Vlad777 написа:Имах Ауди А3 1.8 20в, ...
....Отворих си сервизната книжка, която бях водил прилежно и като се зачетох и видях какво съм правил по колата, набързо пресметнах около 3-4000 лв вложени за последните 20000 км. Мотора на двора до гол блок, основни и биелни лагери, сегменти, гарнитури, семеринги, маслена помпа с верига, клапани, валове, верига и оптегач между валовете, само статичните железа бяха старите. Ангренаж, ремъци, водна помпа, тампони на мотор, амортисьори, бобина, кабели, свещи, тампони на носачите от S3, задни тампони, климатична инсталация и какво ли още не. ..
E сега ми кажи ,че за тези ремонти не си скочил на кола над 300 к км. Такива ремонти по сегменти, основни, биелни лагери, валове се сменят на или на адски неподдържани с масло двигатели от онова време или е бил боклук преди покупката. Няма как поддържана кола да се нуждае от описаните смени на части. Ремъци водна помпа, ангренажгарнитури, семеринги , тампони,бобина, свещи, кабели, веригас, обтегач , климатична уредба ги броя за консуматив.