Някой пазарувал ли е от avtogumi.bg мнение?
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Някой пазарувал ли е от avtogumi.bg мнение?
Голяма сага стана, как не ви домързя да напишете всичко това..
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: Пон 09 дек 2013 20:57
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHW 2000
- Местоположение: София
Re: Някой пазарувал ли е от avtogumi.bg мнение?
Взе ми думите от устата.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Някой пазарувал ли е от avtogumi.bg мнение?
Мързеше ме да пиша, ала жената си гледа филма, а аз си допивам винцето.
Та днес ходих да лепя гума, нахлузих една арматура. Момчетата сменят гуми, клиенти бол и повечето изнервени от чакането. Аз съм ВИП, обслужват ме без ред, защото винаги давам бакшиш, а и нося свалено колело, добре измито и с намерена дупка. Докато единият ми прави лепенката, двата му колеги обслужват едно БМВ, смяна на 4 гуми. Собственикът дава акъл, дава насоки кое как да се прави, мрънка да не му повредят скъпоценната кола, с една дума капризен досадник. Момчетата мълчаливо си вършат работата, слагат криковете където трябва и се стараят да не го забелязват - те са работници там, не собственици. Оня не млъква, стана ми много досаден. Отидох до него и му казвам - Пич, имаш късмет, че не си ми клиент и тук има камери. Ако беше при мен, щях да те изгоня на момента, а ако се изрепчиш, и един бой щеше да отнесеш. При мен камерите си ги записвах аз. Уважавай труда на другите, ако искаш и ти да бъдеш уважаван.
Господинът замлъкна доста изненадан, повече не обели дума. Предполагам, и разликата в габаритите ни си каза думата. Нарочно останах до края на монтажа му. А БМВ-то не беше нещо особено, по груба оценка около 6000.
Та Гашо много обича да се прави на интересен, когато има пред кого.
Баси, как не ме мързя да го напиша...
Клиентът има право, когато се държи нормално и уважава достойнството на обслужващия го. Казвам го в качеството си на над 25 годишен стаж в обслужване на клиенти в авторемонта.
Та да си довърша мисълта - ако искаш добър и навременен резултат, с простака действай по неговия начин. Той от възпитани е не разбира, приема го за слабост.
Та днес ходих да лепя гума, нахлузих една арматура. Момчетата сменят гуми, клиенти бол и повечето изнервени от чакането. Аз съм ВИП, обслужват ме без ред, защото винаги давам бакшиш, а и нося свалено колело, добре измито и с намерена дупка. Докато единият ми прави лепенката, двата му колеги обслужват едно БМВ, смяна на 4 гуми. Собственикът дава акъл, дава насоки кое как да се прави, мрънка да не му повредят скъпоценната кола, с една дума капризен досадник. Момчетата мълчаливо си вършат работата, слагат криковете където трябва и се стараят да не го забелязват - те са работници там, не собственици. Оня не млъква, стана ми много досаден. Отидох до него и му казвам - Пич, имаш късмет, че не си ми клиент и тук има камери. Ако беше при мен, щях да те изгоня на момента, а ако се изрепчиш, и един бой щеше да отнесеш. При мен камерите си ги записвах аз. Уважавай труда на другите, ако искаш и ти да бъдеш уважаван.
Господинът замлъкна доста изненадан, повече не обели дума. Предполагам, и разликата в габаритите ни си каза думата. Нарочно останах до края на монтажа му. А БМВ-то не беше нещо особено, по груба оценка около 6000.
Та Гашо много обича да се прави на интересен, когато има пред кого.
Баси, как не ме мързя да го напиша...
Клиентът има право, когато се държи нормално и уважава достойнството на обслужващия го. Казвам го в качеството си на над 25 годишен стаж в обслужване на клиенти в авторемонта.
Та да си довърша мисълта - ако искаш добър и навременен резултат, с простака действай по неговия начин. Той от възпитани е не разбира, приема го за слабост.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9879
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Някой пазарувал ли е от avtogumi.bg мнение?
muns61 - прав си, в голяма степен.
Примерът ти е супер и аз ще си позволя да напиша няколко реда, пък дано има повече разбиране от двете страни.
Когато един клиент реши да капризничи излишно, прекалено - служителят/собственикът има право да сложи чертата.
В цената на всяка една услуга или продукт са калкулирани много неща и времето за обслужване е част от тази сметка.
Ако един клиент проявява откровена и безсмислена наглост в комуникацията с обслужващия персонал, цената на услугата/продукта започва да расте.
Отговорност на служителя е да знае кога да тегли чертата и да отпрати наглеца.
Пример: купуваш гуми за 200лв; магазина работи с 20% надценка = 40лв печалба от стоката; но вътре имаш калкулирани реклама, офис, заплати, и т.н. Ако един служител взима 10лв на час и е предвидено време за продажба от 15мин, значи 2,50лв отвиват само за човека, който ви продава гумите.
Сега си представете как идва клиент, който започва с едни такива капризи "искам точен ДОТ", "искам снимка на гумите как седят в склада", "искам да ми ги сравните с онзи другия модел и искам и на тях снимка в склада и ДОТ" ...
Лично аз бих възнаградил служител, който си направи сметката, че ще му коства 2 часа да обслужи този клиент и реално да продам на загуба.
За да съм коректен, ще спомена, че има и принципи на завръщащия се клиент, хвалещия и т.н. Тоест може да се върне утре пак и да вземе още гуми. Може да доведе още клиенти.
Затова и фразата "Клиентът винаги е прав". Но и граница някъде там си има.
Обратен случай:
Аз съм клиент на гумаджийски услуги. Миналата година са ми изкривили прага, поради некадърно захващане. Объркали са ми посоката на гумите. Пренебрегнали са инструкциите ми за положение на гумите. Пренатегнали са ми болтове и в последствие съм имал скъсан болт.
Нормално е да искам да хвърлям едно око на процеса. Качеството на труда в България е много ниско и това е дълга тема, но води до ниско качество и на услугите, недоверие на клиентите и т.н.
И в двете страни има проблеми.
Примерът ти е супер и аз ще си позволя да напиша няколко реда, пък дано има повече разбиране от двете страни.
Когато един клиент реши да капризничи излишно, прекалено - служителят/собственикът има право да сложи чертата.
В цената на всяка една услуга или продукт са калкулирани много неща и времето за обслужване е част от тази сметка.
Ако един клиент проявява откровена и безсмислена наглост в комуникацията с обслужващия персонал, цената на услугата/продукта започва да расте.
Отговорност на служителя е да знае кога да тегли чертата и да отпрати наглеца.
Пример: купуваш гуми за 200лв; магазина работи с 20% надценка = 40лв печалба от стоката; но вътре имаш калкулирани реклама, офис, заплати, и т.н. Ако един служител взима 10лв на час и е предвидено време за продажба от 15мин, значи 2,50лв отвиват само за човека, който ви продава гумите.
Сега си представете как идва клиент, който започва с едни такива капризи "искам точен ДОТ", "искам снимка на гумите как седят в склада", "искам да ми ги сравните с онзи другия модел и искам и на тях снимка в склада и ДОТ" ...
Лично аз бих възнаградил служител, който си направи сметката, че ще му коства 2 часа да обслужи този клиент и реално да продам на загуба.
За да съм коректен, ще спомена, че има и принципи на завръщащия се клиент, хвалещия и т.н. Тоест може да се върне утре пак и да вземе още гуми. Може да доведе още клиенти.
Затова и фразата "Клиентът винаги е прав". Но и граница някъде там си има.
Обратен случай:
Аз съм клиент на гумаджийски услуги. Миналата година са ми изкривили прага, поради некадърно захващане. Объркали са ми посоката на гумите. Пренебрегнали са инструкциите ми за положение на гумите. Пренатегнали са ми болтове и в последствие съм имал скъсан болт.
Нормално е да искам да хвърлям едно око на процеса. Качеството на труда в България е много ниско и това е дълга тема, но води до ниско качество и на услугите, недоверие на клиентите и т.н.
И в двете страни има проблеми.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Някой пазарувал ли е от avtogumi.bg мнение?
Аз малкото пъти, когато съм давал на други хора да пипат по колата съм присъствал на ремонтите. Но се старая да не преча, да не ги дразня и провокирам.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9879
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Някой пазарувал ли е от avtogumi.bg мнение?
Това е идеалния случай - взаимно разбиране!
Re: Някой пазарувал ли е от avtogumi.bg мнение?
"Клиентът винаги е прав" е едно много криворазбрано клише в държава, където клиентът дълго време е бил по-скоро даденост, пациент.
Тук става дума за търговски сделки, това да не се забравя. Те могат да имат чисто паричен измерител (сделка на печалба), както и непаричен, като реноме, реклама, постоянен клиент и тн и тн. Времето за сключване на сделка също е параметър в уравнението, както и писмената комуникация, както и отговарянето на тъпи въпроси, както и една камара още нещица. Всичко това може да се обобщи като удовлетвореност на клиента. или още по-общото средна удовлетвореност на клиент. С други думи средният клиент не трябва да е презадоволен (много доволен, т.е. тогава търговеца е сключил неизгодна сделка, защото е дал повече за по-малко пари), нито да е неудовлетворен разбира се.
Специалното отношение и обгрижването на клиента струват кинти. Не можеш да очакваш такива от магазин, който продава на най-ниска цена. В неговата цена са калкулирани стандартни такива. И ако един клиент иска да получи повече за по-малко пари, трябва да знае как да го прави, т.е. как да продаде интереса си на търговеца. Твоето писмо, marshala90, е много далече, опитал си се по хамалския начин. Докато насреща си получил малко обидни квалификации (които ги приемаш толкова лично), но и безплатна информация. Писмената комуникация е най-трудната и много трябва да се внимава с нея.
Тук става дума за търговски сделки, това да не се забравя. Те могат да имат чисто паричен измерител (сделка на печалба), както и непаричен, като реноме, реклама, постоянен клиент и тн и тн. Времето за сключване на сделка също е параметър в уравнението, както и писмената комуникация, както и отговарянето на тъпи въпроси, както и една камара още нещица. Всичко това може да се обобщи като удовлетвореност на клиента. или още по-общото средна удовлетвореност на клиент. С други думи средният клиент не трябва да е презадоволен (много доволен, т.е. тогава търговеца е сключил неизгодна сделка, защото е дал повече за по-малко пари), нито да е неудовлетворен разбира се.
Специалното отношение и обгрижването на клиента струват кинти. Не можеш да очакваш такива от магазин, който продава на най-ниска цена. В неговата цена са калкулирани стандартни такива. И ако един клиент иска да получи повече за по-малко пари, трябва да знае как да го прави, т.е. как да продаде интереса си на търговеца. Твоето писмо, marshala90, е много далече, опитал си се по хамалския начин. Докато насреща си получил малко обидни квалификации (които ги приемаш толкова лично), но и безплатна информация. Писмената комуникация е най-трудната и много трябва да се внимава с нея.
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Вто 09 дек 2008 18:26
- Автомобил: Jetta
- Двигател: CABD
- Местоположение: София
Re: Някой пазарувал ли е от avtogumi.bg мнение?
Купувал съм гуми от авто гуми и съм доволен. Нямаше проблеми с дот и доставка.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Някой пазарувал ли е от avtogumi.bg мнение?
Доволен съм от автогуми. Приятели също са купували от там. ДОТ, обслужване - всичко винаги е било на ниво. Последно ползвах новата им машина за динамичен баланс на Черни връх - супер доволен съм, все пак ставаше въпрос за 20-цолови джанти и се справиха перфектно.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7822
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Някой пазарувал ли е от avtogumi.bg мнение?
Повтарям се, но.. виждам че и екипа на въпросната фирма следи дискусията, може да им е полезен фиидбек. Преди години пазарувах само от автогуми и то по много. Винаги са били точни, нито 1 издънка за 30-40 гуми. Обаче в последните години, нямат никакъв шанс чисто ценово срещу Диана и политиката им на сериозни отстъпки за всеки служител на по-голяма фирма. В момента ползвам 38% отстъпка от т.нар. им "базова" цена и повечето гуми са ми 15-20лв на бройка по-евтини спрямо онлайн шоповете, като цяло. Това при масови гуми, до 200лв/бр. Допълнително пазаруваш налични гуми с ясен(на място си) ДОТ и не се занимаваш с куриери.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Някой пазарувал ли е от avtogumi.bg мнение?
Със сигурност са наясно, но щом имат достатъчно работа, явно са си направили сметката.
На свободния пазар, цените се определят от търсене и предлагане, а клиентите са много и различни. И съответно разни неща са им ценни.
На свободния пазар, цените се определят от търсене и предлагане, а клиентите са много и различни. И съответно разни неща са им ценни.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10401
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Някой пазарувал ли е от avtogumi.bg мнение?
Купувал съм два комплекта по 4 бр. гуми от тях.
Зимни и летни, с доставка и ДОТ на гумите не съм имал проблем.
При закупуване на летните гуми, питах консултанта по телефона дали имат защитен борд и получих отговор, е имат.
При доставката се оказа, че нямат.
Взех гумите не съм правил проблеми, но не е коректно да дават грешна информация.
Това беше преди 5-6 години, надявам се нещата да са променили.
Зимни и летни, с доставка и ДОТ на гумите не съм имал проблем.
При закупуване на летните гуми, питах консултанта по телефона дали имат защитен борд и получих отговор, е имат.
При доставката се оказа, че нямат.
Взех гумите не съм правил проблеми, но не е коректно да дават грешна информация.
Това беше преди 5-6 години, надявам се нещата да са променили.
Re: Някой пазарувал ли е от avtogumi.bg мнение?
cecoa1 написа:Просто отговори за кой точно е недопустимо, и какво точно очакваш с такива съждения?!
Не че е недопустимо, но е крайно неподходящо държание от страна на търговец в смисъл на фирма, а не някой самодеен гумаджия.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Някой пазарувал ли е от avtogumi.bg мнение?
Аз не съм бил клиент на автогуми, но мислех да ставам, тъй като много познати и членове на vwclub бяха или са доволни. Но определено няма да ги последвам. 13 години работя в сферата на услугите и работа с клиенти и такива епитети като "болни мозъци", "малоумни" и подобни са крайно недопустими. Адмирации, че се извинихте, но аз лично не смятам, че ще санкционирате служителя. Всеки има лоши дни, но в никакъв случай не трябва да си го изкарвате на клиентите, колкото и досадни да са те понякога.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Някой пазарувал ли е от avtogumi.bg мнение?
"Досадни" и преднамерено провокативни са различни неща.
Предпочитам директна и откровена комуникация с хора, които си разбират от работата, отколкото най-ласкателното отношение от некомпетентни.
За всеки прочел хубаво за какъв проблем става въпрос, би трябвало да е пределно ясно, че няма шанс да получи и намек за каквито и да било епитети, дори и да е просто досаден клиент, стига да се въздържа от откровени обиди, по адрес на хора, опитващи се всячески да изпълнят широк набор от клиентски прищевки, и респективно да бъдат професионалисти в областта си на дейност, на едно високо ниво.
Естествено, всеки има право на личен избор, но за мен лично този нюанс в реномето на фирмата, че не се церемони и не цепи басма при подобни провокации, е по-скоро положителна черта. Знам какво искам от подобен продавач, имам достатъчно добра култура на комуникация, както и търпение за изясняване на подробностите без излишни нападки и емоции. Бих пазарувал от тях без колебание но живея в чужбина(май съм бил клиент веднъж преди няколко години, ако не бъркам фирмата...И бях напълно доволен).
Предпочитам директна и откровена комуникация с хора, които си разбират от работата, отколкото най-ласкателното отношение от некомпетентни.
За всеки прочел хубаво за какъв проблем става въпрос, би трябвало да е пределно ясно, че няма шанс да получи и намек за каквито и да било епитети, дори и да е просто досаден клиент, стига да се въздържа от откровени обиди, по адрес на хора, опитващи се всячески да изпълнят широк набор от клиентски прищевки, и респективно да бъдат професионалисти в областта си на дейност, на едно високо ниво.
Естествено, всеки има право на личен избор, но за мен лично този нюанс в реномето на фирмата, че не се церемони и не цепи басма при подобни провокации, е по-скоро положителна черта. Знам какво искам от подобен продавач, имам достатъчно добра култура на комуникация, както и търпение за изясняване на подробностите без излишни нападки и емоции. Бих пазарувал от тях без колебание но живея в чужбина(май съм бил клиент веднъж преди няколко години, ако не бъркам фирмата...И бях напълно доволен).
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ivo_ и 65 госта