Въпосче към по опитните в боядисването
Въпосче към по опитните в боядисването
Здравейте колеги!Имам питане към по опитни и професионални бояджии.Боядисвалвал съм много малко основно малко детайли по колата и други но от извесно време нещо не ми се получават нещата и немога да разбера къде греша пък и като питам някой мисли че ще му взема занаята а аз съм далеч от мисълта да ставам бояджия просто като ми се наложи нещо да си го пръсна в гаража.Та на кратко историята:Реших да си боядисам предния капак понеже беше целия в дупчици от камъчета и започнал да корозира.Първо свалих лака с шкурка 240,после изчистих ръждата до чиста ламарина и китосах след което загладих кита и шприцнах целия капак шприцкита беше доста гъст и го разредиш с бензин незнам дали е правилно.На другия ден с водна шкурка 1000 го изгладих и като изсъхна блеснаха недостатъците и затова ударих още една ръка и пак с 1000 докато ми хареса.Дойде време и за боята кадето е и проблема взех си 250мл.боя с втвърдител и разредител оптеделен от продавача които би трябвало като ги смеся да е готова за пръскане да ама не оказа се доста гъста и пистолета направо я плюеше и затова я разредих с кореселин.След нанасянето на първата ръка на места се получиха едни дупчици като "кратерчета"а кита там беше гладък,изчаках около 15мин.и нанесох втората ръка като се опитах да запълня дупчиците но каточели боята се отдръпваше и пак зейваха на какво се дължи това.С обикновена боя автоемайл лак съм нямал такива проблеми.Дюзата е 1.4 и пръскам на 4бара.Боята стана на места като портокалова кора за което си мисля,че още е трябвало да разредя боята.Това е благодаря предварително чакам съвети!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Въпосче към по опитните в боядисването
Кратерчетата са мазни капки - от разредителя, от замърсяване, или от въздуха от компресора. Шкурка 1000 е излишна.
Бояджийството е най-трудната работа по автомобила, добре дошъл в този филм!
Бояджийството е най-трудната работа по автомобила, добре дошъл в този филм!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпосче към по опитните в боядисването
Да повдигна малко темата Взех си една s-line броня за аудито,която не беше в много добро състояние.Това за мен не е проблем.Изшкурих всичко,китнах,шприцнах и дойде време за боята.Поръчах си боя по кода.Пръснах я,всичко точно.Дойде време за лака.Смесих го с втвърдителя минах я една ръка,после втора,стана много добре.Остана още малко лак и си викам ще я мина трети път...да ама не взе да страва на кратерчета буквално дълбоки по 1-2мм.
Ос*ах работата баш на края.
От прочетеното стигнах до извода,че явно от компресора е тръгнало масло или конденз.Но според мен е масло.
Компресора е чисто-нов 50 литра от не много скъпите.Да пръснеш броня ,калник става според мен.
Сега ще я правя на ново но искам да разбера как да не се получи пак същото?
Поръчал съм филтър и кондензоуловител(едно като прозрачно филтърче което се завива на входа на пистоета),освен това и голям фитър който се слага на компресора преди маркуча още.
Ще ми свършат ли работа и как мога да предотвратя образуването на тези кратерчета?
Ос*ах работата баш на края.
От прочетеното стигнах до извода,че явно от компресора е тръгнало масло или конденз.Но според мен е масло.
Компресора е чисто-нов 50 литра от не много скъпите.Да пръснеш броня ,калник става според мен.
Сега ще я правя на ново но искам да разбера как да не се получи пак същото?
Поръчал съм филтър и кондензоуловител(едно като прозрачно филтърче което се завива на входа на пистоета),освен това и голям фитър който се слага на компресора преди маркуча още.
Ще ми свършат ли работа и как мога да предотвратя образуването на тези кратерчета?
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта