снимки да добиете представа за голфчето в началото...
Дааа, така изглеждаше колата преди да се заемем с нея и разбира се като 18- годишен без доходи(не че сега се блъскат) се започнаха дребите и евтини промени с които да се подобри малко визията. Разбира всички почваме с решетката без емблема кой не е сменил първо нея...така и стана и ето резултата
Голяма радост беше, голямо чудо и разбира се не се спря с това. Взех бели стъкла на мигачите 6лв май беше парчето и махнахме гадните оранжеви.
След време реших,че е крайно време маската под бронята,която държи ножа да бъде сменена,защото старата беше яка "китоноска", пластмасата,която се захваща на нея също беше счупена, та понеже се сменяше всичко реших че трябва и нова броня,че старата беше надрана и крива. И се почна броене на левчета и събиране на нужната сума,която беше изхарчена за следното..
Разбира се от толкова мерак нещата бяха монтирани още същата вечер,а резултата задоволителен.
Ей тва е магарето дето се мота с една кола мммм 3 години май станаха
И разбира се, за да беше завършена "фасадата" остана да се добави и така рядко срещания широк нож от 16V или ГТ изпълнение,който беше отмъкнат от колата на 'rusiq
Ей го хубавеца
Та след като беше приключено с муцуната се прехвърлихме на интериора,който както казва Козунака - "лъхаше на спорт" , racing мания и т.н . Интересното за тапицерията на корите беше,че не ги гори цигара. Гасиш си фаса директно в кората и няма поражения по плата. За сметка на това обаче "шарката" беше потресаваща.Ето за какво говоря...
Разбира се най-елементарното и евтино нещо беше да се махне тапицерията на корите и седалките и да се постигне някакъв stock вид. След отлепянето на корите, решихме да ги пръснем с един спрей нямаше пари за други кори, то пък взе че стана доста добре. А страниците бяха подновени с някаква кожа от доста "кадърен" майстор, но резултата беше повече от задоволителен.
Кората на тавана беше също в плачевно състояние. В следствие на цигарения дим от 12 години беше пожълтяла и беше пред разпадане.
Та благодарение на LiloStich се сдобих с перфектна кора, тъмен нюанс,която се връзваше идеално.
Превоза на кората от София до Стара Загора беше скандален. Всички знаете колко са крехки тези кори, затова единствения начин беше.....на главата ми отгоре 220км я подпирах пустата кора...
След това махнахме щибедаха и изрязахме парче и подновихме лепилото,тъй като сълзеше.
Следващото нещо,което бях решил да се смени бяха барабаните с дискове. Разбира се 1.3 моторчето на газ не се засилваше,чак толкова ама нали трябва да се подобрява нещо
Комплекта беше набавен от колегата Scarchu и няколко снимки от монтажа
Мина известно време,събрахме някой лев и започна търсенето на двигател,както вече казахме беше решено да е 1.8GU леко засилен с вал от 2Е и пипната глава. Речено сторено, двигателя беше намерен и заедно с pinciflucnik и ХаВаТа отидохме да взимаме новото сърце.
Тъй като нямаше инструмент за развиване на полуоските, намерихме друго решение
И така на път за Стара Загора и в гаражчето..
Разбира се,започна разкостването да видим какво е състоянието...
И се започна едно лъсканеееее.....както казват - красотата на "първия път"
Междувременно колата се караше в София с 1.3 двигателя, ходих по месечни срещи и се запознавах с много готини хора на НИМ. Посъбрах малко парички и реших,че е крайно време да се преобрази и "дупето" на голфчето, че имаше неща,които бяха ужас. С тази задачa се зае колегата teneketo и се започна...
И резултата..колата беше боядисана до половината,като имах намерение да боядисам и останалата част като събера пари,което обаче не се случи както повечето неща замислени отначало
След това известно време търсих запазена задна тясна броня,защото моята беще с теглич,а той беше разкаран. И така един ден получих ЛС от колегата sashobas,който ми подари неговата стара. Така се запознахме със Сашо- един много точен човек и голям маняк.
Ето какво се получи..
Нямаше как да се пропусне и модчето с едната чистачка
Моторчето беше събрано, но точно тогава се появи нещо,което преобърна всичко с главата нагоре и си казах - "Като ще е гарга, да е рошава"
Юбилеен МК3 2.0 16V ABF.....a отидох да купя само седалките..
В следващия момент вече пред гаража..
Продължението утре,че ми писна да се правя на тунер
Проект : FreeSoul 1.3->2.0 16V Стара Загора
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проект : FreeSoul 1.3->2.0 16V Стара Загора
И така ABF-а беше в гаража и предстоеше изваждането му от 3ка и почистването,че беше в доста лоша визия. При започването на всичко това бях виждал биела,бутало,сегмент и т.н само в интернет,а по едно време ето в какво се превърна гаража ми
Ето и освежаването на сърцето с 4-ри камери
След като беше подготвен за слагане, дойде ред за изваждане на вярно служещото 1.3 и подготовка на коша.
Батко ви rusiq в дейност по "обезмоторяване" без канал
Ето и малко снимки от подготовка и преобразяването на коша
След като коша беше готов, преди да сложим мотора, трябваше да се справим с конзолата за педалите.Да се направи отвор за помпата на съединителя и нови дупки за сервото. Ето нещо като "ръководство"
След монтирането на сервото и педалите дойде ред на двигателя с кутията......пак без канал
Качването лесно ама какъв ужас беше с ей тази буца
Справихме се разбира се, нямаше накъде
След това се заехме с интериора и наместването на табло от МК3,оказа се доста работа, повече отколкото очаквахме.
Наместване и на новите седалки Recaro
И крайният резултат...
Към интериора бяха добавени също и 3точкови колани Schroth
Уреди от Ауди
Волан Момо Corse 32см
Топка скоростен лост GTI
И табло с бели циферблати оригинално с малко бензин в него
Ето и освежаването на сърцето с 4-ри камери
След като беше подготвен за слагане, дойде ред за изваждане на вярно служещото 1.3 и подготовка на коша.
Батко ви rusiq в дейност по "обезмоторяване" без канал
Ето и малко снимки от подготовка и преобразяването на коша
След като коша беше готов, преди да сложим мотора, трябваше да се справим с конзолата за педалите.Да се направи отвор за помпата на съединителя и нови дупки за сервото. Ето нещо като "ръководство"
След монтирането на сервото и педалите дойде ред на двигателя с кутията......пак без канал
Качването лесно ама какъв ужас беше с ей тази буца
Справихме се разбира се, нямаше накъде
След това се заехме с интериора и наместването на табло от МК3,оказа се доста работа, повече отколкото очаквахме.
Наместване и на новите седалки Recaro
И крайният резултат...
Към интериора бяха добавени също и 3точкови колани Schroth
Уреди от Ауди
Волан Момо Corse 32см
Топка скоростен лост GTI
И табло с бели циферблати оригинално с малко бензин в него
Последна промяна от FreeSoul на Чет 01 окт 2009 20:09, променено общо 1 път.
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проект : FreeSoul 1.3->2.0 16V Стара Загора
Погригижме се и за минималните ръжди по купето...
След което беше минато с Body
След това дойде ред и на спирачките, а именно 288мм х 25 еднобутални сток от МК3, по-късно купих и дискове АTE Powerdisc от MKIV които ще бъдат монтирани вбъдеще.
Ето така излеждаха 288ците на фона на 239
А ето тези хубавци ще бъдат монтирани по-късно
След това се погрижихме за изпускателната система...ето така изжлеждаше колата по това време
Колекторче 4в1 Pacesetter
И разширена генерация на 55мм с един резонатор и крайно гърне.
И понеже нямаше спиране добавихме и едни street валчета благодарение на Bobby mhihi
Забравих да спомена окачването,а именно K-sport coilover,от Kozunaka,на когото му дойде в повече твърдостта, то верно че вози като трамвай ама става
Ето и на какви светлини заложих
Фарове Dectane опушени с кръст
Стопове Noname така и не разбрах на коя фирма са, но ме кефят..
Мигачи за тясна броня
След като беше събрано почти всичко беше време да се разглоби отново за да придобие един цвят всичко И се почна пак едно разглобяване едно чудо...
Не е лесно да се кара без номер и предно стъкло
И тъй като използвахме предния мост от тройката и малкот ЕТ на джантите се наложи да се разширят веждите
И последни снимка като ......бял
Малко като болид с тези гуми
И тъй като цвета не беше ясен отначалото реших колата да остане мат, точно такъв леко синкав мат.Резултата
Разбира се недовършена все още...
Това е може би най-скорошната снимка.....скоро ще направя нови,че доста дреболии липсват по тези
След което беше минато с Body
След това дойде ред и на спирачките, а именно 288мм х 25 еднобутални сток от МК3, по-късно купих и дискове АTE Powerdisc от MKIV които ще бъдат монтирани вбъдеще.
Ето така излеждаха 288ците на фона на 239
А ето тези хубавци ще бъдат монтирани по-късно
След това се погрижихме за изпускателната система...ето така изжлеждаше колата по това време
Колекторче 4в1 Pacesetter
И разширена генерация на 55мм с един резонатор и крайно гърне.
И понеже нямаше спиране добавихме и едни street валчета благодарение на Bobby mhihi
Забравих да спомена окачването,а именно K-sport coilover,от Kozunaka,на когото му дойде в повече твърдостта, то верно че вози като трамвай ама става
Ето и на какви светлини заложих
Фарове Dectane опушени с кръст
Стопове Noname така и не разбрах на коя фирма са, но ме кефят..
Мигачи за тясна броня
След като беше събрано почти всичко беше време да се разглоби отново за да придобие един цвят всичко И се почна пак едно разглобяване едно чудо...
Не е лесно да се кара без номер и предно стъкло
И тъй като използвахме предния мост от тройката и малкот ЕТ на джантите се наложи да се разширят веждите
И последни снимка като ......бял
Малко като болид с тези гуми
И тъй като цвета не беше ясен отначалото реших колата да остане мат, точно такъв леко синкав мат.Резултата
Разбира се недовършена все още...
Това е може би най-скорошната снимка.....скоро ще направя нови,че доста дреболии липсват по тези
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проект : FreeSoul 1.3->2.0 16V Стара Загора
Колата продължава да се стяга въпреки,че се кара от време на време
Благодарение на alpine'чо се сдобих с заден мост от GTI,който си има стабилизираща щанга и кантар за спирачките. Едно от малкото неща,които останаха от 1.3-то ще бъде сменено и то
Ето някоя снимки от избиването на старите тампони
Разлика между носач Г2 и Г3
Моста е вече с нови тампони, приготвил съм също така и алуминиеви апарати от Голф 4 леко освежени.ПОлучи голям сбирщайн шенкели от МК2,мост от МК3 и апарати от мк4
Общо взето работа по задната част ще приключи и с една разпънка вбъдеще.
Ето и някоя друга снимки из улиците на Стара Загора,окачването не изравнено,заради предстоящата работа с моста.
Ето и муцуната, решетката отдолу вече е набавена и скоро ще е на колата както и една друга изненада
Spy shot под капака
Благодарение на alpine'чо се сдобих с заден мост от GTI,който си има стабилизираща щанга и кантар за спирачките. Едно от малкото неща,които останаха от 1.3-то ще бъде сменено и то
Ето някоя снимки от избиването на старите тампони
Разлика между носач Г2 и Г3
Моста е вече с нови тампони, приготвил съм също така и алуминиеви апарати от Голф 4 леко освежени.ПОлучи голям сбирщайн шенкели от МК2,мост от МК3 и апарати от мк4
Общо взето работа по задната част ще приключи и с една разпънка вбъдеще.
Ето и някоя друга снимки из улиците на Стара Загора,окачването не изравнено,заради предстоящата работа с моста.
Ето и муцуната, решетката отдолу вече е набавена и скоро ще е на колата както и една друга изненада
Spy shot под капака
Последна промяна от FreeSoul на Пет 30 апр 2010 19:32, променено общо 1 път.
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проект : FreeSoul 1.3->2.0 16V Стара Загора
Малко скорошни промени...
Бяха сменени спирачните дискове с АТЕ288х25, накладки Akebono,лагери на главините FAG,главините бяха направени от 4х100 вече и на 5х100.
Ето малко снимки от процеса на работа
Разлика между накладки 280 и 288
Разлика в съпортите 280 и 288, разлика има също така и в апаратите и захващането им към съпортите
Една обща снимка на железата
Вече монтирани
Бяха сменени спирачните дискове с АТЕ288х25, накладки Akebono,лагери на главините FAG,главините бяха направени от 4х100 вече и на 5х100.
Ето малко снимки от процеса на работа
Разлика между накладки 280 и 288
Разлика в съпортите 280 и 288, разлика има също така и в апаратите и захващането им към съпортите
Една обща снимка на железата
Вече монтирани
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта